quote:LIVE | Bekijk de wereldrecordpoging van Jeffrey Hoogland vanaf 20.45 uur exclusief via onze site
Jeffrey Hoogland gaat vandaag in Mexico proberen om geschiedenis te schrijven. De baanwielrenner doet straks een aanval op het wereldrecord op de kilometer. Zijn poging is live en exclusief te zien via AD.nl en onze regionale titels met commentaar van Hidde van Warmerdam en Thijs Zonneveld. Hoogland begint om 21.00 uur Nederlandse tijd aan zijn jacht op het record. Om 20.45 begint de live-uitzending.
Sportredactie 31 okt. 2023
Oh ja, over het hoofd gezien. Nou ja, dan ga ik voor 55.554quote:
Ik pas dit aan naar 54.540quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh ja, over het hoofd gezien. Nou ja, dan ga ik voor 55.554
Vanuit stilstand.quote:
Ja, maar niet zo snel denk ik.quote:
55'er? Neuh.quote:
Hij liet zijn benen sprekenquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:05 schreef Dale__Cooper het volgende:
Bizar wat een verschil hoogland dan toch maakt eigenlijk.
Hij zit al weer op zijn fiets.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:06 schreef Zorro het volgende:
Dadelijk nog maar een keer, kijken of het nog sneller kan.
Je bent er nou toch.
Morgen 54 laag, hij zwabberde zoveel dat hij bijna 1100 meter reedquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:06 schreef Zorro het volgende:
Je bent er nou toch.
Dat verschil in diepgaan tussen baansprinters en wegsprinters blijft ook echt heel grootquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:13 schreef heywoodu het volgende:
Doet goed pijn
Weinig onderdelen, in welke sport dan ook, waarbij de pijn zo lang na de wedstrijd nog zo heftig is
Zei Hoogland dit?quote:
quote:
#werkenbijdenosquote:Zijn hoogste topsnelheid was bijna 65 km per uur
Dommigheid kent geen tijd.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:21 schreef DeeBee het volgende:
Baanwielrenner Hoogland verbreekt tien jaar oude wereldrecord op kilometer - https://nos.nl/l/2496150
[..]
#werkenbijdenos
Goede keuze.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh ja, over het hoofd gezien. Nou ja, dan ga ik voor 55.554
quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:04 schreef DeeBee het volgende:
@:wimderon kom er maar in met de klassieker
Als Harrie zich hier ook op zou gaan richten en sneller zou gaan mag de Brienenoord permanent in de gaten gehouden worden.quote:
Dat is op laaglandbanen toch ook vaak zo?quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 22:18 schreef Szura het volgende:
Ik had eigenlijk sneller verwacht, laatste twee rondes maakte hij amper verschil meer toch?
Ja, goede tip.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:06 schreef Zorro het volgende:
Je bent er nou toch.
quote:Nog een recordpoging
Woensdag heeft Hoogland de baan nog ter beschikking. Mogelijk gaat hij dan nog proberen het wereldrecord op de 200 meter met zogenoemde vliegende start te verbeteren. Dat record is in handen van Nicholas Paul. De sprinter uit Trinidad & Tobago kwam in 2019 op hoogte in Bolivia tot een tijd van 9,100 seconden.
0.030 seconden.quote:
Op de OS hadden hij en Harrie nog dezelfde tijd, maar dat niveau heeft hij niet meer tegenwoordig. Lijkt ook te focussen op de langere sprints (en dat past ook wel beter bij de kilometer)quote:Op woensdag 1 november 2023 21:02 schreef Aguero het volgende:
Helaas. Hiervoor hebben we toch Harrie nodig.
e: nog een poging?
Was de geeuw te zien?quote:
Vandaag (en morgen) in het Kuipke.quote:Op maandag 13 november 2023 21:52 schreef wimderon het volgende:
Morgen begint de zesdaagse van Gent, zondag de slotdag op Sporza te zien.
Waarschijnlijk een strijd tussen Van Schip/Havik en Ghys/De Vylder.
Was het gezellig?quote:Op woensdag 15 november 2023 02:20 schreef Aguero het volgende:
[..]
Vandaag (en morgen) in het Kuipke.
Erg mooi en hoewel de aanleiding onprettig was heb ik erg genoten van gelegenheidsduo Hansen/Havik.
Het optreden van twee Belgische D-artiesten die hun gebrek aan talent compenseerden met veel volume kon ik minder waarderen.
Zeker. Helaas geen Tuurminator petje kunnen scoren.quote:Op woensdag 15 november 2023 16:46 schreef wimderon het volgende:
[..]
Was het gezellig?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Drie koppels in dezelfde ronde met morgen dus de slotdag, te volgen op Sporza.quote:Fabio Van den Bossche en Jules Hesters hebben tijdens de ploegkoers een ronde gepakt, waardoor zij nu in dezelfde ronde staan als Lindsay De Vylder/Robbe Ghys en Yoeri Havik/Jan-Willlem van Schip. De Vylder en Ghys staan wel aan de leiding met 277 punten, gevolgd door Van den Bossche en Jules Hesters met 210 punten en Havik en Van Schip met 208 punten.
Vanavond doet Hoogland mee, voor plek 1 zal het dus niet spannend worden.quote:Op woensdag 10 januari 2024 15:24 schreef heywoodu het volgende:
De vrouwen als derdes door op de teamsprint, vanavond tegen Belgiė.
https://uec.swisstiming.com/File/0003170100020901FFFFFFFFFFFFFF02
Bij de mannen lijkt het best leuk te kunnen worden: Nederland was welgeteld vier duizendsten van een seconde sneller dan Frankrijk en de gehele top-6 (!) zat nota bene binnen (bijna) een halve seconde. Vanavond tegen Spanje.
https://uec.swisstiming.com/File/0003170100010901FFFFFFFFFFFFFF02
quote:Op woensdag 10 januari 2024 16:54 schreef Szura het volgende:
Dat ze zelfs met Van Loon sneller zijn dan de rest is wel gźnant voor de andere landen
Oh ja, ik had wat beter naar de namen moeten kijkenquote:Op woensdag 10 januari 2024 16:43 schreef wimderon het volgende:
[..]
Vanavond doet Hoogland mee, voor plek 1 zal het dus niet spannend worden.
Weten dat het op ES is volstaat, ondanks dat we daar helaas Niek Stubbeler moeten missen aan de microfoon.quote:Op woensdag 10 januari 2024 17:10 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Wist niet dat hij tegenwoordig zo hard kon fietsen
Waar wordt dit uitgezonden? Eurosport wel zag ik? En NOS en Sporza, maar middagsessies niet?
Dat ja, voor de Italianen was alleen de overwinning belangrijk.quote:Op woensdag 10 januari 2024 19:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
De Ieren reden wel door? Of wat is het verschil
Oh ja, beste 3e en 4e heat direct naar finale.
Nee voorronde is niet leuk. Op WK gaat het al iets beterquote:Op woensdag 10 januari 2024 20:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dit zelden echt spannend. Jullie?
Finale is vaak nog wel tof, maar ik kan me niet vaak herinneren dat het echt leuk was in de voorronde.
Nee, eigenlijk is ook alleen de Finale leuk ja. Of als er een wereldrecord op het spel staat.quote:Op woensdag 10 januari 2024 20:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dit zelden echt spannend. Jullie?
Finale is vaak nog wel tof, maar ik kan me niet vaak herinneren dat het echt leuk was in de voorronde.
Leuke rubriekquote:Op woensdag 10 januari 2024 20:21 schreef DeeBee het volgende:
Ik heb genoeg gezien, dit wordt weer team GeeBee aids in Parijs
Wij juichen voor de Deentjes.quote:Op woensdag 10 januari 2024 20:21 schreef DeeBee het volgende:
Ik heb genoeg gezien, dit wordt weer team GeeBee aids in Parijs
Ja, die hebben het weef gezellig met elkaar.quote:Op woensdag 10 januari 2024 20:34 schreef AgnesGru het volgende:
Zijn Hoogland en Lavreysen inmiddels weer on speaking terms?
Die zijn nooit off speaking terms geweestquote:Op woensdag 10 januari 2024 20:34 schreef AgnesGru het volgende:
Zijn Hoogland en Lavreysen inmiddels weer on speaking terms?
Nou, helemaal gezellig was het een half jaar geleden niet.quote:Op woensdag 10 januari 2024 20:36 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die zijn nooit off speaking terms geweest
Zekers. Mooi op tijd klaarquote:Op woensdag 10 januari 2024 20:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is dit het laatste onderdeel al?
Zou die in Duitsland reclame maken voor Allianz?quote:
Direct naar het frontquote:Op woensdag 10 januari 2024 20:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als eerste eruit gaan hier is echt genant
Ja, maar ze hebben beiden wel gezegd dat het flink is opgeblazen en er wat frustraties uit moesten, maar dat het de onderlinge relatie niet veranderd heeft.quote:Op woensdag 10 januari 2024 20:38 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Nou, helemaal gezellig was het een half jaar geleden niet.
De Ron Boszhard van de baanquote:Op woensdag 10 januari 2024 20:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij de afvalrace als eerste afvallen is altijd heel pijnlijk.
Die kwam nog terug toch?quote:
Is dat Renaat?quote:Op woensdag 10 januari 2024 20:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Belgische commentaar is heel slecht
Italiaan probeert te ontsnappen
Ontsnappen bij afvalkoers
En de Portugees deed nog mee dacht iequote:
Dronken van chauvinismequote:Op woensdag 10 januari 2024 20:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Renaat is gewoon dronken dat kan niet anders
Maar het kwam door contact met het achterwiel van Grondin.quote:Op woensdag 10 januari 2024 20:58 schreef DeeBee het volgende:
Belg heeft een eenzijdig ongeluk en mag terug de koers in, wat een onzin
Afvalkoers is verder genot
Ik snap niet dat mensen vrijwillig naar Renaat gaan luisteren. Die moet lekker in het zog van Evenepoel naar de Ronde van Algarve of dat soort dingen, meer kan hij niet.quote:Op woensdag 10 januari 2024 20:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Belgische commentaar is heel slecht
Italiaan probeert te ontsnappen
Ontsnappen bij afvalkoers
Waar hij zelf tegenaan rijdt? Dit was verre van een typische valpartij of gedrang, die voorgang reed niet eens halfwiel met hem.quote:Op woensdag 10 januari 2024 22:28 schreef wimderon het volgende:
[..]
Maar het kwam door contact met het achterwiel van Grondin.
Bij baanwielrennen altijd Eurosport. Zelfs als je geen D+ hebt is er geen excuus, die doen nooit reclames tijdens de wedstrijden namelijk en prima commentaar.quote:Op woensdag 10 januari 2024 22:29 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen vrijwillig naar Renaat gaan luisteren. Die moet lekker in het zog van Evenepoel naar de Ronde van Algarve of dat soort dingen, meer kan hij niet.
Een miniem zwiepje van Grondin is al genoeg en dit is ook wel zo'n beetje hoe het standaard gaat naar mijn idee, ja.quote:Op donderdag 11 januari 2024 04:35 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Waar hij zelf tegenaan rijdt? Dit was verre van een typische valpartij of gedrang, die voorgang reed niet eens halfwiel met hem.
17.3 was het enige "zwakke" punt van de teamsprint denk ik verder, is er nog steeds niets beters dan Van den Berg?
Ik hoor nooit José bij het baanwielrennen, gelukkig.quote:Op donderdag 11 januari 2024 08:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij baanwielrennen altijd Eurosport. Zelfs als je geen D+ hebt is er geen excuus, die doen nooit reclames tijdens de wedstrijden namelijk en prima commentaar.
Al moet je het soms met José doen, dat is altijd wel jammer.
Vorig jaar bij het EK of WK waren er ochtendsessies meen ik, daar deed Jose in het Engels commentaar. Tsja.quote:Op donderdag 11 januari 2024 11:40 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik hoor nooit José bij het baanwielrennen, gelukkig.
Wel Italiaans volksliedgenot.quote:
Belgen.doperen.nietquote:Op donderdag 11 januari 2024 19:16 schreef DiegoFuser het volgende:
Renaat weer totaal kritiekloos over Shari Bossuyt
"Geen enkele vorm van menselijkheid"!quote:
Toon Aertsaids weer terug met veldrijden binnenkortquote:Op donderdag 11 januari 2024 19:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
"Geen enkele vorm van menselijkheid"!
Hopelijk wordt die helemaal op een hoopje gereden door Ron Haar en consorten.quote:Op donderdag 11 januari 2024 19:30 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Toon Aertsaids weer terug met veldrijden binnenkort
Of liefdesliedjes zingen!quote:Op donderdag 11 januari 2024 19:38 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Kan beter weer griezelboekjes gaan schrijven
Koolborstelquote:
Een plak voor Kool!quote:
Spanje derdewereldland genot @Mexicanobakkerquote:Op donderdag 11 januari 2024 20:35 schreef Pino112 het volgende:
Spanjolen hebben de zooi weer niet op orde.
Ik kijk uit naar weer een Spelen waarin Spanje alles verneuktquote:Op donderdag 11 januari 2024 20:39 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Spanje derdewereldland genot @:Mexicanobakker
Dat zullen ze na het ek wel gaan omgooien lijkt me?quote:Op donderdag 11 januari 2024 19:54 schreef TheArt het volgende:
Als je dit ziet, snap je niet waarom Van Loon ipv Kool reserve is op die teamsprint, al helemaal op die laatste positie.
De vriezers van FuentesGod zijn nog steeds in beslag genomen denk ikquote:Op donderdag 11 januari 2024 20:43 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik kijk uit naar weer een Spelen waarin Spanje alles verneukt
Dacht ie dat de Belgische ging winnen?quote:
Antijinx?quote:Op vrijdag 12 januari 2024 18:40 schreef Szura het volgende:
Varkensneus staat er trouwens maar matig voor op het omnium
Familie van Regilio?quote:Op vrijdag 12 januari 2024 19:31 schreef Marcoss het volgende:
Tuur Dens.. blijft een wonderlijke naam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |