Ach als Ham stopt heeft Max weer een gratis stop :-)quote:
Ohhh, ze hadden het over Russell en Sainz ipv Hamilton en Leclerc.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Russel op 2 seconden van Sainz...
Als Honda stopt met leveren.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:42 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Wanneer gaat Helmut inzien dat Yuki 'm gewoon niet gaat worden?
Ik wil hem eigenlijk wel een dagje meenemen naar de Eftelingquote:Op zondag 29 oktober 2023 22:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik wil met Yuki wel eens een potje Monopoly doen.
Tequila aan het uitdelen bij de regie.quote:
Honda gaat over een paar jaar leveren aan Aston Martinquote:
Klappen gehad van papaquote:
Waarom? Hij mag nergens in!quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:43 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Ik wil hem eigenlijk wel een dagje meenemen naar de Efteling
Hij mag alleen nergens in.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:43 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Talent heeft ie wel, geduld dan weer niet.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:42 schreef TweedeKlum het volgende:
Yuki: I don't need anything,
Nou, een beetje meer talent zou niet gek zijn.
Dan mag je nergens in!quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:43 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Niet, hij vind dat soort tegendraadse persoonlijkheden geweldig. Heeft niet voor niets heel lang Dick Tantrum gesteund tot ie zijn monteurs in Japan fysiek ging mishandelenquote:Op zondag 29 oktober 2023 22:42 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Wanneer gaat Helmut inzien dat Yuki 'm gewoon niet gaat worden?
Sprookjesbos.quote:
quote:
i see what you did therequote:
Ham komt dan een sec of 14/15 achter sainz weer de baan op. Hoe langer merc blijven wachten hoe minder kans ze hebben om de ferrari's weer in te halenquote:Op zondag 29 oktober 2023 22:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voorlopig komt Leclerc niet dichterbij.
Whut?quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:44 schreef Sabata het volgende:
[..]
Niet, hij vind dat soort tegendraadse persoonlijkheden geweldig. Heeft niet voor niets heel lang Dick Tantrum gesteund tot ie zijn monteurs in Japan fysiek ging mishandelen
Viapleequote:Op zondag 29 oktober 2023 22:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nelson: “we moeten toch respect hebben voor Hamilton”
Je duh
Achteraan beginnen, 2e finishen in een oppermachtige RB.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:45 schreef heywoodu het volgende:
Hoe de fuck is Perez eigenlijk drie keer DOTD geweest dit jaar
inhaalacties denk ikquote:Op zondag 29 oktober 2023 22:45 schreef heywoodu het volgende:
Omkopingquote:Op zondag 29 oktober 2023 22:45 schreef heywoodu het volgende:
Schijnt in zijn mislukte Super Formula seizoen met gereedschap te zijn gaan gooien toen teamgenoot Lucas Auer constant sneller was.quote:
Norris gestemd.quote:
En Verstappen slechts 3x..quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:45 schreef heywoodu het volgende:
Hij heeft aan het begin van het seizoen twee races gewonnen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:45 schreef heywoodu het volgende:
Owh, wow..quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:46 schreef Sabata het volgende:
[..]
Schijnt in zijn mislukte Super Formula seizoen met gereedschap te zijn gaan gooien toen teamgenoot Lucas Auer constant sneller was.
ja heb gewoon perez gestemdquote:
quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja heb gewoon perez gestemd
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:47 schreef Evenstar het volgende:
Horner: : Thank you for driving for us, now fuck off?
Dat heeft het team in het voorjaar al gedaan. Zelfs daar is hij te laat voor.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:47 schreef Tekaschi het volgende:
Perez is afscheid aan het nemen lijkt het.
Just smile and wave on your way out.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:47 schreef Evenstar het volgende:
Horner: : Thank you for driving for us, now fuck off?
Hij heeft echt niet datgene dat Max wel heeft.quote:
Goed punt over Dan Ticktum inderdaad, dat heeft even mogen duren.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:44 schreef Sabata het volgende:
[..]
Niet, hij vind dat soort tegendraadse persoonlijkheden geweldig. Heeft niet voor niets heel lang Dick Tantrum gesteund tot ie zijn monteurs in Japan fysiek ging mishandelen
Nee, echt teleurstellend.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:48 schreef Jane het volgende:
[..]
Hij heeft echt niet datgene dat Max wel heeft.
Hij is snel over 1 rondje. Dat is ie.
Bwehehehe.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:49 schreef ReplaR het volgende:
[..]
[..]
Nee die heeft checo gemist niet ik
Dan heb je dus niets gemistquote:Op zondag 29 oktober 2023 22:49 schreef ReplaR het volgende:
[..]
[..]
Nee die heeft checo gemist niet ik
Goede reactiequote:Op zondag 29 oktober 2023 22:49 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
![]()
waar blijft estiebestie dan?
En tegelijkertijd kan Russell Sainz niet pakken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |