Gelukkig hebben we met internet een mooi archief wie we na de oorlog kaal moeten scheren.quote:Op maandag 30 oktober 2023 11:23 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Alles voor het narratief.
Terrorisme = "verzet"
Pogrom = "demonstratie"
Hamas = "Palestijnse overheid/autoriteit"
Terroristen = "vrijheidsstrijders/verzetsstrijders"
Burgers die terrorisme toejuichen = "onschuldige burgers"
Jodenhaat = "Frustratie over een tweestatenoplossing en kolonisten"
Een afgeslagen raket van Hamas = "Bombardement van het Israëlische leger"
Je eigen burgers voor terroristen via de bouw van een muur = "openluchtgevangenis"
Gericht bombarderen om terroristen uit te schakelen en mensen vooraf waarschuwen = "genocide"
En dit zijn nog slechts een paar voorbeelden. De Orwelliaanse teksten van sommige media zoals de NOS en NRC, zijn oprecht schrikbarend. Er zijn heel wat maskers afgevallen de afgelopen weken.
hoeft ook niet maar dan kan ik niet garanderen dat ik er niet op reageer hoorquote:Op maandag 30 oktober 2023 11:33 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, dat maak ik wel uit. We gaan niet alleen maar posten wat jij leuk vindt
Ah toen waren er al gekkies die tegen zonnebrandcreme zijn.quote:Op maandag 30 oktober 2023 11:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vroeger in het Nederlandse leger droegen ze T-shirts met "liever dood dan rood"
Dan staan er binnen 30 seconden weer 20 subsidiesponsclubjes te janken bij de VN dat de gijzelaars en de paargestipte naakratmol er last van hebben.quote:Op maandag 30 oktober 2023 11:38 schreef slashdotter3 het volgende:
GeenStijl comment, zou best eens kunnen werken... 🤔
https://www.geenstijl.nl/5173273/wanneer-stopt-het-kijken/#more
Ze kunnen ook een paar grote scheepshoorns in de tunnels laten zakken en die lekker met 140dB door de buizen laten toeteren. Reken maar dat er dan wat trommelvliezen gaan scheuren.
Tijden veranderen en het IDF moet ook een beetje meegaan met Hamas die baby's bakken in ovens terwijl mamma de terroristenpiel krijgt.quote:
Het enige scenario wat ik dan kan bedenken is dat ze levend naar Gaza is gebracht, daarna terug naar het festivalterrein om neergeschoten te worden.quote:Op maandag 30 oktober 2023 11:35 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik ook niet maar het een sluit het ander niet direct uit hier
dit klinkt wat onhandigquote:Op maandag 30 oktober 2023 11:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het enige scenario wat ik dan kan bedenken is dat ze levend naar Gaza is gebracht, daarna terug naar het festivalterrein om neergeschoten te worden.
En dat is natuurlijk precies wat er nu afspeelt daar, alle terroristen wegvegen.quote:Op maandag 30 oktober 2023 11:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tijden veranderen en het IDF moet ook een beetje meegaan met Hamas die baby's bakken in ovens terwijl mamma de terroristenpiel krijgt.
Nou DOEIquote:Op maandag 30 oktober 2023 11:42 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
En dat is natuurlijk precies wat er nu afspeelt daar, alle terroristen wegvegen.
Wat doe ik ook hier. Simpele zieltjes
Hoofdkwartier terroristen = "ziekenhuis"quote:Op maandag 30 oktober 2023 11:23 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Alles voor het narratief.
Terrorisme = "verzet"
Pogrom = "demonstratie"
Hamas = "Palestijnse overheid/autoriteit"
Terroristen = "vrijheidsstrijders/verzetsstrijders"
Burgers die terrorisme toejuichen = "onschuldige burgers"
Jodenhaat = "Frustratie over een tweestatenoplossing en kolonisten"
Een afgeslagen raket van Hamas = "Bombardement van het Israëlische leger"
Je eigen burgers voor terroristen via de bouw van een muur = "openluchtgevangenis"
Gericht bombarderen om terroristen uit te schakelen en mensen vooraf waarschuwen = "genocide"
En dit zijn nog slechts een paar voorbeelden. De Orwelliaanse teksten van sommige media zoals de NOS en NRC, zijn oprecht schrikbarend. Er zijn heel wat maskers afgevallen de afgelopen weken.
Ze hebben het stuk van haar schedel dus op het festival terrein gevonden? Dan is ze inderdaad weer terug gebracht.quote:Op maandag 30 oktober 2023 11:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het enige scenario wat ik dan kan bedenken is dat ze levend naar Gaza is gebracht, daarna terug naar het festivalterrein om neergeschoten te worden.
Vind ik ook, maar jij wil de optie niet uitsluiten, en ik kan echt niets anders verzinnen met het gegeven dat ze op het festivalterrein is overleden.quote:
ik wil de optie niet uitsluiten dat ze in Gaza in het ziekenhuis is overledenquote:Op maandag 30 oktober 2023 11:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vind ik ook, maar jij wil de optie niet uitsluiten, en ik kan echt niets anders verzinnen met het gegeven dat ze op het festivalterrein is overleden.
'bud israel is bad hurududurudur'quote:Op maandag 30 oktober 2023 11:42 schreef Scorpie het volgende:
Misschien was deze al gepost:
[ twitter ]
Ik vermoed dat ze na het rondje Gaza terug zijn gegaan naar het festivalterrein, haar op de grond hebben gesmeten en haar aan haar lot overgelaten. Zoiets.quote:Op maandag 30 oktober 2023 11:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vind ik ook, maar jij wil de optie niet uitsluiten, en ik kan echt niets anders verzinnen met het gegeven dat ze op het festivalterrein is overleden.
Walgelijk hoe mensen om kunnen gaan met mensen uit haat die ze niet kennen omdat ze enkel bij een grote groep horen.quote:Op maandag 30 oktober 2023 11:19 schreef capricia het volgende:
[..]
Idd.
En dan ook omdat ze bot gevonden hebben van haar schedel.
Brr.
[..]
JFK is officieel ook pas in het ziekenhuis overleden, het wordt dan een beetje zo'n verhaal. Volgens deskundigen is het gewoon direct klaar met de schade die is vastgesteld.quote:Op maandag 30 oktober 2023 11:45 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik wil de optie niet uitsluiten dat ze in Gaza in het ziekenhuis is overleden
We hadden hier anderhalve week geleden of zo zo'n moment toen we een bericht over een gesneuvelde Hezbollah-strijder doorgestuurd kregen. Spitting image van mijn jongste zoon. Zo'n joch als op deze foto zou op school moeten zitten met puberdromen over Messi worden of zo.quote:Op maandag 30 oktober 2023 10:52 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Het heeft ook iets treurigs. Zo’n jonge knul, van de leeftijd van mijn zoon. Zijn leven had nog moeten beginnen en hij had zich helemaal niet met zulke dingen moeten bezighouden.
Want dat maakt iets uit? Ze is overleden door een terroristische aanval. Of vind jij het een natuurlijke dood, omdat ze misschien nog even geleefd heeft?quote:Op maandag 30 oktober 2023 11:45 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik wil de optie niet uitsluiten dat ze in Gaza in het ziekenhuis is overleden
Dit vind ik dan echt belachelijk. Hamas- en Taliban- en IS-vlaggen, mensen die oproepen tot het aanvallen en doden van joden: weg ermee. Maar er moet gewoon ruimte zijn voor protesten. De zorg voor de toestand van de burgers in Gaza is meer dan terecht.quote:Op maandag 30 oktober 2023 11:31 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)heeft-toch~be62ede7/
[..]
"Deze mensen zijn niet echt aan Corona overleden maar aan een tekort aan elektrolyten"quote:Op maandag 30 oktober 2023 11:49 schreef Gia het volgende:
[..]
Want dat maakt iets uit? Ze is overleden door een terroristische aanval. Of vind jij het een natuurlijke dood, omdat ze misschien nog even geleefd heeft?
Terecht.quote:Op maandag 30 oktober 2023 11:31 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)heeft-toch~be62ede7/
[..]
En toch, ik ben met je eens hoe je de huidige situatie beschrijft, maar ik zou ze niet voor eeuwig af willen schrijven.quote:Op maandag 30 oktober 2023 11:14 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Een groep mensen met een onderontwikkelde cultuur, die dan ook nog eens voor een aanzienlijk deel terrorisme praktiseren, omarmen en verheerlijken en hun kinderen als martelaren wilt laten sterven vanuit een diep gewortelde Jodenhaat, valt geen land mee te bezeilen helaas.
quote:Op maandag 30 oktober 2023 11:46 schreef Momo het volgende:
[..]
Walgelijk hoe mensen mannen om kunnen gaan met mensen uit haat die ze niet kennen omdat ze enkel bij een grote groep horen.
Tsja, ben er zelf ook 1, maar ben hier allerminst tevreden over wat dit aspect betreftquote:
Ik wil niet leven in een borsthaarloze wereldquote:Op maandag 30 oktober 2023 11:54 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dan zou de wereld een stuk vredelievender zijn.
Meer testosteron spuiten danquote:Op maandag 30 oktober 2023 11:55 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik wil niet leven in een borsthaarloze wereld
U vraagt…quote:Op maandag 30 oktober 2023 11:55 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik wil niet leven in een borsthaarloze wereld
Idd, na 15 jaar kunnen we rustig concluderen dat het wat naief was om Gaza met rust te laten en te hopen op vrede.quote:Op maandag 30 oktober 2023 11:10 schreef UitStraling het volgende:
Laten we voorzichtig stellen dat het experiment om de Palestijnen een eigen land te laten besturen vrij slecht gelukt is.
Ze hadden de Gazastrook ook vol kunnen bouwen met hotels, welness centra, ziekenhuizen, shopping malls, waterglijbanen, een Jurassic Theme Park, aanlegsteigers voor Disney cruiseschepen, ijssalons, falafelbarretjes, beschaafde massagesalons, scholen, universiteiten, kraamklinieken, een reuzenrad, sterrenrestaurants en luxe zwembaden.
De keuze lag al vrij snel op aanslagen plegen om den Jood uit te roeien waardoor het hek om de landstrook steeds hoger werd.
Oh, ok, dode man, baby in de oven, moeder groepsverkrachting.quote:Op maandag 30 oktober 2023 11:17 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat vind ik wat kort door de bocht, want Israël had alsnog veel controle over Gaza, over het luchtruim, de zee en de grenzen. Zo vrij was het allemaal nu ook weer niet
[..]
Wat bedoel je met het tweede deel? Ik heb de beschrijving niet gelezen.
Was het wel echt een echt land? Een echt erkend land, een eigen staat? Waarin ze eigen recht konden spreken, waarin ze eigen voorzieningen hadden? Waarin ze makkelijk goederen konden verhandelen naar het buitenland (zonder dat Israel erop toeziet). Nee. Dan ga je gewoon voorbij aan hele geschiedenis van Westelijke Jordaanoever en Gaza.quote:Op maandag 30 oktober 2023 11:10 schreef UitStraling het volgende:
Laten we voorzichtig stellen dat het experiment om de Palestijnen een eigen land te laten besturen vrij slecht gelukt is.
Ze hadden de Gazastrook ook vol kunnen bouwen met hotels, welness centra, ziekenhuizen, shopping malls, waterglijbanen, een Jurassic Theme Park, aanlegsteigers voor Disney cruiseschepen, ijssalons, falafelbarretjes, beschaafde massagesalons, scholen, universiteiten, kraamklinieken, een reuzenrad, sterrenrestaurants en luxe zwembaden.
De keuze lag al vrij snel op aanslagen plegen om den Jood uit te roeien waardoor het hek om de landstrook steeds hoger werd.
Dat is niet wat ik bedoelde en dat weet je bestquote:Op maandag 30 oktober 2023 12:02 schreef nixxx het volgende:
[..]
U vraagt…
https://www.indy100.com/i(...)r-esther-calixte-bea
#hoedan, Gaza is sinds 2007 hermetisch afgesloten. Ze hebben niet eens veilig drinkwater of meer dan drie uur stroom op een dag. Wie gaat er naar een hotel zonder stroom en drinkwater.quote:Op maandag 30 oktober 2023 11:10 schreef UitStraling het volgende:
Ja omdat ze elk voorstel daartoe tot nu toe nog altijd hebben getorpedeerd.quote:Op maandag 30 oktober 2023 12:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Was het wel echt een echt land? Een echt erkend land, een eigen staat? Dat was het niet.
Ze kregen de kans, de eerste stappen werden gezet, en daarna verneukten ze het.quote:Op maandag 30 oktober 2023 12:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Was het wel echt een echt land? Een echt erkend land, een eigen staat? Waarin ze eigen recht konden spreken, waarin ze eigen voorzieningen hadden? Waarin ze makkelijk goederen konden verhandelen naar het buitenland (zonder dat Israel erop toeziet). Nee.
quote:Op maandag 30 oktober 2023 12:05 schreef SilverMane het volgende:
[..]
Ja omdat ze elk voorstel daartoe tot nu toe nog altijd hebben getorpedeerd.
Ach ja, de simplistische eenzijdige visie dat het alleen maar aan Palestina lag. Israel heeft nooit iets fouts gedaan uiteraard.quote:Op maandag 30 oktober 2023 12:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze kregen de kans, de eerste stappen werden gezet, en daarna verneukten ze het.
Waar zeg ik dat?quote:Op maandag 30 oktober 2023 12:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[..]
Ach ja, de simplistische eenzijdige visie dat het alleen maar aan Palestina lag. Israel heeft nooit iets fouts gedaan uiteraard.
Ik was mijn handen in onschuld (beter dan in het bloed van onschuldigen) en droog ze af aan mijn harige borst.quote:Op maandag 30 oktober 2023 12:04 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Dat is niet wat ik bedoelde en dat weet je best
Uiteraard. Als mensen een cultuur veranderen en andere keuzes gaan maken is er altijd verbetering mogelijk.quote:Op maandag 30 oktober 2023 11:52 schreef nixxx het volgende:
[..]
En toch, ik ben met je eens hoe je de huidige situatie beschrijft, maar ik zou ze niet voor eeuwig af willen schrijven.
Terwijl ik in Saudi werkte ook gewoon redelijke Arabieren tegen gekomen die er echt wel wat van willen maken en niet heel extreem religieus waren. Ja een heel kleine minderheid, maar toch.
Palestina bestaat niet eens. Je hebt Israël en de Palestijnse gebieden.quote:Op maandag 30 oktober 2023 12:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tsja, uit je post laat je beetje lijken dat het aan Palestina lag.
Waren grotendeels VN gefinancierde scholen toch daar?quote:Op maandag 30 oktober 2023 11:42 schreef Scorpie het volgende:
Misschien was deze al gepost:
[ twitter ]
Je hormoonhuishoudingsstoornis kun je tegenwoordig ook omzetten naar 'empowering feature' blijkbaarquote:Op maandag 30 oktober 2023 12:02 schreef nixxx het volgende:
[..]
U vraagt…
https://www.indy100.com/i(...)r-esther-calixte-bea
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |