quote:Op donderdag 2 november 2023 13:33 schreef GGMM het volgende:
Dat is toch een stuk minder interessant in de wetenschap dat Jan Slagter er aan heeft lopen likken.
Dit is geil @de_boswachterquote:Op donderdag 2 november 2023 13:33 schreef GGMM het volgende:
Dat is toch een stuk minder interessant in de wetenschap dat Jan Slagter er aan heeft lopen likken.
Mwa, ze heeft toch iets vind ik.quote:Op donderdag 2 november 2023 14:17 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
[..]
best een knap lichaam voor een vrouw van 38, maar ik trek dat hoofd niet
[ afbeelding ]
Dat is Marianne Thieme.quote:Op donderdag 2 november 2023 17:03 schreef Vincent_student het volgende:
Wel een erg kort jurkje voor een Zevendedagsadventist.
Krijg visioenen....quote:Op donderdag 2 november 2023 13:33 schreef GGMM het volgende:
Hoho, groene rubberen laarzen aan natuurlijk !quote:Op donderdag 2 november 2023 21:46 schreef TLC het volgende:
[..]
Karolien compleet naakt op de tractor
In de paardenstal met twee hengsten.quote:Op donderdag 2 november 2023 21:46 schreef TLC het volgende:
[..]
Karolien compleet naakt op de tractor
Hoezo is ze gelijk een hoer? Ze verhuurt zichzelf toch niet om seks mee te hebben?quote:Op vrijdag 3 november 2023 09:17 schreef Cockwhale het volgende:
Gelukkig is jezelf verkopen als een hoer in de Playboy in verkiezingstijd, puur om stemmen te ronselen, niet triest.
Dit.quote:Op donderdag 2 november 2023 14:17 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
maar ik trek dat hoofd niet
*Vrouw geeft een interview over het ongewenst ontvangen van dickpics*quote:Op vrijdag 3 november 2023 09:17 schreef Cockwhale het volgende:
Gelukkig is jezelf verkopen als een hoer in de Playboy in verkiezingstijd, puur om stemmen te ronselen, niet triest.
Ja.quote:Op vrijdag 3 november 2023 10:57 schreef Mrmime het volgende:
Heeft zij serieus iets gehad met Jan Slagter
Nee joh. Dat verzinnen we. Ze had een keurige relatie met RTL ster Bart Nolles.quote:Op vrijdag 3 november 2023 10:57 schreef Mrmime het volgende:
Dat blijft toch echt wel bijzonder, dat ze zo’n oude vent wel kon bekoren.quote:Op donderdag 2 november 2023 13:33 schreef GGMM het volgende:
Volgens mij is het meer een urban myth.quote:Op vrijdag 3 november 2023 10:57 schreef Mrmime het volgende:
Denk dat Jette goedkoper is.quote:Op vrijdag 3 november 2023 09:25 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Hoezo is ze gelijk een hoer? Ze verhuurt zichzelf toch niet om seks mee te hebben?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |