Vanavond doet Hoogland mee, voor plek 1 zal het dus niet spannend worden.quote:Op woensdag 10 januari 2024 15:24 schreef heywoodu het volgende:
De vrouwen als derdes door op de teamsprint, vanavond tegen België.
https://uec.swisstiming.com/File/0003170100020901FFFFFFFFFFFFFF02
Bij de mannen lijkt het best leuk te kunnen worden: Nederland was welgeteld vier duizendsten van een seconde sneller dan Frankrijk en de gehele top-6 (!) zat nota bene binnen (bijna) een halve seconde. Vanavond tegen Spanje.
https://uec.swisstiming.com/File/0003170100010901FFFFFFFFFFFFFF02
quote:Op woensdag 10 januari 2024 16:54 schreef Szura het volgende:
Dat ze zelfs met Van Loon sneller zijn dan de rest is wel gênant voor de andere landen
Oh ja, ik had wat beter naar de namen moeten kijkenquote:Op woensdag 10 januari 2024 16:43 schreef wimderon het volgende:
[..]
Vanavond doet Hoogland mee, voor plek 1 zal het dus niet spannend worden.
Weten dat het op ES is volstaat, ondanks dat we daar helaas Niek Stubbeler moeten missen aan de microfoon.quote:Op woensdag 10 januari 2024 17:10 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Wist niet dat hij tegenwoordig zo hard kon fietsen
Waar wordt dit uitgezonden? Eurosport wel zag ik? En NOS en Sporza, maar middagsessies niet?
Dat ja, voor de Italianen was alleen de overwinning belangrijk.quote:Op woensdag 10 januari 2024 19:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
De Ieren reden wel door? Of wat is het verschil
Oh ja, beste 3e en 4e heat direct naar finale.
Nee voorronde is niet leuk. Op WK gaat het al iets beterquote:Op woensdag 10 januari 2024 20:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dit zelden echt spannend. Jullie?
Finale is vaak nog wel tof, maar ik kan me niet vaak herinneren dat het echt leuk was in de voorronde.
Nee, eigenlijk is ook alleen de Finale leuk ja. Of als er een wereldrecord op het spel staat.quote:Op woensdag 10 januari 2024 20:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dit zelden echt spannend. Jullie?
Finale is vaak nog wel tof, maar ik kan me niet vaak herinneren dat het echt leuk was in de voorronde.
Leuke rubriekquote:Op woensdag 10 januari 2024 20:21 schreef DeeBee het volgende:
Ik heb genoeg gezien, dit wordt weer team GeeBee aids in Parijs
Wij juichen voor de Deentjes.quote:Op woensdag 10 januari 2024 20:21 schreef DeeBee het volgende:
Ik heb genoeg gezien, dit wordt weer team GeeBee aids in Parijs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |