euh jaquote:
ik las iets dat er interesse in checo is..quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat hij in 2024 niet meer voor RBR rijdt
Die krijgt een gratis stop op een bijna perfect moment. Ferrari niet blij, die zijn net geweest.quote:
Mag ook eens goed vallenquote:
Of niet...?quote:
5 op de Coronel schaalquote:
SC kwam pas nadat Ferrari geweest was, alles is goed.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:51 schreef Monolith het volgende:
Wat zei iemand hier ook alweer over de RB strategie en een SC?
Liever niet, wil een beetje bijtijds naar bed.quote:
Helaasquote:Op zondag 29 oktober 2023 21:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
Liever niet, wil een beetje bijtijds naar bed.
Ham weer geluk.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:53 schreef Nattekat het volgende:
Rood is dan nog meer in het nadeel van Ferrari.
Kunnen ze wel Charles zijn vleugeltje wisselenquote:Op zondag 29 oktober 2023 21:53 schreef Nattekat het volgende:
Rood is dan nog meer in het nadeel van Ferrari.
Ziedend.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:53 schreef Nattekat het volgende:
Sodemieter op met je Vegas reclame. Niemand geeft een reet.
Preciesquote:Op zondag 29 oktober 2023 21:53 schreef LTVDK het volgende:
Ja godver, rode vlag, ik wilde op tijd gaan slapen
sprintaids.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:53 schreef Nattekat het volgende:
Sodemieter op met je Vegas reclame. Niemand geeft een reet.
?quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:53 schreef Evenstar het volgende:
Max boos op rood en GP is het wel eens en gooit de rest van de teams voor de bus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
Dit inderdaad.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:53 schreef heywoodu het volgende:
Morgen kantoordag, opschieten met het repareren
Dat valt nog te bezien..quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:53 schreef spectrumanalyser het volgende:
Hier kon Magnussen helemaal niets aan doen. Scary shit.
Ligt wel een paar rondjes achter dan.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:53 schreef Zorro het volgende:
Misschien kunnen ze Perez nog terug in de wedstrijd krijgen!
Jaquote:Op zondag 29 oktober 2023 21:53 schreef heywoodu het volgende:
Morgen kantoordag, opschieten met het repareren
iemand wilde WC werd er vanmiddag gemeldquote:
Dat kun je vergeten, dit gaat tot diep in de nacht.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
Liever niet, wil een beetje bijtijds naar bed.
Eensquote:Op zondag 29 oktober 2023 21:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
Banden wisselen tijdens een rode vlag moeten ze ook verbieden.
Various noises on the radio as you can imagine Max....quote:
Zo eentje die zichzelf repareert.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:55 schreef Nattekat het volgende:
Er moet echt eens nieuwe soort barrier komen. Iedere keer weer hetzelfde gezeik als ze eens doen wat ze moeten doen.
Er moet zoveel veranderen in de hedendaagse F1. Haben Sie eine Stunde?quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:55 schreef Nattekat het volgende:
Er moet echt eens nieuwe soort barrier komen. Iedere keer weer hetzelfde gezeik als ze eens doen wat ze moeten doen.
Zeg wel dat de NS niet reed vanwege een rode vlag.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:53 schreef -XOR- het volgende:
Als dit lang gaat duren ga ik morgen niet naar kantoor. Dikke lul, bedank Haas maar.
Bijna 15:00, dan houden ze ook nog siësta daar.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:54 schreef Mano_ het volgende:
Ik slinger Baldurs Gate 3 maar aan, dit kan wel ff duren als de barrier naar de juu is.
Bladeren op het spoor.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zeg wel dat de NS niet reed vanwege een rode vlag.
Ze moeten veilig zijn.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:55 schreef Nattekat het volgende:
Tekkno barriere is kaduuk.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:55 schreef SiGNe het volgende:
Max "waarom rood? het was maar een fikkie"
--quote:
Van betonquote:Op zondag 29 oktober 2023 21:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zo eentje die zichzelf repareert.
Vet, ik heb 'm ook netquote:Op zondag 29 oktober 2023 21:54 schreef Mano_ het volgende:
Ik slinger Baldurs Gate 3 maar aan, dit kan wel ff duren als de barrier naar de juu is.
Vrij mogen wisselen onder rood?quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Er moet zoveel veranderen in de hedendaagse F1. Haben Sie eine Stunde?
Ericsson op het spoor, zul je altijd zien met die gast.quote:
Iets met de ophangingquote:
Op zich ook wel logischer in een bocht naar rechtsquote:Op zondag 29 oktober 2023 21:56 schreef heywoodu het volgende:
Linksachter kapot/afgebroken ofzo dus ipv rechts
Waarschijnlijk is de wielophanging niet "zwak", maar heeft MAG te vaak en te hard over de kerbs geragd.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:56 schreef spectrumanalyser het volgende:
En Hulkenberg mag zodadelijk op volle snelheid door rijden met dezelfde zwakke achterwielophanging.
Peperkoek is wel lekker licht.
Komt door de mex bonenquote:Op zondag 29 oktober 2023 21:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
--
en ja ik weet dat er wat anders mee bedoeld werd
Hier niet, afgelopen nacht gewoon geslapenquote:
118.4 uur nuquote:Op zondag 29 oktober 2023 21:57 schreef Tijn het volgende:
[..]
Vet, ik heb 'm ook netBen nu in de Underdark
Jello.quote:
Ja, we hebben teruggespoeld.quote:
en ook geen schade repareren onder roodquote:Op zondag 29 oktober 2023 21:57 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Vrij mogen wisselen onder rood?
HAM vol op t rechter achterwiel van Max zoals ie dat met regelmaat doet, bedoel je?quote:
Ik ook redelijk, maar duurt wel lang de dag nuquote:Op zondag 29 oktober 2023 21:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hier niet, afgelopen nacht gewoon geslapen
Ziek meldenquote:Op zondag 29 oktober 2023 21:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik wil morgen om 7h30 weer op kantoor zijn.
Iemand moet pallets sorteren.
Te vaak kerbs?quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:58 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja, we hebben teruggespoeld.
Er brak wat.
Toch wat overgehouden van het naast de nbaan raken eerder?
Of was de auto van MAG al voor dat hij naast de baan raakte, kapoet..?
Daar ging het niet over (gewoon netjes inderdaad).quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Vraagt netjes of Magnussen okay is
Echt hč.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Vraagt netjes of Magnussen okay is
Dikke kans ja. Ook pas 2x geopperd door me zojuistquote:
Kan het lang duren voordat ze weer van start gaan met de race?quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Oh zulks toxic shit weer lmao.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:00 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Daar ging het niet over (gewoon netjes inderdaad).
Bedoel meer zo bij een restart dat die wel er vol voor kan gaan en een Perezje kan doen (a.k.a. Lewis special).
Zou in dit geval mee moeten vallen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:00 schreef core2duo het volgende:
[..]
Kan het lang duren voordat ze weer van start gaan met de race?
Klopt. Maar niet leukerquote:Op zondag 29 oktober 2023 22:00 schreef Netsplitter het volgende:
Het eerlijkste zou zijn om iedereen weer op dezelfde tijdsafstand te laten rijden.
Is bij een SC ook niet.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:00 schreef Netsplitter het volgende:
Het eerlijkste zou zijn om iedereen weer op dezelfde tijdsafstand te laten rijden.
Wekkertje om iets over vijf hierquote:Op zondag 29 oktober 2023 21:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De Britse regie kiest wat er uitgezonden wordt, he? Ik neem aan dat iedereen dat nu wel weet.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:00 schreef Playboy69 het volgende:
[..]
Echt hč.
Maar niks over Verstappen die as usual lekker egoďstisch bezig is weer.
Mega eens maat. Zo mokermadquote:
Ben je toch ookquote:Op zondag 29 oktober 2023 22:00 schreef Donna het volgende:
Ach wat is Piastri ook nog maar een jochie als je hem zo ziet.
Voel me oud nu.
Alonso reed er in de buurt, Hamilton zat er ver voor.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:59 schreef wdn het volgende:
lol zie daar het verschil tussen Alonso en Hamilton
- crasht een auto voor me...
- mijn banden ...
Ik vind 6:15 al vroegquote:Op zondag 29 oktober 2023 22:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wekkertje om iets over vijf hier![]()
Vroege maandagen
Helaas niet neequote:
Gelukkig doen ze hun werk.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:01 schreef trein2000 het volgende:
Dat gekloot met die barriers elke keer.
Misschien dat Leclerc straks weer crasht..quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:00 schreef Kickinalfa het volgende:
Standing start, Hamilton ruikt zijn kans ja
dan ga je slapen en kijk je morgen wat de uitslag is gewordenquote:Op zondag 29 oktober 2023 22:02 schreef GM78 het volgende:
Heb helemaal geen zin in een rode vlag. Mijn wekker gaat om half vijf
quote:
maar hij wist van de crash (want de volgende zin was "is hij ok")quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:01 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Alonso reed er in de buurt, Hamilton zat er ver voor.
Eens. Ze maken Hamilton hier zo ontzettend belangrijk.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:02 schreef Playboy69 het volgende:
[..]
Snap het wel, hij is nou eenmaal de maatstaf.
Tsja, is net wat je ziet en hoort.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:02 schreef wdn het volgende:
[..]
maar hij wist van de crash (want de volgende zin was "is hij ok")
Die vervelende auto's toch ook.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:01 schreef trein2000 het volgende:
Dat gekloot met die barriers elke keer.
Sowquote:Op zondag 29 oktober 2023 22:02 schreef GM78 het volgende:
Heb helemaal geen zin in een rode vlag. Mijn wekker gaat om half vijf
Perez eruit, Ricciardo erin.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:01 schreef opgebaarde het volgende:
Hebben we alvast een halfuurtje om te filosoferen over Perez en 2024
Duurt te lang. Zeker voor een sport waar de sportiviteit nogal eens moet wijken voor de entertainmentwaarde.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gelukkig doen ze hun werk.
Dat ze daarna vervangen moeten worden is dan maar zo.
Ik heb liever geen doden of gehandicapten door een crash.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:04 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Duurt te lang. Zeker voor een sport waar de sportiviteit nogal eens moet wijken voor de entertainmentwaarde.
We willen allemaal spektakel.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
Als het zo weer chaos wordt bij de staande herstart zou ik echt overwegen als FIA om ermee te stoppen tenzij als allerlaatste redmiddel.
You can't park there mate.quote:
Net als in Melbourne nog wat auto's afschrijven bedoel je?quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
We willen allemaal spektakel.
Staandequote:Op zondag 29 oktober 2023 22:05 schreef Netsplitter het volgende:
Welke startvariant krijgen we eigenlijk?
Kettingbotsinggenot.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:03 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zometeen weer een herstart a la Melbourne.
een groene vlag en rode lampjes die uit gaanquote:Op zondag 29 oktober 2023 22:05 schreef Netsplitter het volgende:
Dat is in het verleden wel vaker gebeurt onder een savetycarquote:Op zondag 29 oktober 2023 22:04 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Je ziet toch dat die barrier gemaakt moet worden.
Standingquote:Op zondag 29 oktober 2023 22:05 schreef Netsplitter het volgende:
Hoezo is dat nu weer de schuld van ViaPlayquote:Op zondag 29 oktober 2023 22:05 schreef SiGNe het volgende:
Handig weer van viaplay, gaan over naar een interview met Perez maar dat is op F1TV niet te horen
Dat was wel spektakel ja.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Net als in Melbourne nog wat auto's afschrijven bedoel je?
Waarom zou Viaplay rekening moeten houden met wat een andere partij al dan niet uitzendt?quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:05 schreef SiGNe het volgende:
Handig weer van viaplay, gaan over naar een interview met Perez maar dat is op F1TV niet te horen
Tering.quote:
Goed gezien maat. Tenminste nog eentje die het snapt 👌🏻👌🏻quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:04 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Je ziet toch dat die barrier gemaakt moet worden.
Hoe laat had je anders op kantoor moeten zijn?quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
Dit gaat lang duren, dus heb ik besloten om morgen thuis te werken
Hopelijk nu wat minder, nu er nog meer ronden te rijden zijn.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Net als in Melbourne nog wat auto's afschrijven bedoel je?
Had zeker gekund, als de top 5 was uitgevallen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:06 schreef Jojoortje het volgende:
Zegt Perez nou dat als dit niet was gebeurd, hij de race had kunnen winnen?
nee, dat hij voor zijn thuispubliek wilde winnen en dus risico namquote:Op zondag 29 oktober 2023 22:06 schreef Jojoortje het volgende:
quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:06 schreef Jojoortje het volgende:
Tekkno barriere is kaduuk en moet vervangen worden. Anders was dit gewoon een SC geweest.quote:
Die verzorgen de nederlandse audio bij F1TVquote:Op zondag 29 oktober 2023 22:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hoezo is dat nu weer de schuld van ViaPlay
Perez zou als RedBull hem wel een goede auto gegeven had dit jaar wereldkampioen zijn, als hij ook de goede sets banden had te gehad, en snelle pitstops.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:06 schreef Jojoortje het volgende:
Dátquote:Op zondag 29 oktober 2023 22:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee, dat hij voor zijn thuispubliek wilde winnen en dus risico nam
Dat snapte iedereen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Goed gezien maat. Tenminste nog eentje die het snapt 👌🏻👌🏻
Zullen er nu ook wel weer een paar zijn die flink risico gaan nemen verwacht ik. Ook al is er nog een halve race te gaan.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:06 schreef Jane het volgende:
[..]
Hopelijk nu wat minder, nu er nog meer ronden te rijden zijn.
Melbourne was echt een farce. En je kon het mijlenver zien aankomen.
Na een week met sociale verplichtingen moet ik morgen (gelet op de race, helaas) naar kantoor, een presentatie over mezelf gevenquote:
Geen meth meer voor Checoquote:Op zondag 29 oktober 2023 22:06 schreef Jojoortje het volgende:
quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:07 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Had zeker gekund, als de top 5 was uitgevallen.
Even de start van Perez kijken om te weten hoe niet moetquote:Op zondag 29 oktober 2023 22:06 schreef fietsie het volgende:
Lewis kan zo nog even een paar keer simulator video's terugkijken van hoe op het rechterachterwiel insturen ook al weer precies moest.
Ze geven de optie ja.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:07 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Die verzorgen de nederlandse audio bij F1TV
Nee, die verzorgen de audio voor ViaPlay. F1 mag dat contractueel gebruiken. Dat is wel een verschil he.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:07 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Die verzorgen de nederlandse audio bij F1TV
Alsof dat het enige alternatief is.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb liever geen doden of gehandicapten door een crash.
Dan duurt het maar "te lang".
Mag ik zelf bepalenquote:Op zondag 29 oktober 2023 22:06 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hoe laat had je anders op kantoor moeten zijn?
Is nog niet bekend, wordt pas duidelijk bij de formatieronde duidelijk denk ikquote:Op zondag 29 oktober 2023 22:05 schreef Netsplitter het volgende:
Fixedquote:Op zondag 29 oktober 2023 22:09 schreef Netsplitter het volgende:
Ham doet een divebomb actie en snijd de banden van Max Ferrari aan gort.
Niet door het slotje posten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |