De risico's zijn:quote:Op maandag 30 oktober 2023 10:27 schreef HiZ het volgende:
[..]
De verhouding is 1 op 60. En ze weten om wie het gaat. Dat het niet kan is onzin. Er is altijd een keuze. Het feit dat je kunt begrijpen dat iemand liever geen risico's neemt, maakt niet dat die persoon geen keuze had.
En zoals ik al eerder heb gezegd: wat is het grotere risico? Die Jdam raketten maken volgens mij meer kapot en dood dan een hamas terrorist.
terecht ookquote:Op maandag 30 oktober 2023 10:28 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
En dat is denk ik wel het verschil tussen haat en afkeer; ik heb een sterke afkeer van de islam maar die heerlijke amandelcakejes accepteer ik graag![]()
Die vervelende moslims zou ik het liefst omverspuiten met een goeie brandweerslang.
met pis
Ja, dat was het tot 7 oktober. Vanaf toen werd het alternatief:quote:Op maandag 30 oktober 2023 10:34 schreef Qarrad het volgende:
[..]
De risico's zijn:
-dat jezelf neergeknald wordt, in het beste geval zonder dat je eerst gemarteld wordt
-dat je zoals de Fatah-leden achter jeeps door de straten gesleept wordt
-dat je familie meegenomen wordt want als je tot verrader wordt verklaard, dan kunnen jij en je familie wel inpakken
-dat je medeburgers uit angst om met je geassocieerd te worden de klus alvast voor Hamas klaren
-dat je medeburgers dezelfde overtuigingen hebben als Hamas en alles wat riekt naar een collaborateur aanvallen
En dan vergeet ik vast nog een boel want ik ben gelukkig niet ziek genoeg in mijn hoofd en heb geen ervaring met leven in de Gazastrook
Hoe graag ik ook zou willen dat 'normale' palestijnen in opstand komen tegen hamas, ik zie het niet gebeuren.quote:Op maandag 30 oktober 2023 10:38 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ja, dat was het tot 7 oktober. Vanaf toen werd het alternatief:
Met je hele buurt uit huis en haard worden gebombardeerd plus het verliezen van diverse familieleden tegelijkertijd. Diverse weken zonder eten, drinkwater, medicijnen en stroom zitten.
Op YouTube kun je filmpjes vinden met beelden van Gaza voor de bombardementen. Toen zag het er uit als een gemiddelde stad in het midden oosten.
Het is wat pijnlijk om te zeggen, maar van mij mag Israël doorgaan tot Hamas tot de laatste man dood is, of ze zich onvoorwaardelijk overgeven.quote:Op maandag 30 oktober 2023 10:40 schreef ExTec het volgende:
[..]
Hoe graag ik ook zou willen dat 'normale' palestijnen in opstand komen tegen hamas, ik zie het niet gebeuren.
Israel mag ze gewoon allemaal afmaken, daarna hebben de normale palestijnen een kans.
Maar ik dacht dat ze juist achter in de auto was gelegd zodat ze medische hulp kon krijgen van de heldhaftige vrijheidstrijders.quote:Op maandag 30 oktober 2023 10:39 schreef Regilio_ het volgende:
Was te verwachten, maar Shani Louk is niet meer. Gruwelijk detail: het lichaam van Shani is nog niet gevonden, maar er is een stuk schedel(bot) gevonden. Uit een DNA-test is gebleken dat het om Shani gaat.
Zie: https://m.bild.de/politik(...)6186.bildMobile.html
quote:Op maandag 30 oktober 2023 10:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Maar ik dacht dat ze juist achter in de auto was gelegd zodat ze medische hulp kon krijgen van de heldhaftige vrijheidstrijders.
En al die spugende en feestende 'normale' palestijnen om de auto heen wilde dat arme meisje alleen maar vocht gevenquote:Op maandag 30 oktober 2023 10:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Maar ik dacht dat ze juist achter in de auto was gelegd zodat ze medische hulp kon krijgen van de heldhaftige vrijheidstrijders.
Ach jee, wat triest. De ouders hadden idd nog hoop dat ze in leven was.quote:
Niks pijnlijks aan.quote:Op maandag 30 oktober 2023 10:42 schreef HiZ het volgende:
[..]
Het is wat pijnlijk om te zeggen, maar van mij mag Israël doorgaan tot Hamas tot de laatste man dood is, of ze zich onvoorwaardelijk overgeven.
14 of 15?quote:Op maandag 30 oktober 2023 10:46 schreef capricia het volgende:
Hoe oud zou zo'n jongen zijn?
[ twitter ]
naja ze hebben haar gewoon gegijzeld natuurlijk maar het kan best dat ze haar naar een ziekenhuis hebben gebracht waar ze is komen te overlijden lijkt mequote:Op maandag 30 oktober 2023 10:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jong genoeg om nu 1 van de 72 maagden van zijn medestrijders te zijn. Success met zeepjes rapen in het naleven brürquote:Op maandag 30 oktober 2023 10:46 schreef capricia het volgende:
Hoe oud zou zo'n jongen zijn?
[ twitter ]
Ik heb die uitzending toevallig gisteren gezien en het was inhoudelijk een draak van een stuk.quote:Op maandag 30 oktober 2023 09:14 schreef opgebaarde het volgende: Nieuwsuur uitzending Overtreedt Israël het internationaal recht met hulpblokkades? Gaza bezwijkt onder het gebrek aan humanitaire hulp. Ondertussen neemt de druk op Israël, dat die hulp grotendeels tegenhoudt. In hoeverre schendt Israël hiermee het internationale recht? Te gast is Marieke de Hoon, universitair docent internationaal recht aan de UvA https://nos.nl/nieuwsuur/(...)ht-met-hulpblokkades
Bizar joh. Een kind nog. En dan zo bezig met terrorisme.quote:
Geeft wel aan dat kinderen niet alleen slachtoffer zijn. Ze kunnen net zo goed dader zijn.quote:Op maandag 30 oktober 2023 10:48 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Jong genoeg om nu 1 van de 72 maagden van zijn medestrijders te zijn. Success met zeepjes rapen in het naleven brür![]()
Het is bespottelijk om over 'moslimhaat' te beginnen als moslims hier de daders zijn.quote:
Op de NOS staat er ook alweer één of andere jammerende Palestijnse vrouw op de voorpagina.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |