Bij de Blokker voor de helft van de prijs, ook verkrijgbaar in zwart! Nu trek in koffie verdorie.quote:Op zaterdag 4 november 2023 23:49 schreef nostra het volgende:
[..]
Heb zelf deze, vind ik erg leuk, misschien een ideetje (of je vindt het niets natuurlijk).
https://www.bol.com/nl/nl(...)eOption#productTitle
Wat kosten ze per 10? Wij hebben wel interessequote:Op zondag 5 november 2023 19:23 schreef Yinny het volgende:
Zijn er shoppers/gevers in de buurt van Rotterdam die samen kerstdozen willen kopen?
Ik zie ze alleen per 10 stuks te koop en dat is toch echt te veel voor mij...
https://www.paardekooper.(...)term=Kerstdoos&_gl=1*mn40jx*_up*MQ..*_ga*MTQxODI4MjQ3My4xNjk5MjA3MzA3*_ga_LCNC88BQDQ*MTY5OTIwNzMwNy4xLjAuMTY5OTIwNzMxOC4wLjAuMA..quote:Op zondag 5 november 2023 19:29 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Wat kosten ze per 10? Wij hebben wel interesse
Er komen vast nog meer kerstmissen hoor. Denk groot.quote:Op zondag 5 november 2023 19:23 schreef Yinny het volgende:
Zijn er shoppers/gevers in de buurt van Rotterdam die samen kerstdozen willen kopen?
Ik zie ze alleen per 10 stuks te koop en dat is toch echt te veel voor mij...
Ik kan het verkeerd hebben. Maar je kan dacht ik bij paardekoper in de winkel losse dozen kopen.quote:Op zondag 5 november 2023 19:57 schreef Yinny het volgende:
[..]
https://www.paardekooper.(...)term=Kerstdoos&_gl=1*mn40jx*_up*MQ..*_ga*MTQxODI4MjQ3My4xNjk5MjA3MzA3*_ga_LCNC88BQDQ*MTY5OTIwNzMwNy4xLjAuMTY5OTIwNzMxOC4wLjAuMA..
De prijs is afhankelijk van de maat...
Een jaar lang kerstpakkettenactiedozen in mn huis zou ik persoonlijk niet heul blij van wordenquote:Op zondag 5 november 2023 20:09 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Er komen vast nog meer kerstmissen hoor. Denk groot.
Ik ga morgen even bellen! Als dat zo is, dan ga ik er even langsquote:Op zondag 5 november 2023 20:22 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Ik kan het verkeerd hebben. Maar je kan dacht ik bij paardekoper in de winkel losse dozen kopen.
Maar dat wilde ik vorige keer gaan uitproberen, alleen toen kwam ik dus dozen bij de makro tegen
Maar dan denk je het hele jaar aan ons! En wie wordt daar nou niet blij van!quote:Op zondag 5 november 2023 20:22 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Een jaar lang kerstpakkettenactiedozen in mn huis zou ik persoonlijk niet heul blij van worden
quote:Op zondag 5 november 2023 22:48 schreef Ireth het volgende:
Ik loop zo'n anderhalf topic achter met lezen geloof ik, maar mijn o zo schattige kleine Suusje (de "oud-kliek herkent haar nog wel) wordt morgen gewoon 20 jaar! Dus de afgelopen weken druk bezig geweest voor haar feest [sub
Gefeliciteerd! OMG die kleine Suusje 😍 al 20 jaar!quote:]("mam ik moet naar school, hier is een lijstje wat je moet doen..")[/sub] en nu het hele weekend mijn huis kwijt geweest en vrijwillig op de boven verdieping gebivakkeerd![]()
Inmiddels alles weer redelijk aan kant en zowaar het weer in goed fatsoen terug gekregen. Nu doodmoe mijn mandje in rollen en morgen even een poging wagen om terug te lezen.![]()
quote:Op zondag 5 november 2023 22:48 schreef Ireth het volgende:
Ik loop zo'n anderhalf topic achter met lezen geloof ik, maar mijn o zo schattige kleine Suusje (de "oud-kliek herkent haar nog wel) wordt morgen gewoon 20 jaar! Dus de afgelopen weken druk bezig geweest voor haar feest [sub
Gefeliciteerd!!quote:]("mam ik moet naar school, hier is een lijstje wat je moet doen..")[/sub] en nu het hele weekend mijn huis kwijt geweest en vrijwillig op de boven verdieping gebivakkeerd![]()
Inmiddels alles weer redelijk aan kant en zowaar het weer in goed fatsoen terug gekregen. Nu doodmoe mijn mandje in rollen en morgen even een poging wagen om terug te lezen.![]()
Ok. Dan moeten we ff wat regelen of je moet een doos bij de supermarkt regelenquote:Op maandag 6 november 2023 14:09 schreef Yinny het volgende:
Helaas! De dozen zijn bij Paardekooper alleen per 10 te koop...
Neu, gebruik dit jaar de doos van mijn printer en vorige jaren de Hello Freshdoos.quote:Op maandag 6 november 2023 22:48 schreef MizzezAmy het volgende:
Het pakket hoeft toch niet perse in een kerstpakketdoos?
Al kan ik die waarschijnlijk wel ergens regelen, maar vroeg het me af.
Een jute kerstzak kan ookquote:Op maandag 6 november 2023 22:48 schreef MizzezAmy het volgende:
Nee hoorquote:Op maandag 6 november 2023 22:48 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik ook niet. Ga eerder voor een doos van de kruidvat ofzo (van luierbezorgingen :-D ) of een bananendoos met een extra karton erin.quote:Op maandag 6 november 2023 23:52 schreef Viv het volgende:
[..]
Nee hoor
Sterker nog, ik vind die vaak niet stevig genoeg voor pakketpost.
Ik heb een keer de verhuisdoos die ik had aan de onderkant moeten verstevigen met hout omdat die het niet leek te halen, en het omgooien in 2 dozen was ook best problamatisch.quote:Op maandag 6 november 2023 23:52 schreef Viv het volgende:
[..]
Nee hoor
Sterker nog, ik vind die vaak niet stevig genoeg voor pakketpost.
Jouw dozen zijn ook gewoonquote:Op dinsdag 7 november 2023 08:21 schreef Sharuun01 het volgende:
[..]
Ik heb een keer de verhuisdoos die ik had aan de onderkant moeten verstevigen met hout omdat die het niet leek te halen, en het omgooien in 2 dozen was ook best problamatisch.
de doos was bij het verzenden wel 50kg door deze toevoeging
Neehoor, ik gebruik gewoon wat voor handen isquote:Op maandag 6 november 2023 22:48 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik ook. Het shoppen wordt al beperkt door het budget (en in zekere zin het gewicht), als het ook nog in een specifieke doos moet passen wordt het al helemaal lastig.quote:Op dinsdag 7 november 2023 10:18 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik koop nooit een doos voordat ik alles heb gekocht. Anders heb ik namelijk altijd meer spul dan wat er in de doos past. De initiële doos is áltijd te klein.
Zo heb ik vorig jaar een van mijn ontvangers gefopt dooe een zelf samen gestelde ehbo set te gebruiken bij het wandelen, te verpakken in een doosje waar een ikea lamp inzat. Ik vind het leuk om dingen met een kwinkslag in te pakkenquote:Op dinsdag 7 november 2023 13:03 schreef J-net het volgende:
Het is uiteindelijk maar de buitenkant en het gaat om de inhoud
Zelfde hierquote:Op dinsdag 7 november 2023 13:03 schreef J-net het volgende:
Ik heb een willekeurige doos in mijn keuken staan, waar al wat spullen in zitten. Ik verzamel dingen bij elkaar. Ik heb een idee, moet het nog iets beter uitwerken. Maar ben blij met hoe het nu gaat.
en hoop vooral dat de ontvanger er blij van wordt. Kan niet veel delen, want dan kan die persoon misschien al ontdekken dat ik die persoon heb bla bla.
En ik was op zolder vandeweek en zag nog een oude doos van een kerstpakket van mijn man. Is natuurlijk prima te recyclen. Het is uiteindelijk maar de buitenkant en het gaat om de inhoud
Mijn woonkamer is op dit moment zo'n grote chaos (vraag @Starhopper maar, die heeft foto's gezien) dat ik de cadeuatjes nu maar seperaat in de keuken aan het inpakkenquote:Op dinsdag 7 november 2023 15:20 schreef heywoodu het volgende:
Hier een beetje een chaotische/drukke tijd thuis, onder meer met vriendin (tevens de hoofdshopper) die morgen 2,5 week weg gaat, dus we zijn nog niet echt op gang. Maar dat komt wel goed, vorig jaar was het iets makkelijker omdat we een paar thema's hadden gekregen in de lijst (dus was het op een gegeven moment bij alles wat op dat thema leek een kwestie van 'oh cool, deze!'), nu is het iets uitdagender. Maar dat maakt niet uit, als ze morgen eenmaal op pad is ga ik er even goed voor zitten met de antwoordenlijst en die eens goed op me in laten werken onder het genot van een kop thee en een zak kruidnoten met raar smaakje ofzo
Pakhuis DJMOquote:Op dinsdag 7 november 2023 15:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
Mijn woonkamer is op dit moment zo'n grote chaos (vraag @:Starhopper maar, die heeft foto's gezien) dat ik de cadeuatjes nu maar seperaat in de keuken aan het inpakken)
Ik had dat bij mijn eerste kerstpakket hier per ongeluk gedaan.quote:Op dinsdag 7 november 2023 14:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zo heb ik vorig jaar een van mijn ontvangers gefopt dooe een zelf samen gestelde ehbo set te gebruiken bij het wandelen, te verpakken in een doosje waar een ikea lamp inzat. Ik vind het leuk om dingen met een kwinkslag in te pakkenalleen het idee aan de uitdrukking op het gezicht van de ontvanger geeft al serieus lol
Ik doe dat dus met opzetquote:Op dinsdag 7 november 2023 17:37 schreef Viv het volgende:
[..]
Ik had dat bij mijn eerste kerstpakket hier per ongeluk gedaan.Ik wilde wat fragiele chocolaatjes in het pakket doen, die had ik voor de zekerheid verpakt in een random kartonnen doosje:
Samzz in FHF / Kerstpakkettenactie 2018 #5 Een en al tofheid O+
Oh, ik heb er sindsdien juist altijd voor gezorgd dat ik neutrale doosjes gebruik.quote:Op dinsdag 7 november 2023 17:40 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik doe dat dus met opzetGewoon omdat het kan en omdat het hopelijk voor een extra glimlach zorgt op het gezicht van de ontvanger
Echt waar: probeer je zelf eens voor te stellen dat je, ik noem een gek iets, thee in een lampendoosje verstopt. De ontvanger denkt bij zichzelf: huh wat moet ik in hemelsnaam met een ikea lampquote:Op dinsdag 7 november 2023 20:18 schreef Viv het volgende:
[..]
Oh, ik heb er sindsdien juist altijd voor gezorgd dat ik neutrale doosjes gebruik.
Zoiets heb ik ook, van Makro of Sligro, had er 5 dit jaar is de laatste doos, heb nog weleens een klein doosje erbij gedaanquote:Op maandag 6 november 2023 22:46 schreef Jentin het volgende:
Bij de Sligro heb je een pak van vijf dozen voor 9,-(45x35x23) Kleinere maatjes voor 6,99 en 7,99 per pak van 5.
Haha dat heb ik ook altijd, het willen delen maar het ook een verrassing willen laten blijven. Ik stuur dan de donateur een DM, handige oplossing.quote:Op dinsdag 7 november 2023 13:03 schreef J-net het volgende:
Kan niet veel delen, want dan kan die persoon misschien al ontdekken dat ik die persoon heb bla bla.
quote:Op woensdag 8 november 2023 01:15 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik heb kerstpakket stress
Er is iets, eigenlijk zelfs meer, wat ik wil kopen niet verkrijgbaar en nu ben ik even out of options. Heb een soort writers block voor kadootjes.
Ik heb van twee users hulp gehad via PB!!! Het komt goed!!quote:
Ik was al trots op mezelf dat ik cadeaupapier heb gekocht, in plaats van drie winkels langsgaan zoals vorig jaar.quote:Op woensdag 8 november 2023 23:04 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Ideeën hebben en de juiste dingen kunnen vinden
quote:Op donderdag 9 november 2023 12:20 schreef Viv het volgende:
[..]
Ik was al trots op mezelf dat ik cadeaupapier heb gekocht, in plaats van drie winkels langsgaan zoals vorig jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |