Joop is in 99% van de gevallen gewoon een terurig hoopje smeulende troep waar een radicale Bij1 fan weer eens een mening heeft over een onderwerp. Daar mis ik echt niets aan als andere kant, daar is de NOS al voor.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 14:51 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
niet slim, ik prefereer zoveel mogelijk invalshoeken te beschouwen als ik echt interesse in iets heb. Aljazeera staat ondanks de drie stoeptegels nog steeds in mijn lijst van favoriete wereld wijde web pagina's.
Je hoeft het er niet mee eens te zijn, maar ik ben niet van mening dat daar heel erg dom volk zit. Ze zijn alleen anders, maar dat is al snel hoor.
quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 14:52 schreef capricia het volgende:
[..]
Israël lijkt me wel een geschikte plek.
IstanbulGENOT, voordeel van twee continentenquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 14:51 schreef ExTec het volgende:
[..]
Vooruit, entertain mij, waar moet het dan naar toe.
Te makkelijk om te zeggen dat de Palestijnen "gepest" worden. Ja, dr word over en weer gekut richting elkaar. De Palestijnen hebben verschillende aanbiedingen gehad in het verleden voor vrede.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 13:32 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Je weet dat de Palestijnen dag in dag uit worden vermoord en weggepest door de Israelieten hè? Al tientallen jaren.
Dus die actie is ook uitgelokt. Dus hoe ver wil je gaan? Iets met een cirkel.
Terug pakken is tot daar aan toe.
Burgers bombarderen (om maar 1 ding te noemen) kan gwn echt niet.
Omdat het zogenaamd voor Gazanen zou zijn. Engels is daar niet echt de voertaal ofzo. De meesten verstaan het amper tot niet.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 14:46 schreef Repentless het volgende:
[..]
Waarom vind je het opmerkelijk dst het in het Engels is?
Istanbul?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 14:51 schreef ExTec het volgende:
[..]
In ieder geval niet in een land dat zich onthoudt van een resolutie die onschuldige burgers onder veiligheid zou moeten nemen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 14:51 schreef ExTec het volgende:
[..]
@Werkperd vindt Gaza wel een prima optie gok ik.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 14:51 schreef ExTec het volgende:
quote:Musk belooft hulporganisaties in Gaza internet via Starlink
Zakenman Elon Musk zegt hulporganisaties in Gaza te helpen met internet via zijn satellietbedrijf Starlink, schreef hij op berichtendienst X. Die verbindingen zijn volgens hem alleen voorbehouden aan "internationaal erkende" hulporganisaties.
Nadat Gaza vrijdag van vrijwel alle communicatielijnen werd afgesloten na militaire operaties van Israël, deden veel mensen een oproep aan Musk om Starlink in te zetten in de kleine strook land waar Palestijnen wonen.
"Starlink zal connectiviteit verzorgen voor internationaal erkende hulporganisaties", antwoordde Musk op een bericht op X van het Democratische congreslid Alexandria Ocasio-Cortez. Zij sprak haar zorgen uit over de uitgevallen communicatielijnen in Gaza, waar het Israëlische leger na wekenlange bombardementen vrijdag ook grondoperaties uitvoerde in de oorlog tegen de Palestijnse militante beweging Hamas.
Musk is onder andere de topman van ruimteluchtvaartbedrijf SpaceX. Dat concern neemt met dochteronderneming Starlink een belangrijke positie in bij het verzorgen van internet in afgelegen of dunbevolkte gebieden.
Ahaquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 14:51 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Zeker. Verhuis dat maar naar Noorwegen.
Lees het door, serieus, als niks is krijg je van mij je 10 minuten terug...quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 14:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Joop is in 99% van de gevallen gewoon een terurig hoopje smeulende troep waar een radicale Bij1 fan weer eens een mening heeft over een onderwerp. Daar mis ik echt niets aan als andere kant, daar is de NOS al voor.
Zeker, daarom nogmaals aandacht hiervoor.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 14:47 schreef UitStraling het volgende:
Prima stukje.
https://www.bnnvara.nl/jo(...)iskante-linkse-mythe
Nu al spijt dat ik heb gereageerd op een bericht zonder inhoud.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 14:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, om te beginnen, het is WELK bewijs, niet welke.
Dat is geen antwoord.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 14:55 schreef Werkperd het volgende:
[..]
In ieder geval niet in een land dat zich onthoudt van een resolutie die onschuldige burgers onder veiligheid zou moeten nemen.
Zo dapperquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 14:56 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Nu al spijt dat ik heb gereageerd op een bericht zonder inhoud.
Gelijk toegevoegd aan mijn negeerlijst.
Musk komt eindelijk in actie.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 14:55 schreef michaelmoore het volgende:
Musk gaat het internet herstellen met starlink dishes en generatoren
[..]
Je dicht mij nu allerlei suggesties toe en wekt de indruk dat ik islamitisch extremisme vergoelijk.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 14:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
OK. En wat is het excuus voor al die anderen tientallen terroristische organisaties? Van Boko Haram tot IS tot vul-er-nog-873-in?
Het lijkt wel alsof er elke keer maar bar weinig nodig is om van "gematigde moslim" naar "KILL ALL INFIDELS" te gaan.
Let me guess, allemaal de schuld van het westen!.
luie flikker is het ook hequote:
Ow, dat is nice.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 14:55 schreef michaelmoore het volgende:
Musk gaat het internet herstellen met starlink dishes en generatoren
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |