Nee hoor dit was het Spaanse spookquote:Op zondag 29 oktober 2023 21:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ach kom, laat @:redefine ook een keer een grapje uithalen.
Uit Suske en Wiske?quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee hoor dit was het Spaanse spook
De prijs hangt vooral van het moment van boeken af, dus steeds goed in de gaten houden.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:35 schreef Arizona het volgende:
@:cee welkom terugEn gaaf dat je naar Londen gaat. Ben je eerder met de trein geweest? Wij willen ook graag een keer naar Londen en dan met de Eurostar, het lijkt me ideaal maar helaas is het vaak ook prijzig
Bijna. Strani en Wiske.quote:
Om het personeel daar te vragen of zij misschien de volgende wedstrijd willen spelen?quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:34 schreef Redefine het volgende:
Denk dat Ajax maar eens langs de Praxis moet gaan.
quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Om het personeel daar te vragen of zij misschien de volgende wedstrijd willen spelen?
Hoe korter voor vertrek, hoe duurder ja, over het algemeen. En de dag en de tijd spelen ook een rol. Heb er al een aardige studie van gemaaktquote:Op zondag 29 oktober 2023 21:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
De prijs hangt vooral van het moment van boeken af, dus steeds goed in de gaten houden.
Ah, reclame. Die krijg ik niet vaak te zien.quote:
Ja. En ook pas in Brussel opstappen op de Eurostar kan veel geld schelen. Maar ja dan heb je nog niet het voordeel van nu, dat je direct vanuit Amsterdam of Rotterdam naar Londen kan. Plus het risico dat de trein naar Brussel vertraging heeft en je flink moet rennen of erger. Had een collega van mij die paar weken geleden naar Londen ging, die hadden het net gered.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:40 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hoe korter voor vertrek, hoe duurder ja, over het algemeen. En de dag en de tijd spelen ook een rol. Heb er al een aardige studie van gemaakt
Nou ja Brobbey mist ook wel meer kansen dan die twee noten misten.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:42 schreef Fred_B het volgende:
Niet om zout te blijven strooien met flauwe grappen, maar ik vind het wel een prestatie dat Ajax zowel in de Eredivisie als de Eerste Divisie de enige is met minder punten dan Mia en Dion.
Die trein naar Brussel is nogal storingsgevoelig. Dan moet je echt wel een uurtje extra marge pakken in vergelijking met een normale overstap.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. En ook pas in Brussel opstappen op de Eurostar kan veel geld schelen. Maar ja dan heb je nog niet het voordeel van nu, dat je direct vanuit Amsterdam of Rotterdam naar Londen kan. Plus het risico dat de trein naar Brussel vertraging heeft en je flink moet rennen of erger. Had een collega van mij die paar weken geleden naar Londen ging, die hadden het net gered.
Precies. Zelf neem ik bij een volgende keer naar Londen ook wel echt de directe Eurostar. De keren dat ik naar Londen ben geweest, was nog voordat die verbinding er was. En dan zat je met die vervelende overstap op Brussel.Met name op de weg terug, waar je altijd net niet je aansluiting kon halen en dan een uur moest wachten om met die boemeltrein terug te kunnen. Wil nu weleens echt relaxed reizen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die trein naar Brussel is nogal storingsgevoelig. Dan moet je echt wel een uurtje extra marge pakken in vergelijking met een normale overstap.
Halloquote:Op zondag 29 oktober 2023 21:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
Strani kan nog niet in de schaduw staan van Suske![]()
Sorry @:strani
Hoe smaken wollen dekens en haardvuur?quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:49 schreef H_T het volgende:
Ik heb nu een biertje dat volgens het etiket goed smaakt bij stoofpotten, aardse groenten, haardvuur, blauwschimmelkaas en wollen dekens
Klinkt logisch.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:49 schreef H_T het volgende:
Ik heb nu een biertje dat volgens het etiket goed smaakt bij stoofpotten, aardse groenten, haardvuur, blauwschimmelkaas en wollen dekens
Dat is ook de belangrijkste reden dat ik voor vliegen gaquote:Op zondag 29 oktober 2023 21:40 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hoe korter voor vertrek, hoe duurder ja, over het algemeen. En de dag en de tijd spelen ook een rol. Heb er al een aardige studie van gemaakt
Welke is dat?quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:49 schreef H_T het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |