Nog 6 levens over tochquote:Op zondag 29 oktober 2023 22:30 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Op een klein trapschotje maar de ingewanden zitten er nog in. Al was het wel ff schrikken. Zie dat beest zo als een zak aardappelen naar beneden vallen
6 seconden los!quote:
Ik dacht even 'contact' - maar net nietquote:Op zondag 29 oktober 2023 22:33 schreef LTVDK het volgende:
Mooie synchrone drift zo van Ocon en Norris
Ik denk dat we nog maar zelden de echte pace van de RB19 hebben gezien dit seizoen. Max rijdt niet harder dan nodig.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:31 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, dat wel maar had wel verwacht dat Lewis minstens bij zou blijven in een goed werkende auto.
Yup, denk dat WE alles en iedereen op een rondje zouden zetten als wij in een mega beast mode zouden gaan.quote:
Ja, maar met deze snelheid wordt ie dan 3.5 jaar en wil er toch wel langer van genietenquote:
ligt er aan hoeveelste hij gaat wordenquote:
Is ook zo, die rijdt op 80%quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:33 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk dat we nog maar zelden de echte pace van de RB19 hebben gezien dit seizoen. Max rijdt niet harder dan nodig.
Maar toch, Piastri loopt weer niet in.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:33 schreef SiGNe het volgende:
Ricciardo blijft te ver achter terwijl Russell met Sainz aan het vechten is,.
Je caps lock blijft hangen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
OEEEEE YUKI EN OSCAR DOE NOU VOORZICHTIG
quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zou Alonso uitrijden of parkeert die hem straks uit frustratie.
And counting...quote:
Kalm maar, het zijn geen naar beneden vallende kattenquote:Op zondag 29 oktober 2023 22:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
Doe normaalquote:Op zondag 29 oktober 2023 22:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
Je caps zit vastquote:Op zondag 29 oktober 2023 22:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
Helaas.quote:
Wat zei ik nouquote:Op zondag 29 oktober 2023 22:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
De concurrentie was gewoon slecht, geen enkel team kon aanhakenquote:Op zondag 29 oktober 2023 22:35 schreef Playboy69 het volgende:
Perez rijd al een half seizoen als een natte krant en staat nog ruim op P2 in het kampioenschap maar nee de auto maakt echt niet het verschil hoor.
My god.
Tsunoda betekent Tornado in het Japansquote:
en een Hamiltontjequote:Op zondag 29 oktober 2023 22:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij doet het toch echt zelf. Een Perezje.
Iedereen en z'n moeder heeft Norris.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:36 schreef Mano_ het volgende:
Norris
Toch nog een beetje hoop voor m'n manager
en dan dus ook nog niet naar t team luisteren die zeggen dat hij eerder moet remmen want reden...quote:
Zal wel een en al BLIEEIEIEIEP zijn!quote:
En de rest van McLaren, behalve PIAquote:Op zondag 29 oktober 2023 22:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Iedereen en z'n moeder heeft Norris.
Het is nou eenmaal een schobbejak.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:36 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Waarom is Yuki altijd weer betrokken bij dit soort ongein.
Kort.quote:
Omdat ie altijd wil vechten, ook al weet ie dat het in tranen gaat eindigen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:36 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Waarom is Yuki altijd weer betrokken bij dit soort ongein.
Crash lap 1 bocht 1.quote:
boem is hoquote:
Mand.quote:
Geef dat stoeltje aan iemand die wel kan rijden zou ik zeggenquote:
Van Piastri is dat niet zo best weer.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:34 schreef Jane het volgende:
Als Norris straks z'n teammaat in weet te halen, is hij m.i. weer DotD.
Die ging vliegen in bocht 1. Door eigen schuld.quote:
Heb eens kijk op de Mercedesquote:Op zondag 29 oktober 2023 22:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
Auto van Ricciardo zal ook nog wel kapot gaan straks. Ik heb er kijk op vandaag.
En Carlos ook graag!quote:
Die zit alweer bijna op 10 secondenquote:
Ochquote:Op zondag 29 oktober 2023 22:39 schreef tripel7 het volgende:
Ik vrees dat dit een 'great crowd'je gaat worden
Hoiquote:
Jaquote:
Denk het niet. Als hij gaat pitten komt hij redelijk ver achter de ferrari's te rijden.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:39 schreef tripel7 het volgende:
Ik vrees dat dit een 'great crowd'je gaat worden
Ja echt hoor die regiequote:Op zondag 29 oktober 2023 22:40 schreef heywoodu het volgende:
Tegenaanval Bottas en dan schakelen ze naar die hobbelhelmcamera waardoor je de hele actie mist
Ajax was niet best inderdaad.quote:
De regie is tequila aan het drinken.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:40 schreef heywoodu het volgende:
Tegenaanval Bottas en dan schakelen ze naar die hobbelhelmcamera waardoor je de hele actie mist
Voorlopig komt Leclerc niet dichterbij.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:40 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Denk het niet. Als hij gaat pitten komt hij redelijk ver achter de ferrari's te rijden.
I dont need informationquote:
Ach als Ham stopt heeft Max weer een gratis stop :-)quote:
Ohhh, ze hadden het over Russell en Sainz ipv Hamilton en Leclerc.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Russel op 2 seconden van Sainz...
Als Honda stopt met leveren.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:42 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Wanneer gaat Helmut inzien dat Yuki 'm gewoon niet gaat worden?
Ik wil hem eigenlijk wel een dagje meenemen naar de Eftelingquote:Op zondag 29 oktober 2023 22:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik wil met Yuki wel eens een potje Monopoly doen.
Tequila aan het uitdelen bij de regie.quote:
Honda gaat over een paar jaar leveren aan Aston Martinquote:
Waarom? Hij mag nergens in!quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:43 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Ik wil hem eigenlijk wel een dagje meenemen naar de Efteling
Hij mag alleen nergens in.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:43 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Talent heeft ie wel, geduld dan weer niet.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:42 schreef TweedeKlum het volgende:
Yuki: I don't need anything,
Nou, een beetje meer talent zou niet gek zijn.
Dan mag je nergens in!quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:43 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Niet, hij vind dat soort tegendraadse persoonlijkheden geweldig. Heeft niet voor niets heel lang Dick Tantrum gesteund tot ie zijn monteurs in Japan fysiek ging mishandelenquote:Op zondag 29 oktober 2023 22:42 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Wanneer gaat Helmut inzien dat Yuki 'm gewoon niet gaat worden?
Sprookjesbos.quote:
quote:
i see what you did therequote:
Ham komt dan een sec of 14/15 achter sainz weer de baan op. Hoe langer merc blijven wachten hoe minder kans ze hebben om de ferrari's weer in te halenquote:Op zondag 29 oktober 2023 22:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voorlopig komt Leclerc niet dichterbij.
Whut?quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:44 schreef Sabata het volgende:
[..]
Niet, hij vind dat soort tegendraadse persoonlijkheden geweldig. Heeft niet voor niets heel lang Dick Tantrum gesteund tot ie zijn monteurs in Japan fysiek ging mishandelen
Viapleequote:Op zondag 29 oktober 2023 22:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nelson: “we moeten toch respect hebben voor Hamilton”
Je duh
Achteraan beginnen, 2e finishen in een oppermachtige RB.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:45 schreef heywoodu het volgende:
Hoe de fuck is Perez eigenlijk drie keer DOTD geweest dit jaar
inhaalacties denk ikquote:Op zondag 29 oktober 2023 22:45 schreef heywoodu het volgende:
Omkopingquote:Op zondag 29 oktober 2023 22:45 schreef heywoodu het volgende:
Schijnt in zijn mislukte Super Formula seizoen met gereedschap te zijn gaan gooien toen teamgenoot Lucas Auer constant sneller was.quote:
Norris gestemd.quote:
En Verstappen slechts 3x..quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:45 schreef heywoodu het volgende:
Hij heeft aan het begin van het seizoen twee races gewonnen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:45 schreef heywoodu het volgende:
Ajakkes, Pisvee, huhuhuh.quote:
Owh, wow..quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:46 schreef Sabata het volgende:
[..]
Schijnt in zijn mislukte Super Formula seizoen met gereedschap te zijn gaan gooien toen teamgenoot Lucas Auer constant sneller was.
ja heb gewoon perez gestemdquote:
quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja heb gewoon perez gestemd
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:47 schreef Evenstar het volgende:
Horner: : Thank you for driving for us, now fuck off?
Dat heeft het team in het voorjaar al gedaan. Zelfs daar is hij te laat voor.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:47 schreef Tekaschi het volgende:
Perez is afscheid aan het nemen lijkt het.
Just smile and wave on your way out.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:47 schreef Evenstar het volgende:
Horner: : Thank you for driving for us, now fuck off?
Hij heeft echt niet datgene dat Max wel heeft.quote:
Goed punt over Dan Ticktum inderdaad, dat heeft even mogen duren.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:44 schreef Sabata het volgende:
[..]
Niet, hij vind dat soort tegendraadse persoonlijkheden geweldig. Heeft niet voor niets heel lang Dick Tantrum gesteund tot ie zijn monteurs in Japan fysiek ging mishandelen
Nee, echt teleurstellend.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:48 schreef Jane het volgende:
[..]
Hij heeft echt niet datgene dat Max wel heeft.
Hij is snel over 1 rondje. Dat is ie.
Bwehehehe.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:49 schreef ReplaR het volgende:
[..]
[..]
Nee die heeft checo gemist niet ik
Dan heb je dus niets gemistquote:Op zondag 29 oktober 2023 22:49 schreef ReplaR het volgende:
[..]
[..]
Nee die heeft checo gemist niet ik
Goede reactiequote:Op zondag 29 oktober 2023 22:49 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
![]()
waar blijft estiebestie dan?
En tegelijkertijd kan Russell Sainz niet pakken.quote:
quote:
Is net als kernfusie dit.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:49 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Over 5 rondjes zijn ze sneller hoorde ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |