Oh zulks toxic shit weer lmao.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:00 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Daar ging het niet over (gewoon netjes inderdaad).
Bedoel meer zo bij een restart dat die wel er vol voor kan gaan en een Perezje kan doen (a.k.a. Lewis special).
Zou in dit geval mee moeten vallen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:00 schreef core2duo het volgende:
[..]
Kan het lang duren voordat ze weer van start gaan met de race?
Klopt. Maar niet leukerquote:Op zondag 29 oktober 2023 22:00 schreef Netsplitter het volgende:
Het eerlijkste zou zijn om iedereen weer op dezelfde tijdsafstand te laten rijden.
Is bij een SC ook niet.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:00 schreef Netsplitter het volgende:
Het eerlijkste zou zijn om iedereen weer op dezelfde tijdsafstand te laten rijden.
Wekkertje om iets over vijf hierquote:Op zondag 29 oktober 2023 21:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik wil morgen om 7h30 weer op kantoor zijn.
Iemand moet pallets sorteren.
De Britse regie kiest wat er uitgezonden wordt, he? Ik neem aan dat iedereen dat nu wel weet.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:00 schreef Playboy69 het volgende:
[..]
Echt hè.
Maar niks over Verstappen die as usual lekker egoïstisch bezig is weer.
Mega eens maat. Zo mokermadquote:
Ben je toch ookquote:Op zondag 29 oktober 2023 22:00 schreef Donna het volgende:
Ach wat is Piastri ook nog maar een jochie als je hem zo ziet.
Voel me oud nu.
Alonso reed er in de buurt, Hamilton zat er ver voor.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:59 schreef wdn het volgende:
lol zie daar het verschil tussen Alonso en Hamilton
- crasht een auto voor me...
- mijn banden ...
Ik vind 6:15 al vroegquote:Op zondag 29 oktober 2023 22:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wekkertje om iets over vijf hier![]()
Vroege maandagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |