Jaloezie is bijna altijd geprojecteerde onzekerheid.quote:Op zondag 5 november 2023 20:39 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ik vind Jasmijn wel ok. Jaloers zijn kan ook teken zijn van dat je om iemand geeft. Clasie probeert de hele tijd het vinkje op de goede plek te zetten. Bijna te goed.
Ype Jacob.quote:
B&B kan ook Boer & Boerderij betekenen. Ik zeg doen.quote:Op zondag 5 november 2023 20:40 schreef Remco het volgende:
Claudia had gewoon mee moeten doen aan B&B vol liefde, is toch absoluut geen boer zoekt vrouw kandidaat.
Yup, hij is de held van het seizoenquote:Op zondag 5 november 2023 20:40 schreef Pisces29 het volgende:
Wat heerlijk dat Haico zo assertief is en als een ervaren man bezig is.
Nergens ervaring mee, nooit gekust, maar stelt kritische vragen alsof het niks is.
Welkom terug.quote:Op zondag 5 november 2023 20:42 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Ik heb me toch een partij gezocht naar dit topic
Vind je haar helemaal het einde. Ben je gekozen uit 1300 brieven. Vindt ze het niet eens leuk om je te zien.quote:Op zondag 5 november 2023 20:41 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Als kriebels betekent ‘zin hebben om iemand te zien’ en je hebt geen kriebels, betekent dat dan dat Bernice geen zin heeft om die jongens te zien?
Goede basis in ieder geval
Of ze valt gewoon helemaal niet op Friese jongensquote:Op zondag 5 november 2023 20:42 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Misschien kan Bernice eens naar vrouwen kijken
430quote:Op zondag 5 november 2023 20:43 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Vind je haar helemaal het einde. Ben je gekozen uit 1300 brieven. Vindt ze het niet eens leuk om je te zien. :’)
Bernice zoekt een hele knappe man, maar die mannen schrijven geen brief. Natuurlijk voelt ze kriebels als het qua uiterlijk raak is.quote:Op zondag 5 november 2023 20:43 schreef Fascination het volgende:
Snapt Bernice wel hoe ze zelf in elkaar zit?
Die heeft nog te weinig ervaring met dit soort situaties denk ik. Die ervaart heel veel maar voelt erg weinig.quote:Op zondag 5 november 2023 20:43 schreef Fascination het volgende:
Waarschijnlijk niet. Die moet eerst bedenken wat ze wil, behalve op de boerderij werken. Het komt idd te vroeg denk ik.quote:Op zondag 5 november 2023 20:43 schreef Fascination het volgende:
Volgens mij had ze wel knappere kerels kunnen kiezen dan deze.quote:Op zondag 5 november 2023 20:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bernice zoekt een hele knappe man, maar die mannen schrijven geen brief. Natuurlijk voelt ze kriebels als het qua uiterlijk raak is.
Clasie?quote:Op zondag 5 november 2023 20:39 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ik vind Jasmijn wel ok. Jaloers zijn kan ook teken zijn van dat je om iemand geeft. Clasie probeert de hele tijd het vinkje op de goede plek te zetten. Bijna te goed.
Jordy Clasie = Ellenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |