Wat een pech voor jequote:Op vrijdag 27 oktober 2023 14:22 schreef Arizona het volgende:
@:yesse wat lastig die duizeligheid! Hopelijk gaat dat snel over.
@:esf1gamer hopelijk word jij ook niet ziek!
@:redefine ben jij wel weer helemaal de oude inmiddels?![]()
Ik sta trouwens ook niet stabiel op mijn benen, ik was vanmorgen nog even de stad in en ik stapte bijna mis op de roltrapen ik stootte mijn hoofd aan de dakrand van de auto bij het instappen
![]()
(Die hoofdpijn had ik daarvoor al)
Ja. Weer helemaal hersteld. Op een klein beetje mindere energie dan ervoor na. Maar dat is ook weer bijna op niveau.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 14:22 schreef Arizona het volgende:
@:yesse wat lastig die duizeligheid! Hopelijk gaat dat snel over.
@:esf1gamer hopelijk word jij ook niet ziek!
@:redefine ben jij wel weer helemaal de oude inmiddels?![]()
Ik sta trouwens ook niet stabiel op mijn benen, ik was vanmorgen nog even de stad in en ik stapte bijna mis op de roltrapen ik stootte mijn hoofd aan de dakrand van de auto bij het instappen
![]()
(Die hoofdpijn had ik daarvoor al)
Het land kunnen ze dan wel opdoeken als ze zelfs de WK finale bij het korfbal niet meer halen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 15:36 schreef blackswangreen het volgende:
Het verdriet van België.
https://sporza.be/nl/2023(...)-duel~1697455151257/
Blijft toch een rare taal het Vlaamsquote:Ya-hui Cho deed de Belgen dood met 7 punten
Een echte dooddoener.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 15:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Blijft toch een rare taal het Vlaams
quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 15:36 schreef blackswangreen het volgende:
Het verdriet van België.
https://sporza.be/nl/2023(...)-duel~1697455151257/
Is België nou zo slecht geworden of heeft de rest een stap vooruit gezet?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 15:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het land kunnen ze dan wel opdoeken als ze zelfs de WK finale bij het korfbal niet meer halen.
Ja. @Fred_B won voor het laatst in 1991.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 15:53 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Is België nou zo slecht geworden of heeft de rest een stap vooruit gezet?
Vroeger was zelfs Nederland-België een wedstrijd waarvan je wist dat het spannend ging worden, ook al won Nederland 9 van de 10 keer.
Dat waren ook wel mijn gloriedagen bij de korfbal. Tegenwoordig word ik hooguit nog als grensrechter ingezet.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 16:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. @:Fred_B won voor het laatst in 1991.
Ik kan niet echt inschatten hoe België zich ontwikkelt, maar België heeft de finale van het EK/WK volgens mij wel vaker gemist.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 15:53 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Vroeger was zelfs Nederland-België een wedstrijd waarvan je wist dat het spannend ging worden, ook al won Nederland 9 van de 10 keer.
Je weet hoe dat gaat in het moderne korfbal, er zijn geen kleine ploegen meer.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 15:53 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Gelukkig niet als vierde official.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 16:19 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat waren ook wel mijn gloriedagen bij de korfbal. Tegenwoordig word ik hooguit nog als grensrechter ingezet.
Ja Taiwan uit is tegenwoordig toch wel een wedstrijd waar je met knikkende knieën naartoe gaat.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 16:28 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Je weet hoe dat gaat in het moderne korfbal, er zijn geen kleine ploegen meer.
Iedereen kan tegenwoordig een goede organisatie neerzetten. Gewoon met zijn allen voor de korf gaan liggen en gokken op de counter.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 16:28 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Je weet hoe dat gaat in het moderne korfbal, er zijn geen kleine ploegen meer.
Ja, als je je niet vrij kan maken op zaterdagavond omdat je vierde man bij een korfbalwedstrijd moet zijn, hou je weinig vrienden over hoor.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 17:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Gelukkig niet als vierde official.
Een herkenbaar probleem voor velen van onsquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 17:28 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, als je je niet vrij kan maken op zaterdagavond omdat je vierde man bij een korfbalwedstrijd moet zijn, hou je weinig vrienden over hoor.
Daar kom je met dat U vorm korfbal van Frons de Boer niet meer doorheen nee.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 17:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Iedereen kan tegenwoordig een goede organisatie neerzetten. Gewoon met zijn allen voor de korf gaan liggen en gokken op de counter.
Catenacciokorfbal. Daar staan de Taiwanezen om bekend.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 17:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Iedereen kan tegenwoordig een goede organisatie neerzetten. Gewoon met zijn allen voor de korf gaan liggen en gokken op de counter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |