De risico's zijn:quote:Op maandag 30 oktober 2023 10:27 schreef HiZ het volgende:
[..]
De verhouding is 1 op 60. En ze weten om wie het gaat. Dat het niet kan is onzin. Er is altijd een keuze. Het feit dat je kunt begrijpen dat iemand liever geen risico's neemt, maakt niet dat die persoon geen keuze had.
En zoals ik al eerder heb gezegd: wat is het grotere risico? Die Jdam raketten maken volgens mij meer kapot en dood dan een hamas terrorist.
terecht ookquote:Op maandag 30 oktober 2023 10:28 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
En dat is denk ik wel het verschil tussen haat en afkeer; ik heb een sterke afkeer van de islam maar die heerlijke amandelcakejes accepteer ik graag![]()
Die vervelende moslims zou ik het liefst omverspuiten met een goeie brandweerslang.
met pis
Ja, dat was het tot 7 oktober. Vanaf toen werd het alternatief:quote:Op maandag 30 oktober 2023 10:34 schreef Qarrad het volgende:
[..]
De risico's zijn:
-dat jezelf neergeknald wordt, in het beste geval zonder dat je eerst gemarteld wordt
-dat je zoals de Fatah-leden achter jeeps door de straten gesleept wordt
-dat je familie meegenomen wordt want als je tot verrader wordt verklaard, dan kunnen jij en je familie wel inpakken
-dat je medeburgers uit angst om met je geassocieerd te worden de klus alvast voor Hamas klaren
-dat je medeburgers dezelfde overtuigingen hebben als Hamas en alles wat riekt naar een collaborateur aanvallen
En dan vergeet ik vast nog een boel want ik ben gelukkig niet ziek genoeg in mijn hoofd en heb geen ervaring met leven in de Gazastrook
Hoe graag ik ook zou willen dat 'normale' palestijnen in opstand komen tegen hamas, ik zie het niet gebeuren.quote:Op maandag 30 oktober 2023 10:38 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ja, dat was het tot 7 oktober. Vanaf toen werd het alternatief:
Met je hele buurt uit huis en haard worden gebombardeerd plus het verliezen van diverse familieleden tegelijkertijd. Diverse weken zonder eten, drinkwater, medicijnen en stroom zitten.
Op YouTube kun je filmpjes vinden met beelden van Gaza voor de bombardementen. Toen zag het er uit als een gemiddelde stad in het midden oosten.
Het is wat pijnlijk om te zeggen, maar van mij mag Isral doorgaan tot Hamas tot de laatste man dood is, of ze zich onvoorwaardelijk overgeven.quote:Op maandag 30 oktober 2023 10:40 schreef ExTec het volgende:
[..]
Hoe graag ik ook zou willen dat 'normale' palestijnen in opstand komen tegen hamas, ik zie het niet gebeuren.
Israel mag ze gewoon allemaal afmaken, daarna hebben de normale palestijnen een kans.
Maar ik dacht dat ze juist achter in de auto was gelegd zodat ze medische hulp kon krijgen van de heldhaftige vrijheidstrijders.quote:Op maandag 30 oktober 2023 10:39 schreef Regilio_ het volgende:
Was te verwachten, maar Shani Louk is niet meer. Gruwelijk detail: het lichaam van Shani is nog niet gevonden, maar er is een stuk schedel(bot) gevonden. Uit een DNA-test is gebleken dat het om Shani gaat.
Zie: https://m.bild.de/politik(...)6186.bildMobile.html
quote:Op maandag 30 oktober 2023 10:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Maar ik dacht dat ze juist achter in de auto was gelegd zodat ze medische hulp kon krijgen van de heldhaftige vrijheidstrijders.
En al die spugende en feestende 'normale' palestijnen om de auto heen wilde dat arme meisje alleen maar vocht gevenquote:Op maandag 30 oktober 2023 10:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Maar ik dacht dat ze juist achter in de auto was gelegd zodat ze medische hulp kon krijgen van de heldhaftige vrijheidstrijders.
Ach jee, wat triest. De ouders hadden idd nog hoop dat ze in leven was.quote:
Niks pijnlijks aan.quote:Op maandag 30 oktober 2023 10:42 schreef HiZ het volgende:
[..]
Het is wat pijnlijk om te zeggen, maar van mij mag Isral doorgaan tot Hamas tot de laatste man dood is, of ze zich onvoorwaardelijk overgeven.
14 of 15?quote:Op maandag 30 oktober 2023 10:46 schreef capricia het volgende:
Hoe oud zou zo'n jongen zijn?
[ twitter ]
naja ze hebben haar gewoon gegijzeld natuurlijk maar het kan best dat ze haar naar een ziekenhuis hebben gebracht waar ze is komen te overlijden lijkt mequote:Op maandag 30 oktober 2023 10:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jong genoeg om nu 1 van de 72 maagden van zijn medestrijders te zijn. Success met zeepjes rapen in het naleven brrquote:Op maandag 30 oktober 2023 10:46 schreef capricia het volgende:
Hoe oud zou zo'n jongen zijn?
[ twitter ]
Ik heb die uitzending toevallig gisteren gezien en het was inhoudelijk een draak van een stuk.quote:Op maandag 30 oktober 2023 09:14 schreef opgebaarde het volgende: Nieuwsuur uitzending Overtreedt Isral het internationaal recht met hulpblokkades? Gaza bezwijkt onder het gebrek aan humanitaire hulp. Ondertussen neemt de druk op Isral, dat die hulp grotendeels tegenhoudt. In hoeverre schendt Isral hiermee het internationale recht? Te gast is Marieke de Hoon, universitair docent internationaal recht aan de UvA https://nos.nl/nieuwsuur/(...)ht-met-hulpblokkades
Bizar joh. Een kind nog. En dan zo bezig met terrorisme.quote:
Geeft wel aan dat kinderen niet alleen slachtoffer zijn. Ze kunnen net zo goed dader zijn.quote:Op maandag 30 oktober 2023 10:48 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Jong genoeg om nu 1 van de 72 maagden van zijn medestrijders te zijn. Success met zeepjes rapen in het naleven brr![]()
Het is bespottelijk om over 'moslimhaat' te beginnen als moslims hier de daders zijn.quote:
Op de NOS staat er ook alweer n of andere jammerende Palestijnse vrouw op de voorpagina.quote:
Het heeft ook iets treurigs. Zo’n jonge knul, van de leeftijd van mijn zoon. Zijn leven had nog moeten beginnen en hij had zich helemaal niet met zulke dingen moeten bezighouden.quote:
Volgens vele media zijn dit allemaal onderdrukte, vredelievende slachtoffers die slechts een tweestatenoplossing willen.quote:Op maandag 30 oktober 2023 10:52 schreef capricia het volgende:
[..]
Geeft wel aan dat kinderen niet alleen slachtoffer zijn. Ze kunnen net zo goed dader zijn.
Je bent niet bekend met de filmpjes waaruit blijkt dat de jodenhaat al vanaf 3-4-5 jarige leeftijd ingegoten wordt?quote:Op maandag 30 oktober 2023 10:50 schreef capricia het volgende:
[..]
Bizar joh. Een kind nog. En dan zo bezig met terrorisme.
vreselijk is het, afschuwelijkquote:Op maandag 30 oktober 2023 10:52 schreef HowardRoark het volgende:
Het is bespottelijk om over 'moslimhaat' te beginnen als moslims hier de daders zijn.
Ja. Alleen zijn ze op die leeftijd wel lekker makkelijk te benvloeden en te manipuleren. Dus triest is het wel.quote:Op maandag 30 oktober 2023 10:52 schreef capricia het volgende:
[..]
Geeft wel aan dat kinderen niet alleen slachtoffer zijn. Ze kunnen net zo goed dader zijn.
Ja dat is zeker treurig. Dader en slachtofferschap loopt hier door elkaar.quote:Op maandag 30 oktober 2023 10:52 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Het heeft ook iets treurigs. Zo’n jonge knul, van de leeftijd van mijn zoon. Zijn leven had nog moeten beginnen en hij had zich helemaal niet met zulke dingen moeten bezighouden.
maar die kunnen Hamas niet uitleveren of de gijzelaars vrijlatenquote:
Terroristen zijn vaak zwakbegaafd, degenen die de troep in de hoofden plaatsen niet.quote:Op maandag 30 oktober 2023 10:56 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja dat is zeker treurig. Dader en slachtofferschap loopt hier door elkaar.
Wat heb je voor bewuste keuze kunnen maken als kind van 14?
Ik had gisteren juist te horen gekregen dat alle kinderen tegen Hamas waren en daarom mee moesten worden geteld als het gaat om de draagvlak van Hamas te duiden.quote:Op maandag 30 oktober 2023 10:50 schreef capricia het volgende:
[..]
Bizar joh. Een kind nog. En dan zo bezig met terrorisme.
Ik had over kleine kinderen in die post onder de 12 jaar. Gelukkig nog geen beelden gezien van kinderen van 10 jaar met een geweer.quote:Op maandag 30 oktober 2023 10:59 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik had gisteren juist te horen gekregen dat alle kinderen tegen Hamas waren en daarom mee moesten worden geteld als het gaat om de draagvlak van Hamas te duiden.
Weggehaald. Ik las het verkeerd.quote:Op maandag 30 oktober 2023 10:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Terroristen zijn vaak zwakbegaafd, degenen die de troep in de hoofden plaatsen niet.
De wereld is ziek.quote:Op maandag 30 oktober 2023 11:01 schreef HowardRoark het volgende:
Dan heb je ook een klap van de molen gehad hoor.
De bereidheid in sommige kringen om terrorisme te verheerlijken is ziekelijk.
[ twitter ]
Kijk die vredelievende vrijheidsstrijders eens lekker genieten van de wind door hun haren na al die tijd gedwongen in een tunnel te hebben gezeten!quote:Op maandag 30 oktober 2023 11:01 schreef HowardRoark het volgende:
Dan heb je ook een klap van de molen gehad hoor.
De bereidheid in sommige kringen om terrorisme te verheerlijken is ziekelijk.
[ twitter ]
En dan staat er niet een nieuwe groep extremisten op?quote:Op maandag 30 oktober 2023 10:42 schreef HiZ het volgende:
[..]
Het is wat pijnlijk om te zeggen, maar van mij mag Isral doorgaan tot Hamas tot de laatste man dood is, of ze zich onvoorwaardelijk overgeven.
Meest vredelievende zionistquote:Op maandag 30 oktober 2023 10:42 schreef HiZ het volgende:
[..]
Nee. Dan heeft Isral weer haar veilige haven!!!quote:Op maandag 30 oktober 2023 11:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En dan staat er niet een nieuwe groep extremisten op?
dat bracht de familie naar buiten toch, die zou daar bewijs van hebben gezien ofzoquote:Op maandag 30 oktober 2023 11:12 schreef Nattekat het volgende:
'Gegijzelde Shani Louk overleden'
#werkenbijdenos
Gewoon ontvoerd en/of meteen afgerekend. Ze brengen het alsof ze na 7 oktober nog leefde.
Dat is helemaal waar. Ik neem aan dat jij je zoon niet zo vergiftigd hebt dat hij het soort dingen verheerlijkt waar dit zich aan schuldig heeft gemaakt?quote:Op maandag 30 oktober 2023 10:52 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Het heeft ook iets treurigs. Zo’n jonge knul, van de leeftijd van mijn zoon. Zijn leven had nog moeten beginnen en hij had zich helemaal niet met zulke dingen moeten bezighouden.
ja maar die weten dan iig wat er gebeurt als ze dingen als 7 oktober uitvoerenquote:Op maandag 30 oktober 2023 11:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En dan staat er niet een nieuwe groep extremisten op?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |