Ziedend.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:53 schreef Nattekat het volgende:
Sodemieter op met je Vegas reclame. Niemand geeft een reet.
Preciesquote:Op zondag 29 oktober 2023 21:53 schreef LTVDK het volgende:
Ja godver, rode vlag, ik wilde op tijd gaan slapen
sprintaids.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:53 schreef Nattekat het volgende:
Sodemieter op met je Vegas reclame. Niemand geeft een reet.
?quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:53 schreef Evenstar het volgende:
Max boos op rood en GP is het wel eens en gooit de rest van de teams voor de bus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
Dit inderdaad.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:53 schreef heywoodu het volgende:
Morgen kantoordag, opschieten met het repareren
Dat valt nog te bezien..quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:53 schreef spectrumanalyser het volgende:
Hier kon Magnussen helemaal niets aan doen. Scary shit.
Ligt wel een paar rondjes achter dan.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:53 schreef Zorro het volgende:
Misschien kunnen ze Perez nog terug in de wedstrijd krijgen!
Jaquote:Op zondag 29 oktober 2023 21:53 schreef heywoodu het volgende:
Morgen kantoordag, opschieten met het repareren
iemand wilde WC werd er vanmiddag gemeldquote:
Dat kun je vergeten, dit gaat tot diep in de nacht.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
Liever niet, wil een beetje bijtijds naar bed.
Eensquote:Op zondag 29 oktober 2023 21:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
Banden wisselen tijdens een rode vlag moeten ze ook verbieden.
Various noises on the radio as you can imagine Max....quote:
Zo eentje die zichzelf repareert.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:55 schreef Nattekat het volgende:
Er moet echt eens nieuwe soort barrier komen. Iedere keer weer hetzelfde gezeik als ze eens doen wat ze moeten doen.
Er moet zoveel veranderen in de hedendaagse F1. Haben Sie eine Stunde?quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:55 schreef Nattekat het volgende:
Er moet echt eens nieuwe soort barrier komen. Iedere keer weer hetzelfde gezeik als ze eens doen wat ze moeten doen.
Zeg wel dat de NS niet reed vanwege een rode vlag.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:53 schreef -XOR- het volgende:
Als dit lang gaat duren ga ik morgen niet naar kantoor. Dikke lul, bedank Haas maar.
Bijna 15:00, dan houden ze ook nog siësta daar.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:54 schreef Mano_ het volgende:
Ik slinger Baldurs Gate 3 maar aan, dit kan wel ff duren als de barrier naar de juu is.
Bladeren op het spoor.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zeg wel dat de NS niet reed vanwege een rode vlag.
Ze moeten veilig zijn.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:55 schreef Nattekat het volgende:
Tekkno barriere is kaduuk.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:55 schreef SiGNe het volgende:
Max "waarom rood? het was maar een fikkie"
--quote:
Van betonquote:Op zondag 29 oktober 2023 21:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zo eentje die zichzelf repareert.
Vet, ik heb 'm ook netquote:Op zondag 29 oktober 2023 21:54 schreef Mano_ het volgende:
Ik slinger Baldurs Gate 3 maar aan, dit kan wel ff duren als de barrier naar de juu is.
Vrij mogen wisselen onder rood?quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Er moet zoveel veranderen in de hedendaagse F1. Haben Sie eine Stunde?
Ericsson op het spoor, zul je altijd zien met die gast.quote:
Iets met de ophangingquote:
Op zich ook wel logischer in een bocht naar rechtsquote:Op zondag 29 oktober 2023 21:56 schreef heywoodu het volgende:
Linksachter kapot/afgebroken ofzo dus ipv rechts
Waarschijnlijk is de wielophanging niet "zwak", maar heeft MAG te vaak en te hard over de kerbs geragd.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:56 schreef spectrumanalyser het volgende:
En Hulkenberg mag zodadelijk op volle snelheid door rijden met dezelfde zwakke achterwielophanging.
Peperkoek is wel lekker licht.
Komt door de mex bonenquote:Op zondag 29 oktober 2023 21:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
--
en ja ik weet dat er wat anders mee bedoeld werd
118.4 uur nuquote:Op zondag 29 oktober 2023 21:57 schreef Tijn het volgende:
[..]
Vet, ik heb 'm ook netBen nu in de Underdark
Jello.quote:
Ja, we hebben teruggespoeld.quote:
en ook geen schade repareren onder roodquote:Op zondag 29 oktober 2023 21:57 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Vrij mogen wisselen onder rood?
HAM vol op t rechter achterwiel van Max zoals ie dat met regelmaat doet, bedoel je?quote:
Ik ook redelijk, maar duurt wel lang de dag nuquote:Op zondag 29 oktober 2023 21:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hier niet, afgelopen nacht gewoon geslapen
Ziek meldenquote:Op zondag 29 oktober 2023 21:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik wil morgen om 7h30 weer op kantoor zijn.
Iemand moet pallets sorteren.
Te vaak kerbs?quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:58 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja, we hebben teruggespoeld.
Er brak wat.
Toch wat overgehouden van het naast de nbaan raken eerder?
Of was de auto van MAG al voor dat hij naast de baan raakte, kapoet..?
Daar ging het niet over (gewoon netjes inderdaad).quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Vraagt netjes of Magnussen okay is
Echt hè.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Vraagt netjes of Magnussen okay is
Dikke kans ja. Ook pas 2x geopperd door me zojuistquote:
Kan het lang duren voordat ze weer van start gaan met de race?quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik wil morgen om 7h30 weer op kantoor zijn.
Iemand moet pallets sorteren.
Oh zulks toxic shit weer lmao.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:00 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Daar ging het niet over (gewoon netjes inderdaad).
Bedoel meer zo bij een restart dat die wel er vol voor kan gaan en een Perezje kan doen (a.k.a. Lewis special).
Zou in dit geval mee moeten vallen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:00 schreef core2duo het volgende:
[..]
Kan het lang duren voordat ze weer van start gaan met de race?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |