Qua wind zullen we hier weinig tot geen last van krijgen, daarvoor gaat Domingos veel te zuidelijk.quote:
Godsklere wat een snelheidquote:
Komende 2 weken dagelijks kans op (veel) regen hoorde ik net op se radioquote:Op vrijdag 3 november 2023 15:40 schreef Red_85 het volgende:
Tyfusweer.
Wanneer wordt het weer eens een keer droog?
Bende.quote:Op vrijdag 3 november 2023 15:50 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Komende 2 weken dagelijks kans op (veel) regen hoorde ik net op se radio
Ja als je naar de meeste modellen kijkt, alle dagen tenminste 4 mm de komende 14 dagen. Beste dag volgende week zal waarschijnlijk dinsdag zijn waar ook iets van zon te zien is waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 3 november 2023 15:50 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Komende 2 weken dagelijks kans op (veel) regen hoorde ik net op se radio
Ah joh..... kom op. Nog maar een maand of 5 grijs en grauw.quote:Op vrijdag 3 november 2023 15:40 schreef Red_85 het volgende:
Tyfusweer.
Wanneer wordt het weer eens een keer droog?
Inderdaad! Grijs, nat, amper tot geen zon en 10-12 graden. Typisch Nederlandse herfst treurnisquote:Op vrijdag 3 november 2023 16:44 schreef THEFXR het volgende:
het is normaal weer voor de tijd van het jaar.
Vanaf maart weer >25 aub. Tot die tijd 0-10 graden, slagregens, wind, blubber, grienen en dikke mist met oud en nieuw.quote:Op vrijdag 3 november 2023 16:17 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ah joh..... kom op. Nog maar een maand of 5 grijs en grauw.![]()
...![]()
[ afbeelding ]
Gelukkig later dan vorig jaar. Het is nog niet extreem koud, maar doe het ook een beetje uit bescherming. Krijg met koudere temperaturen en wind al snel last van droge handen en bijbehorende ongemakkenquote:Op vrijdag 3 november 2023 20:10 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
En, hoe vonden ze het dat je langskwam?
Lekker binnenzitweer.quote:Op vrijdag 3 november 2023 18:58 schreef Pisces29 het volgende:
Ik reed naar huis en dacht: is de regen dan gewoon nooit op?![]()
Ach, ik vind het wel lekker knus.
Zeker kan zo'n dagje knus zijn.quote:Op vrijdag 3 november 2023 22:18 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Lekker binnenzitweer.
Vooral als je vrij bent, lekker warm in bed ligt en je het buiten tekeer hoort gaan eventueel met het getik van de regen op het raam.
Dit ja!quote:Op vrijdag 3 november 2023 22:18 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Lekker binnenzitweer.
Vooral als je vrij bent, lekker warm in bed ligt en je het buiten tekeer hoort gaan eventueel met het getik van de regen op het raam.
Een echte Fok!kerquote:Op zaterdag 4 november 2023 11:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Dit ja!
In de zomer voel ik me constant opgejaagd om de hort op te gaan als je die zon buiten ziet burnen.
Nu lekker gamen en series kijken, is toch geen zak aan buiten.
* Nattekat kijkt naar buitenquote:Op zaterdag 4 november 2023 12:03 schreef SpeedyGJ het volgende:
Wat een verandering tegenover de laatste dagen, even droog en wazig zonnetje en weinig wind
Hier nog steeds droog maar de regen zit eraan te komen 😱quote:Op zaterdag 4 november 2023 12:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
* Nattekat kijkt naar buiten
* Nattekat schudt respectvol z'n hoofd
Hier de hele dag grijs en later pas een beetje regen.quote:Op zaterdag 4 november 2023 12:03 schreef SpeedyGJ het volgende:
Wat een verandering tegenover de laatste dagen, even droog en wazig zonnetje en weinig wind
Inmiddels hier de regen ook al aangekomen en is het weer treurig buiten met aantrekkende wind.quote:Op zaterdag 4 november 2023 16:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hier de hele dag grijs en later pas een beetje regen.
Temperatuur is nog prima om buiten te zijn. Hopelijk houden we nog lang die 10+.
Kermis in november. Oei, dat lijkt me vaak mislukken.quote:Op zaterdag 4 november 2023 17:31 schreef hollandia02 het volgende:
Kermis bij ons, rustigste in jaren.
Ja is 2x per jaar dus dan moeten ze het ergens proppen denk ik…quote:Op zaterdag 4 november 2023 17:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kermis in november. Oei, dat lijkt me vaak mislukken.
https://www.nu.nl/binnenl(...)ijke-provincies.htmlquote:Weerplaza merkt op dat er via Groot-Brittanni een nieuwe grote depressie naar Nederland trekt. Die depressie is bepalend voor het weerbeeld na het weekend. Komende week krijgen we naar verwachting met flink veel regen, een sterke wind en guur herfstweer te maken.
Veel miezer, af en toe afgewisseld door iets hardere miezer die wel opgepikt wordt door de radar.quote:Op zondag 5 november 2023 12:50 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Wat komt daar voor een spetterpoep aan in het westen?
Is je woning gelijk 5 graden opgewarmd nu zeker?quote:Op zondag 5 november 2023 13:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij is alweer weg. Was voor hele korte duur.
0,01 ofzo.quote:Op zondag 5 november 2023 13:24 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Is je woning gelijk 5 graden opgewarmd nu zeker?
quote:Op zondag 5 november 2023 13:24 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Is je woning gelijk 5 graden opgewarmd nu zeker?
mijn lidcactussen zijn wel gaan bloeien nu. Ook al zijn het Brazilianenquote:Op zondag 5 november 2023 13:14 schreef Nattekat het volgende:
DE ZON SCHIJNT
HET IS ONGEKEND
DAT IK DIT NOG EENS MEE KON MAKEN
Hindu-feest. Vriend van me is met een dame uit India getrouwd en traditiegetrouw nodigt ze ons altijd uit voor de belangrijkste feestdagen. Festival van het licht, dus scheelt wel dat het inmiddels alweer bijna donker isquote:Op zondag 5 november 2023 15:39 schreef bloodymary1 het volgende:
Oh dat is heerlijk zeg. Geen idee wat Diwali is, maar zo krijg ik er ook wel zin in.
quote:Op zondag 5 november 2023 20:59 schreef Perrin het volgende:
Veel meldingen van noorderlicht, ook in NL.
Hoe dan? Het is zwaar bewolkt.quote:Op zondag 5 november 2023 20:59 schreef Perrin het volgende:
Veel meldingen van noorderlicht, ook in NL.
Uurtje of twee geleden waren er meer opklaringen. Nu helaas weinig van de lucht te zien idd.quote:
Ik zie wel enkele sterren. Maar goed, geen zin om naar buiten te gaan. Heb geen vrije kijk op het noorden helaas.quote:Op zondag 5 november 2023 21:38 schreef Perrin het volgende:
[..]
Uurtje of twee geleden waren er meer opklaringen. Nu helaas weinig van de lucht te zien idd.
Ja, krijgen we toch weer de hele week regen?quote:Op zondag 5 november 2023 22:53 schreef Kriegel het volgende:
Ik word inmiddels knetterimbeciel van al die regen en dat totale gebrek aan zon.En nou leek het even te gaan stabiliseren na het weekend, maar inmiddels is ook de hele komende week weer gevuld met dezelfde ellende, en zelfs de langetermijnverwachting van het KNMI laat weinig verandering zien... Help!
![]()
Vrees dat je nog zeker 4 maanden geduld moet hebben.quote:Op zondag 5 november 2023 22:53 schreef Kriegel het volgende:
Ik word inmiddels knetterimbeciel van al die regen en dat totale gebrek aan zon.En nou leek het even te gaan stabiliseren na het weekend, maar inmiddels is ook de hele komende week weer gevuld met dezelfde ellende, en zelfs de langetermijnverwachting van het KNMI laat weinig verandering zien... Help!
![]()
Ik ken het gevoelquote:Op zondag 5 november 2023 22:53 schreef Kriegel het volgende:
![]()
Blauwe lucht hier. Volgens mij komt er straks wel zon.quote:Op zondag 5 november 2023 23:07 schreef Perrin het volgende:
[..]
Vrees dat je nog zeker 4 maanden geduld moet hebben.
Tja, het Nederlandse herfst halfjaar. Grijs, nat, treurnis, bewolkt, winderig, mist, motregen, triestigheid ohne ende. Althans, voor 85/85% van de tijd. Sporadisch is het beter met wat zon. Gelukkig wordt het al steeds minder koud en steeds vaker dubbele cijfers, dus dat is het enige positieve. Als het tot half maart 8-12 graden blijft, dan is dat acceptabel. Daarna langzaam omhoog en hopelijk ook beter weer.quote:Op zondag 5 november 2023 22:53 schreef Kriegel het volgende:
![]()
in de hondjes wat druppels? Klinkt wel een beetje 'eng' ?quote:Op maandag 6 november 2023 10:27 schreef Perrin het volgende:
Net gelukkig wel wat druppels toen in de hontjes uitliet.
Wen er maar aan.quote:Op zondag 5 november 2023 22:53 schreef Kriegel het volgende:
![]()
Volgend jaar weer.quote:Op dinsdag 7 november 2023 07:30 schreef Scrummie het volgende:
Zou het ooit nog weer een paar dagen niet gaan regenen? Vanaf volgende week donderdag graag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |