quote:LIVE | Bekijk de wereldrecordpoging van Jeffrey Hoogland vanaf 20.45 uur exclusief via onze site
Jeffrey Hoogland gaat vandaag in Mexico proberen om geschiedenis te schrijven. De baanwielrenner doet straks een aanval op het wereldrecord op de kilometer. Zijn poging is live en exclusief te zien via AD.nl en onze regionale titels met commentaar van Hidde van Warmerdam en Thijs Zonneveld. Hoogland begint om 21.00 uur Nederlandse tijd aan zijn jacht op het record. Om 20.45 begint de live-uitzending.
Sportredactie 31 okt. 2023
Oh ja, over het hoofd gezien. Nou ja, dan ga ik voor 55.554quote:
Ik pas dit aan naar 54.540quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh ja, over het hoofd gezien. Nou ja, dan ga ik voor 55.554
Vanuit stilstand.quote:
Ja, maar niet zo snel denk ik.quote:
55'er? Neuh.quote:
Hij liet zijn benen sprekenquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:05 schreef Dale__Cooper het volgende:
Bizar wat een verschil hoogland dan toch maakt eigenlijk.
Hij zit al weer op zijn fiets.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:06 schreef Zorro het volgende:
Dadelijk nog maar een keer, kijken of het nog sneller kan.
Je bent er nou toch.
Morgen 54 laag, hij zwabberde zoveel dat hij bijna 1100 meter reedquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:06 schreef Zorro het volgende:
Dadelijk nog maar een keer, kijken of het nog sneller kan.
Je bent er nou toch.
Dat verschil in diepgaan tussen baansprinters en wegsprinters blijft ook echt heel grootquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:13 schreef heywoodu het volgende:
Doet goed pijn
Weinig onderdelen, in welke sport dan ook, waarbij de pijn zo lang na de wedstrijd nog zo heftig is
Zei Hoogland dit?quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |