quote:Op donderdag 2 november 2023 13:33 schreef GGMM het volgende:
Dat is toch een stuk minder interessant in de wetenschap dat Jan Slagter er aan heeft lopen likken.
En Bart NOLLESEDquote:Op donderdag 2 november 2023 13:33 schreef GGMM het volgende:
Dat is toch een stuk minder interessant in de wetenschap dat Jan Slagter er aan heeft lopen likken.
Kickboks-liefhebberts?quote:Op donderdag 2 november 2023 14:06 schreef Cpt.Crow het volgende:
[..]
Met tegenwoordig blijkbaar een compleet andere doelgroep.
Dit is gewoon bah.
best een knap lichaam voor een vrouw van 38, maar ik trek dat hoofd nietquote:Op donderdag 2 november 2023 13:39 schreef Harvest89 het volgende:
Leuke vrouw. En knap.
Maar als lijsttrekker van de SP doet ze het gewoon niet goed.
Dit is natuurlijk het meest nieuwswaardige van het hele bericht.quote:De Playboy bestaat dus gewoon nog![]()
Valt wel mee. Dat verongelijkte domme gelul van haar is irritanter.quote:Op donderdag 2 november 2023 14:17 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
[..]
best een knap lichaam voor een vrouw van 38, maar ik trek dat hoofd niet
[ afbeelding ]
Zonder blotequote:Op donderdag 2 november 2023 14:10 schreef MichaelScott het volgende:
Met of zonder blote tetten?
Ik vraag dit voor een vriend.
Zou ik niet weten, ik lees alleen de interviewsquote:Op donderdag 2 november 2023 14:10 schreef MichaelScott het volgende:
Met of zonder blote tetten?
Ik vraag dit voor een vriend.
Lekker man.quote:Op donderdag 2 november 2023 13:33 schreef GGMM het volgende:
quote:Op donderdag 2 november 2023 13:33 schreef GGMM het volgende:
Dit is geil @de_boswachterquote:Op donderdag 2 november 2023 13:33 schreef GGMM het volgende:
Mwa, ze heeft toch iets vind ik.quote:Op donderdag 2 november 2023 14:17 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
[..]
best een knap lichaam voor een vrouw van 38, maar ik trek dat hoofd niet
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |