Ik vind niet dat het zo heel subjectief is. Natuurlijk kan er altijd iemand zijn die de een meer of minder knap vindt maar over de hele lijn zal vrijwel elke man Bernice knapper vinden dan vorig jaar bijvoorbeeld een Janine uit Limburg. Voor vrouwen kan ik niet spreken, misschien dat sommige vrouwen die brede constante grijns van Ype erg aantrekkelijk vinden.quote:Op maandag 6 november 2023 10:09 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Een beetje. Een jonge meid in dit programma is sowieso leuker om naar te kijken maar of iemand best knap is is redelijk subjectief. Ik zie b.v. persoonlijk niet zoveel wat er mis met het hoofd van Ype zou zijn. Ik snap wel waarom de tendens is dat mensen die andere knapper vinden. Er zijn bij Boer zoekt Vrouw wel vaker 'vreemde' matches ontstaan tussen deelnemers die je op basis van uiterlijk minder snel zou verwachten. Zie b.v. vorig jaar Evert en Maud.
Grunberg aantrekkelijk.quote:Op maandag 6 november 2023 10:00 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]Haha, mooie vergelijking ja. Al heeft Arnon ook nog iets viezigs. En toch is die op een bepaalde manier soms ook weer aantrekkelijk. Door zijn humor en supergeile uitspraken denk ik.
Ik zag je wel snel de foto veranderen.quote:Op maandag 6 november 2023 10:22 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik vind niet dat het zo heel subjectief is. Natuurlijk kan er altijd iemand zijn die de een meer of minder knap vindt maar over de hele lijn zal vrijwel elke man Bernice knapper vinden dan vorig jaar bijvoorbeeld een Janine uit Limburg. Voor vrouwen kan ik niet spreken, misschien dat sommige vrouwen die brede constante grijns van Ype erg aantrekkelijk vinden.![]()
Verder klopt het dat je qua uiterlijk weleens gekke matches hebt, Evert en Maud was inderdaad wel een leuk voorbeeld. Maar meestal is het uiteindelijk wel vrij logisch, Sander en Janine bijvoorbeeld. Allebei niet ontzettend lelijk maar ook niet moeders mooiste, dan is het gewoon logischer dat je op een gegeven moment onbewust denkt: Ja, dit is wel ongeveer wat ik kan hebben.
[ afbeelding ]
Is ook erg onduidelijk en ik heb er een tijdje terug ook moeite mee gehad alles weer terug te vinden.quote:Op zondag 5 november 2023 20:42 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Ik heb me toch een partij gezocht naar dit topic
Lol. Je bent niet serieus toch?quote:Op maandag 6 november 2023 09:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Tja. Je snapt wat ik bedoel denk ik? Bernice heeft best een knap gezicht waar vrijwel alle mannen wel op zouden vallen denk haar zeurende karakter even weg) terwijl het bij onze vriend Ype precies andersom is.
PP2000 hanteert zijn eigen schaalquote:Op maandag 6 november 2023 10:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lol. Je bent niet serieus toch?![]()
Knap is Doutzen Kroes.
Helemaal mee eens. Jasmijn is echt ronduit onaantrekkelijk. Niet echt een knap hoofd en een zeikkarakter, daar gaat Haico nog wat mee te stellen krijgen. Maar helaas: Opposites attract en dat kan hier ook weleens gaan spelen.quote:Op maandag 6 november 2023 10:05 schreef bloodymary1 het volgende:
Jasmijn vind ik nogal vervelend overkomen. De hele tijd zo in de slachtofferrol. Verder een grijze muis.
En waarom iedereen Robin zo aantrekkelijk vindt begrijp ik ook niet. Vindt haar echt een rotkop hebben. Wel zo'n type dispuutmeisje ja. Je moet er van houden.
En bijzonder hoe Haico zich ontpopt heeft. Zo makkelijk in de omgang, luisterend, pikt alles op. Doet hij goed. Zal best een mooi moment worden als hij straks voor het eerst sex heeft met Ellen, maar dat zullen we wel niet te zien krijgen.
Ik hanteer mijn eigen schaal.quote:Op maandag 6 november 2023 10:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lol. Je bent niet serieus toch?![]()
Knap is Doutzen Kroes.
Of, als je al in een topic in de reeks gepost hebt: ga naar MyAT (My Active Topics).quote:Op maandag 6 november 2023 10:41 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Is ook erg onduidelijk en ik heb er een tijdje terug ook moeite mee gehad alles weer terug te vinden.
Onthoud dit dus voor de volgende keer: ga naar INDEX, scrol naar onder: ENTERTAINMENT, SHOWBIZ & GLAMOUR, daar vind je als 6de, REAL LIFE, SOAPS & STREAMS, daar vind je dan de open topics.
Robin kijkt een beetje viezig, door dat opgetrokken neusje.quote:Op maandag 6 november 2023 10:05 schreef bloodymary1 het volgende:
Jasmijn vind ik nogal vervelend overkomen. De hele tijd zo in de slachtofferrol. Verder een grijze muis.
En waarom iedereen Robin zo aantrekkelijk vindt begrijp ik ook niet. Vindt haar echt een rotkop hebben. Wel zo'n type dispuutmeisje ja. Je moet er van houden.
En bijzonder hoe Haico zich ontpopt heeft. Zo makkelijk in de omgang, luisterend, pikt alles op. Doet hij goed. Zal best een mooi moment worden als hij straks voor het eerst sex heeft met Ellen, maar dat zullen we wel niet te zien krijgen.
Ook een goeie!quote:Op maandag 6 november 2023 10:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of, als je al in een topic in de reeks gepost hebt: ga naar MyAT (My Active Topics).
Wil ze een gezin stichten? Misschien niet. En twijfelen is ook goed, underratedquote:Op maandag 6 november 2023 07:40 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ze is 33 hè. Ook geen leeftijd om nog eens even lekker 10 jaar te gaan twijfelen als je een gezin wilt stichten. En dat maakt het op die leeftijd automatisch allemaal wat ingewikkelder denk ik, op je 25ste ga je zo'n avontuur toch net iets relaxter aan omdat je wat meer tijd hebt.
Marijke wil dat in ieder geval wel. Twijfelen kan goed zijn maar op die leeftijd is het risky. Op een gegeven moment moeten er ook beslissingen worden genomen.quote:Op maandag 6 november 2023 11:17 schreef kikkerrrtje het volgende:
[..]
Wil ze een gezin stichten? Misschien niet. En twijfelen is ook goed, underrated
quote:Op maandag 6 november 2023 08:59 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het is de Arnon Grunberg onder de BzV-kandidaten.
Dat wil ik ook beslist niet zienquote:Op maandag 6 november 2023 10:05 schreef bloodymary1 het volgende:
Was jij niet degene die zei dat Marijke beslist er niet minder uitziet dan Robin? Daar zullen weinigen het hier mee eens zijn denk ik.quote:Op maandag 6 november 2023 10:22 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik vind niet dat het zo heel subjectief is. Natuurlijk kan er altijd iemand zijn die de een meer of minder knap vindt maar over de hele lijn zal vrijwel elke man Bernice knapper vinden dan vorig jaar bijvoorbeeld een Janine uit Limburg. Voor vrouwen kan ik niet spreken, misschien dat sommige vrouwen die brede constante grijns van Ype erg aantrekkelijk vinden.![]()
Verder klopt het dat je qua uiterlijk weleens gekke matches hebt, Evert en Maud was inderdaad wel een leuk voorbeeld. Maar meestal is het uiteindelijk wel vrij logisch, Sander en Janine bijvoorbeeld. Allebei niet ontzettend lelijk maar ook niet moeders mooiste, dan is het gewoon logischer dat je op een gegeven moment onbewust denkt: Ja, dit is wel ongeveer wat ik kan hebben.
[ afbeelding ]
Dat was ik ja, ik zag hierboven dat in ieder geval @bloodymary1 dat met me eens was.quote:Op maandag 6 november 2023 11:26 schreef kikkerrrtje het volgende:
[..]
Was jij niet degene die zei dat Marijke beslsist er niet minder uitziet dan Robin? Daar zullen weinigen het hier mee eens zijn denk ik.
En verder ben ik geen voorstander van de 'dit is ongeveer wel wat ik kan hebben' rationale
Je had zelf qua beoordelingen de wereld al in twee kampen verdeeld mannen/lesbiennes en vrouwen/homo's.quote:Op maandag 6 november 2023 11:29 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat was ik ja, ik zag hierboven dat in ieder geval @:Bloodymary1 dat met me eens was.
Of het een goede rationale is betwijfel ik inderdaad ook, maar voor ons als buitenstaanders is het wel leuk om zo een beetje te analyseren.
quote:Op maandag 6 november 2023 11:33 schreef kikkerrrtje het volgende:
[..]
Je had zelf qua beoordelingen de wereld al in twee kampen verdeeld mannen/lesbiennes en vrouwen/homo's.
Bij bloodymary1 speelt allicht jaloezie/onzekerheid
En toch heeft hij de juiste keuze gemaakt. Hij zei zelf ook iets in de trand van: waarom zou ik degene waar ik echte gevoelens voor heb laten lopen voor iemand die mij meer zekerheid kan geven?quote:Op zondag 5 november 2023 22:00 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Richard doet me denken aan die boer uit Zeeland, Bastiaan, die voor Milou ging terwijl zij veel praktische bezwaren zag omdat ze in Duitsland woonde. En die ander was veel leuker voor hem.
[ afbeelding ]
Daar ging m’n drinken bijna.quote:Op maandag 6 november 2023 10:05 schreef bloodymary1 het volgende:
Nop. Bij first dates doet een ander de schifting, bij BZV de kandidaat.quote:Op maandag 6 november 2023 09:23 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Hoe minder ervaring mensen hebben in de liefde, hoe sneller ze doorgaans akkoord gaan met de eerste de beste die zich aandient. Daarom is Boer zoekt Vrouw ook zoveel succesvoller dan datingprogramma's als First Dates waarbij mensen voor 95ste keer in hun leven met een willekeurig iemand op date gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |