https://www.nu.nl/binnenl(...)ijke-provincies.htmlquote:Weerplaza merkt op dat er via Groot-Brittannië een nieuwe grote depressie naar Nederland trekt. Die depressie is bepalend voor het weerbeeld na het weekend. Komende week krijgen we naar verwachting met flink veel regen, een sterke wind en guur herfstweer te maken.
Veel miezer, af en toe afgewisseld door iets hardere miezer die wel opgepikt wordt door de radar.quote:Op zondag 5 november 2023 12:50 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Wat komt daar voor een spetterpoep aan in het westen?
Is je woning gelijk 5 graden opgewarmd nu zeker?quote:Op zondag 5 november 2023 13:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij is alweer weg. Was voor hele korte duur.
0,01 ofzo.quote:Op zondag 5 november 2023 13:24 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Is je woning gelijk 5 graden opgewarmd nu zeker?
quote:Op zondag 5 november 2023 13:24 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Is je woning gelijk 5 graden opgewarmd nu zeker?
mijn lidcactussen zijn wel gaan bloeien nu. Ook al zijn het Brazilianenquote:Op zondag 5 november 2023 13:14 schreef Nattekat het volgende:
DE ZON SCHIJNT
HET IS ONGEKEND
DAT IK DIT NOG EENS MEE KON MAKEN
Hindu-feest. Vriend van me is met een dame uit India getrouwd en traditiegetrouw nodigt ze ons altijd uit voor de belangrijkste feestdagen. Festival van het licht, dus scheelt wel dat het inmiddels alweer bijna donker isquote:Op zondag 5 november 2023 15:39 schreef bloodymary1 het volgende:
Oh dat is heerlijk zeg. Geen idee wat Diwali is, maar zo krijg ik er ook wel zin in.
quote:Op zondag 5 november 2023 20:59 schreef Perrin het volgende:
Veel meldingen van noorderlicht, ook in NL.
Hoe dan? Het is zwaar bewolkt.quote:Op zondag 5 november 2023 20:59 schreef Perrin het volgende:
Veel meldingen van noorderlicht, ook in NL.
Uurtje of twee geleden waren er meer opklaringen. Nu helaas weinig van de lucht te zien idd.quote:
Ik zie wel enkele sterren. Maar goed, geen zin om naar buiten te gaan. Heb geen vrije kijk op het noorden helaas.quote:Op zondag 5 november 2023 21:38 schreef Perrin het volgende:
[..]
Uurtje of twee geleden waren er meer opklaringen. Nu helaas weinig van de lucht te zien idd.
Ja, krijgen we toch weer de hele week regen?quote:Op zondag 5 november 2023 22:53 schreef Kriegel het volgende:
Ik word inmiddels knetterimbeciel van al die regen en dat totale gebrek aan zon.En nou leek het even te gaan stabiliseren na het weekend, maar inmiddels is ook de hele komende week weer gevuld met dezelfde ellende, en zelfs de langetermijnverwachting van het KNMI laat weinig verandering zien... Help!
![]()
Vrees dat je nog zeker 4 maanden geduld moet hebben.quote:Op zondag 5 november 2023 22:53 schreef Kriegel het volgende:
Ik word inmiddels knetterimbeciel van al die regen en dat totale gebrek aan zon.En nou leek het even te gaan stabiliseren na het weekend, maar inmiddels is ook de hele komende week weer gevuld met dezelfde ellende, en zelfs de langetermijnverwachting van het KNMI laat weinig verandering zien... Help!
![]()
Ik ken het gevoelquote:Op zondag 5 november 2023 22:53 schreef Kriegel het volgende:
![]()
Blauwe lucht hier. Volgens mij komt er straks wel zon.quote:Op zondag 5 november 2023 23:07 schreef Perrin het volgende:
[..]
Vrees dat je nog zeker 4 maanden geduld moet hebben.
Tja, het Nederlandse herfst halfjaar. Grijs, nat, treurnis, bewolkt, winderig, mist, motregen, triestigheid ohne ende. Althans, voor 85/85% van de tijd. Sporadisch is het beter met wat zon. Gelukkig wordt het al steeds minder koud en steeds vaker dubbele cijfers, dus dat is het enige positieve. Als het tot half maart 8-12 graden blijft, dan is dat acceptabel. Daarna langzaam omhoog en hopelijk ook beter weer.quote:Op zondag 5 november 2023 22:53 schreef Kriegel het volgende:
![]()
in de hondjes wat druppels? Klinkt wel een beetje 'eng' ?quote:Op maandag 6 november 2023 10:27 schreef Perrin het volgende:
Net gelukkig wel wat druppels toen in de hontjes uitliet.
Wen er maar aan.quote:Op zondag 5 november 2023 22:53 schreef Kriegel het volgende:
![]()
Volgend jaar weer.quote:Op dinsdag 7 november 2023 07:30 schreef Scrummie het volgende:
Zou het ooit nog weer een paar dagen niet gaan regenen? Vanaf volgende week donderdag graag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |