Bladeren op het spoor.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zeg wel dat de NS niet reed vanwege een rode vlag.
Ze moeten veilig zijn.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:55 schreef Nattekat het volgende:
Er moet echt eens nieuwe soort barrier komen. Iedere keer weer hetzelfde gezeik als ze eens doen wat ze moeten doen.
Tekkno barriere is kaduuk.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:55 schreef SiGNe het volgende:
Max "waarom rood? het was maar een fikkie"
--quote:
Van betonquote:Op zondag 29 oktober 2023 21:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zo eentje die zichzelf repareert.
Vet, ik heb 'm ook netquote:Op zondag 29 oktober 2023 21:54 schreef Mano_ het volgende:
Ik slinger Baldurs Gate 3 maar aan, dit kan wel ff duren als de barrier naar de juu is.
Vrij mogen wisselen onder rood?quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Er moet zoveel veranderen in de hedendaagse F1. Haben Sie eine Stunde?
Ericsson op het spoor, zul je altijd zien met die gast.quote:
Iets met de ophangingquote:
Op zich ook wel logischer in een bocht naar rechtsquote:Op zondag 29 oktober 2023 21:56 schreef heywoodu het volgende:
Linksachter kapot/afgebroken ofzo dus ipv rechts
Waarschijnlijk is de wielophanging niet "zwak", maar heeft MAG te vaak en te hard over de kerbs geragd.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:56 schreef spectrumanalyser het volgende:
En Hulkenberg mag zodadelijk op volle snelheid door rijden met dezelfde zwakke achterwielophanging.
Peperkoek is wel lekker licht.
Komt door de mex bonenquote:Op zondag 29 oktober 2023 21:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
--
en ja ik weet dat er wat anders mee bedoeld werd
118.4 uur nuquote:Op zondag 29 oktober 2023 21:57 schreef Tijn het volgende:
[..]
Vet, ik heb 'm ook netBen nu in de Underdark
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |