abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211167606
twitter

LIVE | Jetten: ‘Woede op uitspraken Baudet kwam uit mijn tenen, leidt tot meer haat tegen LHBTI’ers’

VERKIEZINGEN
De woedende reactie van D66-leider Rob Jetten op de manier waarop Thierry Baudet omging met een non-binair persoon in de studio tijdens de uitzending van NOS op 3 kwam ‘uit zijn tenen’. Dat zegt Jetten in een opname van de speciale verkiezingseditie van onze podcast Politiek Dichtbij.

https://www.gelderlander.(...)n-lhbtiers~a3777b9d/

Ik denk dat Baudet uiteraard bewust doet alsof hij niet weet wat non-binair is, maar ergens heb ik het gevoel naar een toneelstuk te zitten kijken, vooral wanneer Jetten zegt "Hen er ook mag zijn", over betreffende gast in het programma.

Veel tumult online, het COC eist excuses van Baudet.
pi_211167640
Jetten misgendert hen ook. "Hij zit hier toch" zegt hij. Daarmee ontkent Jetten het bestaan van hen en wakkert hij anti-LHBTQ+geweld aan.
  Forum Admin donderdag 2 november 2023 @ 14:06:48 #3
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_211167650
Politiek anno 2023, de staatsomroep lijkt te denken een verbaal UFC evenement op te moeten tuigen, identiteitspolitiek en heel veel #fophef.

Ik word hier zo moedeloos van. Hoe leg je dit uit aan iemand uit het buitenland? _O-
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_211167678
"Wat is non-binair"

Jetten; Je zaait haat!!!

Man man man, wat een toneelspel.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_211167689
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 14:06 schreef DrDentz het volgende:

Jetten misgendert hen ook. "Hij zit hier toch" zegt hij. Daarmee ontkent Jetten het bestaan van hen en wakkert hij anti-LHBTQ+geweld aan.
Klopt idd, hen corrigeert hem.
pi_211167703
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 14:08 schreef Tekaschi het volgende:
"Wat is non-binair"

Jetten; Je zaait haat!!!

Man man man, wat een toneelspel.
En het lijkt zo extreem geforceerd. Het zou prachtig zijn als het niet zo treurig was. _O-
pi_211167711
quote:
13s.gif Op donderdag 2 november 2023 14:06 schreef Straatcommando. het volgende:
Politiek anno 2023, de staatsomroep lijkt te denken een verbaal UFC evenement op te moeten tuigen, identiteitspolitiek en heel veel #fophef.

Ik word hier zo moedeloos van. Hoe leg je dit uit aan iemand uit het buitenland? _O-
Gewoon, door ze erop te wijzen dat we weer eens alles vanuit de VS hierheen hebben gehaald en vaak 1 op 1 geimplementeerd :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_211167750
quote:
13s.gif Op donderdag 2 november 2023 14:06 schreef Straatcommando. het volgende:

Mwah, in een groot deel van westerse wereld vindt deze trend plaats. De sensationalisatie van het nieuws....
  FOK!fotograaf donderdag 2 november 2023 @ 14:12:41 #9
842 Zorro
Z
pi_211167755
Als de meest krankzinnigie wappie ineens degene is met de verstandigste mening dan weet je hoe treurig dit allemaal geworden is.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_211167775
De reden dat hen niet veilig over straat kan ligt denk ik meer bij volksstammen die worden binnengehaald door Jetten & co
  donderdag 2 november 2023 @ 14:15:14 #11
505059 Cpt.Crow
Kapitein Kraai
pi_211167791
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 14:13 schreef DrDentz het volgende:
De reden dat hen niet veilig over straat kan ligt denk ik meer bij volksstammen die worden binnengehaald door Jetten & co
Wel makkelijk om hen de schuld te geven hoor.
pi_211167799
'Leven en laten leven' is mijn motto.
Of iemand zich man voelt, of vrouw; mij om het even.
Voor mijn part ben je op even dagen man en op oneven dagen vrouw. Best, ga ik ook nog in mee.

Maar om de godverdomme niet dat ik iemand aan zal spreken met 'hen'. Daar ben ik geen taalnazi voor geworden. :{w
pi_211167811
Ik zag het vanochtend ook al op Twitter. Dit is zo tenenkrommend en overduidelijk opgezet om Baudet in een negatief daglicht te plaatsen, maar omdat hij heel kalm blijft, komt hij als winnaar uit deze discussie en dit gaat dus de FvD vast en zeker weer wat meer stemmen opleveren.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_211167832
Ik heb echt in mijn hele leven nog nooit zon zielig hoopje mens als Bram gezien.

Die jongen moet tegen zichzelf in bescherming genomen worden en heeft dringend psychiatrische hulp nodig. Dit is echt de satire voorbij.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_211167833
Beetje de kat op het spek binden ook. Mensen weten de mening van Baudet over dergelijke hobby's. Daarnaast is het ook een klein beetje een non-issue.

Sensatiezucht.
Conscience do cost.
pi_211167838

Allejezus, wat eten/leren kinderen (niet) dat ze zo ongelooflijk dom zijn geworden :').
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_211167841
quote:
6s.gif Op donderdag 2 november 2023 14:15 schreef Treinhomo het volgende:
Voor mijn part ben je op even dagen man en op oneven dagen vrouw. Best, ga ik ook nog in mee.

Maar om de godverdomme niet dat ik iemand aan zal spreken met 'hen'. Daar ben ik geen taalnazi voor geworden. :{w
Een baliemedewerker bij de Jumbo hier is ook zo'n vaag type, opzich geen problemen mee hoor, maar op de naamtag staat "die/hen" :').
Get woke, go broke!
pi_211167842
quote:
1s.gif Op donderdag 2 november 2023 14:09 schreef Za het volgende:

[..]
Klopt idd, hen corrigeert hem.
Wie zegt dat Jetten als 'hem' bestempeld wilt worden? Je hebt nog al wat vooroordelen..
pi_211167845
Je zou bijna denken dat dit is gescript door de FVD om Baudet als redelijk en verstandig persoon te kunnen positioneren.
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_211167854
quote:
Lijsttrekker Frans Timmermans (GroenLinks/PvdA) heeft fel gereageerd op de uitspraken van Thierry Baudet. Hij hoopt dat in Nederland iedereen hetzelfde mag zijn. ,,Het is op extreem rechts een thema, daar hebben ze zogenaamde familiewaarden en iedereen die daar niet aan voldoet, zet je buiten spel. Dat geldt voor iedereen in de LHBTIQ+-gemeenschap, het lijkt alsof ze vooral een hekel hebben aan transmensen en non-binaire mensen. Dat is voor veel mensen wennen, maar dat is nou eenmaal als je mensen de ruimte geeft om te zijn wie ze willen zijn. Dat is het mooie van Nederland", zei hij tegen 3FM-dj’s Rob Janssen en Wijnand Speelman in de Ochtendshow op.
Huh, we moesten toch juist allemaal heel divers worden en dat heel erg mooi vinden? Frans is duidelijk een haatzaaier.
  donderdag 2 november 2023 @ 14:20:26 #21
505059 Cpt.Crow
Kapitein Kraai
pi_211167858
quote:

Precies ja, ik zou nog best ver willen gaan en iemand graag in zijn waarde laten etc. Maar je komt op een punt dat het verder gaat dan dat en je in mijn ogen iemand met een geestesziekte aan het enablen bent.
pi_211167891
Ken je een homo?

Zit naast Jetten, een homo.

Ja hier zit er een.

_O-

twitter

Ach, Bram en vriend Oscar Behagel.

twitter
pi_211167893
Het is wel erg slecht met de Nederlandse politici gesteld als je van dit soort 'debatten' al slecht slaapt. En welke 'haat' hij het over heeft wordt ook niet duidelijk.

twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  donderdag 2 november 2023 @ 14:25:47 #24
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_211167904
Tering man. Dat gedrag van Baudet :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  donderdag 2 november 2023 @ 14:26:57 #25
3542 Gia
User under construction
pi_211167914
quote:
Werd ook meteen door 'hen' verbeterd.
pi_211167921

ik dacht toch echt een aflevering van Koefnoen of Jiskefet te zitten bekijken
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_211167924
Zetel erbij voor FvD straks. Bedankt NOS.
pi_211167927
quote:
Zouden jullie volgende keer kunnen zorgen dat de helft van de jongeren rechts is en de ander links? Dat maakt het debat een stuk gelijker. (Wel echt een veel beter tempo dan het vorige debat!! bedankt voor het luisteren nos!)

Mooi met 9 tegen 1! Fijne diversiteit bij de NOS.

5 van de 6 jongeren waren links zelfs de presentators waren anti- baudet, dit is echt heel genant. Ik stem zeker niet op Baudet maar het is wel duidelijk dat heel deze aflevering was om Baudet naar beneden te halen en jetten in een goed daglicht te zetten. Ontzettend genant.

Thierry fijn dat je zo rustig blijft in deze vervelende NPO opzet.

zou leuk zijn om wat meer diversiteit te hebben in de mensen die jullie uitnodigen...

NOS moet zich realiseren dat deze framing juist averechts werkt

Wat een poppenkast vanuit NOS. Raar vinden dat steeds minder mensen naar NPO kijken.

Het zijn beide geen partijen waar ik op zou stemmen en ik was oprecht benieuwd naar dit debat omdat ze allebei aan uitersten van het spectrum staan. Echter was dit een verschrikkelijk debat. De NOS zou er neutraal in moeten staan, maar alles was er op gericht op Baudet een oor aan te naaien. De hosts laten hem niet uitpraten terwijl ze Jetten laten oreren en baudet laten onderbreken. Alle studenten waren van dezelfde politieke voorkeur. Daarnaast begon een aantal van hen te praten alsof de capslock knop aan stond. Het maakte het er allemaal niet fraaier op.
Al met al een sneue aflevering. Jammer dat jullie je zo laten kennen.

Als dit het niveau is van onze studenten dan begrijp ik de afbraak van Nederland helemaal.

Lieve NOS, geef me één reden waarom ik na het kijken van deze video nog moet geloven dat jullie onafhankelijk en niet politiek gekleurd zijn? Ik vind het oprecht grappig om te zien dat ze niet eens meer de moeite nemen om het te verbergen
Los van het taalniveau stellen de reacties (en het aantal daaraan toebehorenden Likes) mij niet teleur.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  donderdag 2 november 2023 @ 14:29:07 #29
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211167929
quote:
10s.gif Op donderdag 2 november 2023 14:27 schreef LuNaTiC het volgende:
[ afbeelding ]

Dit dus :D Kooten en Bie kwaliteit zelfs _O-
got me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know
  donderdag 2 november 2023 @ 14:29:17 #30
3542 Gia
User under construction
pi_211167931
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 14:15 schreef Cpt.Crow het volgende:

[..]
Wel makkelijk om hen de schuld te geven hoor.
Bedoel je daarmee die volksstammen of die non-binaire (jongen)?
Wordt verwarrend zo.
  donderdag 2 november 2023 @ 14:29:31 #31
505059 Cpt.Crow
Kapitein Kraai
pi_211167933
quote:
[ afbeelding ]

_O-

Die kop en die kleding ook, ik ga kapot hier.
pi_211167936
quote:
84s.gif Op donderdag 2 november 2023 14:25 schreef Starhopper het volgende:
Tering man. Dat gedrag van Baudet :')
Ik vind dat Baudet eigenlijk behoorlijk wordt geframed. Natuurlijk is het zelf ook een gekkie, maar hier wordt hij door een Gen Z gekkie afgeschilderd als een soort van hitler die agressie tegen niet hetero's aanwakkert.

Het deug gedrag van Jetten is natuurlijk eveneens kotsen, maar goed dat doet het goed bij de achterban.
  donderdag 2 november 2023 @ 14:30:18 #33
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211167940
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 14:29 schreef Cpt.Crow het volgende:

[..]
_O-

Dat ik op tv zit met glitters op mijn hoofd

glitters op je hoofd?

Ja ik heb glitters hier in mijn make-up

_O_

Briljant
pi_211167945
quote:
[ afbeelding ]

Ja was het ook, als we de hierboven aangehaalde tweet mogen geloven:

pi_211167962
Potsierlijk opgezet toneelstukje van de NPOD66 kliek.

Met z'n allen tegen Baudet, erg opzichtig. Baudet bleef heel kalm, hij wist denk ik wel waar hij op zou draven.

Waar Baudet wel de mist in ging was het stuk over de oorlog in Oekraïne, draaide duidelijk om de hete brei heen.

Rob Jetten kon natuurlijk kritiekloos de vragen beantwoorden, niemand die hem even grilt.
pi_211167964
quote:
10s.gif Op donderdag 2 november 2023 14:30 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]

glitters op je hoofd?

_O_

Briljant
Ik denk dat het onderdeel van een docu-serie gaat zijn waar de gender gekte onder de loep wordt genomen. En hoe disproportioneel de aandacht is voor deze marginale groep. :Y
  donderdag 2 november 2023 @ 14:34:43 #37
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_211167979
quote:
Dit is echt heel erg respectloos van Jetten.

Had ik niet achter hem gezocht. Hij moet zich kapot schamen en alles wat hij nog te melden heeft over transgenderisme etc is vanaf nu zeer hypocriet.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  donderdag 2 november 2023 @ 14:35:37 #38
505059 Cpt.Crow
Kapitein Kraai
pi_211167990
quote:
10s.gif Op donderdag 2 november 2023 14:30 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]

glitters op je hoofd?

_O_

Briljant
_O- Dit kan toch niet echt zijn.
  donderdag 2 november 2023 @ 14:35:43 #39
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_211167992
quote:

"Hen" is alleen voorbehouden aan schizofrenen. :Y
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_211168008
Het is ook, in heel veel gevallen, meer een geestesziekte.

Non binair, dat is niks.
Daarmee benoem je jezelf geslachtsloos.
Dit is niet en kan niet het geval zijn, je hebt wat tussen je benen namelijk.

Dat je je tussen de oren als geen van beide “voelt”, is per alle definities een afwijking.
Ik zou er niet mee willen leven.

Maar persoonlijk weiger ik dat soort onzin te erkennen.
Dan maar “bekrompen”, idem dito mannen die zich nu als vrouw identificeren.
Jouw persoonlijk perspectief van jezelf, is geen maatschappelijk probleem.
  donderdag 2 november 2023 @ 14:38:32 #41
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_211168020
quote:
[ afbeelding ]

Weird Al Jankovic is in een van zijn persiflages blijven hangen. :Y
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  donderdag 2 november 2023 @ 14:38:54 #42
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_211168024
quote:
[ afbeelding ]

Leadzanger van een jaren tachtig band.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_211168031
Zijn er meer dan 2 geslachten dan? Nee dus, Baudet heeft gewoon gelijk _O- Non binair bestaat niet, is gewoon een aandacht tekort probleempje
pi_211168041
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 14:35 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Dan zou het me niet verbazen als Bram ook dat diversiteitsvakje aanvinkt.
pi_211168044
quote:
[ afbeelding ]

Hou op hoor, dit is toch gewoon een typetje ergens van?
Vooropgezet spel dit.

Wat een kansloosheid weer. Dit de politiek van tegenwoordig? En waar hebben we het over?

2 margepartijen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_211168052
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 14:39 schreef michiel_merk het volgende:
Zijn er meer dan 2 geslachten dan? Nee dus, Baudet heeft gewoon gelijk _O- Non binair bestaat niet, is gewoon een aandacht tekort probleempje
Het probleem van die groep die denkt dat ze geen man of vrouw zijn, is dat ze eisen dat de rest hun ook als zodanig gaat zien. Het is alsof een geloofsgekkie, die van jou gaat eisen dat je ook in god gaat geloven.
pi_211168055
Als een archeoloog later de botten van Bram opgraaft zal die hen helaas wel misgenderen als man.
pi_211168056
quote:
[ afbeelding ]

Als ik de achtergrond niet zou kennen, zou ik zeggen dat dit een volksbuurtbewoner uit 1987 is, die op het punt staat de weggeroeste dorpels van zijn negen jaar oude Talbot 1307 provisorisch dicht te kitten en daarom een overall heeft aangetrokken. Maar omdat zijn vrouw Anja bang is dat spetters van plamuur en Valvoline tectyl op z'n goede shirt komen, heeft ze hem ook een oude trui aan laten doen. Vanavond kijken ze Andre van Duin en een optreden van de Dolly Dots onder het genot van een Amsteltje en blokjes kaas.
  Moderator donderdag 2 november 2023 @ 14:43:16 #49
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211168071
quote:
[ afbeelding ]

_O- _O- _O- _O- _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  donderdag 2 november 2023 @ 14:44:25 #50
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211168083
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 14:35 schreef thedeedster het volgende:

[..]
En kippen
pi_211168117
Deze freakshow zal niet lang meer publiekelijk duren. Zoals we hoofdschuddend kijken naar programma's uit de jaren 70 zullen we ons over een paar jaar afvragen hoe we in hemelsnaam onze kinderen in aanraking lieten komen met een geestesziekte alsof het normaal is. Flikker op zeg.

Die vent is gewoon een ernstig verwarde man of een activist op zoek naar aandacht.
pi_211168154
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 14:48 schreef Confetti het volgende:
Deze freakshow zal niet lang meer publiekelijk duren. Zoals we hoofdschuddend kijken naar programma's uit de jaren 70 zullen we ons over een paar jaar afvragen hoe we in hemelsnaam onze kinderen in aanraking lieten komen met een geestesziekte alsof het normaal is. Flikker op zeg.

Die vent is gewoon een ernstig verwarde man of een activist op zoek naar aandacht.
Er worden op het moment kinderen aan hormoon therapie onderworpen in Nederland. Kinderen worden op het moment verminkt en gaan in transitie voor ze 10 jaar zijn...
pi_211168172
Het moet toch een keer afgelopen zijn met deze poppenkast? Iedereen heeft de vrijheid om te zijn wie hij of zij is, wil je jezelf als een pompoem identificeren, dan doe je dat maar lekker.. maar laat mij in mijn waarde om daar iets van te vinden. Gewoon compleet gestoord.
pi_211168183
Eindelijk brengt de NPO Jiskefet terug op tv _O_
pi_211168208
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 14:54 schreef dudewhereismycar het volgende:
Het moet toch een keer afgelopen zijn met deze poppenkast? Iedereen heeft de vrijheid om te zijn wie hij of zij is, wil je jezelf als een pompoem identificeren, dan doe je dat maar lekker.. maar laat mij in mijn waarde om daar iets van te vinden. Gewoon compleet gestoord.
Voorlopig gaat het in het westen alleen maar de andere kant op, misgendering komt je in het VK al op een bezoek van de politie te staan :').
Get woke, go broke!
  donderdag 2 november 2023 @ 14:57:23 #56
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_211168215
Een fake debat met fake politici en geslachtsgestoorden die ook nep zijn.

NOS op zijn best! *O*
pi_211168218
Ook weer zoiets waar je twee, misschien wel driedelig op kan antwoorden.

De non-binaire persoon is overduidelijk niet de meest stabiele persoon op aarde. Je kunt je dan dus sterk afvragen of je zo'n iemand wel een podium moet geven. Dat gezegd hebbende, Baudet is politicus en doet hier echt heel kinderachtig. Hij weet donders goed wat 'non-binair' is, maar doet net alsof hij dat niet weet. In de hoop dat die persoon in kwestie gaat struikelen over zijn eigen woorden.
pi_211168227
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 14:57 schreef theunderdog het volgende:

De non-binaire persoon is overduidelijk niet de meest stabiele persoon op aarde. Je kunt je dan dus sterk afvragen of je zo'n iemand wel een podium moet geven. Dat gezegd hebbende, Baudet is politicus en doet hier echt heel kinderachtig. Hij weet donders goed wat 'non-binair' is, maar doet net alsof hij dat niet weet. In de hoop dat die persoon in kwestie gaat struikelen over zijn eigen woorden.
Vaak is de beste strategie om een discussie te winnen gewoon je tegenstander uit te laten praten :).
Get woke, go broke!
  donderdag 2 november 2023 @ 14:58:56 #59
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211168230
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 14:48 schreef Confetti het volgende:

nou dat we kinderen leren dat er gradaties zijn is niet verkeerd. En dat we kinderen leren dat iedereen een veilige plek verdient is ook niet verkeerd. De pest is alleen tegenwoordig dat je of 100% voor bent, of 100% tegen.

Ik ben tegen fysiek ingrijpen, mijn zoon zou pas in zichzelf mogen hakken als hij 21 is, maar zelfde geldt voor (gezichts)tatoeages of heroïne experimenten. Maar verder, joh, als je maar gelukkig bent toch?

Enorm conservatief blijft enorm conservatief he, ook in dit geval.
pi_211168231
De ene act komt de andere act tegen. Verbazing alom: het resultaat is een act.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_211168235
Die Non-Binair zat er duidelijk emotioneel in met als doel Baudet eens flink aan te pakken.

Vond Baudet relatief normaal reageren, uitleggen wat zijn mening is.

En Jetten is gewoon een trekpop, een clownesk figuur, een act.
  donderdag 2 november 2023 @ 15:00:16 #62
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211168239
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 14:59 schreef Scorpie het volgende:
Die Non-Binair zat er duidelijk emotioneel in met als doel Baudet eens flink aan te pakken.

Nou ik heb zelfs respect dat ie niet gierend van de bank rolde met die glitters

"huh... glitters? op je hoofd?"

man man _O-
pi_211168241
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 14:57 schreef theunderdog het volgende:

Baudet gaf de emotioneel flexibele verwarde non-binair die het allemaal heel spannend vond alle ruimte om zijn verhaal te doen. Daardoor ging het/hen/zij/deze vanzelf uitglijden.
pi_211168243
Ik heb ook altijd op school geleerd dat mensen of een lul of een vagina hebben. Heb je een lul, dan ben je een man. En als je een vagina hebt, dan ben je vrouw.

Dat is het wat betreft het biologisch geslacht.

Dan heb je nog de gender discussie. Dat is waar we ons zelf mee associeren. Dan zit je toch meer in het sociaal/cultureel/psychologisch domein, in plaats van het biologische. In de nonbinaire discussies wordt sekse en geslacht steeds door elkaar gehaald, vermoeiend.
  donderdag 2 november 2023 @ 15:01:51 #65
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211168255
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 15:00 schreef Joppiez het volgende:
Ik heb ook altijd op school geleerd dat mensen of een lul of een vagina hebben. Heb je een lul, dan ben je een man. En als je een vagina hebt, dan ben je vrouw.
Hermafrodieten zijn gewoon een algemeen verschijnsel in de biologie, dus ook bij mensen. Ik zou wat dat betreft wel restitutie vragen bij dat college waar je onderwijs hebt genoten
pi_211168265
Wat is nou het nut geweest van deze uitzending?

De anti LHBTI++ers zien de bevestiging dat "die mensen" allemaal idioot zijn en de rest ziet de bevestiging dat Thierry Baudet een idioot is. Niks veranderd dus.
Give every man thine ear, but few thy voice
Take each man's censure, but reserve thy judgment.
  donderdag 2 november 2023 @ 15:02:53 #67
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_211168267
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 14:31 schreef Akathisia het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Fake news dus, krijgt de NOS nu ook een boete van de NPO?
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
  donderdag 2 november 2023 @ 15:04:18 #68
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_211168281
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 15:00 schreef Joppiez het volgende:
Dan heb je nog de gender discussie
Dit was een variatie: een Henderdiscussie.
pi_211168290
Nee dan deze identiteitsverwarde. Hij lijkt er zelfs op _O_

pi_211168299
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 15:00 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Baudet gaf de emotioneel flexibele verwarde non-binair die het allemaal heel spannend vond alle ruimte om zijn verhaal te doen. Daardoor ging het/hen/zij/deze vanzelf uitglijden.
Kom zeg.
pi_211168303
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 15:05 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Kom zeg.
Je bent weer lekker op dreef zie ik.
pi_211168306
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 15:02 schreef tufkac het volgende:

De anti LHBTI++ers zien de bevestiging dat "die mensen" allemaal idioot zijn en de rest ziet de bevestiging dat Thierry Baudet een idioot is. Niks veranderd dus.
De overheid die ons wil verdelen ipv een verenigd volk tegen de machthebbers?
pi_211168312
Wat een flater voor iedere betrokkene is dit zeg.
pi_211168314
quote:
1s.gif Op donderdag 2 november 2023 14:03 schreef Za het volgende:
[ twitter ]

LIVE | Jetten: ‘Woede op uitspraken Baudet kwam uit mijn tenen, leidt tot meer haat tegen LHBTI’ers’

De volgende dag is dit nóg leuker.

Jongen: Ik ben non-binair
Thierry: Maar hoe kan dat nou?

_O-
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_211168318
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 15:06 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Wat is er?

Ik geef zowel de houding van de non-binair als dat van Baudet vrij kansloos.
  donderdag 2 november 2023 @ 15:07:44 #76
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_211168319
twitter

:+
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_211168320
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 14:57 schreef Sodeknetters het volgende:
Een fake debat met fake politici en geslachtsgestoorden die ook nep zijn.

NOS op zijn best! *O*
De non binair Bram Wissink is niet nep:

Verslaggever Bram schrijft voor Lilith over de transwet, maar ook de geschiedenis van onverdraagzaamheid rondom lhbti+ emancipatie.

Ik plaatste onlangs op Twitter de simpele tekst ‘Ik ben non-binair’ om te zien wat de reacties zouden zijn (ik ben ook echt non-binair, anders zou dit natuurlijk raar en ongepast zijn). Dat leidde tot honderden comments, van ‘val mij daar niet mee lastig’, ‘je bent gewoon een verwarde man’ tot expliciete transfobe opmerkingen en vragen over mijn geslachtsdelen. Dat er veel bekrompen mensen op het socialmediaplatform zitten, is geen verrassing. Maar het is helaas wel kenmerkend voor de houding richting transgender personen door veel Nederlanders

https://www.lilithmag.nl/blog/transwet-nederland-2022
pi_211168336
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 15:07 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Wat is er?

Ik geef zowel de houding van de non-binair als dat van Baudet vrij kansloos.
Oh gelukkig maar.
pi_211168340
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 15:08 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Oh gelukkig maar.
pi_211168342
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 15:06 schreef DrDentz het volgende:

[..]
De overheid die ons wil verdelen ipv een verenigd volk tegen de machthebbers?
Je zou dat bijna gaan denken ja. Of gewoon een poging om kijkcijfers te trekken met "spraakmakende" tv. Goedkoop scoren, het lijkt SBS6 wel ;)
pi_211168346
quote:
(ik ben ook echt non-binair, anders zou dit natuurlijk raar en ongepast zijn).
Op internet doen mensen zich normaliter nooit voor als iets of iemand anders, dus dat zou inderdaad ongehoord zijn.
pi_211168353
quote:
2s.gif Op donderdag 2 november 2023 15:01 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
Hermafrodieten zijn gewoon een algemeen verschijnsel in de biologie, dus ook bij mensen. Ik zou wat dat betreft wel restitutie vragen bij dat college waar je onderwijs hebt genoten
Ik heb het versimplificeerd wijsneusje.
Wat betreft genetica ben je gewoonweg of man of vrouw. Volledige tweeslachtigheid is er niet voor de mens.
pi_211168359
Maar eigenlijk hebben we ook deze discussie maanden en maanden geleden ook al gevoerd, maar toen moest het allemaal weer in BNW, want dit soort gekkigheden komen alleen in de VS voor.

BNW, gewoon NWS maar dan 3 maanden vooruitlopend :').
Get woke, go broke!
pi_211168387
Ik dacht even dat ik naar een aflevering van Jiskefet zat te kijken, maar er zijn dus echt van dit soort koekwouzen. _O-
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_211168410
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 15:12 schreef Hathor het volgende:
Ik dacht even dat ik naar een aflevering van Jiskefet zat te kijken, maar er zijn dus echt van dit soort koekwouzen. _O-
Ja, en die zitten zelfs in de tweede kamer!
pi_211168415
quote:
2s.gif Op donderdag 2 november 2023 15:01 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
Ja maar bij hermafrodieten is er iets misgelopen tijdens de zwangerschap. Of gaan we afwijkingen nu ook als normaal klasseren?
pi_211168425
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 15:12 schreef Hathor het volgende:
Ik denk dat als hij niets had gezegd over zijn non-binair zijn iedereen hem als kerel had gezien.
pi_211168436
Ik weet zeker dat als hij zn tuinbroek uitdoet, er een piemel te zien is. Heel klein maar toch
  donderdag 2 november 2023 @ 15:17:58 #89
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211168448
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 15:14 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Ja maar bij hermafrodieten is er iets misgelopen tijdens de zwangerschap. Of gaan we afwijkingen nu ook als normaal klasseren?
nee maar wel als bestaand.
pi_211168452
quote:
11s.gif Op donderdag 2 november 2023 15:14 schreef tufkac het volgende:

[..]
Ja, en die zitten zelfs in de tweede kamer!
Zie Canada:

Zo prachtig divers *;
Get woke, go broke!
pi_211168457
Identiteitspolitiek :r
  donderdag 2 november 2023 @ 15:20:34 #92
505059 Cpt.Crow
Kapitein Kraai
pi_211168476
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 15:02 schreef tufkac het volgende:

Ze kunnen weer roepen dat er nog een lange weg te gaan voor de volledige acceptatie van LHBTIABC++2-ers.
pi_211168487
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 14:59 schreef Scorpie het volgende:

Eens. Bij Jetten valt ook op dat hij totaal geen humor heeft.

Homo in de zaal tegen Baudet: 'Komt u wel eens homo's tegen in uw directe omgeving?'
Baudet: 'ja, er zit er 1 naast me, hahaha'
Jetten (kijkt als een robot voor zich uit)

Hij loopt nu een tijdje mee maar ik blijf het een griezel vinden die Jetten, levenloze ogen heeft die man.
pi_211168489
quote:

[..]
En een non-binair persoon voelt zich iets anders. Die vergelijking die die krullenbol maakte gister ging niet op. Intersekse zie je aan het lichaam.
pi_211168492
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 15:18 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Zie Canada:

[ afbeelding ]

Zo prachtig divers *;
Ik zie in verhouding wel erg weinig witte mannen. Ik voel me achtergesteld! ;(
pi_211168507
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 15:18 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Zie Canada:

[ afbeelding ]

Zo prachtig divers *;
Kleurrijk gezelschap 😂
  donderdag 2 november 2023 @ 15:23:50 #98
505059 Cpt.Crow
Kapitein Kraai
pi_211168509
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 15:21 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Eens. Bij Jetten valt ook op dat hij totaal geen humor heeft.

Homo in de zaal tegen Baudet: 'Komt u wel eens homo's tegen in uw directe omgeving?'
Baudet: 'ja, er zit er 1 naast me, hahaha'
Jetten (kijkt als een robot voor zich uit)

Hij loopt nu een tijdje mee maar ik blijf het een griezel vinden die Jetten, levenloze ogen heeft die man.
Probeert zich niet af te laten leiden van het script.
pi_211168512
quote:
1s.gif Op donderdag 2 november 2023 15:21 schreef Za het volgende:
[ twitter ]
Fuck off. Iedereen mag doen en laten wat ie/het/zer wil, maar niemand hoort gedwongen te worden om mee te doen aan andermans waanbeelden.

Als iemand verder gewoon beleefd is en netjes vraagt of ik "hen" wil zeggen, prima, ik ben de beroerdste niet, maar zodra het geeist wordt zak je er maar in. Ik vertik het om iemand met een grote bek ook nog een Treeself of DemonKin te noemen :').
Get woke, go broke!
  Moderator / Redactie Sport donderdag 2 november 2023 @ 15:25:47 #100
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_211168521
quote:

Hoeft niet, in landen als Engeland is dit veel verder doorgeslagen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_211168545
quote:
[ twitter ]
#fophef
pi_211168548
Wat een bizar slecht toneelstukje, vooral de NOS-mevrouw met de genderneutrale jaren 80-jeans die snorremans als een klein kind ging behandelen verdient in het bijzonder genoemd te worden. En dan alle reacties van NOS-volk, AD-volk en EasyJetten zelf, alsof hun hinderlaag gelukt was en ze niet hopeloos door de mand vielen en gewoon hun voorgenomen reacties om Baudet als LGBTQ++++ hater te framen plaatsen.

quote:

[..]
Een binair verschijnsel overigens.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  donderdag 2 november 2023 @ 15:28:39 #103
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211168551
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 15:25 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Hoeft niet, in landen als Engeland is dit veel verder doorgeslagen.
VK, met name Schotland, maar ook Australie en New Zealand en Canada en uiteraard Democratisch VS slaan totaal door met LGHDTV+ mensjes een soort onaantastbare status te geven.

Gelijke rechten is allang niet meer genoeg, equity is het nieuwe doel...
Get woke, go broke!
pi_211168557
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 15:24 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Fuck off. Iedereen mag doen en laten wat ie/het/zer wil, maar niemand hoort gedwongen te worden om mee te doen aan andermans waanbeelden.

Als iemand ver gewoon beleefd is en netjes vraagt of ik "hen" wil zeggen, prima, ik ben de beroerdste niet, maar zodra het geeist wordt zak je er maar in. Ik vertik het om iemand met een grote bek ook nog een Treeself of DemonKin te noemen :').
Ik zou iemand 'hen' noemen als diegene dat expliciet vraagt, anders zou ik het ook verdommen. Het komt wat drammerig over namelijk. De LHBTQetc'ers zijn zelf ook niet consequent daarin. Maar kom op zeg.. wat is dat toch voor gestoord gedoe met je 'hen' Gekke wereld 😵‍💫
pi_211168573
quote:
[ twitter ]
Wat een zeikerd..
Laat hem zich maar druk maken over die hordes figuren van een bepaalde afkomst die nogal anti-lhbtq zijn...

Rutger Groot Wassink kan hem er alles over vertellen...
  donderdag 2 november 2023 @ 15:32:03 #106
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211168581
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 15:29 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Ik zou iemand 'hen' noemen als diegene dat expliciet vraagt, anders zou ik het ook verdommen. Het komt wat drammerig over namelijk. De LHBTQetc'ers zijn zelf ook niet consequent daarin. Maar kom op zeg.. wat is dat toch voor gestoord gedoe met je 'hen' Gekke wereld 😵‍💫
Ach, ik heb wat praktijkervaring met een trans"kind" op het moment. Klasgenootje van mijn ex-oppaskind. Best een leuk "joch" verder hoor, ik ben nu een game PC voor hem aan het bouwen.

Maar hij is ook vega, en pas toen ik de ouders leerde kennen viel het kwartje, een lesbisch stel. Wat een toeval dat juist hun kind zo prima in 2023 past met alle "current things". *;

Maar goed, ik ben geen onmens uiteraard en hij wordt gewoon net zo behandeld als de rest en komt daarom graag over de vloer.
Get woke, go broke!
pi_211168590
Baudet komt hier gewoon uit winnaar uit de bus. Ongelofelijk
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_211168604
I'm not binair, I'm bi-winning.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Tiësto Live @ Melkweg 2000
Best pilot in history
pi_211168606
quote:
[ afbeelding ]

Weird Al Yankovic

Maar wat een raar jaren 80 decor ook, waarom is dit?
pi_211168621
quote:
2s.gif Op donderdag 2 november 2023 15:17 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
nee maar wel als bestaand.
Maar ook een hermafrodiet is of mannelijk of vrouwelijk, ze hebben alleen ook kenmerken van het andere geslacht.

Hermafrodieten zijn geen derde geslacht.
pi_211168627
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 15:34 schreef ReplaR het volgende:

[..]
Weird Al Yankovic

Maar wat een raar jaren 80 decor ook, waarom is dit?
Zaten ook alleen maar rare mensen..
Ik dacht echt, dit is een typetje.
Je kan toch echt niet zo'n sneu figuur zijn zoals die tuinbroek?
  donderdag 2 november 2023 @ 15:38:34 #112
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211168642
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 15:37 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Overduidelijk nog nooit op een FOK!meeting geweest B-).
Get woke, go broke!
pi_211168688
Raar gedoe. Sorry, maar je spoort idd gewoon niet als je jezelf non-binair gaat lopen noemen. Shit die alleen maar in je hoofd zit. Die hele rare identificatie is een product van je denken. En nog aangeleerd ook, want wie had zich in hemelsnaam in het jaar 430 na christus of zo als 'non-binair' geïdentificeerd? Precies, niemand. Immers, dat had nog niemand bedácht.

Schale troost: je zelf met iets of iemand identificeren is per definitie een illusie van het denken. Dus ze zijn niet de enigen. Maar dit is wel next level debiel allemaal hoor.
Eens kijken
pi_211168690
quote:
1s.gif Op donderdag 2 november 2023 15:32 schreef Mortaxx het volgende:
Baudet komt hier gewoon uit winnaar uit de bus. Ongelofelijk
De NPO realiseert zich weer waarom Baudet persona non grata was.
  donderdag 2 november 2023 @ 15:46:42 #115
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2025/2026
pi_211168719
Hahahaha _O-
pi_211168806
quote:
10s.gif Op donderdag 2 november 2023 15:38 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Overduidelijk nog nooit op een FOK!meeting geweest B-).
Zijn die er nog? Je las er vroeger nog wel eens wat over. Durf zelf niet te komen want alle fokkers zijn veel te cool voor mij.
  donderdag 2 november 2023 @ 15:55:51 #117
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211168830
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 15:54 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Zijn die er nog? Je las er vroeger nog wel eens wat over. Durf zelf niet te komen want alle fokkers zijn veel te cool voor mij.
Sporadisch gaat er nog wel eens een slowchatclubje ergens eten ofzo, maar 70-80 FOK!kers in de Stairway, das war einmal.

Maar ook al waren de meesten, teleurstellend, normaal, ik heb er ook types tussen gezien :X.
Get woke, go broke!
pi_211168907
quote:
14s.gif Op donderdag 2 november 2023 15:55 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Sporadisch gaat er nog wel eens een slowchatclubje ergens eten ofzo, maar 70-80 FOK!kers in de Stairway, das war einmal.

Maar ook al waren de meesten, teleurstellend, normaal, ik heb er ook types tussen gezien :X.
Ben zo benieuwd of sommige toetsenbordhelden eigenlijk magere kereltjes van 1,70 met een piepstemmetje zijn.

En wie in vredesnaam de vrouwen zijn die hier vrijwillig in het moeras zijn.

Maar ja das was einmal helaas.
pi_211168916
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 16:02 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Ben zo benieuwd of sommige toetsenbordhelden eigenlijk magere kereltjes van 1,70 met een piepstemmetje zijn.

“Vrouwen”.
  donderdag 2 november 2023 @ 16:04:25 #120
3542 Gia
User under construction
pi_211168921
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 14:42 schreef DrDentz het volgende:
Als een archeoloog later de botten van Bram opgraaft zal die hen hij hem helaas wel misgenderen als man.
Beter. Dat genderneutrale gedoe, 'die' 'hen' laat maar achterwege, anders is de archeoloog ook al non binair.
  donderdag 2 november 2023 @ 16:04:52 #121
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211168926
quote:

[..]

Beetje te veel offtopic, maar sommigen waren dat idd, maar anderen waren weer totaal onverwacht een enorme beer ofzo.

En ook bij de vrouwen was het een apart maar leuk zooitje, sommmigen waren onverwacht enorm mooi ofzo, maar anderen waren weer, nou ja, wat minder mooi O-).
Get woke, go broke!
pi_211168930
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 16:03 schreef Scorpie het volgende:

[..]
“Vrouwen”.
Ik kan het eigenlijk ook niet geloven. De meeste vrouwen in mijn leven zijn conflictmijdend. NWS is alles behalve dat.
pi_211168970
twitter

Die handen op de schouders ook echt :'). Och gossie, wie pest jou, arm, arm kind? Wie o wie is hier gemeen? Kom maar hier mijn kind, ik bescherm je tegen de boeman.

Het verstandelijk vermogen van de gemiddelde NPO(3)-kijker wordt klaarblijkelijk niet al te hoog ingeschat door de redactie die dacht hiermee weg te komen.
pi_211168980
quote:
[ afbeelding ]

Ik dacht serieus 100% dat dit een screenshot was van Jiskefet.
  donderdag 2 november 2023 @ 16:14:01 #125
403820 Aberkullie
Sicker than your average.
pi_211169005
quote:
Veel tumult online
Waarmee Baudets doel is bereikt. Jetten had er beter niet kunnen gaan zitten.
pi_211169008
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 16:09 schreef Akathisia het volgende:
[ twitter ]

Die handen op de schouders ook echt :'). Och gossie, wie pest jou, arm, arm kind? Wie o wie is hier gemeen? Kom maar hier mijn kind, ik bescherm je tegen de boeman.

Goebbels is vervangen door iemand die manipulatie begrijpt op het niveau van een 5-jarige, of althans, op dat niveau wordt het verstandelijk vermogen van de gemiddelde NPO(3)-kijker ingeschat, klaarblijkelijk.
Baudet heeft de NOS helemaal niet nodig. Die heeft zichzelf al totaal de irrelevantie in beschadigd.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Moderator donderdag 2 november 2023 @ 16:17:29 #127
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211169037
quote:

[..]

ik ben 1,85
  donderdag 2 november 2023 @ 16:18:15 #128
505059 Cpt.Crow
Kapitein Kraai
pi_211169052
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 16:17 schreef sp3c het volgende:

[..]
ik ben 1,85
Dat is niet duur.
pi_211169053
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 16:17 schreef sp3c het volgende:

[..]
ik ben 1,85
Ik wist wel dat mods eigenlijk allemaal dwergen op zoek naar macht zijn. Nu is er bewijs!
  Moderator donderdag 2 november 2023 @ 16:18:38 #130
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211169056
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 16:18 schreef Cpt.Crow het volgende:

[..]
Dat is niet duur.
je weet helemaal niet wat je ervoor krijgt
  donderdag 2 november 2023 @ 16:19:37 #131
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211169071
lama
  donderdag 2 november 2023 @ 16:21:05 #132
505059 Cpt.Crow
Kapitein Kraai
pi_211169084
Ik durf wel een gokje te wagen.
pi_211169102
Baudet die eens verstandige dingen zegt? Het moet niet gekker worden.

Non-binaire, echt serieus waar hebben we het tegenwoordig over?
  Forum Admin donderdag 2 november 2023 @ 16:23:29 #134
pi_211169117
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 16:18 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Ik wist wel dat mods eigenlijk allemaal dwergen op zoek naar macht zijn. Nu is er bewijs!
Slungelige ecto gespot
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  Forum Admin donderdag 2 november 2023 @ 16:24:00 #135
pi_211169120
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 16:22 schreef bianconeri het volgende:
Baudet die eens verstandige dingen zegt? Het moet niet gekker worden.

Non-binaire, echt serieus waar hebben we het tegenwoordig over?
Een stilstaande klok geeft ook twee keer per dag de juiste tijd aan .
pi_211169142
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 16:23 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Slungelige ecto gespot
Je hebt wel gelijk.
pi_211169169
quote:
13s.gif Op donderdag 2 november 2023 14:16 schreef HowardRoark het volgende:
Ik zag het vanochtend ook al op Twitter. Dit is zo tenenkrommend en overduidelijk opgezet om Baudet in een negatief daglicht te plaatsen, maar omdat hij heel kalm blijft, komt hij als winnaar uit deze discussie en dit gaat dus de FvD vast en zeker weer wat meer stemmen opleveren.
Ik weet eigenlijk niet of er meer mensen pro LGBTQIA+ zijn, of dat er meer mensen anti LGBTQIA+ zijn.

Ik weet niet of dat wel eens onderzocht is in Nederland.
  donderdag 2 november 2023 @ 16:30:55 #138
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211169190
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 16:28 schreef Jacy-Jacy het volgende:

[..]
Ik weet eigenlijk niet of er meer mensen pro LGBTQIA+ zijn, of dat er meer mensen anti LGBTQIA+ zijn.

De meesten zijn er niet mee bezig en zullen vast een "als ik er maar geen last van heb" mentaliteit hebben die vrij gangbaar is in Nederland.

Na dit soort idioten een platform geven en ze proberen "aan te prijzen" zal er een groep denken, daar heb ik weinig mee, rare mensen.

En dan heb je nog de "Gaza-aangangers", die willen snorremans gewoon van een flat gooien, dus sja, de tolerantie is gedaald in Nederland, hoe je het ook bekijkt.
Get woke, go broke!
  donderdag 2 november 2023 @ 16:31:33 #139
505059 Cpt.Crow
Kapitein Kraai
pi_211169198
quote:

[..]

Ik denk dat er vooral een heleboel mensen zijn die het vooral maar een krankzinnige ver-van-mijn-bed freakshow vinden.
pi_211169218
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 16:30 schreef HeatWave het volgende:

[..]
De meesten zijn er niet mee bezig en zullen vast een "als ik er maar geen last van heb" mentaliteit hebben die vrij gangbaar is in Nederland.

Na dit soort idioten een platform geven en ze proberen "aan te prijzen" zal er een groep denken, daar heb ik weinig mee, rare mensen.

En dan heb je nog de "Gaza-aangangers", die willen snorremans gewoon van een flat gooien, dus sja, de tolerantie is gedaald in Nederland, hoe je het ook bekijkt.
Ja maar als het al door de politiek verweven wordt, hebben er straks wel veel meer mensen "last"van.

Dan moet je ook echt oppassen wat je gaat stemmen, Als je niet van LGBTQIA+ houdt.

Als je dus gelooft dat er alleen maar een man en een vrouw is.
  donderdag 2 november 2023 @ 16:34:47 #141
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211169223
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 16:33 schreef Jacy-Jacy het volgende:

[..]
Ja maar als het al door de politiek verweven wordt, hebben er straks wel veel meer mensen "last"van.

Dan moet je ook echt oppassen wat je gaat stemmen, Als je niet van LGBTQIA+ houdt.
Wat LGHDTVBBQ+ mensen doen zal me worst wezen, maar elke partij die bijv voor strafbaar maken van misgenderen of dead namen pleit kan kapot vallen :').
Get woke, go broke!
pi_211169225
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 15:37 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Helemaal eens. En laten we wel wezen, ook deze tuinbroek heeft het recht te zijn wie hij wil zijn en zich te identificeren zoals hij zelf wil maar laten we alsjeblieft niet net doen alsof deze bizarre karikatuur normaal is of enigszins representatief voor welke significante groep dan ook.
pi_211169226
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 16:30 schreef HeatWave het volgende:
Deze instelling zorgt per default voor een gemakszuchtige (want tolerant zijn is sociaal bezien makkelijker) houding van ''Als ik niet in kan zien waarom je hierover moeilijk zou moeten doen, dan doe je het waarschijnlijk omdat je een (intolerante) lul bent.". En dat beeld tracht de NPO hier te bekrachtigen.
pi_211169231
quote:
4s.gif Op donderdag 2 november 2023 16:34 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Wat LGHDTVBBQ+ mensen doen zal me worst wezen, maar elke partij die bijv voor strafbaar maken van misgenderen of dead namen pleit kan kapot vallen :').
Dat bedoel ik.
  donderdag 2 november 2023 @ 16:36:59 #145
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211169245
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 16:35 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Deze instelling zorgt per default voor een gemakszuchtige (want tolerant zijn is sociaal bezien makkelijker) houding van ''Als ik niet in kan zien waarom je hierover moeilijk zou moeten doen, dan doe je het waarschijnlijk omdat je een (intolerante) lul bent.". En dat tracht de NPO hier te bekrachtigen.
So? Ik heb gewoon recht op mijn eigen mening en ook al zou ik een intolerante lul zijn hoeft de NPO me niet te heropvoeden, het is geen 1984-praktijkles :').
Get woke, go broke!
pi_211169248
Hoe zou de voorbereiding van dat programma gegaan zijn.

"Trek jij nou wat kinderachtigs aan zodat je jonger lijkt en als Baudet antwoordt ga ik achter je staan en knijp ik in je schouders".
pi_211169260
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 16:36 schreef HeatWave het volgende:
So? Ik heb gewoon recht op mijn eigen mening en ook al zou ik een intolerante lul zijn hoeft de NPO me niet te heropvoeden, het is geen 1984-praktijkles :').
Ik wil alleen maar zeggen dat een meerderheid naar acceptatie neigt omdat ze sociaal laf is, en daar haakt de NPO met de keuze voor deze man (die slachtoffer is en zielig gevonden moet worden) op in.
pi_211169264
Zo jammer dat die binaire shizzle uit Amerika is komen overwaaien.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  donderdag 2 november 2023 @ 16:39:58 #149
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211169270
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 16:38 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Ik wil alleen maar zeggen dat een meerderheid al naar acceptatie neigt omdat ze sociaal laf is, en daar haakt de NPO met de keuze voor deze man (die slachtoffer is en zielig gevonden moet worden) op in.
Ach, zo werkt het nou eenmaal op straat ipv op social media. Bijna niemand gaat uit het niets IRL iemand aanvallen of aanspreken als daar geen aanleiding voor is.

Dan ben ik hier in open inrichting Amsterdam nog wel ff bezig :').
Get woke, go broke!
pi_211169283
Zou dit voor Bram nou positief uitpakken? Hij is al heel de dag trending op Twitter en hij wordt vooral uitgelachen (terecht overigens). Wat levert dit hem nou op behalve een hogere status in woke- en deugkringen?
  donderdag 2 november 2023 @ 16:41:43 #151
505059 Cpt.Crow
Kapitein Kraai
pi_211169286
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 16:37 schreef Dutchguy het volgende:
Hoe zou de voorbereiding van dat programma gegaan zijn.

"Trek jij nou wat kinderachtigs aan zodat je jonger lijkt en als Baudet antwoordt ga ik achter je staan en knijp ik in je schouders".
Een false fag operatie!

:@
pi_211169305
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 16:31 schreef Cpt.Crow het volgende:

[..]
Ik denk dat er vooral een heleboel mensen zijn die het vooral maar een krankzinnige ver-van-mijn-bed freakshow vinden.
Dit ja. Het is ook makkelijk voor Jetten om zich af te zetten tegen Baudet. 'Spreek je eens uit tegen de echte (islamitische) homohaters joh, slappe hypocriete dweil', denk ik dan. Oh wacht, dat kost natuurlijk stemmen 🙂
Ach D'66 gaat toch flink op de kloten krijgen. Gelukkig maar.. de VVD is een toffe club vergeleken met deze kwaadaardige lieden.
pi_211169311
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 16:41 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Zou dit voor Bram nou positief uitpakken? Hij is al heel de dag trending op Twitter en hij wordt vooral uitgelachen (terecht overigens). Wat levert dit hem nou op behalve een hogere status in woke- en deugkringen?
Is Bram die non-binaire met de rose oogschaduw?
pi_211169324
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 16:09 schreef Akathisia het volgende:
[ twitter ]

Het verstandelijk vermogen van de gemiddelde NPO(3)-kijker wordt klaarblijkelijk niet al te hoog ingeschat door de redactie die dacht hiermee weg te komen.
Dit is nog het meest echte eraan. Lekker kleuterjuffen, lekker moederen, heel veel van dit soort vrouwen projecteren hun kinderwens en bijbehordende betutteldrang op hun werk. Die willen huilebalkjes om te troosten, dommige treurbuiskindertjes om 'explainers' en 'stories'voor te doen, het is infantilisering door doorgeslagen feminisering.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  FOK!fotograaf donderdag 2 november 2023 @ 16:48:10 #155
842 Zorro
Z
pi_211169338
quote:

[..]

Ik ben geen van beiden (non-binair dus eigenlijk :P )
Ik heb niks tegen LHB maar als ik voor of tegen alles moet zijn ben ik tegen.
Wat een onzin ook altijd om met dat hele alfabet altijd te gooien. Alsof er geen tussenweg is.

Zoiets als:
"Hou je van Aardappel Groenten Vlees Vis Fruit (AGVVF) of niet?"
"Nou ik hou niet van Vis maar verder wel ja"
"Ja maar dat kan dus niet. Hou je van AGVVF of niet?"
"Ja nou, niet van Vis dus maar..."
"JA DAT KAN NIET. Je houdt er van of niet."
"Oh nou, dan niet denk ik. Maar ik heb wel graag alles maar alleen geen Vis."
"NEE!"
pi_211169344
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 16:46 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Dit is nog het meest echte eraan. Lekker kleuterjuffen, lekker moederen, heel veel van dit soort vrouwen projecteren hun kinderwens en bijbehordende betutteldrang op hun werk. Die willen huilebalkjes om te troosten, dommige treurbuiskindertjes om 'explainers' en 'stories'voor te doen, het is infantilisering door doorgeslagen feminisering.
Dit is misschien nog wel een betere duiding inderdaad. Of een goed samenkomen van dat, en van iets wat ten dele was vooropgezet. Hoe dan ook een perfect forefront voor de macht die de mens en zijn leven van begin tot eind kapot wenst te reguleren.
pi_211169354
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 16:39 schreef schommelstoel het volgende:
Zo jammer dat die binaire shizzle uit Amerika is komen overwaaien.
Ik vraag me wel eens af hoeveel non-binaire types en transgenders we hadden zonder social media.
pi_211169356
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 16:45 schreef Jacy-Jacy het volgende:

[..]
Is Bram die non-binaire met de rose oogschaduw?
Ja met zijn tuinbroek en glitters :')
  donderdag 2 november 2023 @ 16:52:29 #159
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211169376
quote:
1s.gif Op donderdag 2 november 2023 16:50 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Ik vraag me wel eens af hoeveel non-binaire types en transgenders we hadden zonder social media.
Mwah, een heel stuk minder dan de 30%-40% "lgbtq+" identificerende jeugd in bepaalde progressieve staten in de VS iig :').

Het is gewoon de zoveelste fab, trend, hype. Gabber, Goth, Punk, Metalhead, Emo, en nu zippertits :').
Get woke, go broke!
pi_211169401
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 16:52 schreef HeatWave het volgende:
Het is gewoon de zoveelste fab, trend, hype. Gabber, Goth, Punk, Metalhead, Emo, en nu zippertits :')
Neuh. Misschien groeit het door dezelfde hang naar afzetten én het behoren toe onder kinderen, maar verder lijkt het totaal niet op reguliere (muziek-based) hypes.
pi_211169431
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 16:50 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Ja met zijn tuinbroek en glitters :')
Ja.

Rustig aan, Bram ;) Met je glitters.
  Forum Admin donderdag 2 november 2023 @ 16:56:53 #162
pi_211169432
quote:

[..]
Mwah, een heel stuk minder dan de 30%-40% "lgbtq+" identificerende jeugd in bepaalde progressieve staten in de VS iig :').

Het is gewoon de zoveelste fab, trend, hype. Gabber, Goth, Punk, Metalhead, Emo, en nu zippertits :').
dat is wel heel veel
  donderdag 2 november 2023 @ 16:58:25 #163
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211169454
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 16:56 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
dat is wel heel veel
Daarom is het ook gewoon sociale besmetting, het is statistisch gezien gewoon onmogelijk, maar GEN Z kan het :P.
Get woke, go broke!
  donderdag 2 november 2023 @ 16:58:31 #164
403820 Aberkullie
pi_211169455
Zo te lezen hebben een hoop simpele zielen hier meer gemeen met moslims dan ze zelf denken.
pi_211169483
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 16:58 schreef Aberkullie het volgende:
Zo te lezen hebben een hoop simpele zielen hier meer gemeen met moslims dan ze zelf denken.
Gooi het eruit, meid ;) Hou je niet in. Je suis Bram.
pi_211169495
quote:
[ afbeelding ]

Wie is die hen in die bloemetjestop naast dat stuk chagrijn?
pi_211169501
quote:
Ambiguïteit begon bij het geslacht van Allah.
pi_211169506
quote:
Die binair ook. Hen heeft ook een snor.
pi_211169513
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 17:01 schreef Vincent_student het volgende:

[..]
Wie is die hen in die bloemetjestop naast dat stuk chagrijn?
Dat is de Reddende Engel van Bram. De reddende Hengel (hen)
  donderdag 2 november 2023 @ 17:02:51 #170
403820 Aberkullie
pi_211169515
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 17:01 schreef Vincent_student het volgende:

[..]
Die binair ook. Hen heeft ook een snor.
Eng he
pi_211169520
Ook een snor rockte Baudet beter;

donderdag 2 november 2023 @ 17:04:03 #172
3542 Gia
User under construction
pi_211169524
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 15:14 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Ik kan met iemand die geboren is als hermafrodiet me voorstellen dat die persoon zich zowel man als vrouw voelt, of juist geen van beide. Maar bij de zogenaamde non-binairen zit dit tussen de oren. Daar is biologisch gewoon niets mis mee, en daar balen ze van, denk ik.
pi_211169525
quote:

[..]

Ga je mond spoelen. Dit vergelijken met werkelijke muziekstromingen. :')
pi_211169540
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 17:04 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Vooral met Metal :{w
  donderdag 2 november 2023 @ 17:06:09 #175
3542 Gia
User under construction
pi_211169553
quote:

[..]

Heb ik ook allemaal niet aan mee gedaan. Zo'n onzin.

Maar, ik denk wel, als ik eerder geleefd had, dat ik wel met de hippies had meegedaan. Eigenlijk net zo fout. Maar goed dat ik daar veel te jong voor was.
  donderdag 2 november 2023 @ 17:06:11 #176
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211169554
quote:

[..]
Dan noem je wat anders qua hypes, het is gewoon meegaan met wat de rest ook doet. Dit is vallen over mierentietenneuken :').
Get woke, go broke!
  donderdag 2 november 2023 @ 17:06:29 #177
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_211169556
quote:

Dat valt wel mee. Baudet zet zichzelf gewoon voor schut.

Eergisteren waren Omtzigt en Timmermans daar, en die gingen gewoon normaal met elkaar in debat.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  donderdag 2 november 2023 @ 17:07:27 #178
3542 Gia
User under construction
pi_211169568
quote:

[..]
Goth was toch wel echt een levenswijze. Eigen gekozen. Zielloze in zwart gehulde emo's.
pi_211169574
Dit is gewoon goedkope ragebait voor de NOS.
Je nodigt iemand van de ene zijkant uit om de andere gast van de tegenkant kwaad te krijgen.
Bonuspunten voor extremiteit en heftige uitspraken.

Goedkope journalistiek.
Twiddel
pi_211169576
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 17:06 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Dan noem je wat anders qua hypes, het is gewoon meegaan met wat de rest ook doet. Dit is vallen over mierentietenneuken :').
Dat zijn toch gewoon geen hypes. De meeste mensen die er toen van hielden houden er nu nog van. (Op een enkeling na die meeliep.)

Dit is mentaal labiel met snor een jurk aantrekken. Wat een scheve vergelijking met muziekstromingen. :D
pi_211169589
Man, man, man wat een rariteitenkabinet zeg. Ik snak echt naar de jaren 90 en 00 dat er om dit soort dorpsidioten keihard werd gelachen. Aan de ene kant heb je een neofascistische narcist en de andere kant een gast met een snor die zich om een of andere vage reden zich non-binair noemt _O- .
  donderdag 2 november 2023 @ 17:09:45 #182
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211169604
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 17:07 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Dat zijn toch gewoon geen hypes. De meeste mensen die er toen van hielden houden er nu nog van. (Op een enkeling die meeliep.)

Dit is mentaal labiel met snor een jurk aantrekken. Wat een scheve vergelijking. :D
Maar niemand loopt nog in zijn/haar aussie achter de kinderwagen of op kantoor ;).

Ook dit is gewoon een fase, ook dit sterft uit, alleen zullen er wat meer mensen moeten leven met een afgehakt lichaamsdeel ipv wat foute polaroids.
Get woke, go broke!
  donderdag 2 november 2023 @ 17:10:02 #183
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_211169609
quote:
En het zijn meestal dezelfde users die hier keihard tekeer gaan tegen islam.
Je zou toch denken dat ze de import uit Afrika en MO massaal toejuichen.
  donderdag 2 november 2023 @ 17:12:00 #184
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_211169633
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 17:07 schreef Gia het volgende:

[..]
Goth was toch wel echt een levenswijze. Eigen gekozen. Zielloze in zwart gehulde emo's.
Goths emo noemen vind ik een belediging voor goths. ;(
  donderdag 2 november 2023 @ 17:12:06 #185
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211169634
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 17:10 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Weer zo'n heerlijk valse vergelijking.

Tolerant, dat moet je zijn, meer niet. Ik mag (doe ik niet) best een hekel hebben aan bijv homo's. Maar ik mag niet zoals de islam doet, die mensen van een flat flikkeren.

Maar dat verschil is wat lastig als linksmensch, want dan moet je en voor islam en voor LGBTQ+ zijn, de perfecte split O+.
Get woke, go broke!
pi_211169637
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 16:41 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Slachtoffer zijn is in die kringen de hoogste status die je kunt hebben.
  donderdag 2 november 2023 @ 17:12:28 #187
505059 Cpt.Crow
Kapitein Kraai
pi_211169639
quote:
Een groepje moslims in zo'n programma zou pas vuurwerk geven inderdaad. _O-
pi_211169642
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 17:09 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Maar niemand loopt nog in zijn/haar aussie achter de kinderwagen of op kantoor ;).

Ook dit is gewoon een fase, ook dit sterft uit, alleen zullen er wat meer mensen moeten leven met een afgehakt lichaamsdeel ipv wat foute polaroids.
Nee die dragen ze thuis. En de liefde is niet weg. ;)
En een punker draagt ook nog hier en daar shirtjes en draait de muziek.

Of dit een fase is, ik gok van niet.
Iedereen moet doen waar hij zich fijn bij voelt, maar ga niet praten over geslacht. Je bent bij geboorte ook niet als non-binair bestempeld, want je was duidelijk M of V.
En vergelijken met intersekse, misschien kunnen ze excuses aanbieden? :7
pi_211169651
Verder vind ik dit nauwelijks nieuws. Ok het is grappig dat er schijnbaar een manier is om Baudet over te laten komen als een normaal persoon maar dat is het dan ook wel.
pi_211169655
Baudet ageerd tegen non binaire mensen, maar heeft geen idee wat het is.

En dan vinden zijn fanboys “dat hij een goede indruk heeft gemaakt”
Die vinden het dus prima dat hij nul verstand heeft van een van de speerpunten van zijn partij?

Ik snap hem niet meer.
  donderdag 2 november 2023 @ 17:15:55 #191
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211169692
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 17:12 schreef Pisces29 het volgende:

Of dit een fase is, ik gok van niet.

Ik gok van wel.

Je ziet langzamerhand de kentering, zie bijv ook SouthPark, the panderverse. Jarenlang hebben (niet alleen) Disney en Nickelodeon etc pure LGBTQ+ propaganda uitgekotst over kinderen. En opeens zijn 30-40% "queer", puur toeval natuurlijk.
Get woke, go broke!
pi_211169748
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 17:15 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ik gok van wel.

Je ziet langzamerhand de kentering, zie bijv ook SouthPark, the panderverse. Jarenlang hebben (niet alleen) Disney en Nickelodeon etc pure LGBTQ+ propaganda uitgekotst over kinderen. En opeens zijn 30-40% "queer", puur toeval natuurlijk.
Dat valt wel mee joh. Door de overkill in de media lijkt het alsof het er veel zijn maar is nog altijd een heel marginaal groepje.
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_211169754
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 17:12 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Goths emo noemen vind ik een belediging voor goths. ;(
Vergeet de vampirekids niet.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_211169758
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 16:46 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Haha echt, ik vind die Stories nog een heel niveau achterlijker dan de gebruikelijke NOS-journaals. Opzich knap, maar het is bij die items net of ze verwachten dat de kijker zo iemand is waarvoor ze aan de andere kant van de oceaan waarschuwingsstickers op van alles en nog wat plakken. De beoogde doelgroep wordt aan het handje door het pierenbadje met een diepte van 10 cm geleid, let goed op dat je niet verdrinkt hoor!
  donderdag 2 november 2023 @ 17:21:38 #195
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211169761
quote:
1s.gif Op donderdag 2 november 2023 17:20 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Dat valt wel mee joh. Door de overkill in de media lijkt het alsof het er veel zijn maar is nog altijd een heel marginaal groepje.
Nou ja, dat is (voorlopig nog) hier zo, maar google maar, gen z is in Democratische staten opeens automagisch, zo maar, zonder aanwijsbare oorzaken 30-40% queer dus ;).
Get woke, go broke!
pi_211169783
quote:

[..]
Welnee, Bram wordt meteen opgenomen in de Islam.

Die mensen houden van iedereen O+

Dat zie je in de hele wereld.
  donderdag 2 november 2023 @ 17:26:29 #197
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211169810
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 17:24 schreef Jacy-Jacy het volgende:

[..]

In het gidsland Iran zijn geen homos, wel zijn ze van de trans-mensen, je krijgt namelijk de keus als ze erachterkomen dat je homo bent, geslachtsoperatie, of dood.

Mooi man O+.
Get woke, go broke!
pi_211169823
Ik denk dat dit gewoon hartstikke nep is. Gewoon dikke toneelspel om iets uit te lokken. Dan ga je met opzet naar zo'n Thierry toe.
Alleen die kop van die Bram al...
  donderdag 2 november 2023 @ 17:29:20 #199
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211169838
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 17:27 schreef Vincent_student het volgende:
Ik denk dat dit gewoon hartstikke nep is. Gewoon dikke toneelspel om iets uit te lokken. Dan ga je met opzet naar zo'n Thierry toe.
Alleen die kop van die Bram al...
Ik denk ook dat het een sketch is... maar wat is het doel?
pi_211169857
Baudet heeft gelijk.
pi_211169866
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 17:12 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Weer zo'n heerlijk valse vergelijking.

Tolerant, dat moet je zijn, meer niet. Ik mag (doe ik niet) best een hekel hebben aan bijv homo's. Maar ik mag niet zoals de islam doet, die mensen van een flat flikkeren.

Maar dat verschil is wat lastig als linksmensch, want dan moet je en voor islam en voor LGBTQ+ zijn, de perfecte split O+.
Het is inderdaad niets meer dan gaslighting. Het opmerken van een bepaalde aantoonbare realiteit, wil niet zeggen dat je iets gemeen hebt met een groep mensen die dit toevallig ook zien.

De ongemakkelijke realiteit voor Woke Links is dat zij zelf graag warme banden onderhouden met de fundamentalistische Islam, daar zijn de huidige "protesten" rondom de oorlog in Israël een zoveelste bewijs van. De Red–Green Alliance trekt daar iedere keer tezamen de straat op.
pi_211169867
quote:
14s.gif Op donderdag 2 november 2023 14:23 schreef HowardRoark het volgende:
Het is wel erg slecht met de Nederlandse politici gesteld als je van dit soort 'debatten' al slecht slaapt. En welke 'haat' hij het over heeft wordt ook niet duidelijk.

[ twitter ]
Ach gelukkig heeft het grootste deel van Nederland hier niets mee.
pi_211169894
quote:

Het is inderdaad te triest voor woorden. Ik denk dat we op dit moment in Nederland en Europa wel andere prioriteiten en urgentere problemen hebben dan verongelijkte "non-binairen" met een aandachttekort. :')
pi_211169899
quote:
Bovendien moet over deze persoon gewoon als het gesproken worden. Hen is immers meervoud. Als je geen hij of zij bent, maar iets er tussenin, dan ben je onzijdig: het. Dat voelt als objectivering uiteraard, daarom ontwijken ze deze vorm bewust omdat het bij mensen een negatieve klank heeft. Maar misschien is het dan taak om dat te veranderen. Hen is in ieder geval bullshit.
beter een knipoog dan een blauw oog
  donderdag 2 november 2023 @ 17:37:55 #205
403820 Aberkullie
pi_211169917
quote:

[..]
Lastige spagaat ook, islamofoob of transfoob. Het is allebei zo eng.
pi_211169937
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 14:29 schreef Cpt.Crow het volgende:

[..]
_O-

Op het moment dat politici zulke halve garen ernst nemen weet je eigenlijk al dat je in een idiocratie beland bent. :')
  donderdag 2 november 2023 @ 17:41:02 #207
272296 Jan_Lul
Ik zit hier niet voor
pi_211169939
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 17:35 schreef Knipoogje het volgende:

[..]
Bovendien moet over deze persoon gewoon als het gesproken worden. Hen is immers meervoud. Als je geen hij of zij bent, maar iets er tussenin, dan ben je onzijdig: het. Dat voelt als objectivering uiteraard, daarom ontwijken ze deze vorm bewust omdat het bij mensen een negatieve klank heeft. Maar misschien is het dan taak om dat te veranderen. Hen is in ieder geval bullshit.
net als heel die identiteitscrisis is ook het gebruik van "hen" overgenomen uit de VS. In het Engels is het al langer gebruikelijk dat je "they" gebruikt als je het geslacht niet weet. En de "nonbinairen" hebben dat daarvan overgenomen.
  donderdag 2 november 2023 @ 17:44:40 #208
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211169973
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 17:41 schreef Jan_Lul het volgende:

[..]
net als heel die identiteitscrisis is ook het gebruik van "hen" overgenomen uit de VS. In het Engels is het al langer gebruikelijk dat je "they" gebruikt als je het geslacht niet weet. En de "nonbinairen" hebben dat daarvan overgenomen.
Het slaat vooral aan in spaanstalige landen, dat willekeurige geneuzel met geslachten van woorden :').

Maar they/them is pas het begin, pas als iemand met NEO-pronouns, die dan ook gedurende de dag veranderen, aankomt dan wordt het pas tricky :').
Get woke, go broke!
pi_211169991
Nederland is gek geworden. Waar heb ik in vredesnaam naar zitten kijken :')
  donderdag 2 november 2023 @ 17:48:07 #210
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211170004
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 17:46 schreef Redbullkid het volgende:
Naar een slappe herhaling van "onze" discussie in BNW van een paar maanden terug, uiteraard BNW, want die achterlijke Amerikanen, dat soort dingen komen nooit naar het nuchtere Nederland B-).

Er komt nog ZO....VEEL.....MEER :').
Get woke, go broke!
pi_211170019
quote:
17s.gif Op donderdag 2 november 2023 17:26 schreef HeatWave het volgende:

[..]
In het gidsland Iran zijn geen homos, wel zijn ze van de trans-mensen, je krijgt namelijk de keus als ze erachterkomen dat je homo bent, geslachtsoperatie, of dood.

Mooi man O+.
Was ook sarcastisch.
pi_211170028
quote:
14s.gif Op donderdag 2 november 2023 17:29 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
Ik denk ook dat het een sketch is... maar wat is het doel?
(Extreem) Rechts in een slecht daglicht zetten. Vermoed ik.
  donderdag 2 november 2023 @ 17:53:03 #213
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211170053
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 17:50 schreef Jacy-Jacy het volgende:

[..]
(Extreem) Rechts in een slecht daglicht zetten.
Met daadwerkelijk extreem rechts in een slecht daglicht zetten is niets mis, maar deze farce heeft "gewoon" rechts wel weer een zeteltje extra opgeleverd ergens gok ik :').
Get woke, go broke!
pi_211170058
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Mensen, kom op. Nog even deze herhalen van vanmiddag.

Dit is voor op gezette onzin.
Fophef.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_211170103
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 17:53 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Met daadwerkelijk extreem rechts in een slecht daglicht zetten is niets mis, maar deze farce heeft "gewoon" rechts wel weer een zeteltje extra opgeleverd ergens gok ik :').
Ja. Het is ook een beetje overkill.
pi_211170107
quote:
10s.gif Op donderdag 2 november 2023 17:21 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Haha echt, ik vind die Stories nog een heel niveau achterlijker dan de gebruikelijke NOS-journaals. Opzich knap, maar het is bij die items net of ze verwachten dat de kijker zo iemand is waarvoor ze aan de andere kant van de oceaan waarschuwingsstickers op van alles en nog wat plakken. De beoogde doelgroep wordt aan het handje door het pierenbadje met een diepte van 10 cm geleid, let goed op dat je niet verdrinkt hoor!
Dit ja, goed gezegd. Je wordt echt als een kleuter toegesproken door één of andere journalist in die "explainers". En ze komen ook zelf in beeld de hele tijd.

Flikker op, laat wat zinnige info zien, grafiekjes, andere onderzoeksresultaten ofzo. Maar dat maakt het vast te ingewikkeld. Het onderwijs is dermate achteruit gegaan dat we je nu als een kleuter gaan behandelen.
pi_211170111
Die gast van osdorp posse ziet er nog best jong uit.
pi_211170143
Als ik dit zo bekijk, had ik tegen hullie gezegd dat hullie er evengoed mag zijn als ieder ander.
Ik zag vooral veel boosheid bij de non-binair, nog niet eens zozeer op Baudet boos, maar boos op alles en iedereen die hullie niet prijst om welk hullie bent (ik ben een beetje klaar met die aparte persoonlijke voornaamwoorden, maar als men erop staat, dan ook maar gelijk een andere congruerende persoonsvorm erachter).
Verder ben ik enorm bevooroordeeld als het gaat om dresscode. De frustratie wordt vooral lachwekkend als de gefrustreerde zich kleedt als een zijige Super Mario.
pi_211170147
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 17:53 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Mensen, kom op. Nog even deze herhalen van vanmiddag.

Dit is voor op gezette onzin.
Fophef.
Ik denk dat de stemmers het ook niet zo leuk vinden dat ze voor de gek worden gehouden.
  donderdag 2 november 2023 @ 18:05:29 #220
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_211170162
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 17:24 schreef Jacy-Jacy het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat?
  donderdag 2 november 2023 @ 18:10:52 #221
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_211170216
Wat een kneus die "non-binair", de tering. Voor zulke mensen zou inderdaad geen plek moeten zijn.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_211170240
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 17:46 schreef Redbullkid het volgende:
Creatief met kurk 2.0
pi_211170252
quote:
1s.gif Op donderdag 2 november 2023 14:03 schreef Za het volgende:
[ twitter ]

VERKIEZINGEN
De woedende reactie van D66-leider Rob Jetten op de manier waarop Thierry Baudet omging met een non-binair persoon in de studio tijdens de uitzending van NOS op 3 kwam ‘uit zijn tenen’. Dat zegt Jetten in een opname van de speciale verkiezingseditie van onze podcast Politiek Dichtbij.

https://www.gelderlander.(...)n-lhbtiers~a3777b9d/

Ik denk dat Baudet uiteraard bewust doet alsof hij niet weet wat non-binair is, maar ergens heb ik het gevoel naar een toneelstuk te zitten kijken, vooral wanneer Jetten zegt "Hen er ook mag zijn", over betreffende gast in het programma.

Veel tumult online, het COC eist excuses van Baudet.
Ik heb absoluut niets met FvD.
Maar dit is gewoon het proberen te framen van Baudet door NPO.

En die binaire persoon heeft een psycholoog nodig.

Ze verwachten dat alles en iedereen rekening zal houden met hen, maar zelf zijn ze niet in staat om hetzelfde te doen met mensen die niet hetzelfde soort gedachtegoed na streven.

Zo tegenstrijdig en naïef.

[ Bericht 0% gewijzigd door schommelstoel op 02-11-2023 18:50:43 ]
pi_211170256
Mag ik gewoon iedereen in dit filmpje triest vinden.
  donderdag 2 november 2023 @ 18:26:01 #225
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_211170367
Mooi hoe alle ‘rechtsen’ over dit deel vallen, maar weinig zeggen over het stukje dat over Rusland en Poetin ging. :{
pi_211170375
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Echt, stuitend. Om gewoon met nepfiguren een politicus proberen te framen en uit de tent te lokken.

En door de NPO nog wel, die van belastinggeld overeind wordt gehouden..

:r
  donderdag 2 november 2023 @ 18:32:32 #227
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_211170453
Fragmentje gezien, manmanman... Baudet is een flapdrol, maar die krullenbol (m/v) is het helemaal kwijt.
En eigenlijk is dat de schuld van de programmamakers, door een jong iemand die duidelijk zeer emotioneel betrokken is bij het onderwerp tegenover iemand te zetten die daar een andere mening over heeft en behoorlijk getraind is in dit soort situaties.
Dat kan je die jongen niet kwalijk nemen.

Hiermee bereikt het programma volgens mij precies het tegenovergestelde van wat de bedoeling was: de zielige, kwetsbare jongeren met identiteit-issues komen over als verongelijkte kinderen en de complot-mafkees Baudet is de verstandige. Oepsie.
  donderdag 2 november 2023 @ 18:34:29 #228
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_211170475
quote:

[..]
Er zit nogal een verschil tussen het ageren tegen identiteitspolitiek omdat dat mensen reduceert tot een deel van hun zijn en dat verheft, dan wel vernedert, en inzet als politiek middel dat vooral polarisatie en exotisering stimuleert, en het vanwege religieuze doelen willen doden van mensen op basis van hun seksuele identiteit, met bijkomend idee dat deze mensen het verdienen voor eeuwig in een hel te branden.

Lijkt me nogal een wezenlijk verschilletje, niet?

Baudet is verder volstrekt ongeloofwaardig over wat dan ook.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  donderdag 2 november 2023 @ 18:37:53 #229
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_211170533
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 17:37 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
Lastige spagaat ook, islamofoob of transfoob. Het is allebei zo eng.
Over spagaten dienen 'progressieven' vooral te zwijgen. Vooral zij.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_211170590
quote:
80s.gif Op donderdag 2 november 2023 18:32 schreef Mano_ het volgende:
Fragmentje gezien, manmanman... Baudet is een flapdrol, maar die krullenbol (m/v) is het helemaal kwijt.
En eigenlijk is dat de schuld van de programmamakers, door een jong iemand die duidelijk zeer emotioneel betrokken is bij het onderwerp tegenover iemand te zetten die daar een andere mening over heeft en behoorlijk getraind is in dit soort situaties.
Dat kan je die jongen niet kwalijk nemen.

Hiermee bereikt het programma volgens mij precies het tegenovergestelde van wat de bedoeling was: de zielige, kwetsbare jongeren met identiteit-issues komen over als verongelijkte kinderen en de complot-mafkees Baudet is de verstandige. Oepsie.
Wat het dan ook vaak zijn. Los die onderliggende issues op in plaats van dit soort onzin als 'non-binair' en geslachtsveranderingen.
pi_211170691
Vrij onsympathiek gedrag van Baudet.
pi_211170699
quote:
99s.gif Op donderdag 2 november 2023 16:11 schreef boskameel het volgende:

[..]
Ik dacht serieus 100% dat dit een screenshot was van Jiskefet.
Die möchtegern weird Al Yankovic in z'n tuinbroek is inderdaad:

donderdag 2 november 2023 @ 18:50:32 #233
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_211170715
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 18:34 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Er zit nogal een verschil tussen het ageren tegen identiteitspolitiek omdat dat mensen reduceert tot een deel van hun zijn en dat verheft, dan wel vernedert, en inzet als politiek middel dat vooral polarisatie en exotisering stimuleert, en het vanwege religieuze doelen willen doden van mensen op basis van hun seksuele identiteit, met bijkomend idee dat deze mensen het verdienen voor eeuwig in een hel te branden.

Lijkt me nogal een wezenlijk verschilletje, niet?

Baudet is verder volstrekt ongeloofwaardig over wat dan ook.
Niet echt, in de praktijk komt het gewoon op hetzelfde neer. Transfobie.

Er zullen bijvoorbeeld vast moslims zijn die homo's in elkaar getrapt hebben.
Heb ik ook vroeger gedaan. Maar ik was geen moslim.
pi_211170743
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 18:50 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Fobie is voornamelijk angst dacht ik.

Oftewel mensen gebruiken transfobie vaak onterecht.
Ik ken geen persoon die bang is voor transgenders.
  donderdag 2 november 2023 @ 18:52:43 #235
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_211170745
quote:

[..]
Wat betekent transfobie voor jou? Als in: wat is je definitie?
  donderdag 2 november 2023 @ 18:53:44 #236
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_211170757
quote:
80s.gif Op donderdag 2 november 2023 18:52 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Wat betekent transfobie voor jou? Als in: wat is je definitie?
Angstige of ongemakkelijke gevoelens tegenover transgenders.
  donderdag 2 november 2023 @ 18:54:51 #237
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_211170771
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 18:52 schreef schommelstoel het volgende:

[..]
Fobie is voornamelijk angst dacht ik.

Oftewel mensen gebruiken transfobie vaak onterecht.
Ik ken geen persoon die bang is voor transgenders.
Bijna niemand geeft toe bang te zijn.

Maar onbekende of nieuwe dingen roepen nu eenmaal angst op.
  donderdag 2 november 2023 @ 18:55:04 #238
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_211170774
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 18:53 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Dan is dit uit de post van Etto toch geen transfobie?
quote:
het ageren tegen identiteitspolitiek omdat dat mensen reduceert tot een deel van hun zijn en dat verheft, dan wel vernedert
  donderdag 2 november 2023 @ 18:55:15 #239
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211170776
quote:

[..]

Kijk, en daar zit het verschil he? Jij blaast hoog van de toren constant over fobie, isme, weet ik veel hoe erg men is. Maar ik heb echt nog nooit iemand in elkaar getrapt, toen niet, nu niet, nooit niet.

Ik ben DAADWERKELIJK tolerant, ik heb verbaal misschien een hekel aan mensen of groepen, maar mijn haat slaat nooit om in geweld.

Met je morele kutvingertje in elk fucking topic weer, als potenrammer :').
Get woke, go broke!
  donderdag 2 november 2023 @ 18:56:01 #240
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_211170791
Maar ik heb vandaag verder geen zin in dit soort discussies.
Ik heb mijn mening weer gegeven, doe er mee wat u wilt. ;)
pi_211170802
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 18:54 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Bijna niemand geeft toe bang te zijn.

Maar onbekende of nieuwe dingen roepen nu eenmaal angst op.
Dus jij vult maar in voor anderen dat ze uit angst regeren?
Raar.

Het probleem zit hem er meer in dat als je niet dezelfde mening deelt, dan ben je tegenwoordig een transfoob.

Dat is waar het fout gaat, mensen raken geïrriteerd en worden weggezet als transfoob.
  donderdag 2 november 2023 @ 18:56:57 #242
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211170808
quote:

[..]
Nee, dat is geen fobie, een fobie is een irrationele angst, ik ben niet bang voor transmensen, ik bouw zelfs een PC voor een transjoch.

Maar ik blijf het verder gewoon apart vinden, op zijn minst, en in veel gevallen meer dan apart.

En dat mag ook gewoon, gedachtenpolitie is nogal, nou ja, fascistisch.
Get woke, go broke!
  donderdag 2 november 2023 @ 18:57:09 #243
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_211170810
quote:

[..]
Een transgender is even heel iemand anders dan iemand die zich non=binair noemt. Ik mag aannemen dat je dat verschil snapt.
  donderdag 2 november 2023 @ 18:57:53 #244
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_211170825
Laat maar jongens, hij is alweer vertrokken :')
  donderdag 2 november 2023 @ 18:58:33 #245
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_211170841
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 18:56 schreef Harvest89 het volgende:
Maar ik heb vandaag verder geen zin in dit soort discussies.
Ik heb mijn mening weer gegeven, doe er mee wat u wilt. ;)
Doe de poten die je vandaag gaat rammen de groeten. ^O^
  donderdag 2 november 2023 @ 18:59:10 #246
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_211170853
quote:
10s.gif Op donderdag 2 november 2023 18:55 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Kijk, en daar zit het verschil he? Jij blaast hoog van de toren constant over fobie, isme, weet ik veel hoe erg men is. Maar ik heb echt nog nooit iemand in elkaar getrapt, toen niet, nu niet, nooit niet.

Ik ben DAADWERKELIJK tolerant, ik heb verbaal misschien een hekel aan mensen of groepen, maar mijn haat slaat nooit om in geweld.

Met je morele kutvingertje in elk fucking topic weer, als potenrammer :').
Niet alleen rammen, maar ook nog beroven.
pi_211170854
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 18:13 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Creatief met kurk 2.0
Ik was even bang dat New Kids door de EO tot een nieuw programma was bewerkt. Dat je jezelf identificeert als non-binair wil nog niet zeggen dat je jezelf omlaag moet halen met je kledingstijl.
  donderdag 2 november 2023 @ 19:00:16 #248
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_211170869
quote:
80s.gif Op donderdag 2 november 2023 18:55 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Dan is dit uit de post van Etto toch geen transfobie?
[..]

Mijn reactie was niet gericht tegen Etto. Toch voelde hij zich getriggered.
  donderdag 2 november 2023 @ 19:00:49 #249
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211170879
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 18:59 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]
Niet alleen rammen, maar ook nog beroven.
Ik geef het zelfs aan als ik 3 pints gehad heb en er staan er 2 op de rekening :').

Nou ja, soms dan O-).
Get woke, go broke!
  donderdag 2 november 2023 @ 19:01:17 #250
403820 Aberkullie
pi_211170885
Ja hoor, we zijn suuuper tolerant. Maar als iemand op televisie komt die zich geen man en geen vrouw noemt dan moeten we die wel collectief afzeiken want dat kan natuurlijk niet.
  donderdag 2 november 2023 @ 19:01:28 #251
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_211170888
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 19:00 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Mijn reactie was niet gericht tegen Etto. Toch voelde hij zich getriggered.
Oh, zal een bugje zijn dan, dat zijn quote wel in jouw reactie staat.
pi_211170895
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 19:01 schreef Aberkullie het volgende:
Ja hoor, we zijn suuuper tolerant. Maar als iemand op televisie komt die zich geen man en geen vrouw noemt dan moeten we die wel collectief afzeiken want dat kan natuurlijk niet.
Wat is daar niet tolerant aan? Iemand die zich zo opstelt moet gewoon uitgelachen kunnen worden, kom op zeg.

We gaan toch ook niet stoppen met Baudet afzeiken?
  donderdag 2 november 2023 @ 19:03:09 #253
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211170909
quote:
Ook jij snapt niet wat tolereren inhoudt blijkbaar. Iedereen mag alles vinden van iedereen en alles, als er maar gewoon normaal gedaan wordt tegen elkaar in het echte leven.

Alsof Nederland zo enorm naar is om te wonen als je anders bent dan de " norm". Wat een onzin.
Get woke, go broke!
pi_211170911
quote:
gstige of ongemakkelijke gevoelens tegenover transgenders.
Lol niemand is bang voor die slappe labiele hap hoor.

Mensen zijn alleen bang voor een toekomst met NOG meer van deze geesteszieken, doordat sommige idioten het een goed plan vinden om jonge kinderen al op te zadelen met dit soort waanideeën.
  donderdag 2 november 2023 @ 19:04:26 #255
403820 Aberkullie
pi_211170925
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 19:02 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Wat is daar niet tolerant aan? Iemand die zich zo opstelt moet gewoon uitgelachen kunnen worden, kom op zeg.

We gaan toch ook niet stoppen met Baudet afzeiken?
Tuurlijk joh. Als jij het zo voor jezelf goed kan praten dat je geen haar beter bent dan een simpele fvd’er.
pi_211170933
quote:
7s.gif Op donderdag 2 november 2023 18:26 schreef Zwansen het volgende:
Mooi hoe alle ‘rechtsen’ over dit deel vallen, maar weinig zeggen over het stukje dat over Rusland en Poetin ging. :{
Daar gaat dit topic en het filmpje niet over is het wel?

Baudet is een knuppel. Maar in dit geval heeft Baudet gelijk imo.
  donderdag 2 november 2023 @ 19:06:18 #257
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_211170961
quote:
10s.gif Op donderdag 2 november 2023 18:55 schreef HeatWave het volgende:

[..]
ik heb verbaal misschien een hekel aan mensen of groepen, maar mijn haat slaat nooit om in geweld.

:')
Het is inderdaad veiliger om op je zolderkamer uit je dakraam langslopende transgenders verrot te schelden.. Succes er mee.
  donderdag 2 november 2023 @ 19:06:37 #258
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_211170970
quote:
6s.gif Op donderdag 2 november 2023 19:00 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ik geef het zelfs aan als ik 3 pints gehad heb en er staan er 2 op de rekening :').

Nou ja, soms dan O-).
herkenbaar 8-)
pi_211170987
Sorry maar als jij als 24 jarig persoon daar zit en je hebt een moedertje nodig om je zegje te kunnen doen dan is er gewoon wat met je mis en dan heb ik het niet over transgender zijn of non-binair of wat dan ook.
  donderdag 2 november 2023 @ 19:07:54 #260
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211170994
quote:
10s.gif Op donderdag 2 november 2023 19:06 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Het is inderdaad veiliger om op je zolderkamer uit je dakraam langslopende transgenders verrot te schelden.. Succes er mee.
En dat doe ik dan ook, dagelijks!

Lees mijn andere posts ook even, waarin ik oa aangeef een PC voor een transpersoon te bouwen, je weet wel, iets van praktijkervaring ipv maar weer hypocriet de deuger uit te hangen, als potenrammer.......
Get woke, go broke!
pi_211171019
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 18:59 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]
Ik was even bang dat New Kids door de EO tot een nieuw programma was bewerkt. Dat je jezelf identificeert als non-binair wil nog niet zeggen dat je jezelf omlaag moet halen met je kledingstijl.
Schijnt dat hij zich identificeert met Super Mario (serieus)

Iemand hier had het over 'idiocratie' en dat is wel een passend woord voor dat 'debat'.
  donderdag 2 november 2023 @ 19:09:10 #262
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_211171029
quote:
10s.gif Op donderdag 2 november 2023 19:06 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Zelfs nog veiliger dan met vijf man een homo af te rossen en van zijn geld te gaan stappen bedoel je?
  donderdag 2 november 2023 @ 19:09:55 #263
403820 Aberkullie
pi_211171047
quote:
10s.gif Op donderdag 2 november 2023 19:07 schreef HeatWave het volgende:

[..]
En dat doe ik dan ook, dagelijks!

Lees mijn andere posts ook even, waarin ik oa aangeef een PC voor een transpersoon te bouwen, je weet wel, iets van praktijkervaring ipv maar weer hypocriet de deuger uit te hangen, als potenrammer.......
Haha. Je bent zeker ook geen racist omdat je collega’s hebt met een niet westerse achtergrond 😂
  donderdag 2 november 2023 @ 19:10:51 #264
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211171061
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 19:09 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
Haha. Je bent zeker ook geen racist omdat je collega’s hebt met een niet westerse achtergrond 😂
Nee, ik ben geen racist omdat ik geen mensen beoordeel op basis van hun afkomst of huidskleur.

Wel op geloof, dat is namelijk een keuze :7.
Get woke, go broke!
pi_211171081
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 19:07 schreef Zoddie het volgende:
Sorry maar als jij als 24 jarig persoon daar zit en je hebt een moedertje nodig om je zegje te kunnen doen dan is er gewoon wat met je mis en dan heb ik het niet over transgender zijn of non-binair of wat dan ook.
Bij deze groep is buitensporig vaak 'iets mis'.
pi_211171106
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 19:11 schreef Confetti het volgende:

[..]
Zelfs de NOS ziet die persoon als mentaal gehandicapt anders gaan ze hem niet zo bemoederen en hem behandelen alsof hij een klein kind is.
  FOK!fotograaf donderdag 2 november 2023 @ 19:13:15 #267
842 Zorro
Z
pi_211171118
quote:
Als iemand op TV komt die zegt dat ie Napoleon is of Julius Caesar of zo dan lach ik hem ook uit. Waarom deze kwiebus dan niet? Zelfde categorie.
  donderdag 2 november 2023 @ 19:14:05 #268
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_211171132
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 18:57 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]
Een transgender is even heel iemand anders dan iemand die zich non=binair noemt. Ik mag aannemen dat je dat verschil snapt.
Nee hoor. Die vallen daar gewoon onder. Zij voelen zich anders dan hun oorspronkelijke geslacht. Ze voelen zich man en vrouw, of geen man en vrouw.
  donderdag 2 november 2023 @ 19:14:10 #269
403820 Aberkullie
pi_211171138
quote:
6s.gif Op donderdag 2 november 2023 19:13 schreef Zorro het volgende:

[..]
Als iemand op TV komt die zegt dat ie Napoleon is of Julius Caesar of zo dan lach ik hem ook uit. Waarom deze kwiebus dan niet? Zelfde categorie.
Prima toch, als jij blij wordt van kleuterschoolpesterijen.
  donderdag 2 november 2023 @ 19:14:59 #270
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_211171154
quote:

[..]

Nee, ik heb het over wat er met transgenders en homoseksuelen daadwerkelijk gebeurt in landen waar orthodoxe religie de scepter zwaait, zeker in het M.O. en Afrika.

Stellen dat protesteren tegen identiteitspolitiek omdat, nogmaals, het een uitermate oppervlakkig, collectivistisch, polariserend en exotiserend fenomeen is dat niet langer om individualisme, karakter en gedrag gaat maar om het hulsel erom heen, één op één staat met een religieus gedreven afkeer is voorbij onzinnig. En dat weet je natuurlijk best.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_211171155
quote:
6s.gif Op donderdag 2 november 2023 19:13 schreef Zorro het volgende:

[..]
Precies, niemand heeft een vrijbrief.

En geen samengestelde letter formatie kan mij verplichten naar hen wensen toe te dansen.
  donderdag 2 november 2023 @ 19:15:30 #272
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_211171158
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 19:11 schreef Confetti het volgende:

[..]
Deze groep is 0,0006% van de bevolking. Laten we het alsjeblieft over belangrijkere zaken hebben en niet over dit soort zaken. Jammer dat de NOS hier aandacht aan besteedt in een debat.
  donderdag 2 november 2023 @ 19:16:01 #273
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211171168
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 19:14 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
Die horen bij het leven, het zal voor niemand een gespreid bedje worden, beter leer je een beetje van je afbijten en een olifantenhuid kweken zodat je niet bij elke vlinderwappering offended bent B-).
Get woke, go broke!
  FOK!fotograaf donderdag 2 november 2023 @ 19:16:11 #274
842 Zorro
Z
pi_211171173
quote:

[..]
Als iemand zich gedraagt als een kleuter behandel ik hem (HEM) ook zo.
  donderdag 2 november 2023 @ 19:17:05 #275
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_211171186
quote:
Ik zat vroeger in de klas met 4 Turken.

Dit zegt toch helemaal niks kerel.
  donderdag 2 november 2023 @ 19:17:17 #276
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_211171187
quote:

[..]
Heb ik niet.

Ik heb wel een probleem met identiteitspolitiek, en volgens mij heb ik dat ook herhaaldelijk onderbouwd. Komt niet echt een zinnige reactie op.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  FOK!fotograaf donderdag 2 november 2023 @ 19:18:00 #277
842 Zorro
Z
pi_211171197
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 19:17 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Jawel. Dat er vroeger minder Turken in je omgeving waren.
  donderdag 2 november 2023 @ 19:18:12 #278
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_211171200
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 19:14 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Nee hoor. Die vallen daar gewoon onder. Zij voelen zich anders dan hun oorspronkelijke geslacht. Ze voelen zich man en vrouw, of geen man en vrouw.
Het College van de mensenrechten geeft je gelijk. I stand corrected.
  donderdag 2 november 2023 @ 19:18:13 #279
403820 Aberkullie
pi_211171202
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 19:16 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Die horen bij het leven, het zal voor niemand een gespreid bedje worden, beter leer je een beetje van je afbijten en een olifantenhuid kweken zodat je niet bij elke vlinderwappering offended bent B-).
Oh, ik voel me niet aangesproken hoor. Vind het alleen bijzonder dat domrechtse types niet doorhebben hoe dat ze zelf net zo lachwekkend zijn.
  donderdag 2 november 2023 @ 19:19:45 #280
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211171220
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 19:17 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

In de klas zitten nogwel, 4 nogwel, ik kom uit Amsterdam, 4 is nu gewoon de maximale hoeveelheid blanke kinderen in een klas :').

Mijn 2 beste vrienden waren surinaams en filipijns, eerste vriendinnetje chinees B-).

Het zegt genoeg, ik beoordeel mensen op wie ze zijn over het algemeen, en als ik het met iemands levenkeuze oneens ben, dan behandel ik die persoon nog steeds met respect als dat wederwijds is.

Kan jij hetzelfde zeggen dan?
Get woke, go broke!
pi_211171221
quote:

[..]
Er zijn mensen die komen nog uit de tijd dat je leert dat niet iedereen je vriend is en je niet iedereen te vreden kan houden.

En niet vergeten, dat je leert een een denkbeeldige muur om je heen op te bouwen.
Je zelf weren tegen zaken/dingen die je als niet fijn kan ervaren.

Tegenwoordig worden ze opgevoed en al bij de hand gepakt en levenslessen ontnomen omdat het zo zielig is.

Dat is waar het fout gaat, het handje veel te lang boven het hoofdje houden.
Het pamperen en aanpraten dat ze speciaal zijn ect ect.

Dit is mijn antwoord, en daar moet u het mee doen :P

Fijne avond.
pi_211171223
Nu die smerige Jetten weer op TV over het debat van gisteren. Baudet zou 'homohaat' verspreiden. Vrouwenhaat, etc.

Hij heeft gisteren niets negatiefs over homo's of vrouwen gezegd. Alleen heeft hij benoemd dat hij het een slecht idee vindt om kinderen al te informeren over genderdysforie en zaken in hun leven te brengen waar ze helemaal niet mee bezig moeten zijn. En dat hij gelooft in twee geslachten en dat de rest zelfverzonnen is.

Prima. Het is de LBGHA/sdfasf5@+ community zelf die zichzelf indelen in hokjes en die allemaal in 1 categorie samenvatten als 'zielige mensen'.

Baudet zei niks over homo's of wat dan ook. Hij zit gewoon weer glashard te liegen.
pi_211171225
quote:
Lees mijn andere posts ook even, waarin ik oa aangeef een PC voor een transpersoon te bouwen
Zo dan, Martin Luther King hier! Respect man.
pi_211171242
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 17:06 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Dat valt wel mee. Baudet zet zichzelf gewoon voor schut.

Eergisteren waren Omtzigt en Timmermans daar, en die gingen gewoon normaal met elkaar in debat.
Tsja, de ene avond debatteren echte politici met mekaar op tv en de andere avond mogen een pro-Russische complotdenker en een "non-binair" rariteitenkabinet er een soort Jerry Springer-achtige waanvoorstelling van maken.
pi_211171245
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 19:19 schreef matigeuser het volgende:
Nu die smerige Jetten weer op TV over het debat van gisteren. Baudet zou 'homohaat' verspreiden. Vrouwenhaat, etc.

Hij heeft gisteren niets negatiefs over homo's of vrouwen gezegd. Alleen heeft hij benoemd dat hij het een slecht idee vindt om kinderen al te informeren over genderdysforie en zaken in hun leven te brengen waar ze helemaal niet mee bezig moeten zijn. En dat hij gelooft in twee geslachten en dat de rest zelfverzonnen is.

Prima. Het is de LBGHA/sdfasf5@+ community zelf die zichzelf indelen in hokjes en die allemaal in 1 categorie samenvatten als 'zielige mensen'.

Baudet zei niks over homo's of wat dan ook. Hij zit gewoon weer glashard te liegen.
Dat trutje dat de presentatie doet vraagt ook niet wat hem precies dwars zit. Dystopische televisie.
  donderdag 2 november 2023 @ 19:22:17 #286
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211171259
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 19:20 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Zo dan, Martin Luther King hier! Respect man.
Terecht :7.

Het is wel een prima voorbeeld van mijn punt, je kan best iemand raar vinden, of het oneens zijn met die persoon zonder die persoon anders te behandelen :).

Of je berooft ze en ramt ze in elkaar, dat kan idd ook nog altijd :').
Get woke, go broke!
pi_211171276
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 19:22 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Het is wel een prima voorbeeld van mijn punt
Keihard gelachen.
  donderdag 2 november 2023 @ 19:24:14 #288
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211171292
quote:
14s.gif Op donderdag 2 november 2023 19:23 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Keihard gelachen.
Da's mooi, maar ik ben gewoon daadwerkelijk tolerant in de juiste betekenis van dat woord.

Jij ook?
Get woke, go broke!
pi_211171293
quote:

Laat die fopneus maar eens bij zijn eigen partij kijken ipv zich met de mening van andere partijen bezig te houden...

Zelf faal op faal veroorzaken maar vingerwijzen naar anderen...

Flikker toch op, sneu D66 ventje...
pi_211171302
quote:

Is dat nou wat ze noemen een 'valse nicht'? Of gewoon vals.
Ik weet niet wat het is met die partij.. Hans van Mierlo was volgens mij best een grote persoonlijkheid, maar het lijkt wel of hedentendage die partij uit louter engnekken bestaat.
pi_211171304
quote:
5s.gif Op donderdag 2 november 2023 19:24 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Da's mooi, maar ik ben gewoon daadwerkelijk tolerant in de juiste betekenis van dat woord.

Jij ook?
Zeker. Laatst nog een broodje gemaakt voor een neger. Zo zie je maar, ik mag dan wel een enorme pleurishekel aan negers hebben, ik tolereer ze wel.
  donderdag 2 november 2023 @ 19:27:28 #292
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211171337
quote:
14s.gif Op donderdag 2 november 2023 19:25 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Zeker. Laatst nog een broodje gemaakt voor een neger. Zo zie je maar, ik mag dan wel een enorme pleurishekel aan negers hebben, ik tolereer ze wel.
Alleen geef ik nergens aan een pleurishekel te hebben aan transgenders he? Ik vind de hele ontwikkeling en de propaganda eromheen dubieus, maar een hekel, neuh.

Maar chapeau hoor, jij bent een goeie jongen!
Get woke, go broke!
pi_211171340
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 18:03 schreef Magister_Artium het volgende:
Als ik dit zo bekijk, had ik tegen hullie gezegd dat hullie er evengoed mag zijn als ieder ander.
Ik zag vooral veel boosheid bij de non-binair, nog niet eens zozeer op Baudet boos, maar boos op alles en iedereen die hullie niet prijst om welk hullie bent (ik ben een beetje klaar met die aparte persoonlijke voornaamwoorden, maar als men erop staat, dan ook maar gelijk een andere congruerende persoonsvorm erachter).
Verder ben ik enorm bevooroordeeld als het gaat om dresscode. De frustratie wordt vooral lachwekkend als de gefrustreerde zich kleedt als een zijige Super Mario.
Pas op hè, het is wel een glitterende Super Mario!

pi_211171369
quote:

[..]
Maar ik was geen moslim.
Je bent inmiddels bekeerd?

[ Bericht 0% gewijzigd door ReplaR op 02-11-2023 19:34:23 ]
  Forum Admin donderdag 2 november 2023 @ 19:31:34 #295
pi_211171417
Jongons jongons..

Of hoe je ook aangesproken wil worden, lief doen.
  donderdag 2 november 2023 @ 19:32:28 #296
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_211171437
Wat mij zo stoort, als ik Jetten hier weer zie fulmineren tegen Baudet, is dat hij en zijn makkers wel het lef hebben een veilig target als Baudet aan te spreken, maar in alle talen zwijgen over de grote afkeer jegens LHBTQ+ onder teveel lieden die de islam belijden.

Sterker nog: daar hoor ik 'progressieven' nooit over. Kennelijk heerst daar daadwerkelijk het idee dat werkelijk iedereen, op de conservatieve blanke man die Baudet schijnt toe te spreken en te vertegenwoordigen, super tolerant is jegens LHBTQ+. Het probleem zit echt bij FvD, Urk, Staphorst, voetbalkantines. Over de welig tierende homohaat binnen streng-religieuze kring die niet direct aan die paar gereformeerden die we nog hebben gelieerd kan worden: nul, nada, noppes.

Daarom neem ik 'progressieven' en hun geroep om inclusie, tolerantie en acceptatie niet meer serieus. Totaal en radicaal niet. Zolang zij die blinde vlek blijven hanteren, is het goedkoop en veilig scoren voor de bühne, en tonen ze aan in de kern niet zoveel op te hebben met die kruistocht voor tolerantie en acceptatie.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_211171513
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 19:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
Wat mij zo stoort, als ik Jetten hier weer zie fulmineren tegen Baudet, is dat hij en zijn makkers wel het lef hebben een veilig target als Baudet aan te spreken, maar in alle talen zwijgen over de grote afkeer jegens LHBTQ+ onder teveel lieden die de islam belijden.

Sterker nog: daar hoor ik 'progressieven' nooit over. Kennelijk heerst daar daadwerkelijk het idee dat werkelijk iedereen, op de conservatieve blanke man die Baudet schijnt toe te spreken en te vertegenwoordigen, super tolerant is jegens LHBTQ+. Het probleem zit echt bij FvD, Urk, Staphorst, voetbalkantines. Over de welig tierende homohaat binnen streng-religieuze kring die niet direct aan die paar gereformeerden die we nog hebben gelieerd kan worden: nul, nada, noppes.

Daarom neem ik 'progressieven' en hun geroep om inclusie, tolerantie en acceptatie niet meer serieus. Totaal en radicaal niet. Zolang zij die blinde vlek blijven hanteren, is het goedkoop en veilig scoren voor de bühne, en tonen ze aan in de kern niet zoveel op te hebben met die kruistocht voor tolerantie en acceptatie.
Dit dus. Clownesk gedrag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')