De zakelijke kant van Claudia. As usual.quote:Op zondag 5 november 2023 21:56 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vond het ook een merkwaardige aflevering. Claudia deed gek en de vraag "hoe ga je mij overtuigen?" vond ik zo suf. Of was het een uitnodiging voor toenadering? Erg verwarrend.
Beiden, Haico en Richard, zitten voor hetzelfde dilemma; ga ik voor de knapste die me kriebels geeft, of voor degene die meer zekerheid geeft dat ze bij me blijft.quote:Op zondag 5 november 2023 21:49 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik denk dat hij Jasmijn aantrekkelijker vindt en dat hij met z'n pik gaat kiezen, terwijl Ellen beter bij hem past. Iets soortgelijks is mogelijk bij Richard aan de hand: Marijke lijkt leuker voor hem, maar ik vermoed dat hij de ander aantrekkelijker vindt en voor haar kiest. Maar beide heren zijn wel moeilijk te peilen. Misschien komt dat door de manier waarop er is gemonteerd.
En die Piet!
Door het interview met de redactie dat eraan voorafging, voelde het eerder als een hartenkreet.quote:Op zondag 5 november 2023 22:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De zakelijke kant van Claudia. As usual.
Het viel me wel op dat Robin wat meer gespannen of zelfs treurig keekquote:Op zondag 5 november 2023 22:03 schreef lily het volgende:
[..]
Klopt inderdaad. Ze willen degene waar ze ook over twijfelen denk ik.
In de vooruitblik voor volgende week vroeg Yvon aan Richard; wie is jouw vrouw? En toen keek hij als eerste richting Marijke.
Ik weet niet of het wat zegt maar het viel me wel op.
Dat is ook mijn indruk, terwijl het voor mij als kijker duidelijk is dat de anderen beter passen. Maar ja, zo werkt liefde natuurlijk niet.quote:Op zondag 5 november 2023 22:05 schreef kikkerrrtje het volgende:
[..]
Beiden, Haico en Richard, zitten voor hetzelfde dilemma; ga ik voor de knapste die me kriebels geeft, of voor degene die meer zekerheid geeft dat ze bij me blijft.
Richard vraagt Robin er vrij direct naar en Haico legt Jasmijn al zijn onzekerheden voor (jaloezie, is het een bevlieging of zou ze langduriger hier kunnen blijven, wat vindt zij en haar omgeving van het leeftijdsverschil). Hij wil zo graag hier zekerheid in voelen, want anders moet hij voor een mindere zekerdere keuze
Inderdaad, bij Robin krijgt hij er vast een hele horde oninteressante vriendinnen van haar bij.quote:Op zondag 5 november 2023 21:01 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Uh Robin, maar die vind ik dus al de hele tijd een Floor
Dat kinderlijke gegiechel verwacht je niet bij Marijke (en haar vriendinnen)?quote:Op zondag 5 november 2023 22:23 schreef Arcee het volgende:
[..]
Inderdaad, bij Robin krijgt hij er vast een hele horde oninteressante vriendinnen van haar bij.
Nope, dat werd altijd heel vaag gehouden. 'De een dit, de ander dat'.quote:Op zondag 5 november 2023 22:25 schreef kikkerrrtje het volgende:
Werd in eerdere jaren ook al door zoveel boeren vooraf aan het laatste keuzemoment gezegd (en dit getoond) voor wie ze het meest voelen? Een eerdere keuze als bij Piet gebeurde wel eerder, maar het uitspreken van een voorkeur, zoals bij Claudia en Bernice was volgens mij niet zo gebruikelijk, wel? (en bij Richard en Haico, lijkt het dilemma ook wel duidelijk, alleen is de keuze daarbij nog niet uitgesproken)
Daar gaat het me niet om. Robin lijkt me zo'n type die als studente tig vriendinnen had met bijbehorende feestjes en zo'n type is ze nu nog steeds. Marijke lijkt me niet zo'n type.quote:Op zondag 5 november 2023 22:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat kinderlijke gegiechel verwacht je niet bij Marijke (en haar vriendinnen)?
Moet hij Bernice bellen, die zit altijd binnen, geen leven of feestjes of vriendinnen.quote:Op zondag 5 november 2023 23:31 schreef Arcee het volgende:
[..]
Daar gaat het me niet om. Robin lijkt me zo'n type die als studente tig vriendinnen had met bijbehorende feestjes en zo'n type is ze nu nog steeds. Marijke lijkt me niet zo'n type.
Ze is wat meer een flirt, om het positief uit te drukken. Haar hele manier van praten straalt een soort geiligheid uit die Marijke wat minder heeft.quote:Op zondag 5 november 2023 23:31 schreef Arcee het volgende:
[..]
Daar gaat het me niet om. Robin lijkt me zo'n type die als studente tig vriendinnen had met bijbehorende feestjes en zo'n type is ze nu nog steeds. Marijke lijkt me niet zo'n type.
Ze is 33 hè. Ook geen leeftijd om nog eens even lekker 10 jaar te gaan twijfelen als je een gezin wilt stichten. En dat maakt het op die leeftijd automatisch allemaal wat ingewikkelder denk ik, op je 25ste ga je zo'n avontuur toch net iets relaxter aan omdat je wat meer tijd hebt.quote:Op zondag 5 november 2023 21:06 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Robin twijfelt al hele tijd. Meid ga lekker naar huis.
Johan is geen lelijke jongen toch? Volgens mij heeft ze niet eens goed door of iemand knap of onaantrekkelijk is, zo onervaren is ze nog.quote:Op zondag 5 november 2023 20:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bernice zoekt een hele knappe man, maar die mannen schrijven geen brief. Natuurlijk voelt ze kriebels als het qua uiterlijk raak is.
Johan is knapper, Ype is aantrekkelijker.quote:Op maandag 6 november 2023 07:44 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Johan is geen lelijke jongen toch? Volgens mij heeft ze niet eens goed door of iemand knap of onaantrekkelijk is, zo onervaren is ze nog.
Mèh. Ik vind Ype helemaal niet aantrekkelijk. Het is de Arnon Grunberg onder de BzV-kandidaten. Het lijkt me wel een heel lieve jongen.quote:Op maandag 6 november 2023 08:03 schreef loveli het volgende:
[..]
Johan is knapper, Ype is aantrekkelijker.
Tja, er zijn vrouwen die daar doorheen kijken maar Ype heeft wel nogal een boerenkop. Ik geloof er op dit moment niet zo in maar misschien dat Bernice in een 'het moet groeien' relatie stapt die ze met zo ongeveer elke willekeurige boer wel had kunnen starten.quote:Op maandag 6 november 2023 08:03 schreef loveli het volgende:
[..]
Johan is knapper, Ype is aantrekkelijker.
Als Ype een boerenkop? heeft dan is dat toch alleen maar mooi voor boerin Bernice.quote:Op maandag 6 november 2023 09:23 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Tja, er zijn vrouwen die daar doorheen kijken maar Ype heeft wel nogal een boerenkop. Ik geloof er op dit moment niet zo in maar misschien dat Bernice in een 'het moet groeien' relatie stapt die ze met zo ongeveer elke willekeurige boer wel had kunnen starten.
Hoe minder ervaring mensen hebben in de liefde, hoe sneller ze doorgaans akkoord gaan met de eerste de beste die zich aandient. Daarom is Boer zoekt Vrouw ook zoveel succesvoller dan datingprogramma's als First Dates waarbij mensen voor 95ste keer in hun leven met een willekeurig iemand op date gaan.
Tja. Je snapt wat ik bedoel denk ik? Bernice heeft best een knap gezicht waar vrijwel alle mannen wel op zouden vallen (denk haar zeurende karakter even weg) terwijl het bij onze vriend Ype precies andersom is.quote:Op maandag 6 november 2023 09:43 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Als Ype een boerenkop? heeft dan is dat toch alleen maar mooi voor boerin Bernice.
quote:Op maandag 6 november 2023 08:59 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Mèh. Ik vind Ype helemaal niet aantrekkelijk. Het is de Arnon Grunberg onder de BzV-kandidaten. Het lijkt me wel een heel lieve jongen.
Een beetje. Een jonge meid in dit programma is sowieso leuker om naar te kijken maar of iemand best knap is is redelijk subjectief. Ik zie b.v. persoonlijk niet zoveel wat er mis met het hoofd van Ype zou zijn. Ik snap wel waarom de tendens is dat mensen die andere knapper vinden. Er zijn bij Boer zoekt Vrouw wel vaker 'vreemde' matches ontstaan tussen deelnemers die je op basis van uiterlijk minder snel zou verwachten. Zie b.v. vorig jaar Evert en Maud.quote:Op maandag 6 november 2023 09:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Tja. Je snapt wat ik bedoel denk ik? Bernice heeft best een knap gezicht waar vrijwel alle mannen wel op zouden vallen (denk haar zeurende karakter even weg) terwijl het bij onze vriend Ype precies andersom is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |