Dankjewel!quote:Op vrijdag 24 mei 2024 09:45 schreef J-net het volgende:
Boeken van Vi Keeland
Wendy Brokers - Eindeloos serie
beetje op randje met wat expliciete scenes - Calender Girl - Audrey Carlan (12 boeken - voor elke maand 1)
Abbi Glines - Breathe (Sea Breeze serie)
heb je GoodReads?
Ik kan me ook voorstellen dat het je smaak helemaal niet is, maar ik vind de boeken van Lisette Jonkman altijd leukquote:Op vrijdag 24 mei 2024 09:04 schreef Donna het volgende:
Boekentips gezocht!
Ik heb alle 21 of 23 delen van Virgin River gelezen en in tegenstelling tot in de serie (Netflix) worden in de boeken de erotische scenes vrij expliciet beschreven en daar houd ik van. Heeft iemand tips voor soortgelijke boeken? Mag ook gewoon in het Engels!
Ja Virgin River is ook best wel feelgood hoor als je het mij vraagt.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:06 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik kan me ook voorstellen dat het je smaak helemaal niet is, maar ik vind de boeken van Lisette Jonkman altijd leukEn de onbreekbaarserie is best steamy!
Maar heb Virgin River nooit gelezen, dus geen idee of het vergelijkbaar isJonkman schrijft vooral chicklit (of feelgood noem je dat volgens mij tegenwoordig)
Het zijn momenteel de Thriller weken op Hebban daar kan je vast een hoop inspiratie op doen.quote:Op zondag 9 juni 2024 17:16 schreef roos94 het volgende:
Heb beetje leesdip. Iemand nog een goede thriller ?(in NL taal beschikbaar)
Persoonlijk vond ik de boeken van Marion van de Coolwijk heel leuk. Ze lezen een beetje als een chicklit, maar zijn echte thrillers. Met haar boeken ben ik uit mijn leesdip gekomen.quote:Op zondag 9 juni 2024 17:16 schreef roos94 het volgende:
Heb beetje leesdip. Iemand nog een goede thriller ?(in NL taal beschikbaar)
En?quote:Op maandag 10 juni 2024 10:28 schreef J-net het volgende:
Ik ben net begonnen (plus minus 50 pagina's) in De Strijd van Marcel van der Ven en Willem Asman. Ik ben benieuwd naar de rest van het verhaal. Het is nu aanloop en introductie van diverse personages.... maar ik vind het al wel ergens op gaan lijken.
Ja super. Vanaf 150 is beetje de introductie eraf begint de actie. En voor je het weet alle 500 blz uit. Echt super.quote:
Het boek heet overigens De Prijs i.p.v. De Strijd?quote:Op zaterdag 22 juni 2024 20:10 schreef J-net het volgende:
[..]
Ja super. Vanaf 150 is beetje de introductie eraf begint de actie. En voor je het weet alle 500 blz uit. Echt super.
Lekker bezig hier. Maar klopt inderdaad. De Prijs 😂quote:Op zondag 23 juni 2024 10:09 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Het boek heet overigens De Prijs i.p.v. De Strijd?
quote:De nieuwe van de winnaar van de Boekhandelsprijs 2023. Een prachtige familie-geschiedenis die zich afspeelt in het Spanje van de twintigste eeuw en de opvolger van Land van echo's.
'Een verhaal dat je omhelst. Niet alleen omdat je meeleeft met de jongeman, zijn ouders en grootouders, onder meer in de Spaanse Burgeroorlog, maar meer nog omdat hij je zoveel kleurenpracht voorschotelt en je laat ervaren hoeveel je kunt genieten als lezer.’ Gun het u zelf. ' **** - De Limburger
Spiegeldagen is een fascinerende roman over de grijstinten van de geschiedenis, over nieuwe generaties die moeten omgaan met het verleden van hun voorouders en die toch ook hun eigen weg moeten zien te vinden.
Drie jaar na het overlijden van zijn opa en de verdwijning van diens vrouw Pepa krijgt Ruben Kruijssen de opdracht de Alquería, het familiehuis in Spanje, te verkopen. In Utrecht werkt Ruben tegen wil en dank als makelaar, en hij besluit af te reizen naar Spanje.
Als hij eenmaal in de streek van zijn jeugd is, komen er vele herinneringen boven. Waarom wordt er nog steeds gezwegen over de rol van zijn opa Herman, in de Spaanse Burgeroorlog? Hoe kwam Pepa in Hermans leven en waarom was haar liefde zo belangrijk voor hem en voor hun nazaten? Hoe goed kende Ruben haar eigenlijk? En waarom was haar liefde zo belangrijk voor hem en voor hun nazaten? Hoe goed kende Ruben haar eigenlijk? En waarom is zij verdwenen?
Tijdens Rubens verblijf in de Alquería, dringt het tot hem door hoe belangrijk zijn eigen kijk op het familieverhaal is en waar zijn hart ligt. Maar om de Alquería te kunnen behouden moet hij Pepa vinden.
Hij is nog niet vol! Daar kan nog meer bij!quote:Op zondag 25 augustus 2024 22:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moet even showen zo na de verhuizing hoor
[ afbeelding ]
Fraai, heel fraaiquote:Op zondag 25 augustus 2024 22:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie kasten zeg! Met heeeel goede inhoudquote:Op zondag 25 augustus 2024 22:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Toch scoort dit boek overal ontzettend hoog.
Normaal heb ik helemaal niet zo'n sterke mening over wat ik wel en niet vind kunnen, zeker niet als het om boeken gaat, maar ik merk dat ik dit toch wel vreemd vind.
Zijn hier meer mensen die dit boek hebben gelezen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |