Lekker binnenzitweer.quote:Op vrijdag 3 november 2023 18:58 schreef Pisces29 het volgende:
Ik reed naar huis en dacht: is de regen dan gewoon nooit op?![]()
Ach, ik vind het wel lekker knus.
Zeker kan zo'n dagje knus zijn.quote:Op vrijdag 3 november 2023 22:18 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Lekker binnenzitweer.
Vooral als je vrij bent, lekker warm in bed ligt en je het buiten tekeer hoort gaan eventueel met het getik van de regen op het raam.
Dit ja!quote:Op vrijdag 3 november 2023 22:18 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Lekker binnenzitweer.
Vooral als je vrij bent, lekker warm in bed ligt en je het buiten tekeer hoort gaan eventueel met het getik van de regen op het raam.
Een echte Fok!kerquote:Op zaterdag 4 november 2023 11:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Dit ja!
In de zomer voel ik me constant opgejaagd om de hort op te gaan als je die zon buiten ziet burnen.
Nu lekker gamen en series kijken, is toch geen zak aan buiten.
* Nattekat kijkt naar buitenquote:Op zaterdag 4 november 2023 12:03 schreef SpeedyGJ het volgende:
Wat een verandering tegenover de laatste dagen, even droog en wazig zonnetje en weinig wind
Hier nog steeds droog maar de regen zit eraan te komen 😱quote:Op zaterdag 4 november 2023 12:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
* Nattekat kijkt naar buiten
* Nattekat schudt respectvol z'n hoofd
Hier de hele dag grijs en later pas een beetje regen.quote:Op zaterdag 4 november 2023 12:03 schreef SpeedyGJ het volgende:
Wat een verandering tegenover de laatste dagen, even droog en wazig zonnetje en weinig wind
Inmiddels hier de regen ook al aangekomen en is het weer treurig buiten met aantrekkende wind.quote:Op zaterdag 4 november 2023 16:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hier de hele dag grijs en later pas een beetje regen.
Temperatuur is nog prima om buiten te zijn. Hopelijk houden we nog lang die 10+.
Kermis in november. Oei, dat lijkt me vaak mislukken.quote:Op zaterdag 4 november 2023 17:31 schreef hollandia02 het volgende:
Kermis bij ons, rustigste in jaren.
Ja is 2x per jaar dus dan moeten ze het ergens proppen denk ik…quote:Op zaterdag 4 november 2023 17:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kermis in november. Oei, dat lijkt me vaak mislukken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |