quote:Op donderdag 2 november 2023 13:33 schreef GGMM het volgende:
Dat is toch een stuk minder interessant in de wetenschap dat Jan Slagter er aan heeft lopen likken.
En Bart NOLLESEDquote:Op donderdag 2 november 2023 13:33 schreef GGMM het volgende:
Dat is toch een stuk minder interessant in de wetenschap dat Jan Slagter er aan heeft lopen likken.
Kickboks-liefhebberts?quote:Op donderdag 2 november 2023 14:06 schreef Cpt.Crow het volgende:
[..]
Met tegenwoordig blijkbaar een compleet andere doelgroep.
Dit is gewoon bah.
best een knap lichaam voor een vrouw van 38, maar ik trek dat hoofd nietquote:Op donderdag 2 november 2023 13:39 schreef Harvest89 het volgende:
Leuke vrouw. En knap.
Maar als lijsttrekker van de SP doet ze het gewoon niet goed.
Dit is natuurlijk het meest nieuwswaardige van het hele bericht.quote:De Playboy bestaat dus gewoon nog![]()
Valt wel mee. Dat verongelijkte domme gelul van haar is irritanter.quote:Op donderdag 2 november 2023 14:17 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
[..]
best een knap lichaam voor een vrouw van 38, maar ik trek dat hoofd niet
[ afbeelding ]
Zonder blotequote:Op donderdag 2 november 2023 14:10 schreef MichaelScott het volgende:
Met of zonder blote tetten?
Ik vraag dit voor een vriend.
Zou ik niet weten, ik lees alleen de interviewsquote:Op donderdag 2 november 2023 14:10 schreef MichaelScott het volgende:
Met of zonder blote tetten?
Ik vraag dit voor een vriend.
Lekker man.quote:Op donderdag 2 november 2023 13:33 schreef GGMM het volgende:
quote:Op donderdag 2 november 2023 13:33 schreef GGMM het volgende:
Dit is geil @de_boswachterquote:Op donderdag 2 november 2023 13:33 schreef GGMM het volgende:
Mwa, ze heeft toch iets vind ik.quote:Op donderdag 2 november 2023 14:17 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
[..]
best een knap lichaam voor een vrouw van 38, maar ik trek dat hoofd niet
[ afbeelding ]
Dat is Marianne Thieme.quote:Op donderdag 2 november 2023 17:03 schreef Vincent_student het volgende:
Wel een erg kort jurkje voor een Zevendedagsadventist.
Krijg visioenen....quote:Op donderdag 2 november 2023 13:33 schreef GGMM het volgende:
Hoho, groene rubberen laarzen aan natuurlijk !quote:Op donderdag 2 november 2023 21:46 schreef TLC het volgende:
[..]
Karolien compleet naakt op de tractor
In de paardenstal met twee hengsten.quote:Op donderdag 2 november 2023 21:46 schreef TLC het volgende:
[..]
Karolien compleet naakt op de tractor
Hoezo is ze gelijk een hoer? Ze verhuurt zichzelf toch niet om seks mee te hebben?quote:Op vrijdag 3 november 2023 09:17 schreef Cockwhale het volgende:
Gelukkig is jezelf verkopen als een hoer in de Playboy in verkiezingstijd, puur om stemmen te ronselen, niet triest.
Dit.quote:Op donderdag 2 november 2023 14:17 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
maar ik trek dat hoofd niet
*Vrouw geeft een interview over het ongewenst ontvangen van dickpics*quote:Op vrijdag 3 november 2023 09:17 schreef Cockwhale het volgende:
Gelukkig is jezelf verkopen als een hoer in de Playboy in verkiezingstijd, puur om stemmen te ronselen, niet triest.
Ja.quote:Op vrijdag 3 november 2023 10:57 schreef Mrmime het volgende:
Heeft zij serieus iets gehad met Jan Slagter
Nee joh. Dat verzinnen we. Ze had een keurige relatie met RTL ster Bart Nolles.quote:Op vrijdag 3 november 2023 10:57 schreef Mrmime het volgende:
Dat blijft toch echt wel bijzonder, dat ze zo’n oude vent wel kon bekoren.quote:Op donderdag 2 november 2023 13:33 schreef GGMM het volgende:
Volgens mij is het meer een urban myth.quote:Op vrijdag 3 november 2023 10:57 schreef Mrmime het volgende:
Denk dat Jette goedkoper is.quote:Op vrijdag 3 november 2023 09:25 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Hoezo is ze gelijk een hoer? Ze verhuurt zichzelf toch niet om seks mee te hebben?
Ze verkoopt foto's van haar lichaam aan een blad die kerels kopen om op af te beren, wat snap je daar niet aan? Wat mij betreft hetzelfde als jezelf tonen op OnlyFans om geld te ontvangen van rukkende kerels.quote:Op vrijdag 3 november 2023 09:25 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Hoezo is ze gelijk een hoer? Ze verhuurt zichzelf toch niet om seks mee te hebben?
Vrouw verkoopt foto's van haarzelf waarop ze halfnaakt te zien is, aan blad voor rukkers, om in verkiezingstijd meer zieltjes te winnen.quote:Op vrijdag 3 november 2023 10:04 schreef Nielsch het volgende:
[..]
*Vrouw geeft een interview over het ongewenst ontvangen van dickpics*
Man: "ze is een hoerrrrrrrrr!"
Gooi jezelf weg joh.
we weten nu eindelijk wel waar G in de SGP voor staat.quote:Op vrijdag 3 november 2023 14:38 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Vrouw verkoopt foto's van haarzelf waarop ze halfnaakt te zien is, aan blad voor rukkers, om in verkiezingstijd meer zieltjes te winnen.
Ze heeft een interview in de playboy. Bijna iedereen in half bekend Nederland is volgens jou dus een hoer.quote:Op vrijdag 3 november 2023 14:34 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Ze verkoopt foto's van haar lichaam aan een blad die kerels kopen om op af te beren, wat snap je daar niet aan? Wat mij betreft hetzelfde als jezelf tonen op OnlyFans om geld te ontvangen van rukkende kerels.
En dat in verkiezingstijd, ronduit beschamend om zo de aandacht te trekken.
En vervolgens keihard lachen om dat pinkie van je.quote:Op donderdag 2 november 2023 13:33 schreef Tekaschi het volgende:
Wat een trut, mijn dickpicks zomaar aan andere vrouwen laten zien, die durft.
Ja waarom denk je dat ik zo boos ben.quote:Op vrijdag 3 november 2023 15:32 schreef Nielsch het volgende:
[..]
En vervolgens keihard lachen om dat pinkie van je.
quote:Die piemelfoto's laat ze wel eens zien tijdens stapavonden met vriendinnen, en dan wordt er ook wel om gelachen.
Bedoel je dit niet andersom ?quote:Op vrijdag 3 november 2023 11:05 schreef Scorpie het volgende:
Dat blijft toch echt wel bijzonder, dat ze zo’n oude vent wel kon bekoren.
Beschamend ook nog.quote:Op vrijdag 3 november 2023 14:34 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Ze verkoopt foto's van haar lichaam aan een blad die kerels kopen om op af te beren, wat snap je daar niet aan? Wat mij betreft hetzelfde als jezelf tonen op OnlyFans om geld te ontvangen van rukkende kerels.
En dat in verkiezingstijd, ronduit beschamend om zo de aandacht te trekken.
Ze staat er nog niet eens naakt in. Waarschijnlijk in een kickboksoutfit, nou, wat spannend hoor....quote:Op vrijdag 3 november 2023 15:32 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ze heeft een interview in de playboy. Bijna iedereen in half bekend Nederland is volgens jou dus een hoer.
Ze heeft gewoon een leuke serie foto's laten maken. Niet eens bloot. En een interview gegeven? Wat snap je daar niet aan? Daar is echt niets mis mee. Dit is hetzelfde als een interview geven aan een ander tijdschrift.quote:Op vrijdag 3 november 2023 14:34 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Dan stem je niet op haar. Daar zal ze echt niet wakker van liggen.quote:En dat in verkiezingstijd, ronduit beschamend om zo de aandacht te trekken.
Ik weet nog wel de tijd dat Sylvana Simons maandelijks in de Playboy stond met een column. Gemiddelde teneurquote:Op vrijdag 3 november 2023 15:32 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ze heeft een interview in de playboy. Bijna iedereen in half bekend Nederland is volgens jou dus een hoer.
Ik moet opeens aan dit stuk over Viva denken. Met hun redenen om een donkere man te daten.quote:Op woensdag 8 november 2023 10:37 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ik weet nog wel de tijd dat Sylvana Simons maandelijks in de Playboy stond met een column. Gemiddelde teneur
van die columns was dat je met een zwarte vrouw toch veel lekkerder seks hebt, dan met die kwekkende kortgeknipte huismoeders die op het schoolplein over hun mannen staan te zwetsen.
Dat draagt ze netjes af aan de partijkas natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 november 2023 14:37 schreef Resistwemuch het volgende:
Wat voor geldbedrag zou zij krijgen?
Vandaar dat de motivatie weg valt om meer te laten zien.quote:Op woensdag 8 november 2023 11:10 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dat draagt ze netjes af aan de partijkas natuurlijk.
Scherp. Ben benieuwd.quote:Op woensdag 8 november 2023 11:10 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dat draagt ze netjes af aan de partijkas natuurlijk.
Half naakt?quote:Op vrijdag 3 november 2023 14:38 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Vrouw verkoopt foto's van haarzelf waarop ze halfnaakt te zien is, aan blad voor rukkers, om in verkiezingstijd meer zieltjes te winnen.
Waarom in de Playboy dan?quote:Op woensdag 8 november 2023 13:11 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
[..]
Half naakt?
Ik kan het fout hebben hoor, maar volgens mij gaat het over een interview zonder enig bloot.
Dus geen tieten of iets in die geest.
Ja tja, vraag het haar.quote:
quote:
Playboy heeft een grote traditie met diepgaande interviews, het is geen Hustler of Penthousequote:Op woensdag 8 november 2023 13:18 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
[..]
Ja tja, vraag het haar.
Playboy zal haar wel gevraagd hebben voor een interview.
De onderwerpen zijn niet eens 'sexy'.
Bv hoe vervelend ongevraagde dickpicks zijn en hoe je last hebt van je vrouw zijn als lady boss zijnde.
Denk dat de Playboy graag een zwier wilde maken. En dat zij het prima vond ook van dat platform gebruik te maken.
Iig geen (half)naakt ofzo.
Ik weet het verder ook niet hoor. De Playboy is blijkbaar vergaan tot een opinie blad met foto's van geklede vrouwen.
De opzij, maar dan met mannen als doelgroep
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |