World Cups hebben ze in het verleden wel gehad toch? Maar dan bleven de toprenners ook regelmatig thuis..quote:Op maandag 24 maart 2025 18:10 schreef heywoodu het volgende:
Gewoon een World Cup zou inderdaad wel logisch zijn, dat hebben zo veel sporten. Drie weekeinden is wat karig, maar goed, het is een begin. Wellicht dat het gaat helpen om baanwielrennen wat minder niche/obscuur te maken.
Dus moet je zo’n World cup in de winter houden, wanneer de wegkoersen minder relevant zijnquote:Op maandag 24 maart 2025 21:24 schreef wimderon het volgende:
Het probleem is natuurlijk dat de duurrenners bijna allemaal wegrenners zijn.
Maar ja, dan kun je je op een gegeven moment afvragen in hoeverre de duuronderdelen op de baan überhaupt levensvatbaar zijn, als het kennelijk niet te doen is een normaal seizoen te houden inclusief de toppers...quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dus moet je zo’n World cup in de winter houden, wanneer de wegkoersen minder relevant zijn
Al zullen die mannen ook wel eens rust willen
Ze gaan ook nog wel eens veldrijden in die periodequote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dus moet je zo’n World cup in de winter houden, wanneer de wegkoersen minder relevant zijn
Al zullen die mannen ook wel eens rust willen
Dat zijn meestal niet dezelfde renners.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:51 schreef franklop het volgende:
[..]
Ze gaan ook nog wel eens veldrijden in die periode
Wegwielrennen is eenmaal commercieel groter.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar ja, dan kun je je op een gegeven moment afvragen in hoeverre de duuronderdelen op de baan überhaupt levensvatbaar zijn, als het kennelijk niet te doen is een normaal seizoen te houden inclusief de toppers...
CL was individueel, dus je had ook enkel de individuele onderdelen. En ook niet alle individuele onderdelen, bij de sprint had je de individuele sprint en de Keirin, bij duur had je de afvalkoers en de scratch, geloof ik. Dus veel minder overdelen dan bij een Nations Cup of WKquote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:13 schreef TargaFlorio het volgende:
Had de CL een ander formaat wat betreft onderdelen dan Nations Cup en oude World Cup?
Mooi! Is al bekend of Roy van den Berg ook nog een rondje verder gaat? Die is wel op leeftijd dus dat zal lastig kunnen worden.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:10 schreef Szura het volgende:
Weet niet of hij dat al officieel had gemeld, maar Hoogland zei net op Nederland 1 dat hij doorgaat tot LA
Ja, die heeft dat ergens in een interview wel eens laten vallen.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:21 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Mooi! Is al bekend of Roy van den Berg ook nog een rondje verder gaat? Die is wel op leeftijd dus dat zal lastig kunnen worden.
Volgens mij vorig jaar ergens ja, staat me ook wel iets van bijquote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:34 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ja, die heeft dat ergens in een interview wel eens laten vallen.
Kans lijkt me wel heel klein dat dat in LA nog steeds zo is, zeker met Richardson bij de Britten.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 23:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Volgens mij vorig jaar ergens ja, staat me ook wel iets van bij
Dan hebben we gewoon het hele gouden trio nog tot en met LA, boh.
Je hebt dan wel de zesdaagsen. Al is dat niet meer zo populair als vroeger.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat zijn meestal niet dezelfde renners.
quote:Voormalig baanwielrenster Elis Ligtlee (31) kampt met borstkanker. De olympisch kampioene op de keirin in 2016 in Rio de Janeiro deelt het nieuws in een openhartig bericht op Instagram.
Met uitzaaiingen, wat erg. Niet bekend og behandelingen curatief of palliatief zijnquote:
Haar IG post zegt ‘met als doel: genezing’. Niets op afstand gevonden, enkel de oksel.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Met uitzaaiingen, wat erg. Niet bekend og behandelingen curatief of palliatief zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |