abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 28 oktober 2023 @ 14:52:55 #251
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_211111067
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 14:51 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
niet slim, ik prefereer zoveel mogelijk invalshoeken te beschouwen als ik echt interesse in iets heb. Aljazeera staat ondanks de drie stoeptegels nog steeds in mijn lijst van favoriete wereld wijde web pagina's.

Je hoeft het er niet mee eens te zijn, maar ik ben niet van mening dat daar heel erg dom volk zit. Ze zijn alleen anders, maar dat is al snel hoor.
Joop is in 99% van de gevallen gewoon een terurig hoopje smeulende troep waar een radicale Bij1 fan weer eens een mening heeft over een onderwerp. Daar mis ik echt niets aan als andere kant, daar is de NOS al voor.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_211111071
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 14:52 schreef capricia het volgende:

[..]
Israël lijkt me wel een geschikte plek.
_O-
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
pi_211111074
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 14:51 schreef ExTec het volgende:

[..]
Vooruit, entertain mij, waar moet het dan naar toe.
IstanbulGENOT, voordeel van twee continenten _O_
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_211111086
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 13:32 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Je weet dat de Palestijnen dag in dag uit worden vermoord en weggepest door de Israelieten hè? Al tientallen jaren.
Dus die actie is ook uitgelokt. Dus hoe ver wil je gaan? Iets met een cirkel.

Terug pakken is tot daar aan toe.
Burgers bombarderen (om maar 1 ding te noemen) kan gwn echt niet.
Te makkelijk om te zeggen dat de Palestijnen "gepest" worden. Ja, dr word over en weer gekut richting elkaar. De Palestijnen hebben verschillende aanbiedingen gehad in het verleden voor vrede.

Elke keer wouden ze er niet aan, gingen ze verder rellen (met of zonder de omringende landen) en onder aan de streep gingen ze er op achteruit na alle oorlogen.

Hamas zal nooit akkoord gaan met vrede want dan raken ze hun macht kwijt of zijn ze compleet ongeloofwaardig.

Ze leven bij haat en ze kunnen nu perfect de slachtoffer rol aan houden doordat het daar zo'n teringzooi is. Allemaal jonge gasten die een uitzichtloze toekomst hebben en die doorvoed zijn van de haat richting Israel.

Daarnaast is er een hoge werkloosheid, generaties hangen aan een subsidie infuus van de UNRWA dus het zal nog wel ff duren voordat het iets word. Alsof je stel langdurig werklozen ineens gemotiveerd gaat krijgen om te werken.

Als de Palestijnen zulk goed volk was waar je iets aan had werden ze in de omliggende landen ook wel welkom geheten. (Egypte houd ze nu buiten de deur met de smoes dat ze anders nooit terug gaan en het land dan naar Israel zou gaan)

"If the Arab lay down their arms there would no more war, but if Israel lays down its weapons there would be no more Israel."

Nee, Israel is zeker niet onschuldig maar de Palestijnen rollen nu wel heerlijk in hun slachtoffer rol zonder eens naar zich zelf te kijken en er wat van te maken.

Overigens past dit wel in de algemene mentaliteit in die regionen. Het is onderdrukken of onderdrukt worden. Samen werken en er iets van maken hebben ze daar moeite mee.
pi_211111088
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 14:46 schreef Repentless het volgende:

[..]
Waarom vind je het opmerkelijk dst het in het Engels is?
Omdat het zogenaamd voor Gazanen zou zijn. Engels is daar niet echt de voertaal ofzo. De meesten verstaan het amper tot niet.
Het is ook niet de voertaal in Israël, eigen taal met ondertiteling voor de Gazanen zou logischer zijn dan dit en bij het kiezen van een andere taal zou iets dat iig het merendeel van de Gazanen zou kunnen verstaan handiger zijn.
pi_211111091
quote:

[..]
Istanbul?
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_211111093
quote:

[..]
In ieder geval niet in een land dat zich onthoudt van een resolutie die onschuldige burgers onder veiligheid zou moeten nemen.
  zaterdag 28 oktober 2023 @ 14:55:11 #258
13456 AchJa
Shut up!!!
  zaterdag 28 oktober 2023 @ 14:55:31 #259
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_211111101
Musk gaat het internet herstellen met starlink dishes en generatoren
quote:
Musk belooft hulporganisaties in Gaza internet via Starlink
Zakenman Elon Musk zegt hulporganisaties in Gaza te helpen met internet via zijn satellietbedrijf Starlink, schreef hij op berichtendienst X. Die verbindingen zijn volgens hem alleen voorbehouden aan "internationaal erkende" hulporganisaties.

Nadat Gaza vrijdag van vrijwel alle communicatielijnen werd afgesloten na militaire operaties van Israël, deden veel mensen een oproep aan Musk om Starlink in te zetten in de kleine strook land waar Palestijnen wonen.

"Starlink zal connectiviteit verzorgen voor internationaal erkende hulporganisaties", antwoordde Musk op een bericht op X van het Democratische congreslid Alexandria Ocasio-Cortez. Zij sprak haar zorgen uit over de uitgevallen communicatielijnen in Gaza, waar het Israëlische leger na wekenlange bombardementen vrijdag ook grondoperaties uitvoerde in de oorlog tegen de Palestijnse militante beweging Hamas.

Musk is onder andere de topman van ruimteluchtvaartbedrijf SpaceX. Dat concern neemt met dochteronderneming Starlink een belangrijke positie in bij het verzorgen van internet in afgelegen of dunbevolkte gebieden.
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_211111105
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 14:51 schreef BlackLining het volgende:

[..]
Zeker. Verhuis dat maar naar Noorwegen.
Aha
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  zaterdag 28 oktober 2023 @ 14:56:04 #261
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211111109
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 14:52 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Joop is in 99% van de gevallen gewoon een terurig hoopje smeulende troep waar een radicale Bij1 fan weer eens een mening heeft over een onderwerp. Daar mis ik echt niets aan als andere kant, daar is de NOS al voor.
Lees het door, serieus, als niks is krijg je van mij je 10 minuten terug...
got me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know
pi_211111111
quote:
Zeker, daarom nogmaals aandacht hiervoor.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_211111113
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 14:52 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Nou, om te beginnen, het is WELK bewijs, niet welke :').
Nu al spijt dat ik heb gereageerd op een bericht zonder inhoud.

Gelijk toegevoegd aan mijn negeerlijst.
pi_211111114
Ik vind het sowieso schokkend om te zien hoeveel overwegend verstandige, centrumlinks stemmende, gevaccineerde en over het algemeen progressieve users hier nu de laatste weken door de mand zijn gevallen met hun bizarre kortzichtige 'arme zielige Israël' standpunten. :{
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_211111118
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 14:55 schreef Werkperd het volgende:

[..]
In ieder geval niet in een land dat zich onthoudt van een resolutie die onschuldige burgers onder veiligheid zou moeten nemen.
Dat is geen antwoord.
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
  zaterdag 28 oktober 2023 @ 14:57:14 #266
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211111122
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 14:56 schreef Werkperd het volgende:

[..]
Nu al spijt dat ik heb gereageerd op een bericht zonder inhoud.

Gelijk toegevoegd aan mijn negeerlijst.
Zo dapper O+.

Onbenul :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_211111123
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 14:55 schreef michaelmoore het volgende:
[..]

Musk komt eindelijk in actie.
pi_211111126
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 14:46 schreef HeatWave het volgende:

[..]
OK. En wat is het excuus voor al die anderen tientallen terroristische organisaties? Van Boko Haram tot IS tot vul-er-nog-873-in?

Het lijkt wel alsof er elke keer maar bar weinig nodig is om van "gematigde moslim" naar "KILL ALL INFIDELS" te gaan :').

Let me guess, allemaal de schuld van het westen! :(.
Je dicht mij nu allerlei suggesties toe en wekt de indruk dat ik islamitisch extremisme vergoelijk.

Ik constateer slechts dat burgers kapotbombarderen koren op de molen is van terreurorganisaties, omdat het radicalisering vergemakkelijkt.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 28 oktober 2023 @ 14:57:47 #269
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_211111128
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 14:49 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Lees het eens?
Ok, deze credit verdien je :Y
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zaterdag 28 oktober 2023 @ 14:57:53 #270
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_211111129
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 14:57 schreef Werkperd het volgende:

[..]
Musk komt eindelijk in actie.
luie flikker is het ook he
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_211111132
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 14:56 schreef ExTec het volgende:

[..]
Dat is geen antwoord.
Volgens jou maar daar blijft het ook bij.
pi_211111137
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 14:55 schreef michaelmoore het volgende:
[..]

Ow, dat is nice.

hamas vond het steeds moeilijker worden om de raket aanvallen te coordineren, gelukkig komt elmo ze voorzien van een oplossing.
  zaterdag 28 oktober 2023 @ 14:58:25 #273
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_211111138
twitter

Meer folders, kan niet goed zijn voor de mensen daar....
pi_211111142
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 14:57 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
luie flikker is het ook he
Beter laat dan nooit in ieder geval.
  zaterdag 28 oktober 2023 @ 14:58:52 #275
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: