Klopt idd, hen corrigeert hem.quote:Op donderdag 2 november 2023 14:06 schreef DrDentz het volgende:
Jetten misgendert hen ook. "Hij zit hier toch" zegt hij. Daarmee ontkent Jetten het bestaan van hen en wakkert hij anti-LHBTQ+geweld aan.
En het lijkt zo extreem geforceerd. Het zou prachtig zijn als het niet zo treurig was.quote:Op donderdag 2 november 2023 14:08 schreef Tekaschi het volgende:
"Wat is non-binair"
Jetten; Je zaait haat!!!
Man man man, wat een toneelspel.
Gewoon, door ze erop te wijzen dat we weer eens alles vanuit de VS hierheen hebben gehaald en vaak 1 op 1 geimplementeerdquote:Op donderdag 2 november 2023 14:06 schreef Straatcommando. het volgende:
Politiek anno 2023, de staatsomroep lijkt te denken een verbaal UFC evenement op te moeten tuigen, identiteitspolitiek en heel veel #fophef.
Ik word hier zo moedeloos van. Hoe leg je dit uit aan iemand uit het buitenland?
Mwah, in een groot deel van westerse wereld vindt deze trend plaats. De sensationalisatie van het nieuws....quote:Op donderdag 2 november 2023 14:06 schreef Straatcommando. het volgende:
Politiek anno 2023, de staatsomroep lijkt te denken een verbaal UFC evenement op te moeten tuigen, identiteitspolitiek en heel veel #fophef.
Ik word hier zo moedeloos van. Hoe leg je dit uit aan iemand uit het buitenland?
Wel makkelijk om hen de schuld te geven hoor.quote:Op donderdag 2 november 2023 14:13 schreef DrDentz het volgende:
De reden dat hen niet veilig over straat kan ligt denk ik meer bij volksstammen die worden binnengehaald door Jetten & co
Een baliemedewerker bij de Jumbo hier is ook zo'n vaag type, opzich geen problemen mee hoor, maar op de naamtag staat "die/hen"quote:Op donderdag 2 november 2023 14:15 schreef Treinhomo het volgende:
'Leven en laten leven' is mijn motto.
Of iemand zich man voelt, of vrouw; mij om het even.
Voor mijn part ben je op even dagen man en op oneven dagen vrouw. Best, ga ik ook nog in mee.
Maar om de godverdomme niet dat ik iemand aan zal spreken met 'hen'. Daar ben ik geen taalnazi voor geworden.
Huh, we moesten toch juist allemaal heel divers worden en dat heel erg mooi vinden? Frans is duidelijk een haatzaaier.quote:Lijsttrekker Frans Timmermans (GroenLinks/PvdA) heeft fel gereageerd op de uitspraken van Thierry Baudet. Hij hoopt dat in Nederland iedereen hetzelfde mag zijn. ,,Het is op extreem rechts een thema, daar hebben ze zogenaamde familiewaarden en iedereen die daar niet aan voldoet, zet je buiten spel. Dat geldt voor iedereen in de LHBTIQ+-gemeenschap, het lijkt alsof ze vooral een hekel hebben aan transmensen en non-binaire mensen. Dat is voor veel mensen wennen, maar dat is nou eenmaal als je mensen de ruimte geeft om te zijn wie ze willen zijn. Dat is het mooie van Nederland", zei hij tegen 3FM-dj’s Rob Janssen en Wijnand Speelman in de Ochtendshow op.
Precies ja, ik zou nog best ver willen gaan en iemand graag in zijn waarde laten etc. Maar je komt op een punt dat het verder gaat dan dat en je in mijn ogen iemand met een geestesziekte aan het enablen bent.quote:Op donderdag 2 november 2023 14:15 schreef Treinhomo het volgende:
'Leven en laten leven' is mijn motto.
Of iemand zich man voelt, of vrouw; mij om het even.
Voor mijn part ben je op even dagen man en op oneven dagen vrouw. Best, ga ik ook nog in mee.
Maar om de godverdomme niet dat ik iemand aan zal spreken met 'hen'. Daar ben ik geen taalnazi voor geworden.
Werd ook meteen door 'hen' verbeterd.quote:Op donderdag 2 november 2023 14:06 schreef DrDentz het volgende:
Jetten misgendert hen ook. "Hij zit hier toch" zegt hij. Daarmee ontkent Jetten het bestaan van hen en wakkert hij anti-LHBTQ+geweld aan.
Los van het taalniveau stellen de reacties (en het aantal daaraan toebehorenden Likes) mij niet teleur.quote:Zouden jullie volgende keer kunnen zorgen dat de helft van de jongeren rechts is en de ander links? Dat maakt het debat een stuk gelijker. (Wel echt een veel beter tempo dan het vorige debat!! bedankt voor het luisteren nos!)
Mooi met 9 tegen 1! Fijne diversiteit bij de NOS.
5 van de 6 jongeren waren links zelfs de presentators waren anti- baudet, dit is echt heel genant. Ik stem zeker niet op Baudet maar het is wel duidelijk dat heel deze aflevering was om Baudet naar beneden te halen en jetten in een goed daglicht te zetten. Ontzettend genant.
Thierry fijn dat je zo rustig blijft in deze vervelende NPO opzet.
zou leuk zijn om wat meer diversiteit te hebben in de mensen die jullie uitnodigen...
NOS moet zich realiseren dat deze framing juist averechts werkt
Wat een poppenkast vanuit NOS. Raar vinden dat steeds minder mensen naar NPO kijken.
Het zijn beide geen partijen waar ik op zou stemmen en ik was oprecht benieuwd naar dit debat omdat ze allebei aan uitersten van het spectrum staan. Echter was dit een verschrikkelijk debat. De NOS zou er neutraal in moeten staan, maar alles was er op gericht op Baudet een oor aan te naaien. De hosts laten hem niet uitpraten terwijl ze Jetten laten oreren en baudet laten onderbreken. Alle studenten waren van dezelfde politieke voorkeur. Daarnaast begon een aantal van hen te praten alsof de capslock knop aan stond. Het maakte het er allemaal niet fraaier op.
Al met al een sneue aflevering. Jammer dat jullie je zo laten kennen.
Als dit het niveau is van onze studenten dan begrijp ik de afbraak van Nederland helemaal.
Lieve NOS, geef me één reden waarom ik na het kijken van deze video nog moet geloven dat jullie onafhankelijk en niet politiek gekleurd zijn? Ik vind het oprecht grappig om te zien dat ze niet eens meer de moeite nemen om het te verbergen
Dit dusquote:Op donderdag 2 november 2023 14:27 schreef LuNaTiC het volgende:
[ afbeelding ]
ik dacht toch echt een aflevering van Koefnoen of Jiskefet te zitten bekijken
Bedoel je daarmee die volksstammen of die non-binaire (jongen)?quote:Op donderdag 2 november 2023 14:15 schreef Cpt.Crow het volgende:
[..]
Wel makkelijk om hen de schuld te geven hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |