Tsja, genocide. Het zijn er nu 10 miljoen en over twintig jaar is dat aantal verdubbeld. Hen wacht echt het lot van de Joden of Armenen niet.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 20:52 schreef Werkperd het volgende:
Israel is gewoon Nazi Duitsland 2.0
Wereld kijkt toe en met name het Westen, die ervoor zorgt dat Israel een genocide op de Palestijnen kan bewerkstelligen.
En toch genieten van alle zegeningen van het Westen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 20:52 schreef Werkperd het volgende:
Wereld kijkt toe en met name het Westen, die ervoor zorgt dat Israel een genocide op de Palestijnen kan bewerkstelligen.
Als ie slim is surft hij mee op de huidige tendens van Saoedi-Arabië. Beetje jong ervoor, maar toch.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 20:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik had het niet specifiek over zijn situatie overigens. Hij redt zichzelf sowieso wel, zijn talent maakt hem te waardevol en als hij niet in Europa terecht kan, dan wel elders op de wereld.
Erdogan doet niets, die blaft wat voor zijn radicale achterban te plezieren en gaat daarna lekker verder met zichzelf en zijn vriendjes te verrijken terwijl hij het land verder in de afgrond duwt.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 20:50 schreef bertrandtraore het volgende:
[..]
Ik vind dat Erdogan moreel verplicht is om nu militair in te begrijpen. Op naar de bevrijding van Jeruzalem.
Die hebben geen zin in de zoveelste vernedering.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 20:53 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Terwijl de Arabieren op hun luie reet zitten? Laat eerst de Arabieren eens in actie komen. Verdomme zeg.
quote:
Dat is niet de vraag. Nogmaals, wat voor antwoord verwacht je op zo'n vraag, en met wat voor doel stel je zo'n vraag?quote:
En al die schuimbekkende Turken trappen er in ja, achachach.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 20:55 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Erdogan doet niets, die blaft wat voor zijn radicale achterban te plezieren en gaat daarna lekker verder met zichzelf en zijn vriendjes te verrijken terwijl hij het land verder in de afgrond duwt.
Ik heb je al vaker antwoord gegeven, ik ben actief dienend met ondertussen een goeie 30 dienstjaren. Als je me niet gelooft is dat allemaal prima maar zeg dat dan. Dan ga ik er niet meer op reageren aangezien ik helemaal geen zin heb om iemand te overtuigen, die tijd heb ik wel een beetje gehad. Het interesseert me simpelweg nul komma nul als iemand mij niet gelooft.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 20:44 schreef Jaroon het volgende:
Omdat ik zo weinig echte emotie van je voel misschien. Mss vraag ik het te vaak.
Als ik geen antwoord heb reageer ik meestal niet... En als je me een vraag stelt waar ik geen antwoord op heb dan zeg ik gewoon dat ik geen atntwoord heb.quote:Ik verwacht van jou mss soms ook een antwoord wat je niet hebt.
Arabarien doen er ook weinig aan verder. Maar ik ben het met je eens dat dit geen afmaakpartij moet worden.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 20:52 schreef Werkperd het volgende:
daar wonen gewoon mensen. Tyfusquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 20:50 schreef KoningWouter het volgende:
[ twitter ]
Gaat wel lekker loos in Gaza
Precies, nooit kritisch zijn op het Westen, want je woont in het Westen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 20:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
En toch genieten van alle zegeningen van het Westen.
Dat is oorlog hè. In Berlijn woonden ook gewoon mensen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 20:57 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
daar wonen gewoon mensen. Tyfus
Ben best benieuwd wat er in Nederlandse moskeeën precies wordt geroepen over dit conflict. Of men daar de boel verder op scherp zet of een verzoenendere toon aanslaat. Jij niet?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 20:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
[..]
Dat is niet de vraag. Nogmaals, wat voor antwoord verwacht je op zo'n vraag, en met wat voor doel stel je zo'n vraag?
Ja, hopelijk een verborgencameraactie van Albertooooooooooooooooooooooooooooooooooooo.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:00 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ben best benieuwd wat er in Nederlandse moskeeën precies wordt geroepen over dit conflict. Of men daar de boel verder op scherp zet of een verzoenendere toon aanslaat. Jij niet?
Hamas was in zekere zin heel gunstig voor Israel omdat zo de politieke leiding in Israel legitimatie had om de status quo te behouden.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 20:47 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Er zijn er veel die wel zo doen. Hun hele act maakt dat ze natuurlijk gewoon op 20-0 op PR gebied achterstaan. Israëliërs, of laat ik het zo zeggen: de staat Israël is daar gewoon extreem slecht in.
Laten we overigens de onstaansgeschiedenis van Hamas niet vergeten.... is ook leuk om even in te duiken.
Ik sta hier niet op jouw manier in. Het is te complex. Ik heb commentaar op beide kanten.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 20:59 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Als jij dit kan zeggen dat betekent het dat mensen eindelijk beginnen in te zien hoe kwaadaardig Israël is.
Als je daar 'best benieuwd' naar was dan had je het vast op een andere manier verwoord. Er komt weinig oprechtheid naar voren uit je post. Het voelt eerder als het zoeken naar bevestiging van je beeld of het wegzetten van stereotyperingen (zie je eerdere post inzake het martelaarschap).quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:00 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ben best benieuwd wat er in Nederlandse moskeeën precies wordt geroepen over dit conflict. Of men daar de boel verder op scherp zet of een verzoenendere toon aanslaat. Jij niet?
Van wie? De mensen die in het westen wonen en meewerken?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:01 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Volgens mij is er geen sprake van algehele aversie tegen het Westen. Wel tegen een aantal specifieke politieke keuzes. Maar ik hoor het graag als ik ernaast zit.
Yes, wordt je niet vrolijk van, als ik de emoties, haat en soms opruiende teksten op de socials lees beloven het ook weer leuke dagen te worden in Europa.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
Sowieso escaleert de boel alleen maar verder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |