Maar als die DJ’s toch al gebonden waren aan een vaste playlist in die laatste week, waarom maakten ze zich er dan zo druk over dat dit in een soort Eeuwige 100-format gegoten zou worden? Je zou zeggen dat het juist leuker is om naar een climax toe te werken, dan lukraak plaatjes te draaien die een half jaar eerder eens waren aangedragen door Tante Sjaan uit Geertruidenberg of Dikke Leo uit Appingedam.quote:Op maandag 6 november 2023 13:09 schreef Tussle266 het volgende:
Er lopen ook wel wat dingen door elkaar nu. Ik had het echt puur over het verzamelen van die platen. Dat gebeurde al vanaf januari, dus dat idee stamt zeker uit 1998. Of dat perse de titel Top2000 vanaf het eerste moment meekreeg, weet ik niet. Dat zou best weleens pas in september '99 ontwikkeld kunnen zijn. Dat lijkt me niet onmogelijk. Maar dat hoeft op zich ook niet uit te maken, want dat duidelijk was dat er in die laatste week al een vaste playlist zou zijn was er dus al wel.
En dat die DJ's dat niet zo lekker vonden vind ik bij nader inzien eigenlijk helemaal niet zo vreemd. Je zat in het laatste rechte eind van de verzuiling, dus ze concurreerden niet alleen met commerciėlen, waarvan er niet eens zoveel waren toen, maar ook met elkaar omdat die omroepen toen nog meer los van elkaar stonden. En juist omdat het zo om dat millennium draaide, hadden er vast al een paar een ideetje over hoe gaaf ze waren en hoe ze hun gaafheid met door hun gekozen platen aan de luisteraar gingen opdringen, want daar was dit natuurlijk het perfecte moment voor. Maar dat ging dus mooi even niet door.
Ja maar ze waren toch juist tegen dat vaste format? Doelloos plaatjes aan- en afkondigen? Dat begreep ik er echter uit. Ik dacht dat ze bedoelden dat ze hun eigen ding in gedachte hadden en dat dat nu in de soep liep door een vastgestelde playlist. Of dat nu met of zonder nummertjes afroepen was.quote:Op maandag 6 november 2023 16:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Maar als die DJ’s toch al gebonden waren aan een vaste playlist in die laatste week, waarom maakten ze zich er dan zo druk over dat dit in een soort Eeuwige 100-format gegoten zou worden? Je zou zeggen dat het juist leuker is om naar een climax toe te werken, dan lukraak plaatjes te draaien die een half jaar eerder eens waren aangedragen door Tante Sjaan uit Geertruidenberg of Dikke Leo uit Appingedam.
Ik moet het nog maar eens terugkijken (voorzover dit euvel belangrijk genoeg isquote:Op maandag 6 november 2023 17:06 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ja maar ze waren toch juist tegen dat vaste format? Doelloos plaatjes aan- en afkondigen? Dat begreep ik er echter uit. Ik dacht dat ze bedoelden dat ze hun eigen ding in gedachte hadden en dat dat nu in de soep liep door een vastgestelde playlist. Of dat nu met of zonder nummertjes afroepen was.
Het was niet Dikke Leo maar Kale Leo. Die stemde BohRhap erin omdat ie in het operettestuk genoemd werdquote:Op maandag 6 november 2023 16:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
lukraak plaatjes te draaien die een half jaar eerder eens waren aangedragen door Tante Sjaan uit Geertruidenberg of Dikke Leo uit Appingedam.
En tante Sjaan stemde dan waarschijnlijk op het Smurfenlied?quote:Op maandag 6 november 2023 22:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Het was niet Dikke Leo maar Kale Leo. Die stemde BohRhap erin omdat ie in het operettestuk genoemd werd
Waar gaan jullie?quote:Op woensdag 8 november 2023 18:42 schreef PippenScottie het volgende:
Mensen die van plan zijn 21 december de Upbeatles Top 2000 quiz te winnen, bespaar je de moeite
Buurten in de Gaard.quote:
Het waren Dikke Leo en Tante Saar:quote:Op maandag 6 november 2023 16:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Maar als die DJ’s toch al gebonden waren aan een vaste playlist in die laatste week, waarom maakten ze zich er dan zo druk over dat dit in een soort Eeuwige 100-format gegoten zou worden? Je zou zeggen dat het juist leuker is om naar een climax toe te werken, dan lukraak plaatjes te draaien die een half jaar eerder eens waren aangedragen door Tante Sjaan uit Geertruidenberg of Dikke Leo uit Appingedam.
Das wel n eindje weg ja. Is dat te lopen voor je?quote:Op woensdag 8 november 2023 22:50 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Buurten in de Gaard.
Best een eind uit het centrum.
In 2024 ben jij erbij!![]()
Vanuit huis beter niet. En ik ben in die periode verplicht vrij, dus ik kom sowieso met de autoquote:Op donderdag 9 november 2023 16:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Das wel n eindje weg ja. Is dat te lopen voor je?
Ik ben blij als Van Inkel weggaat, die is langzaamaan veel te oud. Gun Stasse ook wel n mooi afscheidquote:Op vrijdag 10 november 2023 15:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik ben benieuwd naar het dj-team. Desiree wordt in januari vervangen in de nacht. Is ze er nog bij? Stasse wellicht een mooi afscheid? Komt Stenders terug? Emmely gaat wss ook weg bij r2...
edit: Ik zie dat Desiree vanaf januari van 00-02 gaat ipv 04-06, waar de EO nu komt.
Dit kan ten koste gaan van het Van Inkelen.
Waar gaat Emmely heen?quote:Op vrijdag 10 november 2023 15:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik ben benieuwd naar het dj-team. Desiree wordt in januari vervangen in de nacht. Is ze er nog bij? Stasse wellicht een mooi afscheid? Komt Stenders terug? Emmely gaat wss ook weg bij r2...
edit: Ik zie dat Desiree vanaf januari van 00-02 gaat ipv 04-06, waar de EO nu komt.
Geen wals en Ladies en people meerquote:Op vrijdag 10 november 2023 15:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Joe misschien, maar vooralsnog alleen nog geruchten.quote:
Vond die collectie van MvN-omschrijvingen wel tof. Miste alleen wel de Grande Damequote:Op zaterdag 11 november 2023 11:13 schreef Tussle266 het volgende:
Stukje duiding over slippendragers.
Vind ik ook bij Tessa Molquote:Op zaterdag 11 november 2023 13:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Joe misschien, maar vooralsnog alleen nog geruchten.
Vind het eigenlijk niets voor haar.
Het was me nooit opgevallen dat hij er meer in zijn arsenaal had dan de slippendrager. Wel een puntje voor de anchorman.quote:Op zaterdag 11 november 2023 15:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Vond die collectie van MvN-omschrijvingen wel tof. Miste alleen wel de Grande Dame
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |