Denk dit ook ja.quote:Op zondag 5 november 2023 21:16 schreef S_E het volgende:
Hij vindt Robin leuker, maar wil ook niet alleen zitten.
En de jongen die Bernice al kende en haar niet zelf kon bellen maar het programma nodig had om haar te benaderen, hoe noem je dat?quote:
Bij Haico valt er na BZV toch niks om jaloers te zijnquote:Op zondag 5 november 2023 21:17 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Ik denk dat Haico van vrienden heeft gehoord dat jaloeze red flag is. En daarom nu niet meer voor Jasmijn kan kiezen terwijl hij de gradatie van haar jaloezie niet weet
Hahahahahahaquote:Op zondag 5 november 2023 21:19 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Bij Haico valt er na BZV toch niks om jaloers te zijn
quote:Op zondag 5 november 2023 21:18 schreef Remco het volgende:
Richard, Piet en Bernice hebben hun keuze allang gemaakt, eigenlijk bij de speed dates al.
Steffi en Michelle (paar seizoenen terug, beide boerinnen uit het Brabantse Boekel en beide inmiddels 2 kinderen verder) gaven ook beide aan al bij de speeddate te weten dat resp. Roel en Maarten "de ware" waren.quote:Op zondag 5 november 2023 21:18 schreef Remco het volgende:
Richard, Piet en Bernice hebben hun keuze allang gemaakt, eigenlijk bij de speed dates al.
Ik denk dat hij Jasmijn aantrekkelijker vindt en dat hij met z'n pik gaat kiezen, terwijl Ellen beter bij hem past. Iets soortgelijks is mogelijk bij Richard aan de hand: Marijke lijkt leuker voor hem, maar ik vermoed dat hij de ander aantrekkelijker vindt en voor haar kiest. Maar beide heren zijn wel moeilijk te peilen. Misschien komt dat door de manier waarop er is gemonteerd.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:37 schreef Burdie het volgende:
Ik denk dat Haico nog twijfelt tussen "de leukste" of "die waar ik nog een gezin mee kan starten".
Of het is andersom, dat hij twijfelt tussen "minder leuk, maar op een presenteerblaadje" en "leukst, maar moet er moeite voor doen".
Het kan echt beide kanten op, m.i.
Ze doen alledrie op een heel omslachtige manier richting elkaarquote:Op zondag 5 november 2023 20:58 schreef Lov1 het volgende:
Ik weet niet goed wat het is bij Claudia, ik vind het toch ongemakkelijk ofzo
Ik vond het ook een merkwaardige aflevering. Claudia deed gek en de vraag "hoe ga je mij overtuigen?" vond ik zo suf. Of was het een uitnodiging voor toenadering? Erg verwarrend.quote:Op zondag 5 november 2023 21:54 schreef kikkerrrtje het volgende:
[..]
Ze doen alledrie op een heel omslachtige manier richting elkaar
Straks blijkt dat Bernice al die weken de treurwilg heeft gespeeld, terwijl ze het al wist.quote:Op zondag 5 november 2023 21:31 schreef Vivark het volgende:
[..]
[..]
Steffi en Michelle (paar seizoenen terug, beide boerinnen uit het Brabantse Boekel en beide inmiddels 2 kinderen verder) gaven ook beide aan al bij de speeddate te weten dat resp. Roel en Maarten "de ware" waren.
Nee, twijfel is waarschijnlijk dichter bij de realiteit en ook spannenderquote:Op zondag 5 november 2023 21:06 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Robin twijfelt al hele tijd. Meid ga lekker naar huis.
Richard doet me denken aan die boer uit Zeeland, Bastiaan, die voor Milou ging terwijl zij veel praktische bezwaren zag omdat ze in Duitsland woonde. En die ander was veel leuker voor hem.quote:Op zondag 5 november 2023 21:57 schreef kikkerrrtje het volgende:
[..]
Nee, twijfel is waarschijnlijk dichter bij de realiteit en ook spannender
Het drama vindt live plaats, onderhuidsquote:Op zondag 5 november 2023 21:18 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Ik mis toch wel beetje de drama hahahahaahahah
Hij had op dat moment gewoon zijn tong erin moeten duwenquote:Op zondag 5 november 2023 21:56 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vond het ook een merkwaardige aflevering. Claudia deed gek en de vraag "hoe ga je mij overtuigen?" vond ik zo suf. Of was het een uitnodiging voor toenadering? Erg verwarrend.
Klopt inderdaad. Ze willen degene waar ze ook over twijfelen denk ik.quote:Op zondag 5 november 2023 21:49 schreef Claudia_x het volgende:
Maar beide heren zijn wel moeilijk te peilen. Misschien komt dat door de manier waarop er is gemonteerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |