abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211210161
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2023 10:09 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Een beetje. Een jonge meid in dit programma is sowieso leuker om naar te kijken maar of iemand best knap is is redelijk subjectief. Ik zie b.v. persoonlijk niet zoveel wat er mis met het hoofd van Ype zou zijn. Ik snap wel waarom de tendens is dat mensen die andere knapper vinden. Er zijn bij Boer zoekt Vrouw wel vaker 'vreemde' matches ontstaan tussen deelnemers die je op basis van uiterlijk minder snel zou verwachten. Zie b.v. vorig jaar Evert en Maud.
Ik vind niet dat het zo heel subjectief is. Natuurlijk kan er altijd iemand zijn die de een meer of minder knap vindt maar over de hele lijn zal vrijwel elke man Bernice knapper vinden dan vorig jaar bijvoorbeeld een Janine uit Limburg. Voor vrouwen kan ik niet spreken, misschien dat sommige vrouwen die brede constante grijns van Ype erg aantrekkelijk vinden. ;)

Verder klopt het dat je qua uiterlijk weleens gekke matches hebt, Evert en Maud was inderdaad wel een leuk voorbeeld. Maar meestal is het uiteindelijk wel vrij logisch, Sander en Janine bijvoorbeeld. Allebei niet ontzettend lelijk maar ook niet moeders mooiste, dan is het gewoon logischer dat je op een gegeven moment onbewust denkt: Ja, dit is wel ongeveer wat ik kan hebben.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 06-11-2023 10:22:50 ]
pi_211210179
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2023 10:00 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
_O- Haha, mooie vergelijking ja. Al heeft Arnon ook nog iets viezigs. En toch is die op een bepaalde manier soms ook weer aantrekkelijk. Door zijn humor en supergeile uitspraken denk ik.
Grunberg aantrekkelijk. :D Ik zal vrouwen nooit begrijpen, dat is toch het type enge vieze man waar je met een grote boog omheen loopt.
pi_211210191
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2023 10:22 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Ik vind niet dat het zo heel subjectief is. Natuurlijk kan er altijd iemand zijn die de een meer of minder knap vindt maar over de hele lijn zal vrijwel elke man Bernice knapper vinden dan vorig jaar bijvoorbeeld een Janine uit Limburg. Voor vrouwen kan ik niet spreken, misschien dat sommige vrouwen die brede constante grijns van Ype erg aantrekkelijk vinden. ;)

Verder klopt het dat je qua uiterlijk weleens gekke matches hebt, Evert en Maud was inderdaad wel een leuk voorbeeld. Maar meestal is het uiteindelijk wel vrij logisch, Sander en Janine bijvoorbeeld. Allebei niet ontzettend lelijk maar ook niet moeders mooiste, dan is het gewoon logischer dat je op een gegeven moment onbewust denkt: Ja, dit is wel ongeveer wat ik kan hebben.

[ afbeelding ]
Ik zag je wel snel de foto veranderen. ;)

Ik vond ze beide niet zo maar vooral door hun gedrag in het programma. Vind de uiterlijke vergelijking die jij trekt ook raar. Eerst maar eens zien hoe Bernice er over tien jaar uitziet. Bij Janine op haar ruim dertigste zie ik mooie blonde haren, een goede uitstraling en een mooi gebit. :lijstje:
pi_211210290
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 20:42 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Ik heb me toch een partij gezocht naar dit topic
Is ook erg onduidelijk en ik heb er een tijdje terug ook moeite mee gehad alles weer terug te vinden.
Onthoud dit dus voor de volgende keer: ga naar INDEX, scrol naar onder: ENTERTAINMENT, SHOWBIZ & GLAMOUR, daar vind je als 6de, REAL LIFE, SOAPS & STREAMS, daar vind je dan de open topics. ^O^
pi_211210317
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2023 09:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Tja. Je snapt wat ik bedoel denk ik? Bernice heeft best een knap gezicht waar vrijwel alle mannen wel op zouden vallen denk haar zeurende karakter even weg) terwijl het bij onze vriend Ype precies andersom is.
Lol. Je bent niet serieus toch? :D

Knap is Doutzen Kroes.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_211210327
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2023 10:44 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Knap is Doutzen Kroes.
PP2000 hanteert zijn eigen schaal :P
pi_211210363
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2023 10:05 schreef bloodymary1 het volgende:
Jasmijn vind ik nogal vervelend overkomen. De hele tijd zo in de slachtofferrol. Verder een grijze muis.

En waarom iedereen Robin zo aantrekkelijk vindt begrijp ik ook niet. Vindt haar echt een rotkop hebben. Wel zo'n type dispuutmeisje ja. Je moet er van houden.

En bijzonder hoe Haico zich ontpopt heeft. Zo makkelijk in de omgang, luisterend, pikt alles op. Doet hij goed. Zal best een mooi moment worden als hij straks voor het eerst sex heeft met Ellen, maar dat zullen we wel niet te zien krijgen.
Helemaal mee eens. Jasmijn is echt ronduit onaantrekkelijk. Niet echt een knap hoofd en een zeikkarakter, daar gaat Haico nog wat mee te stellen krijgen. Maar helaas: Opposites attract en dat kan hier ook weleens gaan spelen.

Robin is vooral een flirt en doet een beetje hitsig, je ziet dat Richard daar wel op reageert. Maar hij zou dom zijn er om er op in te gaan.

Ik denk overigens nog steeds dat Haico voor Jasmijn kiest.
pi_211210367
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2023 10:44 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Knap is Doutzen Kroes.
Ik hanteer mijn eigen schaal.
  maandag 6 november 2023 @ 10:52:06 #284
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_211210380
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2023 10:41 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Is ook erg onduidelijk en ik heb er een tijdje terug ook moeite mee gehad alles weer terug te vinden.
Onthoud dit dus voor de volgende keer: ga naar INDEX, scrol naar onder: ENTERTAINMENT, SHOWBIZ & GLAMOUR, daar vind je als 6de, REAL LIFE, SOAPS & STREAMS, daar vind je dan de open topics. ^O^
Of, als je al in een topic in de reeks gepost hebt: ga naar MyAT (My Active Topics).
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_211210432
quote:
Jasmijn vind ik nogal vervelend overkomen. De hele tijd zo in de slachtofferrol. Verder een grijze muis.

En waarom iedereen Robin zo aantrekkelijk vindt begrijp ik ook niet. Vindt haar echt een rotkop hebben. Wel zo'n type dispuutmeisje ja. Je moet er van houden.

En bijzonder hoe Haico zich ontpopt heeft. Zo makkelijk in de omgang, luisterend, pikt alles op. Doet hij goed. Zal best een mooi moment worden als hij straks voor het eerst sex heeft met Ellen, maar dat zullen we wel niet te zien krijgen.
Robin kijkt een beetje viezig, door dat opgetrokken neusje.

Sex met Ellen hoef ik niet te zien :{w
Give every man thine ear, but few thy voice
Take each man's censure, but reserve thy judgment.
pi_211210561
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2023 10:52 schreef Leandra het volgende:

[..]
Of, als je al in een topic in de reeks gepost hebt: ga naar MyAT (My Active Topics).
Ook een goeie! ^O^
Ik vind Haico steeds leuker worden en hij mag er best zijn. Hij is vriendelijk en stelt belangrijke vragen. Je zou niet zeggen dat hij onervaren is wat vrouwen betreft. Toch vind ik die stoere meid met dat korte haar beter bij hem passen. Die andere is mij wat te stil en er komt niet veel uit. Ondanks dat Haico die spierwitte wel knap vindt, snap ik serieus niet, denk ik toch dat hij voor die ander gaat. Die toont meer initiatief en daar kun je ook nog eens mee lachen. Die heeft het erg naar haar zin bij hem en dat toont ze maar al te graag.
pi_211210587
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2023 07:40 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Ze is 33 hè. Ook geen leeftijd om nog eens even lekker 10 jaar te gaan twijfelen als je een gezin wilt stichten. En dat maakt het op die leeftijd automatisch allemaal wat ingewikkelder denk ik, op je 25ste ga je zo'n avontuur toch net iets relaxter aan omdat je wat meer tijd hebt.
Wil ze een gezin stichten? Misschien niet. En twijfelen is ook goed, underrated 8-)
pi_211210596
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2023 11:17 schreef kikkerrrtje het volgende:

[..]
Wil ze een gezin stichten? Misschien niet. En twijfelen is ook goed, underrated 8-)
Marijke wil dat in ieder geval wel. Twijfelen kan goed zijn maar op die leeftijd is het risky. Op een gegeven moment moeten er ook beslissingen worden genomen.
pi_211210605
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2023 08:59 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Het is de Arnon Grunberg onder de BzV-kandidaten.
:D :B
pi_211210633
Richard heeft zijn keus al laten vallen op die Duitse, is ook een lieve vrouw en zegt ook eerlijk wat ze van hem verwacht. :Y
En dan hebben we nog die andere vrouw, ben slecht in al die namen, die niet kan kiezen maar waarschijnlijk tóch voor Paul zal gaan.
pi_211210643
quote:

Dat wil ik ook beslist niet zien oO<
pi_211210668
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2023 10:22 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Was jij niet degene die zei dat Marijke beslist er niet minder uitziet dan Robin? Daar zullen weinigen het hier mee eens zijn denk ik.

En verder ben ik geen voorstander van de 'dit is ongeveer wel wat ik kan hebben' rationale
pi_211210693
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2023 11:26 schreef kikkerrrtje het volgende:

[..]
Was jij niet degene die zei dat Marijke beslsist er niet minder uitziet dan Robin? Daar zullen weinigen het hier mee eens zijn denk ik.

En verder ben ik geen voorstander van de 'dit is ongeveer wel wat ik kan hebben' rationale
Dat was ik ja, ik zag hierboven dat in ieder geval @bloodymary1 dat met me eens was.

Of het een goede rationale voor de deelnemers is betwijfel ik inderdaad ook, maar voor ons als buitenstaanders is het wel leuk om zo een beetje te analyseren.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-11-2023 11:32:08 ]
  Vis een optie? maandag 6 november 2023 @ 11:33:45 #294
70532 loveli
N
pi_211210728
Haico eet margarine, zal dan ook wel voor Jasmijn kiezen.
crap in = crap out
pi_211210729
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2023 11:29 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Dat was ik ja, ik zag hierboven dat in ieder geval @:Bloodymary1 dat met me eens was.

Of het een goede rationale is betwijfel ik inderdaad ook, maar voor ons als buitenstaanders is het wel leuk om zo een beetje te analyseren.
Je had zelf qua beoordelingen de wereld al in twee kampen verdeeld mannen/lesbiennes en vrouwen/homo's.
Bij bloodymary1 speelt allicht jaloezie/onzekerheid ;)
pi_211210787
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2023 11:33 schreef kikkerrrtje het volgende:

[..]
Je had zelf qua beoordelingen de wereld al in twee kampen verdeeld mannen/lesbiennes en vrouwen/homo's.
Bij bloodymary1 speelt allicht jaloezie/onzekerheid ;)
:D :')
  maandag 6 november 2023 @ 11:41:55 #297
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_211210819
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 22:00 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Richard doet me denken aan die boer uit Zeeland, Bastiaan, die voor Milou ging terwijl zij veel praktische bezwaren zag omdat ze in Duitsland woonde. En die ander was veel leuker voor hem.

[ afbeelding ]
En toch heeft hij de juiste keuze gemaakt. Hij zei zelf ook iets in de trand van: waarom zou ik degene waar ik echte gevoelens voor heb laten lopen voor iemand die mij meer zekerheid kan geven?
En zo is het maar net, soms kunnen mensen op papier zo goed bij elkaar passen, als het gevoel er niet is, dan is het er niet.
KuikenGuppy
pi_211210829
quote:

Daar ging m’n drinken bijna. :D
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Vis een optie? maandag 6 november 2023 @ 11:43:39 #299
70532 loveli
N
pi_211210840
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2023 09:23 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Hoe minder ervaring mensen hebben in de liefde, hoe sneller ze doorgaans akkoord gaan met de eerste de beste die zich aandient. Daarom is Boer zoekt Vrouw ook zoveel succesvoller dan datingprogramma's als First Dates waarbij mensen voor 95ste keer in hun leven met een willekeurig iemand op date gaan.
Nop. Bij first dates doet een ander de schifting, bij BZV de kandidaat.

Je begint met 50 briefschrijvers die een boer leuk vinden, die zekerheid heb je al niet bij first dates. De boer schift op basis van zijn/haar voorkeur, dus afknappers en duidelijke mismatches zijn gefilterd.

Statistiek leert dat na het daten van een x-aantal personen de kans groot is dat er een relatie volgt. Goede kans dat die klik tussen de 10 leukste brieven zit en die gaat mee naar huis.

Het succes zit in de voorselectie, niet in de onervarenheid.
crap in = crap out
  maandag 6 november 2023 @ 11:46:42 #300
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_211210885
Jasmijn is echt wel wereldvreemd hoor, zeker met betrekking tot boeren, hoe hard ze ook een ons kent ons sfeertje probeert op te roepen in de camerapraatjes, met "Achterhoek" en "paardenmeisje".

In een van de eerdere afleveringen vroeg ze Haico of vrouwen zagen dat hij boer was aan zijn klompen, alsof hij (en andere boeren) op z'n klompen uitgaan.
Gisteren weer dat "wat heeft u gisteravond gegeten" zogenaamd belangstellend aan de vader van Haico vragen, en ook nog eens die "moet ik hier gaan wonen?!" opmerking gisteren over wat ze in eerste instantie dacht, het mag dan allemaal niet superhip zijn, maar ik heb niet het idee dat Haico en zijn ouders in een totaal aftandse bende wonen.

Maar de opmerking alleen al was imho dodelijk.
Daar bracht de volgende opmerking, dat ze het nu wel wat positiever inzag, geen verandering meer in.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')