Maar het kwam door contact met het achterwiel van Grondin.quote:Op woensdag 10 januari 2024 20:58 schreef DeeBee het volgende:
Belg heeft een eenzijdig ongeluk en mag terug de koers in, wat een onzin
Afvalkoers is verder genot
Ik snap niet dat mensen vrijwillig naar Renaat gaan luisteren. Die moet lekker in het zog van Evenepoel naar de Ronde van Algarve of dat soort dingen, meer kan hij niet.quote:Op woensdag 10 januari 2024 20:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Belgische commentaar is heel slecht
Italiaan probeert te ontsnappen
Ontsnappen bij afvalkoers
Waar hij zelf tegenaan rijdt? Dit was verre van een typische valpartij of gedrang, die voorgang reed niet eens halfwiel met hem.quote:Op woensdag 10 januari 2024 22:28 schreef wimderon het volgende:
[..]
Maar het kwam door contact met het achterwiel van Grondin.
Bij baanwielrennen altijd Eurosport. Zelfs als je geen D+ hebt is er geen excuus, die doen nooit reclames tijdens de wedstrijden namelijk en prima commentaar.quote:Op woensdag 10 januari 2024 22:29 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen vrijwillig naar Renaat gaan luisteren. Die moet lekker in het zog van Evenepoel naar de Ronde van Algarve of dat soort dingen, meer kan hij niet.
Een miniem zwiepje van Grondin is al genoeg en dit is ook wel zo'n beetje hoe het standaard gaat naar mijn idee, ja.quote:Op donderdag 11 januari 2024 04:35 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Waar hij zelf tegenaan rijdt? Dit was verre van een typische valpartij of gedrang, die voorgang reed niet eens halfwiel met hem.
17.3 was het enige "zwakke" punt van de teamsprint denk ik verder, is er nog steeds niets beters dan Van den Berg?
Ik hoor nooit José bij het baanwielrennen, gelukkig.quote:Op donderdag 11 januari 2024 08:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij baanwielrennen altijd Eurosport. Zelfs als je geen D+ hebt is er geen excuus, die doen nooit reclames tijdens de wedstrijden namelijk en prima commentaar.
Al moet je het soms met José doen, dat is altijd wel jammer.
Vorig jaar bij het EK of WK waren er ochtendsessies meen ik, daar deed Jose in het Engels commentaar. Tsja.quote:Op donderdag 11 januari 2024 11:40 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik hoor nooit José bij het baanwielrennen, gelukkig.
Wel Italiaans volksliedgenot.quote:
Belgen.doperen.nietquote:Op donderdag 11 januari 2024 19:16 schreef DiegoFuser het volgende:
Renaat weer totaal kritiekloos over Shari Bossuyt
"Geen enkele vorm van menselijkheid"!quote:
Toon Aertsaids weer terug met veldrijden binnenkortquote:Op donderdag 11 januari 2024 19:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
"Geen enkele vorm van menselijkheid"!
Hopelijk wordt die helemaal op een hoopje gereden door Ron Haar en consorten.quote:Op donderdag 11 januari 2024 19:30 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Toon Aertsaids weer terug met veldrijden binnenkort
Of liefdesliedjes zingen!quote:Op donderdag 11 januari 2024 19:38 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Kan beter weer griezelboekjes gaan schrijven
Koolborstelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |