abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211100570
twitter

quote:
Baudet heeft 'flinke bult' na aanval in Gent: 'Heel naar dat dit is gebeurd'

FvD-leider Thierry Baudet noemt de aanval op hem bij de ingang van de Universiteit Gent "het gevolg van een enorme demoniseringscampagne". Een onbekende man sloeg de politicus vanavond tegen zijn hoofd met een paraplu kort voordat Baudet een lezing zou geven. De dader is direct opgepakt.

De lezing ging iets na de geplande begintijd van 20.00 uur alsnog door. Na afloop zei Baudet tegen het NPO Radio 1-programma Langs de Lijn en Omstreken dat het naar omstandigheden goed gaat. "Ik heb mijn lezing kunnen geven nadat ik even een glaasje water heb gedronken. Maar het is natuurlijk heel naar dat dit is gebeurd."

Baudet zegt een "behoorlijke bult" op zijn hoofd te hebben. "Dat ga ik nog laten nakijken."

'Leek op een soort hinderlaag'
"Dit is natuurlijk het gevolg van een enorme demoniseringscampagne", vervolgt de politicus. "We hebben een vredelievende boodschap. We willen bepaalde dingen beleidsmatig anders. En het is zo belangrijk dat we op een normale manier in discussie blijven in dit land."

Over het moment van de aanval zegt Baudet dat het heel snel ging en dat hij niet goed doorhad wat er gebeurde. "Ik kwam aanlopen en werd aan de rechterkant afgeleid. Toen sprong er vanaf de linkerkant iemand op me af met, wat later bleek, een paraplu. Het leek op een soort hinderlaag die ze hadden neergezet."

Baudet spreekt het vermoeden uit dat er "iets met de paraplu was gedaan". "Zo hard kun je niet slaan met een normale paraplu."

Vlaams Belang-politicus Filip Dewinter was bij het incident. Op een video die hij heeft gedeeld op X is te zien dat de FvD-leider wordt geraakt op het moment dat hij het gebouw van de universiteit binnenloopt.

Protest voor aanvang
In de video is te horen dat de dader na het uitdelen van de klap, in het Oekraens, "nee tegen fascisme, nee tegen Poetinisme" roept tegen Baudet. Zelf zegt de FvD-leider dit niet te hebben gehoord.

Baudet heeft zich in het verleden regelmatig pro-Russisch uitgelaten, onder andere over het onderzoek naar het neerhalen van vlucht MH17. Vlak voor de inval van Rusland in Oekrane noemde Baudet Poetin "de leider van conservatief Europa. Prachtige vent."

Een uur voor aanvang van de lezing protesteerden er in het centrum van Gent, niet ver van de universiteit, enkele tientallen mensen tegen de komst van Baudet. Volgens een journalist van de Vlaamse omroep VRT hadden zij een Oekraense vlag bij zich.

Gedoe over lezing
Voorafgaand aan het bezoek van Baudet aan de Gentse universiteit was er al gedoe over de lezing, die was georganiseerd door de conservatieve studentenvereniging KVHV. De universiteit zag de lezing liever niet doorgaan vanwege incidenten met eerdere gastsprekers. Maar de Raad van State oordeelde dat de veiligheid wel gegarandeerd kon worden en dat de universiteit haar voorzieningen ter beschikking moest stellen voor de lezing.

https://nos.nl/artikel/24(...)r-dat-dit-is-gebeurd
Oekraense 'parapluterrorist' die Nederlandse politicus Thierry Baudet sloeg met oranje paraplu opgepakt en weer vrijgelaten
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_211100604
quote:
Ik ben blij dat ik een klap op mijn kop heb gekregen”, zegt Baudet die even later schijnbaar ongeschonden in de aula het woord voerde. “Zo kan ik tonen dat dit ook kan gebeuren. Maar wij zijn met zoveel meer. We hebben zoveel meer kracht. Als we allen de moed hebben om ons te laten zien. Laat ons ons samen verenigen. Dan is het binnen een paar dagen afgelopen.”
https://pnws.be/thierry-b(...)oofd-in-gent-videos/

Dit is puzzling. Wie bedoelt Baudet met "wij" ?
En die "wij" moeten zich verenigen en "Dan is het binnen een paar dagen afgelopen"
Wat is afgelopen? Oekraners die hem meppen?
Dat is al afgelopen..... maar zo niet... hoe moet een verenigd "wij" dat permanent voorkomen . En nog wel binnen een paar dagen ?
Niet realistisch plannetje van B.
pi_211100632
Omg het is een reeks, even lezen c_/
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 14:15:33 #4
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_211100638
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_211100678
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 14:12 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
https://pnws.be/thierry-b(...)oofd-in-gent-videos/

Dit is puzzling. Wie bedoelt Baudet met "wij" ?
En die "wij" moeten zich verenigen en "Dan is het binnen een paar dagen afgelopen"
Wat is afgelopen? Oekraners die hem meppen?
Dat is al afgelopen..... maar zo niet... hoe moet een verenigd "wij" dat permanent voorkomen . En nog wel binnen een paar dagen ?
Niet realistisch plannetje van B.
Misschien gaan ze wel boos de straat op en toveren ze elke Oekraner die met een paraplu durft rond te lopen gewoon naar de maan? :?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_211100680
Het ging natuurlijk weer over de ondergang van Europa. Ons avondland.

quote:
Thierry Baudet - Niemand in de cockpit: de ondraaglijke onnozelheid van Europa's ondergang

Donderdag 26 oktober komt niemand minder dan Thierry Baudet naar het Gentse als openingslezing van het KVHV-Gent. Hij zal het hebben over de ondergang van Europa en de rol van de Europese jeugd in de toekomst.
https://m.facebook.com/kvhvgent
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 14:24:26 #7
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_211100707
quote:
5s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 14:20 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Misschien gaan ze wel boos de straat op en toveren ze elke Oekraner die met een paraplu durft rond te lopen gewoon naar de maan? :?
Maar de aarde is toch plat? Bestaat de maan wel?
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_211100755
quote:
84s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 14:24 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Bewijs maar dat Thierry gisteren in Belgi was. _O-
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_211100767
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 14:28 schreef capricia het volgende:

[..]
Bewijs maar dat Thierry gisteren in Belgi was. _O-
Het was een Reptillian 😱
pi_211100776
quote:
84s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 14:24 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Volgens Geertjeuh is Sjerrie al halverwege.
pi_211100796
_O-
pi_211100800
quote:
15s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 14:31 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Volgens Geertjeuh is Sjerrie al halverwege.
_O-

Ook weer dat nonrealistische van Baudet, naar eigen dromerij de belangrijkste intellectueel van Nederland
pi_211100802

[ Bericht 100% gewijzigd door torentje op 27-10-2023 14:35:54 ]
  Spellchecker vrijdag 27 oktober 2023 @ 14:42:25 #14
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 14:43:38 #15
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211100873
Geweld tegen politici is gewoon geen optie

maar ok ik moest grinniken
got me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know
pi_211100877
Maar laten we vooral vaststellen dat dit incident dus niets met rechts of links in Nederland te maken heeft maar enkel met Baudets steun aan Ruslands aanval op Oekraine.
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 14:44:59 #17
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_211100887
quote:
"Ik ben blij dat ik een klap op mijn kop heb gekregen”, zegt Baudet die even later schijnbaar ongeschonden in de aula het woord voerde. “Zo kan ik tonen dat dit ook kan gebeuren. Maar wij zijn met zoveel meer. We hebben zoveel meer kracht. Als we allen de moed hebben om ons te laten zien. Laat ons ons samen verenigen. Dan is het binnen een paar dagen afgelopen.”
Heeft hij deze speech uit het handboek "Fascisme voor dummies" gejat?
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_211100890
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 14:42 schreef maily het volgende:
#3 al?! _O-
3 keer geslagen :s)
pi_211100896
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 14:02 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Welk soort gedrag verdient precies een ''corrigerende tik'' (lees: een gewelddadige reactie)?
Er zullen vast wel voorbeelden zijn die je zelf kan bedenken van type mensen die van jou best een keer een slag voor hun harses mogen hebben, toch?

Maar neem bijvoorbeeld jongeren in een probleemwijk bij een confrontatie met politie. Uitschelden, bedreigen, in het gezicht spugen. Ik heb er geen enkel probleem mee als zo'n kut joch dan een slag in z'n gezicht krijgt en een nachtje in de cel mag doorbrengen tot ie op een normale manier met mensen kan omgaan.

Willem Engel verdiende ook gewoon een slag op z'n smoel tijdens de Corona periode. Niets vrijheid van meningsuiting, gewoon bek houden en zitten met je onzin.

Het hele idee dat iedereen maar alles moet kunnen doen en zeggen zonder enige consequentie is gewoon belachelijk. Politici hebben wellicht (terecht) meer ruimte om zonder consequenties hun verhaal te doen, maar ook daar zit een grens aan. Tjerrie is die grens echt al jaren geleden over gegaan met al z'n onzin. Dat heeft geen fuck meer met meningen te maken.
No amount of money ever bought a second of time.
pi_211100898
Het was al niet eens maar op het Belgische journaal, dader weer op vrije voeten en snel vergeten. Politiek vervolgen en politieke tegenstanders vogelvrij verklaren, dat is nou een fascistische methode.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_211100915
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 14:46 schreef Weltschmerz het volgende:
Het was al niet eens maar op het Belgische journaal, dader weer op vrije voeten en snel vergeten. Politiek vervolgen en politieke tegenstanders vogelvrij verklaren, dat is nou een fascistische methode.
Misschien hadden de Belgen het wat serieuzer genomen als er meer schade was dan een blauwe plek.
pi_211100923
quote:
Hmmm een pets met een paraplu is sowieso geen zwaar misdrijf.
Daar gaat niemand jaren voor de bak in.
Moet dat anders zijn als een politicus de pets krijgt?
  Moderator vrijdag 27 oktober 2023 @ 14:50:26 #23
236264 crew  capricia
pi_211100928
quote:
Ik vroeg me het vorige deel al af of de ambassadeur op het matje geroepen gaat worden.
Het is geweld tegen een Nederlands politicus. Op vreemde bodem.

Daar mag je echt wel wat van vinden. Ongeacht wie het is.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_211100930
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 14:44 schreef Tijger_m het volgende:
Maar laten we vooral vaststellen dat dit incident dus niets met rechts of links in Nederland te maken heeft maar enkel met Baudets steun aan Ruslands aanval op Oekraine.
De paraplu kwam uit de Oekrane. Niet van links.

Maar ...terzijde.. Baudet bashen doe ik graag aan mee, Toch trek ik een grens. Ik kan hem wel extreemrechts noemen, maar niet een fascist. Een fascist wil de parlementaire democratie afschaffen. Baudet minacht zijn collega-kamerleden, maar niet de democratie, zover ik weet.
Een fascist wil een rechtse (1) dictatuur(2) met monocultureel beleid (3). Baudet voldoet aan 2 van deze 3 genoemde eigenschappen.
pi_211100935
Laat 'ie zeg lekker bij Staphorst en Urk houden. Lijkt me veiliger.
Rule of acquisition #214. Never begin a business negotiation on an empty stomach.
  Moderator vrijdag 27 oktober 2023 @ 14:51:59 #26
236264 crew  capricia
pi_211100940
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 14:48 schreef Joppiez het volgende:

[..]
Misschien hadden de Belgen het wat serieuzer genomen als er meer schade was dan een blauwe plek.
Die lezing was eerst dus afgezegd. Omdat de Universiteit zijn veiligheid niet kon garanderen.
Dus ja, het had erger kunnen aflopen. En vooral een flater voor die beveiliging.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_211100942
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 14:50 schreef capricia het volgende:

[..]
Ik vroeg me het vorige deel al af of de ambassadeur op het matje geroepen gaat worden.

Het is geen actie van Oekraine maar van een persoon uit Oekraine, het zou dus onzinnig zijn om de ambassadeur daarvoor op het matje te noemen. De regering van Oekraine is, vziw, hier niet verantwoordelijk voor.
  Moderator vrijdag 27 oktober 2023 @ 14:52:58 #28
236264 crew  capricia
pi_211100949
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 14:52 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Het is geen actie van Oekraine maar van een persoon uit Oekraine, het zou dus onzinnig zijn om de ambassadeur daarvoor op het matje te noemen. De regering van Oekraine is, vziw, hier niet verantwoordelijk voor.
Belgi doelde ik op.
Hebben we geen Belgische ambassadeur?
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_211100955
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 13:21 schreef Momo het volgende:

[..]
De vraag is ook wel wat FvD nu is. Die zijn in de laatste jaren helemaal het hoefijzer opgegaan. Het is geen PVV of die partij van Filip de Winter.
Anti establishment partij, de spreekbuis voor anti vaccers, complot theoretici en wappies van allerlei pluimage. Tevens pro Poetin, pro Trump, en anti Israel.

Ik denk dat je het zo wel kan samenvatten.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_211100957
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 14:52 schreef capricia het volgende:

[..]
Belgi doelde ik op.
Hebben we.
Rule of acquisition #214. Never begin a business negotiation on an empty stomach.
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 14:54:54 #31
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_211100969
quote:
De paraplu kwam wel van links. Daar stond die man hem op te wachten.
  Moderator vrijdag 27 oktober 2023 @ 14:54:56 #32
236264 crew  capricia
pi_211100970
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 14:53 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
Hebben we.
^O^
Die mag hier echt wel op aangesproken worden.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_211100975
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 14:52 schreef capricia het volgende:

[..]
Die hebben we wel, dacht ik, maar ik vermoed sterk dat Rutte het telefoonnummer van zijn Belgische collega wel heeft maar het lijkt mij wat vergezocht om Belgie op het matje te roepen hiervoor.
pi_211100978
pi_211100979
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 14:54 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
De paraplu kwam wel van links. Daar stond die man hem op te wachten.
Rechts of links in Nederland zei ik :P
pi_211100984
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 14:51 schreef capricia het volgende:

[..]
Die lezing was eerst dus afgezegd. Omdat de Universiteit zijn veiligheid niet kon garanderen.
Dus ja, het had erger kunnen aflopen. En vooral een flater voor die beveiliging.
Ik vind de beelden wel bijzonder. Recht voor de ingang staat een man met capuchon een beetje in elkaar gedoken.
Die had ik toch echt eerst verzocht weg te gaan voor ik Baudet naar de deur liet gaan.
  Moderator vrijdag 27 oktober 2023 @ 14:57:02 #37
236264 crew  capricia
pi_211100988
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 14:56 schreef mootie het volgende:

[..]
Ik vind de beelden wel bijzonder. Recht voor de ingang staat een man met capuchon een beetje in elkaar gedoken.
Die had ik toch echt eerst verzocht weg te gaan voor ik Baudet naar de deur liet gaan.
Idem hier.

En dat Filip Dewinter ook stond te filmen.
Heel bijzonder dit.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_211100996
quote:
Da's de verkeerde ambassade, he? De vraag was of Belgie een ambassade in Nederland heeft :P
pi_211100997
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 14:57 schreef capricia het volgende:

[..]
Idem hier.

Heel bijzonder dit.
Misschien moeten wij ons aanbieden als beveiligingsteam van Baudet :7
pi_211101000
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 14:57 schreef capricia het volgende:

[..]
Idem hier.

Heel bijzonder dit.
Ah, een false flag! Ik heb het door nu. Het is natuurlijk een pro-Russische Oekrainse acteur geweest.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 27-10-2023 14:58:45 ]
pi_211101002
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 14:57 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Da's de verkeerde ambassade, he? De vraag was of Belgie een ambassade in Nederland heeft :P
Dacht het niet.
pi_211101003
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 14:51 schreef capricia het volgende:

[..]
Baudet moet in het vervolg wat (extra) bodyguards meenemen.
Hij kan vast wel bij het Kremlin of een Russische oligarch wat sponsorgeld ronselen.
pi_211101027
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 11:58 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Mensen vinden altijd wel iets om kwaad over te worden.

Als je politieke partijen wil gaan verbieden mag er wel eens goed worden uitgelegd waar de grens dan komt te liggen en wie de grens bepaald.
Ik vermoed dat er heel veel lichtgelovige burgers kwaad worden als politieke partijen de agressieve territorium-uitbreiding van sommige politieke leiders in het openbaar verdedigen.
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 15:03:51 #44
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_211101033
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 14:56 schreef mootie het volgende:

[..]
Op zich wel een wijze les. Die antifascist met paraplu zal misschien zijn leven redden doordat beveiliging nu strenger gaat controleren.
pi_211101048
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 14:53 schreef Hathor het volgende:

[..]
Anti establishment partij, de spreekbuis voor anti vaccers, complot theoretici en wappies van allerlei pluimage. Tevens pro Poetin, pro Trump, en anti Israel.

Ik denk dat je het zo wel kan samenvatten.
Niet altijd anti-Israel geweest, althans, voor de buhne dan? Bovendien.. wat is ECHT anti-Israel?

Let op: Als iemand 1 radicale factie binnen Israel steunt, die helemaal niet goed voor Israel is.. dan steun je dus niet "Israel", maar een radicaal deel daarvan. Zo "help" je iemand naar de knoppen, dat is geen helpen :D als je dat bedoelt, dan geef ik je gelijk.

Hier een kort overzicht van het gedraai van FVD.. hier gaat hij zich echt niet uit lullen.

Augustus 2016: In een tweet van Thierry, "Gotta love Israel. Happiness & democracy in the Middle East. "WATCH: Absolutely INSANE Israeli beach scene"

Maart 2019: https://www.joods.nl/2019(...)-baudet-over-israel/
quote:
Wij steunen Israel onvoorwaardelijk, het is een bondgenoot, een democratie. punt.
Oktober 2023: FVD steunt Israel niet meer onvoorwaardelijk.

11 Oktober 2023: Thierry zegt
quote:
Daarbij voelen wij ons erg ongemakkelijk bij de binaire keuze, die ons door de hoog oplopende emoties wordt opgedrongen. Ben je niet onvoorwaardelijk voor de ene partij, dan kies je dus voor de andere partij (!)

Dat beeld wordt een beetje gecreeerd, alsof het een voetbalwedstrijd is, een computergame
bron:
Dat is bijzonder, hij heeft ZELF gezegd, in 2019: Wij steunen Israel (en Netanyahu) onvoorwaardelijk, punt. En nu zegtie, jaaa dat is allemaal zo binair :') wat een hypocriet, weet je meteen hoeveel zijn woorden waard zijn. Gelukkig was zijn opponent enigzins voorbereidt en legde dit meteen voor z'n voeten: Meneer Baudet, je stemgedrag, je uitingen zeggen totaal iets anders.

Het kan dus zijn, dat 1 persoon zegt:

- Ik steun Israel, terwijl die een radicale partij steunt, die niet in het belang van Israel handelt. <- niet anti-semitisch.
- Ik steun Israel, maar dan de Joodse mensen die anti-zionist zijn <- en je bent een anti-semiet.

Zien jullie het al? Je kan dus oprecht bezorgd zijn over Joodse levens, en TOCH een anti-semiet stempel krijgen. Rara hoe kan dat.. ik denk dat ik het antwoord heb: https://nl.wikipedia.org/wiki/Two-Face

Harvey 2 Face.. beoordeel maar eens een Januskop! Ik wens een ieder veel succes, daar ga je niet uitkomen.

- Maar het is zo'n lieve jongen <- klopt
- Maar hij is zo aggressief <- klopt ook
- Maar hij doet veel goede daden <- klopt!
- Maar hij mergelt zijn werknemers uit <- klopt ook!
- Maar hij is zo succesvol <- klopt
- Maar hij woont in de gettho <- klopt

Dat is allemaal dezelfde Januskop, die kan je niet per stuk beoordelen op zijn merites.. hij is goed, en slecht,
het zogenaamde licht EN de duisternis. Als je dat niet ziet, dan kom je hier nooit uit.

Dit, is voor mij, in een notendop de reden dat het zo verschrikkelijk lastig discussieren is.. iedereen praat over 1 helft van de Januskop, hoe het hem/haar zo uitkomt.

[ Bericht 4% gewijzigd door Buikbrein op 27-10-2023 15:38:54 ]
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 15:07:31 #46
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_211101068
Extreemlinks weer bezig :N
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 15:08:05 #47
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_211101070
quote:
:')
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
pi_211101092
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 15:07 schreef phpmystyle het volgende:
Waar? Wie? Hoe?
pi_211101093
quote:
Riiiiiiiight.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_211101105
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 15:11 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Riiiiiiiight.
Dan weet jij vast wel wat deze Oekrainse meneer die Baudet sloeg stemde bij de verkiezingen in Oekraine?
pi_211101142
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 15:07 schreef phpmystyle het volgende:
Een Oekrainer die Baudet slaat vanwege zijn onvoorwaardelijke steun aan Poetin's inval in Oekraine is extreemlinks? Bijzonder verhaal weer

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 27-10-2023 15:17:30 ]
pi_211101151
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 15:12 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Dan weet jij vast wel wat deze Oekrainse meneer die Baudet sloeg stemde bij de verkiezingen in Oekraine?
Praat er voor de rest maar overheen hoor.

Het is gewoon een kansloosheid dat vanuit alle hoeken en gaten hier het goed wordt gepraat dat een politicus is aangevallen. Beetje hetzelfde als in het kaag topic, maar ben weer een illusie armer.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_211101164
quote:
5s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 15:11 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Waar? Wie? Hoe?
Ik ben ultra dus het gaat vast niet over mij.
pi_211101173
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 15:18 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
Ik ben ultra dus het gaat vast niet over mij.
Ultra-rechtslinks zeker.
pi_211101176
quote:
8s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 15:19 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Ultra-rechtslinks zeker.
Inderdaad beide vanaf de linkerkant. Een lastige dit. :{
pi_211101252
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 15:17 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Een Oekrainer die Baudet slaat vanwege zijn onvoorwaardelijke steun aan Poetin's inval in Oekraine is extreemlinks? Bijzonder verhaal weer
Hoho hij riep dat ie tegen het fascisme is. Dan moet ie haast wel links zijn toch?
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_211101291
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 15:32 schreef recursief het volgende:

[..]
Hoho hij riep dat ie tegen het fascisme is. Dan moet ie haast wel links zijn toch?
Belagers van Sigrid Kaag zijn ook vast links.
pi_211101333
quote:
Heeft ie al een verklaring afgelegd?

Wat ik weet is dat ie op z'n oostbloks 'antifascisme' riep; een leus passend bij dezelfde groep die Baudet al vaker heeft belaagd - en volgens mij ook een rol speelde bij de overweging van de GU om zijn toespraak te annuleren.

Bovendien lijkt het er niet op dat ie goed Nederlands/Vlaams spreekt, wat impliceert dat iemand hem op de hoogte heeft moeten stellen van wie Baudet wel niet is. Zou dat een rechtsgeaard persoon geweest zijn?

Oh, en ik zag nog de antifascistische vuist opduiken op het moment van impact. Is die al geduid?
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_211101341
quote:

[..]
Voor figuren die zich aangetrokken voelen tot Poetin en / of Baudet ongetwijfeld…

En gelijk een leuke gelegenheid om het eigen straatje schoon te vegen…
pi_211101353
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 15:32 schreef recursief het volgende:

[..]
Volgens die BBB'er zijn bij D66 ook fascistisch. Ingewikkeld dit…
  Forum Admin vrijdag 27 oktober 2023 @ 15:44:41 #61
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_211101356
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 15:17 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Het is gewoon een kansloosheid dat vanuit alle hoeken en gaten hier het goed wordt gepraat dat een politicus is aangevallen. Beetje hetzelfde als in het kaag topic, maar ben weer een illusie armer.
Dat doet hij niet, dit heeft simpelweg geen hol met links of rechts te maken.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 15:48:29 #62
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_211101374
quote:

[..]
Niet alleen zijn steun aan Poetin met betrekking tot de inval, vergeet niet wie een van de grootste aanjagers van het Oekrane-referendum in 2016 was, Baudet is al heel lang heel erg anti-Oekrane, en vindt zeker niet dat het bij Europa hoort.
De vraag is dan vooral of hij destijds al in de zak van Poetin zat.
Wullie bin KOEL Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_211101391
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 15:48 schreef Leandra het volgende:
Niet alleen zijn steun aan Poetin met betrekking tot de inval, vergeet niet wie een van de grootste aanjagers van het Oekrane-referendum in 2016 was, Baudet is al heel lang heel erg anti-Oekrane, en vindt zeker niet dat het bij Europa hoort.
Hoe zou Baudet kunnen menen dat Oekrane, liggend in Europa, niet bij Europa hoort? Ben je toevallig een propagandaslachtoffer die het onderscheid tussen Europa en de EU niet meer begrijpt, of ben je een bewust proponent van dergelijke misleiding?

Verder wel komisch hoor, dat selectieve complotgeshop.
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 15:53:33 #64
3542 Gia
User under construction
pi_211101400
Hoorde op de radio dat hij geen hersenletsel heeft. Dacht meteen: "Nee, natuurlijk niet, dat kan ook niet, want daar moet je wel hersens voor hebben."
pi_211101408
quote:
2s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 15:44 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Volgens die BBB'er zijn bij D66 ook fascistisch. Ingewikkeld dit…
Er zijn dan ook mensen die zeggen dat D66 extreemlinks is.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 15:55:19 #66
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_211101409
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 15:52 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Hoe zou Baudet kunnen menen dat Oekrane, liggend in Europa, niet bij Europa hoort? Ben je toevallig een propagandaslachtoffer die het onderscheid tussen Europa en de EU niet meer begrijpt, of ben je een bewust proponent van dergelijke misleiding?

Verder wel komisch hoor, dat selectieve complotgeshop.
Ga je nou net doen alsof Baudet niet een van de grootste aanjagers van het Oekrane-referendum van 2016 was?
Wullie bin KOEL Soneal
  Forum Admin vrijdag 27 oktober 2023 @ 15:59:51 #67
pi_211101438
quote:

[..]
Denk het wel. Als je ziet dat de pvv dat ook al heel lang zit.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_211101447
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 15:53 schreef Gia het volgende:
Hoorde op de radio dat hij geen hersenletsel heeft. Dacht meteen: "Nee, natuurlijk niet, dat kan ook niet, want daar moet je wel hersens voor hebben."
Hij heeft een hersenschudding en kan voorlopig geen campagne voeren.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 16:03:28 #69
3542 Gia
User under construction
pi_211101457
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 16:01 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Hij heeft een hersenschudding en kan voorlopig geen campagne voeren.
Broodje aap, want dat is niet mogelijk.
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 16:04:03 #70
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_211101463
quote:

[..]
Ik vind dit altijd een beetje goedkoop. Want als je Oekrane niet ten koste van alles steunt, dan zit je natuurlijk in de zak van Poetin. Dat kan niet anders.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_211101466
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 15:55 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ga je nou net doen alsof Baudet niet een van de grootste aanjagers van het Oekrane-referendum van 2016 was?
Waarom zou ik dat moeten doen in een reactie op de misleidende stelling dat Baudet van mening is dat Oekrane niet bij Europa hoort?
pi_211101475
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 16:03 schreef Gia het volgende:

[..]
Broodje aap, want dat is niet mogelijk.
Dit is grappig bedoeld....of meen je het serieus?

Baudet is een complete randdebiel, maar lollig gaan doen dat een politicus om zijn mening een hersenschudding word geslagen is niet heel grappig.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_211101491
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 16:04 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Ik vind dit altijd een beetje goedkoop. Want als je Oekrane niet ten koste van alles steunt, dan zit je natuurlijk in de zak van Poetin. Dat kan niet anders.
Dat klopt in het geval van Baudet dan ook prima.
  Forum Admin vrijdag 27 oktober 2023 @ 16:09:59 #74
pi_211101492
quote:

[..]
Je maakt er zelf een valse tegenstelling van. Er zitten wel meer smaken tussen dan wel of niet en in het geval van Baudet kunnen we zeker concluderen van wel. Het is geen gesoleerd voorval.
pi_211101496
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 15:59 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Denk het wel. Als je ziet dat de pvv dat ook al heel lang zit.
De man die tonnen van organisaties uit de VS ontvangt en een Isralische vlag boven zijn bureau heeft hangen is stiekem een pion van Putin?
  Forum Admin vrijdag 27 oktober 2023 @ 16:12:48 #76
pi_211101504
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 16:11 schreef Akathisia het volgende:

[..]
De man die tonnen van organisaties uit de VS ontvangt en een Isralische vlag boven zijn bureau heeft hangen is stiekem een pion van Putin?
Ik zeg niet dat hij een spion is, maar dat er banden tussen en hem en het Kremlin zijn is wel duidelijk. Heb je zijn ommezwaai omtrent het israel/Palestina conflict meegekregen?
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 16:13:24 #77
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_211101509
quote:

[..]
Nee, dat stel ik niet, maar gezien zijn huidige pro-Poetin houding en zijn vreugde over de oorlog in de Oekrane, vraag ik mij wel af of hij in 2016, toen hij een van de grootste aanjagers van het Oekrane-referendum was, ook al zo pro-Poetin was, hij was in ieder geval al anti-Oekrane.

En het lijkt me dat ik me dat gewoon mag afvragen.
Jij framet dat gelijk.
Wullie bin KOEL Soneal
pi_211101515
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 16:09 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Je maakt er zelf een valse tegenstelling van. Er zitten wel meer smaken tussen dan wel of niet en in het geval van Baudet kunnen we zeker concluderen van wel. Het is geen gesoleerd voorval.
In de zak zitten impliceert in de regel dat een van de twee partijen geld krijgt om andermans belangen te behartigen, toch?
pi_211101521
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 16:12 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Ik zeg niet dat hij een spion is, maar dat er banden tussen en hem en het Kremlin zijn is wel duidelijk. Heb je zijn ommezwaai omtrent het israel/Palestina conflict meegekregen?
Pion, zei ik. Maar nee, niet meegekregen. We hebben het over Wilders, toch?
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 16:16:09 #80
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_211101531
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 16:14 schreef Akathisia het volgende:

[..]
In de zak zitten impliceert in de regel dat een van de twee partijen geld krijgt om andermans belangen te behartigen, toch?
Dat sluit ik idd niet uit, dat Baudet toen ook al op aandringen van Rusland begonnen is met het Oekrane-referendum.
Wullie bin KOEL Soneal
pi_211101532
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 16:13 schreef Leandra het volgende:
ook al zo pro-Poetin was, hij was in ieder geval al anti-Oekrane.

En het lijkt me dat ik me dat gewoon mag afvragen.
Jij framet dat gelijk.
Nee, je 'vroeg je af' of ie toen niet ook al in zijn zak zat.
pi_211101533
Hier nog een pareltje van Thierry: "Thierry Baudet spreekt bij ReAwaken America Tour met Trump, Mike Flynn en Ann Vandersteel"

Komtie: De wereldwijde anti-globalistische alliantie groeit. Thierry Baudet is in de VS voor de ReAwaken America Tour, waar hij de grootste bedreigingen voor het vrije Westen identificeert en de alternatieve visie van FVD presenteert.

bron: https://www.eumonitor.eu/(...)mza?ctx=vkbfkzyuqytw

Een Globale, anti-Globale alliantie :D
Reawaken? Zitten we in een Inception film, waar je 3x wakker moet worden?

Komt op me over als: Hoe krijg je in de Parabel de Ezel in zijn hok? Door de Ezel de andere kant op te duwen dan het hok.

Dat is in een notendop, wat Thierry, en deze Alliantie bereikt: De perfecte gecontroleerde oppositie, die de Ezel ogenschijnlijk uit het hok wilt duwen.. maar toch bereikt dat de Ezel in zijn hok komt, men gaat uit van ONZE koppigheid en gebruikt dat tegen ons.

Het erge is, dat velen er nog in trappen ook.. die denken werkelijk dat Thierry aan hun kant staat.

Het WEF is hem dankbaar, ze zijn volop in de aandacht, al hun plannen worden tot in detail uitgelegd door Thierry, prima reclame!! De ideeen blijven toch hangen, dat is wat telt.

Alles wat hij zegt dat er niet moet komen, gaat er komen, mede dankzij hem.

[ Bericht 3% gewijzigd door Buikbrein op 27-10-2023 16:23:23 ]
pi_211101538
We moeten kennelijk vriendjes worden met het land dat ons de afgelopen jaren al tig keer heeft bedreigd met kernwapens.
twitter
  Forum Admin vrijdag 27 oktober 2023 @ 16:17:13 #84
pi_211101542
quote:

[..]
Ik had het over Baudet, eigenlijk. Wilders heeft geen andere stelling ingenomen omtrent dat conflict nee. Maar tussen de pvv en het Kremlin zijn dus ook banden.
pi_211101543
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 16:16 schreef Leandra het volgende:

[..]
Dat sluit ik idd niet uit, dat Baudet toen ook al op aandringen van Rusland begonnen is met het Oekrane-referendum.
Waarom zou dat niet gewoon samenwerking genoemd kunnen worden (om bv gedeelde ideologische peilers) in plaats van dat het frame genjecteerd moet worden dat de een voor de ander zijn belangen werkt?
pi_211101553
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 16:17 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Ik had het over Baudet, eigenlijk. Wilders heeft geen andere stelling ingenomen omtrent dat conflict nee. Maar tussen de pvv en het Kremlin zijn dus ook banden.
Ah, ik reageerde op de aantijging richting de PVV in de post die ik geciteerd had. En het leek me ook redelijk bekend dat Wilders met een Isralische vlag op zijn kantoor zat, en al sinds jaar en dag geld uit de VS ontvangt.

Maar goed, ja; wat voor een banden? Ik kan me nog een longread-artikel heugen uit 2015 in de Groene. Daarin werd prachtig uiteengezet hoe de regerende politiek (en Koning) samen met onze grote gasjongens, wat dat betreft ook twee gezichten hebben. Hoe moeten we hen vanaf heden benaderen?
  Forum Admin vrijdag 27 oktober 2023 @ 16:19:41 #87
pi_211101557
quote:

[..]
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 16:17 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Waarom zou dat niet gewoon samenwerking genoemd kunnen worden (om bv gedeelde ideologische peilers) in plaats van dat het frame genjecteerd moet worden dat de een voor de ander zijn belangen werkt?
Omdat toevalligerwijs al die partijen anti eu en vaak ook anti nato zijn. Zeker Europees gezien. Die rekensom hoef ik je niet uit te leggen toch?
pi_211101558
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 16:18 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Ah, ik reageerde op de aantijging richting de PVV in de post die ik geciteerd had. En het leek me ook redelijk bekend dat Wilders met een Isralische vlag op zijn kantoor zat, en al sinds jaar en dag geld uit de VS ontvangt.
Valt ergens eigenlijk terug te zien hoeveel en van wie?
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 16:20:20 #89
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_211101559
quote:
6s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 16:16 schreef xpompompomx het volgende:
We moeten kennelijk vriendjes worden met het land dat ons de afgelopen jaren al tig keer heeft bedreigd met kernwapens.
[ twitter ]
That did not age well.
Huilen dan.
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 16:20:51 #90
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_211101568
quote:
6s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 16:16 schreef xpompompomx het volgende:
[ twitter ]
Een tweet uit 2018 :')
Ik ben inmiddels overleden
  Forum Admin vrijdag 27 oktober 2023 @ 16:22:35 #91
pi_211101583
quote:
15s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 16:20 schreef Enchanter het volgende:

[..]
Een tweet uit 2018 :')
Mh17 vergeten?
pi_211101589
quote:
5s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 16:19 schreef xpompompomx het volgende:
Valt ergens eigenlijk terug te zien hoeveel en van wie?
Ik had (voor de zekerheid) al even gegoogled en een linkje geprobeerd; https://nos.nl/artikel/23(...)nder-marokkanen-zaak. Vond het al raar dat de NOS geen naam geeft, en FTM heeft een paywall (al een tijdje geen lid meer).
pi_211101599
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 16:19 schreef Straatcommando. het volgende:
Omdat toevalligerwijs al die partijen anti eu en vaak ook anti nato zijn. Zeker Europees gezien. Die rekensom hoef ik je niet uit te leggen toch?
Nee, ik ben bekend met de 'redenatie'. Rusland speelt in op wat Europese burgers kut vinden, dus als Europese burgers zeiken (reageren/acteren) op wat ze kut vinden zijn ze de facto pro-Russisch.
pi_211101611
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 16:23 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Ik had (voor de zekerheid) al even gegoogled en een linkje geprobeerd; https://nos.nl/artikel/23(...)nder-marokkanen-zaak. Vond het al raar dat de NOS geen naam geeft, en FTM heeft een paywall (al een tijdje geen lid meer).
Tnhx.
Dat Wilders er zo boos om werd zal wel aangeven dat het ook echt zo is.
pi_211101622
quote:
2s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 16:25 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Tnhx.
Dat Wilders er zo boos om werd zal wel aangeven dat het ook echt zo is.
Hij geeft het ook gewoon toe:

De PVV-leider reageert op Twitter dat het "politieke proces" hem "tonnen aan advocaatkosten" kost en dat hij blij is met de "steun van velen uit binnen- en buitenland".

Maar ik had dit niet eens in mijn geheugen. Volgens mij las ik al tien jaar eerder iets over koffers met geld uit de VS.
  Moderator vrijdag 27 oktober 2023 @ 16:27:59 #96
236264 crew  capricia
pi_211101636
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 16:19 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
[..]
Juist.
Wilders met zijn speldje.

MH17 nabestaanden eisten toen excuses.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_211101653
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 16:26 schreef Akathisia het volgende:

[..]

De PVV-leider reageert op Twitter dat het "politieke proces" hem "tonnen aan advocaatkosten" kost en dat hij blij is met de "steun van velen uit binnen- en buitenland".

Maar ik had dit niet eens in mijn geheugen. Volgens mij las ik al tien jaar eerder iets over koffers met geld uit de VS.
Daar staat me vaag ook wat over bij ja.
Kan me ook wel herinneren dat hij nogal graag bezoekjes bracht aan de Isralische ambassade en niet wilde vertellen wat hij daar zoal deed. Mee me wel te herinneren dat hij sinds een aantal jaar wat uit de gratie is gevallen daar en er niet meer op bezoek gaat.
  Moderator vrijdag 27 oktober 2023 @ 16:31:14 #98
236264 crew  capricia
pi_211101671
quote:
2s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 16:29 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Kan me ook wel herinneren dat hij nogal graag bezoekjes bracht aan de Isralische ambassade en niet wilde vertellen wat hij daar zoal deed. Mee me wel te herinneren dat hij sinds een aantal jaar wat uit de gratie is gevallen daar en er niet meer op bezoek gaat.
Had Wilders ook niet een soort van Isralisch staatsburgerschap? Of hij kwam uit de Isralische Kibbutz?
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_211101672
quote:
2s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 16:29 schreef xpompompomx het volgende:
Oh dat is wel intrigerend eigenlijk :D. Benieuwd wat daar de aanleiding voor zou zijn geweest.
pi_211101678
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 16:26 schreef Akathisia het volgende:

[..]

Dat kwam uit de koker van Zero Drinkman (wie kent hem nog?!):
https://nos.nl/video/3910(...)met-geld-uit-amerika
https://www.ftm.nl/artike(...)-van-geert-voor-bram
pi_211101684
quote:
AIVD onderzocht Isralische contacten Wilders

De geheime dienst AIVD heeft in 2009-2010 onderzoek gedaan naar de Isralische contacten van PVV-leider Geert Wilders. De dienst deed zogeheten 'naslag' naar aanleiding van een tip over Wilders' gesprekspartners, onder meer bij de Isralische ambassade in Den Haag.

https://www.volkskrant.nl(...)ps://www.google.com/
Ook geen lid meer van ;(.
pi_211101692
quote:
Oja! Is dat ooit nog eens onderzocht?
pi_211101699
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 16:32 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Ook geen lid meer van ;(.
Protip: Tijdens het laden van de pagina snel op Esc drukken wil wel eens helpen :P
pi_211101712
quote:
6s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 16:33 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Protip: Tijdens het laden van de pagina snel op Esc drukken wil wel eens helpen :P
lol, paar keer f5+esc en voila.
  Forum Admin vrijdag 27 oktober 2023 @ 16:34:16 #105
pi_211101715
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 16:24 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Nee, ik ben bekend met de 'redenatie'. Rusland speelt in op wat Europese burgers kut vinden, dus als Europese burgers zeiken (reageren/acteren) op wat ze kut vinden zijn ze de facto pro-Russisch.
Nee dat is de verkeerde benaderingswijze. Dat sentiment was er zonder bemoeienis ook wel. Alleen is het actief bevorderen van dat sentiment wel in het voordeel van - immers is een verdeeld Europa (politiek danwel militair) veel minder daadkrachtig dan een verenigd Europa zoals nu.
  Moderator vrijdag 27 oktober 2023 @ 16:34:31 #106
236264 crew  capricia
pi_211101717
quote:
Het is 1980, de 17-jarige Geert Wilders uit Venlo vertrekt naar Isral en gaat er werken in een mosjav, een soort collectieve boerderij. De latere oprichter van de PVV verblijft op de Westelijke Jordaanoever, sinds 1967 door Isral bezet gebied. "Al noem ik het zelf liever 'bevrijd gebied'."
quote:
Hij herinnert zich nog goed hoe midden in de nacht het alarm af ging en hij met zijn kamergenoten naar de schuilkelder moest vluchten. "Op afstand zag ik de infiltranten vanuit Jordani de vallei in komen, terwijl vanuit helikopters magnesiumbommen op hen werden gegooid. Ik heb gezien hoe mensen neergemaaid werden."

Het was best schrikken voor de jonge Limburger. "Maar dan besef je wel: die infiltranten kwamen niet naar Isral om bloemen te brengen. Hun doel was om zoveel mogelijk mensen te vermoorden en daarna zichzelf van kant te maken."
https://nos.nl/artikel/22(...)ilders-gevormd-heeft

Eigenlijk nog best wel actueel.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_211101727
quote:
Diverse oud-leidinggevenden van veiligheidsdiensten zeggen dat een onderzoek naar een politicus een 'absolute no-go' is.

Wat de naslag van Wilders' contacten heeft opgeleverd, is niet bekend. Ook is onduidelijk of toenmalig minister Guusje ter Horst (Binnenlandse Zaken) op de hoogte is gesteld door verantwoordelijk diensthoofd Gerard Bouman. Bouman wil geen vragen beantwoorden. 'Het interesseert me niets waarvoor u komt', reageert hij op diverse verzoeken. De AIVD is om een reactie gevraagd, maar heeft aangegeven niet op de inhoud van het stuk in te willen gaan.
Kortom, een dead end.
pi_211101734
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 16:34 schreef Straatcommando. het volgende:
Nee dat is de verkeerde benaderingswijze. Dat sentiment was er zonder bemoeienis ook wel. Alleen is het actief bevorderen van dat sentiment wel in het voordeel van - immers is een verdeeld Europa (politiek danwel militair) veel minder daadkrachtig dan een verenigd Europa zoals nu.
Dat komt toch gewoon op hetzelfde neer, tenzij je van mening bent dat het actief bevorderen van dat sentiment niet gedaan kan worden vanuit de eigen politieke overtuiging/doelen?
pi_211101745
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 16:34 schreef capricia het volgende:

[..]
[..]
https://nos.nl/artikel/22(...)ilders-gevormd-heeft

Eigenlijk nog best wel actueel.
Interessant. Heeft hem zeker vormgegeven.
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 16:38:26 #110
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_211101754
  Forum Admin vrijdag 27 oktober 2023 @ 16:38:49 #111
pi_211101760
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 16:36 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Dat komt toch gewoon op hetzelfde neer, tenzij je van mening bent dat het actief bevorderen van dat sentiment niet gedaan kan worden vanuit de eigen politieke overtuiging/doelen?
Ik snap je vraag niet helemaal. Niet iedereen die anti eu/Navo/Europa is, is een Rusland supporter.

Alleen als je dat bent vanwege de (mis)informatie die over deze onderwerpen verspreid wordt help je er onbewust wel aan mee.
pi_211101778
quote:
Ondanks de beveiliging kon de Oekraner simpel naar Baudet toe stappen en hem op zijn hoofd slaan. ,,Het leek op een soort ambush, een soort hinderlaag die ze hadden opgezet”, meldde het Kamerlid donderdagavond. Een woordvoerder van Forum voor Democratie stelt vrijdagochtend ‘heel verbaasd te zijn’ dat dit kon gebeuren. ,,We hoorden dat de straat was afgezet en dat iedereen die erin wilde gefouilleerd werd. Maar toch kan er iemand met een capuchon op en een paraplu in de hand vlakbij de ingang staan. Heel bijzonder”, zegt de woordvoerder.

De Belgische politie nam naar mening van de partij een te passieve houding in bij het incident. ,,De pleger van deze laffe aanval kon Thierry ongestoord opwachten”, schrijft het bestuur in een nieuwsbrief. Baudet was daar op verzoek van een conservatieve studentenvereniging om een lezing te geven. Die was eerder uitgesteld omdat het universiteitsbestuur verklaarde de veiligheid niet te kunnen waarborgen.
Curieus en kwalijk. Ik wil ook nog weten van wie die vuist was, en of daar berhaupt onderzoek naar gedaan wordt.
pi_211101830
quote:
De verkoop van de producten van FvD gaat wel gewoon door.
Zoals deze harstikke leuke paraplu voor maar 25 euro.

https://winkel.forumvoordemocratie.nl/products/fvd-paraplu

[ Bericht 0% gewijzigd door spectrumanalyser op 27-10-2023 17:14:52 ]
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_211101832
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 16:38 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik snap je vraag niet helemaal. Niet iedereen die anti eu/Navo/Europa is, is een Rusland supporter.

Alleen als je dat bent vanwege de (mis)informatie die over deze onderwerpen verspreid wordt help je er onbewust wel aan mee.
Ja, zo werkt dat. Het gaat mij om de intentie. Punt is w.d.b. dat als ik doelbewust een sentiment vergroot waar Rusland wat aan heeft, dat ik Rusland inderdaad 'help' maar niet dat ik in haar zak zit - zelfs niet als ik me bewust ben van dat (neven)effect. Hetzelfde wb casus Oekrane; je bent geen landverrader als je er van overtuigt bent dat Nederland beter af is met andere geopolitiek, zelfs al heeft Rusland (op de korte termijn) wat aan de door jou voorgestelde koers.
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 16:45:49 #115
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_211101835
Is al bekend waarom een gezonde 30-jarige Oekraense man in Belgi verblijft?
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
  Moderator vrijdag 27 oktober 2023 @ 16:48:47 #116
236264 crew  capricia
pi_211101864
twitter
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_211101881
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 14:50 schreef mootie het volgende:

[..]
Hmmm een pets met een paraplu is sowieso geen zwaar misdrijf.
Daar gaat niemand jaren voor de bak in.
Moet dat anders zijn als een politicus de pets krijgt?
Niet als die gewoon vervelend is op straat na het sluiten van de kroeg, wel als het geweld is gericht tegen een persoon die komt spreken omdat die komt spreken. Je kunt het wel bagatelliseren door het een pets te noemen en het liep relatief goed af, maar hoe kan iemand zich nog veilig voelen om zijn mening te uiten?

quote:
1s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 14:50 schreef capricia het volgende:

[..]

In een democratische rechtsstaat wel. Maar we hebben het hier over een Nederlandse regering die politieke tegenstanders keihard vervolgt in elkaar rost en laat beschieten en politieke medestanders hen laat bedreigen en aanvallen. De media en de makkelijk beinvloedbare conformistjes vinden het allemaal prima, en in Belgie is het van hetzelfde laken een pak.
  Forum Admin vrijdag 27 oktober 2023 @ 16:50:32 #118
pi_211101887
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 16:45 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Ja, zo werkt dat. Het gaat mij om de intentie. Punt is w.d.b. dat als ik doelbewust een sentiment vergroot waar Rusland wat aan heeft, dat ik Rusland inderdaad 'help' maar niet dat ik in haar zak zit - zelfs niet als ik me bewust ben van dat (neven)effect. Hetzelfde wb casus Oekrane; je bent geen landverrader als je er van overtuigt bent dat Nederland beter af is met andere geopolitiek, zelfs al heeft Rusland (op de korte termijn) wat aan de door jou voorgestelde koers.
Ah zo. Dat klopt, maar er speelt hier wel meer dan alleen maar anti Europa/nato zijn natuurlijk
  Moderator vrijdag 27 oktober 2023 @ 16:53:13 #119
236264 crew  capricia
pi_211101923
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 16:50 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Niet als die gewoon vervelend is op straat na het sluiten van de kroeg, wel als het geweld is gericht tegen een persoon die komt spreken omdat die komt spreken. Je kunt het wel bagatelliseren door het een pets te noemen en het liep relatief goed af, maar hoe kan iemand zich nog veilig voelen om zijn mening te uiten?
[..]
In een democratische rechtsstaat wel. Maar we hebben het hier over een Nederlandse regering die politieke tegenstanders keihard vervolgt in elkaar rost en laat beschieten en politieke medestanders hen laat bedreigen en aanvallen. De media en de makkelijk beinvloedbare conformistjes vinden het allemaal prima, en in Belgie is het van hetzelfde laken een pak.
Ik lees zojuist hierboven dat hij zijn campagne activiteiten heeft moeten stilleggen. Hersenschudding.

Dat is dus gewoon echt serieus lichamelijk letsel.
En dan nog wat zoiets psychisch met je doet.

Dit kan echt niet. Omdat ie een lezing hield.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_211101941
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 16:50 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Ah zo. Dat klopt, maar er speelt hier wel meer dan alleen maar anti Europa/nato zijn natuurlijk
Ja, dat is waar. Als je gaat roepen dat Putin een ''prachtvent'' is en dergelijke, dan word ik ook cynisch - alhoewel zelfs dat nog in het verlengde kan liggen van de overtuiging dat hier een grote ideologische strijd onder ligt.

[ Bericht 2% gewijzigd door Akathisia op 27-10-2023 17:00:27 ]
pi_211101963
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 16:48 schreef capricia het volgende:
[ twitter ]
Ik mag hopen dat ie ontslagen is :'). En dat er een faal-clausule in hun contractje zit ergens.
pi_211102002
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 16:53 schreef capricia het volgende:
Dat is dus gewoon echt serieus lichamelijk letsel.
Serieus effect op het democratisch proces. En dat door n persoon. Moet je nagaan als iedereen het denken van deze man en blijkbaar een goed aantal FOK!ers zou aannemen.
pi_211102014
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 14:57 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 14:58 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
Dacht het niet.
Jawel:
https://netherlands.diplo(...)de-den-haag/over-ons
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 17:03:39 #124
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_211102057
quote:
[ twitter ]
370k _O- _O- _O-
pi_211102152
quote:
[ twitter ]
Die man kan toch niet weten dat daar iemand staat, die met zijn paparplu op Thierry Baudet zijn hoofd gaat slaan?

Hij is toch geen helderziende?

Beetje onredelijk.
pi_211102254
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 15:17 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Even teruglezen en dan zul je zien dat ik dit sterk veroordeel maar ik wordt een beetje ziek van het rechts/links gejank terwijl dat hier helemaal niet aan de orde is.
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 17:25:25 #127
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_211102259
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 17:13 schreef Jacy-Jacy het volgende:

[..]
Die man kan toch niet weten dat daar iemand staat, die met zijn paparplu op Thierry Baudet zijn hoofd gaat slaan?

Beetje onredelijk.
Onredelijk? Daar huur je beveiliging voor in inderdaad, om alsnog een klap op je kop te krijgen...
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_211102279
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 16:53 schreef capricia het volgende:

Dit kan echt niet. Omdat ie een lezing hield.
Hij kreeg niet een flinke klap omdat hij een lezing hield.
Maar dat was omdat Baudet een aanhanger is van de terreur van Poetin.
Wat heeft die Oekraner zelf meegemaakt. Familie en vrienden dood , dan wel fysiek en psychisch beschadigd?
Bezittingen en zijn veilig land verloren?
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 17:30:37 #129
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_211102307
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 16:45 schreef MichaelScott het volgende:
Los van het gegeven dat we niet weten of hij gezond is, kan hij naast eventuele fysieke klachten ook wel een PTSS in de oorlog hebben opgelopen.
Wullie bin KOEL Soneal
pi_211102343
Dus samenvattend:

Sta je met een fakkel voor een huis van een politicus of gooi je een waxinelichthouder naar de gouden koets krijg je maanden celstraf.

En een aanslag op een politicus, dan sta je een dag later weer op straat.

Ik snap het niet meer
pi_211102345
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 17:25 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Onredelijk? Daar huur je beveiliging voor in inderdaad, om alsnog een klap op je kop te krijgen...
Die man anticipeerde wat mij betreft heel snel, maar goed. :)
pi_211102352
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 17:35 schreef pleb07 het volgende:
Dus samenvattend:

Sta je met een fakkel voor een huis van een politicus of gooi je een waxinelichthouder naar de gouden koets krijg je maanden celstraf.

Ik snap het niet meer
Ja, zo kom je straks wel snel van je politici af. ^O^

( dat is een grapje)
pi_211102361
quote:
[ twitter ]
Ah, particuliere beveiliging dus.
Dat is van een totaal ander niveau van de BSB die oa Wilders beveiligt, en de Dienst Koninklijke en Diplomatieke Beveiliging die Van den Heuvel beveiligt.
pi_211102384
quote:
Dus samenvattend:

Ik snap het niet meer
Pssst? Dit gebeurde in Belgie, niet in Nederland. Vraag de Belgische politie dan even om opheldering?
pi_211102400
Sowieso is er nog geen sprake van een veroordeling en strafmaat dus de vergelijking gaat nogal rap mank, niet? Al vind ik wel dat ie bijz vroeg op vrije voeten is, zeker gezien zijn nationaliteit, verblijfssituatie (?) en de dreiging die van hem uitgaat.
pi_211102410
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 17:13 schreef Jacy-Jacy het volgende:

[..]

Beetje onredelijk.
Hij had daar een agent zien staan, dan verwacht je niet dat er iemand om de hoek staat die kan uithalen met wat voor voorwerp dan ook. Maar ja, agenten door heel Europa zijn er niet meer voor de veiligheid van iedereeen.
pi_211102411
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 17:37 schreef Gajes_Octavianus het volgende:

[..]
Ah, particuliere beveiliging dus.
Dat is van een totaal ander niveau van de BSB die oa Wilders beveiligt, en de Dienst Koninklijke en Diplomatieke Beveiliging die Van den Heuvel beveiligt.
Ze waren wel heel sterk in het tegen de grond werken en in een wurggreep houden van een man die folders uitdeelde. Blijkbaar is dat veel geld waard :D
pi_211102433
Overigens doet de aanwezigheid van een agent mij sterk denken aan een Sjowall en Wahloo boek en de SK lijst.
pi_211102491
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 16:45 schreef MichaelScott het volgende:
Misschien is z’n vrouw die anders volgens jouw maatstaven ongetwijfeld voor de kinderen had moeten zorgen wel aan flarden gebombardeerd in de oorlog? Weet jij veel.
pi_211102614
quote:
Kijk eens aan. :)

Kan dit alleen maar toejuichen.
pi_211102732
quote:
Dus samenvattend:

Ik snap het niet meer
Dan zou ik eens kijken naar de precieze gang van zaken rondom een strafproces. Vooropgesteld speelde de mishandeling zich in Belgi af, in plaats van Nederland. Ik kan me zo voorstellen dat een en ander daar anders gaat dan hier. Daar komt nog bij dat de zaak nog niet klaar is: de mepper wordt vervolgd en daar komt dan een straf uit.
In Nederland wordt trouwens wel gekeken naar diverse belangen, voor je je proces in vrijheid mag afwachten. Belangrijkste in dit soort zaken is het risico dat je loopt. Max van den Berg - de fakkelman, veroordeeld en dus geen verdachte meer en daarom mag de naam voluit - gaf voor en na het incident bij Sigrid Kaag voor de deur aan dat hij door zou gaan en net zo ver zou gaan bij nog veel meer mensen, tot ‘de strijd’ gewonnen was.
Als deze anti-Poetinmeneer verder niet bekend is bij politie, kalm heeft meegewerkt en het alleen op Baudet zou hebben gemunt en het bij deze klap had willen laten, dan zijn er weinig risico’s om hem (onder voorwaarden!) vrij te laten tot zijn proces is begonnen.
pi_211102977
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 16:50 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Ik ken de Belgische wet niet. Zijn dit daar strafverzwarende omstandigheden?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_211103006
Hij heeft een lichte hersenschudding en kan de campagne niet vervolgen.
Maar de lezing ging probleemloos.
Uitmelken van dit gebeuren als campagnetruc?
Op vrijdag 4 augustus 2023 01:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen.
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 18:41:41 #144
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_211103022
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 17:50 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Misschien is z’n vrouw die anders volgens jouw maatstaven ongetwijfeld voor de kinderen had moeten zorgen wel aan flarden gebombardeerd in de oorlog? Weet jij veel.
Je mensenkennis moet je nog aan werken, maar je hebt in elk geval wel een rijke fantasie. :')
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_211103060
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 18:39 schreef Oostblokkert het volgende:
Bij die lezing ben je nog half hyper en presteer je nog wel. De ellende komt pas daarna.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 18:47:19 #146
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_211103079
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 18:39 schreef Oostblokkert het volgende:
Ik denk eerder een kater :')

0:14 - "Ik heb mijn lezing kunnen geven nadat ik achter even een glaasje wijn euh glaasje water heb gedronken"

twitter
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 18:48:34 #147
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_211103092
quote:
Ah, bijvoorbeeld met ‘tribunalen’ bedoel je?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_211103102
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 18:45 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Bij die lezing ben je nog half hyper en presteer je nog wel. De ellende komt pas daarna.
Wist ik niet!

Maar laten we wel wezen, hij zal z'n kans niet nalaten om dit uit te melken.
Op vrijdag 4 augustus 2023 01:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen.
pi_211103166
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2023 18:41 schreef MichaelScott het volgende:

Je mensenkennis moet je nog aan werken, maar je hebt in elk geval wel een rijke fantasie. :')
De gotspe ! :D
pi_211103295
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 18:36 schreef Monolith het volgende:

[..]
Ik ken de Belgische wet niet. Zijn dit daar strafverzwarende omstandigheden?
Hoe kom je erbij dat Belgische rechters wel op basis van de wet recht zouden spreken?

quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 18:48 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Ah, bijvoorbeeld met ‘tribunalen’ bedoel je?
Nee, tribunalen zijn een ordelijke rechtsgang. Geweld tegen politieke tegenstanders niet vervolgen zodat die bang moeten zijn en niet kunnen spreken is iets waarvoor je op een tribunaal verantwoording zou moeten afleggen, samen met nog veel meer ambtsmisdrijven.
pi_211103341
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 16:54 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Ja, dat is waar. Als je gaat roepen dat Putin een ''prachtvent'' is en dergelijke, dan word ik ook cynisch - alhoewel zelfs dat nog in het verlengde kan liggen van de overtuiging dat hier een grote ideologische strijd onder ligt.
Ik vind het veel storender dat half fok vind dat je dit niet mag roepen. Juist goed dat je een paar gekken hebt die het niet met de basis informatie eens zijn. Dat is vrijheid.
Let op dit is mijn mening, geen feit.
pi_211103342
quote:
84s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 18:47 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Ik denk eerder een kater :')

0:14 - "Ik heb mijn lezing kunnen geven nadat ik achter even een glaasje wijn euh glaasje water heb gedronken"

[ twitter ]
_O-
pi_211103461
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 19:10 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Hoe kom je erbij dat Belgische rechters wel op basis van de wet recht zouden spreken?
Oh je wilde gewoon even de wappie uithangen. Makkelijker als je dat gewoon gelijk even in je post zet.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_211103558
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 14:43 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
Geweld tegen politici is gewoon geen optie

maar ok ik moest grinniken
Geweld tegen landverraders en collaborateurs daarentegen...
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 19:35:57 #155
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211103573
hersenschudding lijkt me wel heel erg optimistisch bij de weg
got me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know
pi_211103596
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 19:34 schreef spicymchaggis het volgende:

[..]
Jij kunt dit wel vinden van Baudet maar de rechter vind dat niet. Je bent dus gewoon voor eigen rechter aan het spelen.

Extreem links wil letterlijk onze rechtstaat omver werpen. Gek eigenlijk dat ze op dat vlak exact hetzelfde denken als Baudet. Best treurig allemaal.
pi_211103667
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 19:38 schreef DjDaano het volgende:

[..]
Jij kunt dit wel vinden van Baudet maar de rechter vind dat niet. Je bent dus gewoon voor eigen rechter aan het spelen.

Extreem links wil letterlijk onze rechtstaat omver werpen. Gek eigenlijk dat ze op dat vlak exact hetzelfde denken als Baudet. Best treurig allemaal.
Ik heb Baudet met een paraplu om z'n oren geslagen?
pi_211103716
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 19:38 schreef DjDaano het volgende:

[..]

Extreem links wil letterlijk onze rechtstaat omver werpen
. Gek eigenlijk dat ze op dat vlak exact hetzelfde denken als Baudet. Best treurig allemaal.
Nooit geweten. Wie zijn deze mensen?
pi_211103827
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 19:34 schreef spicymchaggis het volgende:

[..]
Daar hebben we nog altijd rechtbanken voor. Eigen rechter spelen in een tijd dat mensen innig geloven in duivelse samenzweringen in Bodegraven is nogal een slecht idee.
pi_211103889
Heb topic verder niet doorgenomen, maar dit is 100% scripted reality.
Pure marketing.
pi_211103898
quote:
2s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 19:47 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Nooit geweten. Wie zijn deze mensen?
Iedereen die geen FvD stemt mischien?

Het is wel opvallend dat we 2 partijen in 2e Kamer hebben met een track record van geld aannemen van Poetin en het prijzen van Poetin maar dat het echte gevaar in Nederland komt van "extreemlinks" die niet nader benoemt worden en nul zetels heeft. Dan denk ik toch dat ons land meer te vrezen heeft van een andere richting.

Ten overvloede, ik ben nog steeds volmondig tegen elke vorm van geweld tegen politici

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 27-10-2023 19:59:58 ]
pi_211104000
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 19:58 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Iedereen die geen FvD stemt mischien?

Het is wel opvallend dat we 2 partijen in 2e Kamer hebben met een track record van geld aannemen van Poetin en het prijzen van Poetin maar dat het echte gevaar in Nederland komt van "extreemlinks" die niet nader benoemt worden en nul zetels heeft. Dan denk ik toch dat ons land meer te vrezen heeft van een andere richting.

Ten overvloede, ik ben nog steeds volmondig tegen elke vorm van geweld tegen politici
Waarom zou het gevaarlijk zijn om geld aan te nemen van Rusland? We hebben al een relatie met Rusland sinds 1697. Amerikanen stoppen al jaren honderden miljoenen in onze politiek en economie en daar heb je geen problemen mee?
pi_211104006
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 20:02 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:

[..]
Ik denk dat rechts heel vaak verward wordt met links. Ik weet niet wat de oorlog in Oekrane met links te maken heeft. Vluchtelingenstromen zijn ook niet links.
Als Tim Hofman zelf mag kiezen wat de reden van zijn bedreiging was dan mag Baudet dit net zo goed. Hij gaf aan dat het van links kwam.
pi_211104027
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 20:05 schreef DjDaano het volgende:

[..]
Als Tim Hofman zelf mag kiezen wat de reden van zijn bedreiging was dan mag Baudet dit net zo goed. Hij gaf aan dat het van links kwam.
Iedereen mag van mij zeggen wat ie wil, maar ik mag daar ook wat van vinden. Ik zeg niet dat Baudet dat niet mag zeggen.
pi_211104063
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 20:06 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:

[..]
Iedereen mag van mij zeggen wat ie wil, maar ik mag daar ook wat van vinden. Ik zeg niet dat Baudet dat niet mag zeggen.
Ze doen beide alles voor aandacht dus dan verzin je gewoon de reden voor een "aanslag". Bij beide zou het mij niet eens verbazen als ze het zelf in scene zouden zetten puur voor de publiciteit.
pi_211104131
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 20:04 schreef DjDaano het volgende:

[..]
Waarom zou het gevaarlijk zijn om geld aan te nemen van Rusland?
Het gevaar is afhankelijk van een enge dictatuur worden en zo indirect ook poetins terreur verbloemen en goedpraten, wat Baudet gaarne doet
Amerika is niet een enge dictatuur.
pi_211104156
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 20:13 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
Het gevaar is afhankelijk van een enge dictatuur worden en zo indirect ook poetins terreur verbloemen en goedpraten, wat Baudet gaarne doet
Amerika is niet een enge dictatuur.
Dus omdat jij bang bent voor spinnen moeten we maar alle spinnen uit Nederland verdrijven? Tja dan kunnen we ongeveer wel van alles afscheid gaan nemen....
pi_211104327
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 20:14 schreef DjDaano het volgende:

[..]
Dus omdat jij bang bent voor spinnen moeten we maar alle spinnen uit Nederland verdrijven? Tja dan kunnen we ongeveer wel van alles afscheid gaan nemen....
Ok..... dus jij wil niet weten dat Poetin een enge dictator met moordneigingen is . En hoeveel honderdduizend mensen zijn er al niet gedood door hem in de Oekrane. Hoeveel miljoen mensen op de vlucht ?
Hoeveel huizen, bruggen etc kapot ?
Dat wil je niet weten dus.
Niet lekker van jou hoor...
pi_211104363
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 20:25 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
Ok..... dus jij wil niet weten dat Poetin een enge dictator met moordneigingen is . En hoeveel honderdduizend mensen zijn er al niet gedood door hem in de Oekrane. Hoeveel miljoen mensen op de vlucht ?
Hoeveel huizen, bruggen etc kapot ?
Dat wil je niet weten dus.
Niet lekker van jou hoor...
Waar lees jij dat ik daar niets van wil weten? China vermoord duizenden mensen, De VS doet dit en Rusland ook. In een democratie kun je het hier gewoon over hebben en hoef je niet iemand met een andere mening monddood te maken.

Je ben dan namelijk zelf nog erger dan degene die je aanvalt. In jouw geval Rusland / Poetin.
pi_211104487
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 20:27 schreef DjDaano het volgende:

[..]
Waar lees jij dat ik daar niets van wil weten?
Met je spinnenvergelijking verberg je dat je een terreursumpathisant bent. Hoe stiekem.

quote:
Je ben dan namelijk zelf nog erger dan degene die je aanvalt. In jouw geval Rusland / Poetin.
Welja..... ik poneer hier mijn mening.... zo hoort dat in een discussieforum.... nu kom jij met een poetinvergelijking die massa's mensen monddood maakt oa door mensen te vermoorden.
En Poetin is je held ofzo? Je doet erg je best zijn misdaden weg te moffelen.
pi_211104546
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 20:34 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
Met je spinnenvergelijking verberg je dat je een terreursumpathisant bent. Hoe stiekem.
[..]
Welja..... ik poneer hier mijn mening.... zo hoort dat in een discussieforum.... nu kom jij met een poetinvergelijking die massa's mensen monddood maakt oa door mensen te vermoorden.
En Poetin is je held ofzo? Je doet erg je best zijn misdaden weg te moffelen.
Jij wil je tegenstanders monddood maken en andere meningen weg te duwen. In een discussie geef je anderen de ruimte.
pi_211104633
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 20:38 schreef DjDaano het volgende:

[..]
Jij wil je tegenstanders monddood maken en andere meningen weg te duwen. In een discussie geef je anderen de ruimte.
Doe niet zo slachtoffer spelen.
Ik plaats mijn mening en jij hebt hier uiteraard alle ruimte niet te reageren of wel te reageren.
Als jij je monddood voelt door mijn schrijven, dan ligt dat aan jezelf.... dat je niet een sterk antwoord kan verzinnen.
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 22:24:11 #173
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_211106249
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 20:38 schreef DjDaano het volgende:

[..]
Het vermoorden en kapot maken van de Oekrainse bevolking is geen mening en heeft niets met een mening te maken.
pi_211106292
quote:
84s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 22:24 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Het vermoorden en kapot maken van de Oekrainse bevolking is geen mening en heeft niets met een mening te maken.
Dat is toch gewoon onderdeel van een oorlog. Tot nu toe valt het allemaal nog mee. Is nog geen serieuze bom gedropt.
pi_211106419
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 19:58 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
geld aannemen van Poetin en het prijzen van Poetin
twitter
The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 22:43:14 #176
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_211106445
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 22:27 schreef DjDaano het volgende:

[..]
Dat is toch gewoon onderdeel van een oorlog. Tot nu toe valt het allemaal nog mee. Is nog geen serieuze bom gedropt.
Valt allemaal nog wel mee geschatte 300.000 doden tot nu toe en die bommetjes zijn eigenlijk cobra's. Waar doen die Oekraners moeilijk over?

vrijdag 27 oktober 2023 @ 22:44:14 #177
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_211106457
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 22:41 schreef CryptoPunk het volgende:

[..]
[ twitter ]
quote:
Fragment is van anderhalf jaar geleden
pi_211106491
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 22:43 schreef Momo het volgende:

[..]
Valt allemaal nog wel mee geschatte 300.000 doden tot nu toe en die bommetjes zijn eigenlijk cobra's. Waar doen die Oekraners moeilijk over?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja precies. Als ze het kernarsenaal aanspreken dan blazen ze het hele land weg.
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 22:47:13 #179
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_211106494
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 22:27 schreef DjDaano het volgende:

[..]
Het valt allemaal wel mee daar? In welke wereld leef jij? Ga eens kijken daar wat voor ellende de Russen daar hebben aangericht. Of praat eens met Oekrainse mensen die gevlucht zijn uit deze ellende.
Wat de Russen daar de afgelopen 1,5 jaar hebben geflikt is dood, verderf en terreur. Als je dat openlijk steunt heeft dat niets te maken met een mening maar met pure haat tegen de Oekrainse bevolking.
pi_211107237
twitter

twitter

POLL
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_211107507
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 00:02 schreef Montagui het volgende:
[ twitter ]

[ twitter ]

[poll=6304]
Waar is de tweede schutter? Grassy knoll?
pi_211107525
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 00:32 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Waar is de tweede schutter? Grassy knoll?
Duh, gewoon die alien uit de 14e dimensie natuurlijk.
pi_211107528
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 00:34 schreef Montagui het volgende:

[..]
Duh, gewoon die alien uit de 14e dimensie natuurlijk.
Altijd weer die aliens. Moet eens een wet tegen komen.
  zaterdag 28 oktober 2023 @ 00:38:20 #184
503118 Bezsen
We Call Them Poor
pi_211107548
Sneeuwvlokjes gaan mad.
  zaterdag 28 oktober 2023 @ 00:43:03 #185
503118 Bezsen
We Call Them Poor
pi_211107578
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 00:39 schreef Montagui het volgende:

[..]
Best wel.
Woorden hebben gevolgen. Welcome to the real world.
pi_211107602
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 00:43 schreef Bezsen het volgende:

[..]
Korte rokjes.

Zowel woorden of korte rokjes horen geen gevolgen te hebben. Als vrije maatschappij hoor je alles te doen om dat te beschermen. Nooit toegeven aan de realiteit 'dat achterlijken die dat niet kunnen begrijpen ons leven gaan bepalen'.
  zaterdag 28 oktober 2023 @ 00:48:34 #187
503118 Bezsen
We Call Them Poor
pi_211107608
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 00:47 schreef Montagui het volgende:

[..]
Korte rokjes.

Zowel woorden of korte rokjes horen geen gevolgen te hebben. Als vrije maatschappij hoor je alles te doen om dat te beschermen. Nooit toegeven aan de realiteit 'dat achterlijken die dat niet kunnen begrijpen ons leven gaan bepalen'.
Er staan genoeg Oekranse broeders klaar die dit kinderspel vinden.

Make Putin adepts afraid again!
pi_211108039
pi_211108630
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 00:43 schreef Bezsen het volgende:

[..]
Acties ook. Baudet word hier beter van.

Geweld goedkeuren is zo treurig.
  zaterdag 28 oktober 2023 @ 09:12:28 #190
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_211108739
Baudet zit nu thuis in tranen met een hersenschudding naar dit liedje te luisteren:
https://soundcloud.com/broccoliseller/ae-7
pi_211109114
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 00:47 schreef Montagui het volgende:

[..]
Korte rokjes.

Absurde vergelijking korte rokjes moet kunnen, dan heb je je handen thuis te houden. Wat Baudet doet moet niet kunnen fuck fascisme, hij is niks beter dan haatprekers die we weren. Precies wat je zegt je laat, niet achterlijken als Baudet je maatschappij verzieken. Acties hebben consequenties is waar we hiermee te maken hebben. Dit is wat van de oogst die hij zelf gezaaid heeft.
pi_211109129
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 10:04 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Absurde vergelijking korte rokjes moet kunnen, dan heb je je handen thuis te houden. Wat Baudet doet moet niet kunnen fuck fascisme, hij is niks beter dan haatprekers die we weren. Precies wat je zegt je laat, niet achterlijken als Baudet je maatschappij verzieken. Acties hebben consequenties is waar we hiermee te maken hebben. Dit is wat van de oogst die hij zelf gezaaid heeft.
De consequentie is dat hij meer stemmen krijgt.
pi_211109162
Gelukkig kreeg Baudet ook weer een flinke bult toen hij zichzelf hoorde raaskalen.
pi_211109171
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 08:46 schreef DjDaano het volgende:

[..]
Acties ook. Baudet word hier beter van.

Geweld goedkeuren is zo treurig.
Wat treurig is dat mensen geweld altijd afkeuren. Leger en politie maar opheffen dan? Of is het zo dat die mensen echt zo simpel dat ze denken dat je geweld altijd kunt stoppen met een goed gesprek? :')
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 10:05 schreef DjDaano het volgende:

[..]
De consequentie is dat hij meer stemmen krijgt.
Hoe kom je daarbij? Wie zijn de stemmers die gisteren niet op Tjerrie stemden en na een tik op zijn hoofd wel?
Misschien moet elke partij zijn leider dan maar klappen laten vangen. Blijkbaar baseren mensen hun stem op letterlijk incasseringsvermogen :')
pi_211109198
Kun je op wachten toch als je ltijd maar dat nare mannetje op de universiteit bent met die dwarse mening die ltijd tegen de rest ingaat, omdat jij nu eenmaal genialer, competenter, vl intelligenter, briljanter, die speciale Zoon van God bent, die dit complex vervolgens ook de rest van je leven voortzet tot zelfs in de Tweede Kamer?
Eens kijken
pi_211109475
Wat een hoop naargeestige mensjes met een schrijnend gebrek aan moreel inzicht, hierboven.
pi_211109516
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 10:04 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Wauw, zowel jij als je 'likers'. Hoe ziek in je kop moet je wel niet zijn om geweld tegen politici in een democratische maatschappij goed te praten.

Tering.
pi_211109520
Een FvD-er die anderen gebrek aan moreel inzicht verwijt _O-
De ironie :D
  zaterdag 28 oktober 2023 @ 11:08:47 #199
503118 Bezsen
We Call Them Poor
pi_211109524
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 11:07 schreef Montagui het volgende:

[..]
Wauw, zowel jij als je 'likers'. Hoe ziek in je kop moet je wel niet zijn om geweld tegen politici in een democratische maatschappij goed te praten.

Tering.
Het feit dat iemand democratisch gekozen is maakt iemand niet heilig
pi_211109544
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 11:08 schreef Bezsen het volgende:

[..]
Niemand is heilig, jij niet, ik niet. Maar we leven in een maatschappij met normen en waarden die we gezamelijk afgesproken hebben. 1 daarvan is de vrijheid van meningsuiting, en daar hebben we ook een norm aan gegeven. Overtreed je die dan kan je worden aangeklaagd en veroordeeld.

Heksenjacht en eigenrichting hoort daar NIET bij.
pi_211109569
Weet je wie niet heilig is? Iemand die verkapt tot geweld oproept.

Echt, mensen lullen zichzelf vogelvrij. Zeldzaam, zulke domheid.
pi_211109573
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 11:08 schreef Bezsen het volgende:

[..]
Als hij geen politicus was geweest hoort die idioot nog zijn poten thuis te houden.

Extreem links is duidelijk weer een aanslag aan het voorbereiden.
pi_211109577
quote:

[..]

Tering.
Jouw mening is wel duidelijk nu, je hoeft anderen niet uit te gaan maken voor ziek in hun hoofd alsook jezelf niet te verheffen boven een ander.

Is ook wat hypocriet.
Je doet nu zelf ook een ander de mond snoeren met persoonlijke aanvallen omdat je hun mening niet waardeert.
pi_211109586
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 11:17 schreef DjDaano het volgende:

[..]

Extreem links is duidelijk weer een aanslag aan het voorbereiden.
Op basis waarvan kom je tot die conclusie?
pi_211109603
quote:

[..]

Tering.
Hoezo.

Ik kan er absoluut niet wakker van liggen als een fascist eens een keer goed in elkaar getrapt wordt. Of dat nou een politicus is of jan van het tankstation maakt verder geen reet uit.

Ook vind ik het oprecht jammer dat voor bv figuren als die dutroux niet gewoon een uitzondering gemaakt kan worden op de doodstraf dan mag die taghi ook gelijk in de rij aansluiten.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_211109610
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 11:18 schreef FYazz het volgende:

[..]
Jouw mening is wel duidelijk nu, je hoeft anderen niet uit te gaan maken voor ziek in hun hoofd alsook jezelf niet te verheffen boven een ander.

Is ook wat hypocriet.
Je doet nu zelf ook een ander de mond snoeren met persoonlijke aanvallen omdat je hun mening niet waardeert.
Een mening die indruist tegen de normen en waarden die we in onze maatschappij hebben afgesproken hoort niet thuis in die maatschappij en moet met de zwaarste middelen mogelijk worden tegengesproken.

Lees goed he. ' Tegengesproken'.

Dus niet met geweld, en ook niet door het goedpraten van geweld tegen die andere mening.

Niks hypocriet aan.
pi_211109622
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 11:15 schreef Akathisia het volgende:
Weet je wie niet heilig is? Iemand die verkapt tot geweld oproept.

Echt, mensen lullen zichzelf vogelvrij. Zeldzaam, zulke domheid.
Zo'n type als Gideon van Meijeren idd :r
pi_211109630
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 11:20 schreef Arth_NL het volgende:

[..]
Op basis waarvan kom je tot die conclusie?
De berichten in dit topic. Exact dezelfde tendens als voordat Fortuyn vermoord werd.
pi_211109648
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 11:22 schreef BoneThugss het volgende:

[..]
Hoezo.

Ik kan er absoluut niet wakker van liggen als een fascist eens een keer goed in elkaar getrapt wordt. Of dat nou een politicus is of jan van het tankstation maakt verder geen reet uit.

Ook vind ik het oprecht jammer dat voor bv figuren als die dutroux niet gewoon een uitzondering gemaakt kan worden op de doodstraf dan mag die taghi bijvoorbeeld ook in de rij aansluiten.
En daar hebben we wetgeving en wetspraak voor.

Ook jij vindt geweld goed tegen mensen met een andere mening.

In jouw maatschappij zou ik dan ook het volste recht hebben om iemand waarvan ik vind dat die persoon er een achterlijke mening op na houdt, om die in elkaar te trappen. Bv jij.

Ik blijf erbij, jij en de jouwen (met dezelfde middeleeuwse mening) zijn ziek in de kop.
pi_211109655
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 11:11 schreef Montagui het volgende:

[..]
Niemand is heilig, jij niet, ik niet. Maar we leven in een maatschappij met normen en waarden die we gezamelijk afgesproken hebben. 1 daarvan is de vrijheid van meningsuiting, en daar hebben we ook een norm aan gegeven. Overtreed je die dan kan je worden aangeklaagd en veroordeeld.

Heksenjacht en eigenrichting hoort daar NIET bij.
Geweld, heksenjacht, eigenrichting. En dan sprak Sjerry zelf van een 'laffe aanval'.

Een beetje grote woorden voor een corrigerende tik met een paraplu.
pi_211109667
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 11:22 schreef BoneThugss het volgende:

[..]
Hoezo.

Ook vind ik het oprecht jammer dat voor bv figuren als die dutroux niet gewoon een uitzondering gemaakt kan worden op de doodstraf dan mag die taghi ook gelijk in de rij aansluiten.
Beetje jammer voor je dat al die linkse planteneters fysiek nogal achtergesteld zijn. Met wapens maken ze een kans tegen iemand die het niet verwacht. Als het echt een maatschappij zou worden zoals je zelf voorstelt zou je het vooral zelf heel zwaar krijgen. Dan kun je anderen niet meer laf van achteren aanvallen want dan zijn ze erop voorbereid.
pi_211109683
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 11:33 schreef DjDaano het volgende:

[..]
Beetje jammer voor je dat al die linkse planteneters fysiek nogal achtergesteld zijn. Met wapens maken ze een kans tegen iemand die het niet verwacht. Als het echt een maatschappij zou worden zoals je zelf voorstelt zou je het vooral zelf heel zwaar krijgen. Dan kun je anderen niet meer laf van achteren aanvallen want dan zijn ze erop voorbereid.
Je bent inderdaad beter af met een maatschappij vol echt stoere mannen als Thierry die even een paar dagen vrij van werk pakken als ze een tikje op hun hoofd krijgen :').
pi_211109691
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 11:30 schreef Montagui het volgende:

[..]

In jouw maatschappij zou ik dan ook het volste recht hebben om iemand waarvan ik vind dat die persoon er een achterlijke mening op na houdt, om die in elkaar te trappen. Bv jij.

Ik blijf erbij, jij en de jouwen (met dezelfde middeleeuwse mening) zijn ziek in de kop.
'Het recht hebben' is heel wat anders dan wat ik zei. Ik zei dat ik er absoluut niet wakker van kan liggen dat als iemand een goed potje klappen krijgt omdat hij de meest gore drek de wereld inslingert, achter mensen -zoals Putin- staat die hele wijken plat bombarderen etc. etc.

Tja noem mij dan maar ziek in de kop.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_211109703
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 11:37 schreef BoneThugss het volgende:

[..]
'Het recht hebben' is heel wat anders dan wat ik zei. Ik zei dat ik er absoluut niet wakker van kan liggen dat als iemand een goed potje klappen krijgt omdat hij de meest gore drek de wereld inslingert, achter mensen -zoals Putin- staat die hele wijken plat bombarderen etc. etc.

Door mensen zoals jij creer je juist voorstanders van Putin. Ben dus maar trots op jezelf.
pi_211109710
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 11:31 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Geweld, heksenjacht, eigenrichting. En dan sprak Sjerry zelf van een 'laffe aanval'.

Ik heb het dan over de mening van users die deze actie tegen Baudet 'goedpraten'.
pi_211109717
quote:

[..]
Eeuh ok man. Goed verhaal wel _O-

Als die mafklapper van een Putin morgen vierkant in elkaar getrapt wordt zou ik JUICHEN!!!!!!
pi_211109736
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 11:41 schreef BoneThugss het volgende:

[..]
Eeuh ok man. Goed verhaal wel _O-

Als die mafklapper van een Putin morgen vierkant in elkaar getrapt wordt zou ik JUICHEN!!!!!!
Poeh poeh stoere jongen. Boek een ticket naar Rusland en doe je best. Wij lezen het wel in de krant.
pi_211109742
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 11:39 schreef DjDaano het volgende:

[..]
Door mensen zoals jij creer je juist voorstanders van Putin. Ben dus maar trots op jezelf.
En net gingen mensen nog op Baudet stemmen omdat hij met een paraplu geslagen is _O-
Goede strategie wel ff Timmerfrans een mep geven met een paraplu en hij krijgt meer stemmen _O-

De wens is de vader van de gedachte.
pi_211109743
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 11:27 schreef DjDaano het volgende:

[..]
De berichten in dit topic. Exact dezelfde tendens als voordat Fortuyn vermoord werd.
21,5 jaar geleden werd op dezelfde manier gepost?
  zaterdag 28 oktober 2023 @ 11:45:45 #220
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_211109749
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 11:43 schreef DjDaano het volgende:

[..]
Poeh poeh stoere jongen. Boek een ticket naar Rusland en doe je best. Wij lezen het wel in de krant.
Jij vindt niet dat Poetin in elkaar getrapt moet worden? Met al die dooien die die kerel onderhand op zijn geweten heeft?
pi_211109755
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 11:37 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Okay, zo las ik je reactie niet. Ik ben namelijk ook menselijk in die zin dat ik er ook niet wakker van lig als iemand met in mijn ogen achterlijk gedrag 'een goed potje klappen' krijgt.

Dat is heel wat anders dan het 'goedpraten', het bagatelliseren etc wat een aantal users op dit forum doen.
pi_211109775
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 11:23 schreef Montagui het volgende:

[..]
Een mening die indruist tegen de normen en waarden die we in onze maatschappij hebben afgesproken hoort niet thuis in die maatschappij en moet met de zwaarste middelen mogelijk worden tegengesproken.

Lees goed he. ' Tegengesproken'.

Dus niet met geweld, en ook niet door het goedpraten van geweld tegen die andere mening.

Niks hypocriet aan.
Vind jij.
Ik vind dat je punt veel waarde verliest op het moment dat je de toehoorder uitmaakt voor ziek in het hoofd.

Ik deel daarnaast een andere mening over de schadelijkheid van woorden en derhalve kijk ik wat anders naar reacties hierop.
Ik keur geweld niet goed, maar ben tegelijkertijd niet zo naef dat woorden niet kunnen leiden tot geweld, dat alles zonder geweld op te lossen valt ofwel dat wij mensen al zo ver ontwikkeld zijn in onze beschaving dat we alle emoties onder controle hebben.

Woorden kunnen m.i. wel degelijk ernstige schade toebrengen aan een ander en een heftige reactie opwekken. Het is bijvoorbeeld niet voor niets dat scholen hele anti-pestprogramma's en protocollen hebben hiervoor.
Waarom stoppen we hiermee zodra we 18 worden? Waarom wordt pesten door volwassenen ineens als anders gezien? Waarom mag dan alles onder vrijheid van meningsuiting geschoven worden?

Als een scholier stelselmatig wordt gepest dan 'begrijpen' we het als de stoppen een keer doorslaan. We veroordelen dan een daad van geweld mogelijk juridisch wel, maar kunnen vaak ook indenken hoe dit heeft kunnen gebeuren en soms hebben we zelfs begrip voor het gegeven dat een pester een mep terugkrijgt.

Als het om volwassenen gaat wordt datzelfde begrip ineens gezien als slecht. Terwijl het niets meer is dan reel zijn (en dat is dus wat anders dan goedkeuren).
pi_211109778
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 11:47 schreef Montagui het volgende:

[..]
Okay, zo las ik je reactie niet. Ik ben namelijk ook menselijk in die zin dat ik er ook niet wakker van lig als iemand met in mijn ogen achterlijk gedrag 'een goed potje klappen' krijgt.

Dat is heel wat anders dan het 'goedpraten', het bagatelliseren etc wat een aantal users op dit forum doen.
Pim Fortuyn demonisatie all over again.
pi_211109782
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 11:22 schreef BoneThugss het volgende:

[..]
Hoezo.

Uiteindelijk is Thierry Baudet geen facist. Hij is die burgeroorlog in Oekraine niet begonnen wat heeft geleid tot deze conflict met Rusland. Thierry prijsde alleen de moed van Poetin omdat hij zijn rug recht hield tegen de globalisten. Maar door de demonisering via de media is die rare vent Baudet gaan aanvallen.

Op twitter kon je lezen hoe linkse types hun haat uitten. Terwijl zij nieteens weten wie er precies de echte facist is. Ik durf te wedden dat ze niet eens kunnen opnoemen waarom Thierry Baudet een facist zou zijn. Het zijn leeghoofden die linkse politiek blind volgen.
  zaterdag 28 oktober 2023 @ 11:53:52 #225
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_211109786
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 11:44 schreef BoneThugss het volgende:

[..]
En net gingen mensen nog op Baudet stemmen omdat hij met een paraplu geslagen is _O-
Goede strategie wel ff Timmerfrans een mep geven met een paraplu en hij krijgt meer stemmen _O-

Oh ik geloof wel dat hij een aantal stemmen er bij krijgt hoor.
Baudet is nu heel zielig, en ook een opportunist, dus dit paraplu incidentje gaat hij nu misbruiken voor politiek gewin.
pi_211109791
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 11:39 schreef DjDaano het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 11:47 schreef Montagui het volgende:

[..]

Prima toch. Als iemand zoals nu baudet een goede mep met een paraplu heeft gegeven dan wordt diegene daarvoor vervolgd en gestraft zo werkt het hier.

Ik moest er wel even om lachen laat ik heel eerlijk zijn. Laten we wel wezen, Baudet is een ongeloofelijke crybaby. Ik volg Baudet als sinds hij bij powned rond liep en die kerel is met de tijd compleet van het padje geraakt en heeft tegenwoordig de meest rare figuren om zich heen hangen.

Vergelijkingen met fortuyn gaan ook compleet mank wat dat betreft.
pi_211109795
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 11:53 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Baudet is nu heel zielig, en ook een opportunist, dus dit paraplu incidentje gaat hij nu misbruiken voor politiek gewin.
Een opvouwbare paraplu maakt niet zo een harde klap zoals te horen was in dat flilmpje. Maar je laat dus weer zien dat lje geweld goedpraat.
  zaterdag 28 oktober 2023 @ 11:55:29 #228
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_211109796
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 11:52 schreef Gunnter het volgende:

[..]
Uiteindelijk is Thierry Baudet geen facist. Hij is die burgeroorlog in Oekraine niet begonnen wat heeft geleid tot deze conflict Rusland. Thierry prijsde alleen de moed van Poetin omdat hij zijn rug recht hield tegen de globalisten. Maar door de demonisering via de media is die rare vent Baudet gaan aanvallen.

Op twitter kon je lezen hoe linkse types hun haat uitten. Terwijl zij niet weten wie er precies de echte facist is.
Bij de eerste zin al gestopt met lezen. Thierry geen fascist _O-

Dit is allemaal van toepassing op FvD:
pi_211109799
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 11:50 schreef FYazz het volgende:

[..]
Vind jij.
Ik vind dat je punt veel waarde verliest op het moment dat je de toehoorder uitmaakt voor ziek in het hoofd.

Ik deel daarnaast een andere mening over de schadelijkheid van woorden en derhalve kijk ik wat anders naar reacties hierop.

Ik keur geweld niet goed, maar ben tegelijkertijd niet zo naef woorden niet kunnen leiden tot geweld, dat alles zonder geweld op te lossen valt ofwel dat wij mensen al zo ver ontwikkeld zijn in onze beschaving dat we alle emoties onder controle hebben.

Woorden kunnen m.i. wel degelijk ernstige schade toebrengen aan een ander en een heftige reactie opwekken. Het is bijvoorbeeld niet voor niets dat scholen hele anti-pestprogramma's en protocollen hebben hiervoor.
Waarom stoppen we hiermee zodra we 18 worden? Waarom wordt pesten door volwassenen ineens als anders gezien? Waarom mag dan alles onder vrijheid van meningsuiting geschoven worden?

Als een scholier stelselmatig wordt gepest dan 'begrijpen' we het als de stoppen een keer dooslaan. We veroordelen dan een daad van geweld mogelijk juridisch wel, maar kunnen vaak wel indenken hoe dit heeft kunnen gebeuren en soms hebben we zelfs begrip voor het gegeven dat een pester een mep terugkrijgt.

Als het om volwassenen gaat wordt datzelfde begrip ineens gezien als slecht. Terwijl het niets meer is dan reel zijn (en dat is dus wat anders dan goedkeuren).
Zie mijn laatste reactie naar Bone Thuggs. ' Begrijpen' snap ik volledig. Maar in tegenstelling tot jouw voorbeeld van 'pesten in de klas', hebben we als volwassenen afspraken met elkaar gemaakt. En die houden o.a. in dat ' pesten' aangepakt wordt met woorden, niet met geweld. DAT maakt ons een humane maatschappij, in tegenstelling tot de maatschappij zoals die in de middeleeuwen.

Dus 'pesten' blijft zowel in je jeugd als in volwassenheid 'slecht'. Maar daar waar je in jeugd dan 'er op los slaat' doe je dat als volwassene (met hopelijk meer bagage je brein) niet (meer).
pi_211109808
quote:
84s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 11:55 schreef Starhopper het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Je begrijpt dat links politieke definities met de jaren heeft veranderd zodat ze beter passen in hun eigen straatje?
pi_211109810
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Wil je even uitleggen hoe 1,2,3 op FvD van toepassing zijn?
pi_211109816
quote:

[..]

[ afbeelding ]
net zoals 'geld lenen kost geld' moet je ook hier de volgende disclaimer vermelden:

'...maar dat is nog geen reden om iemand met een paraplu op het hoofd te slaan'
pi_211109820
quote:

[..]
Uiteindelijk is Thierry Baudet geen facist. Hij is die burgeroorlog in Oekraine niet begonnen wat heeft geleid tot deze conflict met Rusland. Thierry prijsde alleen de moed van Poetin omdat hij zijn rug recht hield tegen de globalisten. Maar door de demonisering via de media is die rare vent Baudet gaan aanvallen.

Op twitter kon je lezen hoe linkse types hun haat uitten. Terwijl zij nieteens weten wie er precies de echte facist is. Ik durf te wedden dat ze niet eens kunnen opnoemen waarom Thierry Baudet een facist zou zijn. Het zijn leeghoofden die linkse politiek blind volgen.
Aah de media en de linkse politiek. Natuurlijk dom van mij.

Moed van poetin _O-
pi_211109830
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 11:59 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Moed van poetin _O-
Wil je Guntter nu slaan?
pi_211109832
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Ja want de Oekrane! 😂😂
pi_211109845
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 11:53 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
FvD is toch compleet door het slijk gehaald als partij man. Geen hond wil met ze samenwerken terwijl het in het begin in de basis gewoon een goede partij was. Hetzelfde met de LPF kreeg een recordaantal stemmen na de dood van fortuyn en donderde toen als een kaartenhuis in elkaar.

Het trekt mongolen aan, simpele zielen.
pi_211109846
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 11:54 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

[..]
Prima toch. Als iemand zoals nu baudet een goede mep met een paraplu heeft gegeven dan wordt diegene daarvoor vervolgd en gestraft zo werkt het hier.

Ik moest er wel even om lachen laat ik heel eerlijk zijn. Laten we wel wezen, Baudet is een ongeloofelijke crybaby. Ik volg Baudet als sinds hij bij powned rond liep en die kerel is met de tijd compleet van het padje geraakt en heeft tegenwoordig de meest rare figuren om zich heen hangen.

Vergelijkingen met fortuyn gaan ook compleet mank wat dat betreft.
De eerste keer dat ik Baudet op TV zag vond ik hem een toffe vent, zoals hij het opnam voor Zwarte Piet.

Daar is het wel bij gebleven. Hij is daarna flink van het padje af gegaan.

Moet wel toegegeven dat hij zijn genoten opleiding bij BKB goed en slim uitvoert.
pi_211109872
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 11:59 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Moed van poetin _O-
Israel met Amerika voorop zijn de meeste oorlogen begonnen in de afgelopen 70 jaar. Als Poetin ziet dat het westen rotzooi schopt in Oekraine. Op zijn stoep. Natuurlijk ziet hij dan de bui hangen. Hij heeft gezien wat Amerika heeft gedaan met onder andere Irak, Afghanistan, Libie, Syrie, En nu willen ze Rusland pakken.

Maar ik begin te denken dat je niet voor rede vatbaar bent waarschijnlijk vanwege je IQ. Je wilt niets weten van feiten. Alleen wat politiek links zegt dat is wat je klakkeloos kopieert.
pi_211109874
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 12:00 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Wil je Guntter nu slaan?
Neuh waarom zou ik?

Ik vind het een hoop gelul en blabla van de bovenste plank.

Als een zekere man met een raar snorretje 60-70 jaar geleden eens goed in elkaar was getrapt in een donkere steeg zou ik ook JUICHEN!!!

Baudet heeft een klap gehad met een paraplu. Ik vind dat wel grappig en kan er niet mee zitten, de dader zal gestraft worden en daar is de kous weer mee af. Gun ik hem een paar kogels in zijn lijf, natuurlijk niet.
  zaterdag 28 oktober 2023 @ 12:09:24 #240
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_211109876
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 11:30 schreef Montagui het volgende:

[..]

Ik keur het geweld zeker niet goed, maar het gaat hier niet om iemand met een ‘andere mening’.

Het gaat naar mijn idee om een partij die moedwillig de boel aan het opstoken is, de democratie probeert te ondermijnen, zegt dat er sprake is van kiesfraude en de een na de andere complottheorie probeert te ondersteunen. Dat is veel gevaarlijker dan een of andere politici die een heel andere mening heeft over een bepaald onderwerp.
  zaterdag 28 oktober 2023 @ 12:11:38 #241
68638 Zwansen
pi_211109888
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 12:08 schreef Gunnter het volgende:

[..]
Israel met Amerika voorop zijn de meeste oorlogen begonnen in de afgelopen 70 jaar. Als Poetin ziet dat het westen rotzooi schopt in Oekraine. Op zijn stoep. Natuurlijk ziet hij dan de bui hangen. Hij heeft gezien wat Amerika heeft gedaan met onder andere Irak, Afghanistan, Libie, Syrie, En nu willen ze Rusland pakken.

Maar ik begin te denken dat je niet voor rede vatbaar bent waarschijnlijk vanwege je IQ. Je wilt niets weten van feiten. Alleen wat politiek links zegt dat is wat je klakkeloos kopieert.
Hoezo alles framen als politiek links? Er zijn ook heeeeele grote groepen mensen die altijd rechts stemmen en ook niks met de FVD hebben en Baudet een totaalidioot vinden.
pi_211109889
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Heb je ook zo'n pamflet voor 'early warning signs for marxism, communism, nazism etc etc'?
pi_211109895
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Volgens mij ageert Thierry vooral tegen de onderste 6 en 'controlled mass media'.
pi_211109896
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 12:08 schreef BoneThugss het volgende:

[..]
Neuh waarom zou ik?

Als een zekere man met een raar snorretje 60-70 jaar geleden eens goed in elkaar was getrapt in een donkere steeg zou ik ook JUICHEN!!!

Baudet heeft een klap gehad met een paraplu. Ik vind dat wel grappig en kan er niet mee zitten, de dader zal gestraft worden en daar is de kous weer mee af. Gun ik hem een paar kogels in zijn lijf, natuurlijk niet.
De paraplu was zeker verzwaard. Dat ding maakte een keiharde klap zoals te horen in de video. Baudet liep een bult en lichte hersenschuding op. Dit gaat niet met een simpel parapluttje.

Maar ook jij laat post na post zien dat je geweld vergoelijkt. Letterlijk zelfs.

Thierry Baudet is niet Adolf Hitler. Maar dit is wel wat er constant (en onterecht) door je hoofd spookt.
pi_211109898
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 12:08 schreef Gunnter het volgende:

[..]

Aha mijn IQ, 'de feiten' en 'politiek links'. Gelukkig begrijp jij het allemaal wel heel goed chef.

Denken moet jij aan een paard overlaten, groter hoofd enzo.
pi_211109902
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 12:12 schreef Gunnter het volgende:
De paraplu was zeker verzwaard. Dat ding maakte een keiharde klap zoals te horen in de video. Baudet liep een bult en lichte hersenschuding op. Dit gaat niet met een simpel parapluttje.
Er is geen bewijs van dat de paraplu verzwaard is. Terwijl die vent gearresteerd is en de paraplu natuurlijk ook afgenomen is.

En van die bult en hersenschudding hebben we eveneens bewijs.
pi_211109905
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 12:12 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Volgens mij ageert Thierry vooral tegen de onderste 6 en 'controlled mass media'.
Sssst laat Starhopper nou ff uitleggen hoe dit allemaal op de FvD van toepassing is, ik wil wat vermaak.
pi_211109910
quote:
13s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 12:09 schreef Zwansen het volgende:

[..]
Ik keur het geweld zeker niet goed, maar het gaat hier niet om iemand met een ‘andere mening’.

Het gaat naar mijn idee om een partij die moedwillig de boel aan het opstoken is, de democratie probeert te ondermijnen, zegt dat er sprake is van kiesfraude en de een na de andere complottheorie probeert te ondersteunen. Dat is veel gevaarlijker dan een of andere politici die een heel andere mening heeft over een bepaald onderwerp.
Wat heeft alles achter de maar met alles voor de maar te maken?
  zaterdag 28 oktober 2023 @ 12:19:11 #249
68638 Zwansen
pi_211109918
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 12:16 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Wat heeft alles achter de maar met alles voor de maar te maken?
Omdat in die post letterlijk het volgende wordt gezegd:
quote:
pi_211109919
quote:

[..]

Zie het dikgedrukte.

JOUW idee. andere mensen (bv die op FvD stemmen) hebben een ander idee.

MIJN idee is dan dat het beter is om je 'vijanden' dicht bij je te houden, in de ogen te zien, en ze met woorden van repliek te dienen (ipv met geweld). Sluit je die groep mensen buiten, dan gaan ze ' ondergronds', heb je er geen zicht meer op en heb je grote kans dat die groep (nog meer) radicaliseert, met eventuele gevolgen van dien.

Geef die mensen een democratische uitlaatklep, geef ze het gevoel dat ze ' gehoord' worden en dan heb je er (naar mijn idee) veel minder (radicale) last van. Zo ben ik dan dus ook voor ON.
pi_211109936
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 12:12 schreef BoneThugss het volgende:

[..]
Aha mijn IQ, 'de feiten' en 'politiek links'. Gelukkig begrijp jij het allemaal wel heel goed chef.

Denken moet jij aan een paard overlaten, groter hoofd enzo.
Het is heel simpel. Jij ziet het inderdaad fout. Thierry Baudet is geen facist.

Baudet is geen dictator die zijn wil oplegt zoals links en woke. Links duldt geen tegenspraak noch een andere mening. Anders ben je een Nazi of antisemiet. Links censureert erop los. Links kan niet zonder censuur want van feiten willen ze niets weten. Baudet start geen oorlogen. Zorgt niet voor inflatie en dure boodschappen. Baudet is voor vrijheid in tegenstelling tot links. Links wilt alles en iedereen controleren. Waar je je geld aan uitgeeft, hoeveel vlees je consumeert. Naar wie en wat voor berichtjes je stuurt. Noem maar op.

Ik begrijp werkelijk niet hoe mensjes zoals jij erbij komen dat FVD facistisch zou zijn. Je bent gewoon gehersenspeld met leugens en onzin.

Thierry Baudet is wel voor Nederland en Nederlanders eerst. Maar is dit zo erg fout?
pi_211109940
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 12:00 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Wil je Guntter nu slaan?
Neuh waarom zou ik?

quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 12:12 schreef Gunnter het volgende:

[..]

Maar ook jij laat post na post zien dat je geweld vergoelijkt. Letterlijk zelfs.

Thierry Baudet is niet Adolf Hitler. Maar dit is wel wat er constant (en onterecht) door je hoofd spookt.
Ga jij dan lekker FvD stemmen kerel. Ik stem berhaupt niet want genaait word je toch wel. Ik zou zelf niet eens weten of ik mijzelf klassificeer als 'links' of 'rechts'. Wat ik wel weet is dat Baudet een eerste klas mafklapper is met zijn zogenaamde verkiezingsfraude, steun aan Putin, allerlei brainfarts de wereld inslingeren en de meest rare complottheorien de wereld inhelpen. Kan je beter geertje hebben, als zelf Wilders je al een mafkees noemt heb je toch ergens een afslag gemist.

En ik vind het bijzonder grappig dat hij met een paraplu een klap heeft gekregen ja. Een fucking paraplu nou nou nou daar moet toch een complot achter zitten zeg. Gelukkig levert hem dit meer stemmen op.
pi_211109953
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 12:14 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Er is geen bewijs van dat de paraplu verzwaard is. Terwijl die vent gearresteerd is en de paraplu natuurlijk ook afgenomen is.

En van die bult en hersenschudding hebben we eveneens bewijs.
Er is zeker wel bewijs. Die klap die je hoort in dat filmpje. Dat is geen doorsnee paraplu.

Weer probeert links alles te downplayen. De zeer hatelijke berichten op twitter die ik las zijn walgelijk. Teksten als ' ik ben er twee op klaar gekomen' of "paraplutje". Laat zien dat links de echte hatelijke facisten zijn die geen geweld schuwen. Opgejut door leugens.

Facisme is: Do as I say, or else. Heel simpel.
pi_211109957
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 12:19 schreef Zwansen het volgende:

[..]
Omdat in die post letterlijk het volgende wordt gezegd:
[..]

Ok, dus dan moeten we eigenlijk zeggen dat deze mensen geweld goed vinden tegen anderen van wie ze vinden dat die de boel aan het opstoken zijn? En wie maakt dan de beslissing dat dat geweld wel of niet mag? Want zoals je het nu zegt geef je aan dat er gradaties van afkeuring zijn. Baudet krijgt een klein beetje afkeuring, een zielig oud vrouwtje krijgt een hele hoop afkeuring, zoiets?

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 28-10-2023 12:26:53 ]
pi_211109959
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 12:23 schreef BoneThugss het volgende:

[..]
Neuh waarom zou ik?

[..]
Ga jij dan lekker FvD stemmen kerel. Ik stem berhaupt niet want genaait word je toch wel. Ik zou zelf niet eens weten of ik mijzelf klassificeer als 'links' of 'rechts'. Wat ik wel weet is dat Baudet een eerste klas mafklapper is met zijn zogenaamde verkiezingsfraude, steun aan Putin, allerlei brainfarts de wereld inslingeren en de meest rare complottheorien de wereld inhelpen. Kan je beter geertje hebben, als zelf Wilders je al een mafkees noemt heb je toch ergens een afslag gemist.

En ik vind het bijzonder grappig dat hij met een paraplu een klap heeft gekregen ja. Een fucking paraplu nou nou nou daar moet toch een complot achter zitten zeg. Gelukkig levert hem dit meer stemmen op.
Welke man met een raar snorretje uit 1953-1963 bedoel je?
pi_211109986
Achteraf gezien was er verschrikkelijk veel leed bespaard gebleven als die mislukte schilder vroegtijdig omgelegd zou zijn.
pi_211109991
quote:
6s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 12:25 schreef Gajes_Octavianus het volgende:

[..]
Welke man met een raar snorretje uit 1953-1963 bedoel je?
Charlie Chaplin met zijn kutcabaret.
pi_211109994
Misselijk mannetje idd :r
pi_211110003
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 12:23 schreef BoneThugss het volgende:

[..]
Neuh waarom zou ik?

[..]

Ik vermoed dat jij tegen VD gekant bent. Ik ook. Kun jij verklaren waarom VVD nu weer bovenaan in de peilingen staat (na Nieuw sociaal contract)?

Maar je gelooft niet in verkiezingsfraude of gemanipuleer?

Er zijn best wat artikelen verschenen die schrijven over de mogelijkheden tot verkiezingsfraude in Nederland.

Over complottheorieen. Je geloofde vast wel in de complottheorie dat Trump en Poetin zouden samenwerken om de Amerikaanse verkiezingen te manipuleren (wat dus bewezen flauwe kul bleek)?
Ze proberen die man in het gevang te gooien met talloze bullshit aanklachten. Maar jij gelooft niet in complotten?
pi_211110015
quote:

[..]

Wat lees ik nog toch weer allemaal. _O-
pi_211110031
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 12:35 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Het is dat ie nu waarschijnlijk een paar dagen in bed ligt na die zware aanslag anders zou je nog denken dat Baudet ook op Fok! zit.
pi_211110045
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 12:25 schreef Gunnter het volgende:

[..]
Er is zeker wel bewijs. Die klap die je hoort in dat filmpje. Dat is geen doorsnee paraplu.
Dat weet jij helemaal niet of die klap wel of niet bij een doorsnee paraplu hoort.
pi_211110050
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 12:37 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Het is dat ie nu waarschijnlijk een paar dagen in bed ligt na die zware aanslag anders zou je nog denken dat Baudet ook op Fok! zit.
Wat is er facistisch aan Thierry Baudet?
pi_211110059
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 12:39 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Dat weet jij helemaal niet of die klap wel of niet bij een doorsnee paraplu hoort.
Als ik schrijf dat die George Floyd niet is vermoord door een blanke racist. Maar dat het zijn eigen fout is geweest. Omdat hij drugs op had. Dan is de wereld te klein.

Maar er is nieuw bewijs. Chauvin (of hoe hij ook heet) gaat in hoger beroep!
pi_211110063
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 12:30 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Achteraf gezien was er verschrikkelijk veel leed bespaard gebleven als die mislukte schilder vroegtijdig omgelegd zou zijn.
Achteraf, indien tijdreizen mogelijk zou zijn, zou je voor dat moment (de 2e WO) veel leed hebben kunnen besparen. Alleen weet je dan niet wat er daarna gaat gebeuren, dat zou dan bv ook veel meer leed kunnen zijn. Misschien was dan de 2e WO nog mild voor de mensheid.
pi_211110069
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 12:42 schreef Montagui het volgende:

[..]
Achteraf, indien tijdreizen mogelijk zou zijn, zou je voor dat moment (de 2e WO) veel leed hebben kunnen besparen. Alleen weet je dan niet wat er daarna gaat gebeuren, dat zou dan bv ook veel meer leed kunnen zijn. Misschien was dan de 2e WO nog mild voor de mensheid.
Wat als Hitler inderdaad niet aan de macht kwam. Maar daarvoor in de plaats zou er iets anders (mishcien veel ergers )gebeuren.

Hitler was fel tegen wat er met de Weimar gebeurde onder socialistisch (communistisch) bewind. Eigenlijk 1:1 met wat er nu ook gebeurt met al die woke enzo.

Ondanks dat we de Nazi's hebben verslagen. Is de wereld er niet heel veel beter op geworden. Amerika heeft zo veel oorlogen en conflicten tegelijkertijd gaande. Al dat leed ten gevolge daarvan is niet te overzien. Daar hoor en lees je niets over.
pi_211110078
quote:

[..]
Je gaat je echt afvragen wie er een klap op zijn hoofd heeft gehad.
pi_211110091
quote:

[..]
Wat je leest is wat er gebeurt als iemand de Kool-Aid van de FvD te veel gedronken heeft.
pi_211110107
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 12:46 schreef stalybridge het volgende:

[..]
Je gaat je echt afvragen wie er een klap op zijn hoofd heeft gehad.
En tegelijkertijd ga je niet in op belangrijke vragen.

Wat is er facistisch aan Thierry Baudet. Die gast is voor vrijheid. In tegenstelling tot al die andere politieke partijen. Die alleen maar censuur oorlogen angst inflatie en controle op de burgers willen. En daar stem jij allemaal wel op?
pi_211110118
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 12:44 schreef Gunnter het volgende:

[..]
Wat als Hitler inderdaad niet aan de macht kwam. Maar daarvoor in de plaats zou er iets anders (mishcien veel ergers )gebeuren.

Hitler was fel tegen wat er met de Weimar gebeurde onder socialistisch (communistisch) bewind. Eigenlijk 1:1 met wat er nu ook gebeurt met al die woke enzo.

Ondanks dat we de Nazi's hebben verslagen. Is de wereld er niet heel veel beter op geworden. Amerika heeft zo veel oorlogen en conflicten tegelijkertijd gaande. Al dat leed ten gevolge daarvan is niet te overzien. Daar hoor en lees je niets over.
Ik weet niet wat je aan het roken bent, maar ik wil het ook. 8)7
pi_211110125
quote:

[..]

Ik denk dat de jaarcijfers van Forum voor Democratie B.V. en Eerlijk eten B.V. belangrijker zijn voor Thierry dan het aantal zetels. In politiek is Baudet helemaal niet geinteresseerd. Sterker nog, hij is met zijn partijgenoten vaak afwezig.
pi_211110174
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 11:31 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Als die paraplu een pistool was geweest. Dan had je vrijwel zeker net zoiets opgeschreven. 'een corrigerende kogel want facist en Hitler'
pi_211110185
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 12:57 schreef Gunnter het volgende:

[..]
Als die paraplu een pistool was geweest. Dan had je vrijwel zeker net zoiets opgeschreven. 'een corrigerende kogel want facist'
Heeft Thierry wel geluk dat het geen Russische paraplu was.
pi_211110217
quote:
Pro-Russische uitingen

In de video is te horen dat de dader na het uitdelen van de klap in het Oekraens "Nee tegen fascisme, nee tegen Poetinisme" roept tegen Baudet.

Baudet heeft zich in het verleden regelmatig pro-Russisch uitgelaten, onder andere over het onderzoek naar het neerhalen van vlucht MH17. Vlak voor de inval van Rusland in Oekrane noemde Baudet Poetin "een prachtige vent".

Een uur voor aanvang van de lezing protesteerden er in het centrum van Gent, niet ver van de universiteit, enkele tientallen mensen tegen de komst van Baudet. Volgens een journalist van de Vlaamse omroep VRT hadden zij een Oekraense vlag bij zich.
Bron: https://nos.nl/artikel/2495551-verdachte-aanval-baudet-weer-op-vrije-voeten-wordt-wel-vervolgd

Duidelijk verhaal. Waarom 'links' er nou weer aan de haren bij wordt gesleept is je reinste framing. }:|
  zaterdag 28 oktober 2023 @ 13:01:41 #275
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_211110220
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 12:44 schreef Gunnter het volgende:
Weimar gebeurde onder socialistisch (communistisch) bewind.
_O_ _O- _O- _O- 8)7 8)7
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_211110221
De Buil van Minerva :7
pi_211110223
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 12:51 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
Ik denk dat de jaarcijfers van Forum voor Democratie B.V. en Eerlijk eten B.V. belangrijker zijn voor Thierry dan het aantal zetels. In politiek is Baudet helemaal niet geinteresseerd. Sterker nog, hij is met zijn partijgenoten vaak afwezig.
Dat geldt, helaas, voor meer 2e kamer leden.

Easy money, als je het goed weet te spelen.
pi_211110226
quote:

[..]

Het probleem dat is dat de meest laaggeletterde generatie in eeuwen met zijn totaal gebrek aan historisch besef zichzelf het absolute morele gelijk toekent door maar zo luid mogelijk propaganda te herkauwen.

"Democratie ondermijnen", "de democratische rechtsstaat ondermijnen", het zijn lege VVD-praatjes die jij hier klakkeloos reproduceert alsof je er over hebt nagedacht. Dit komt van Yesilgz die niet weet of doet alsof ze niet weet wat de rechtsstaat inhoudt. .Dit is taal van de regering die illegaal mensen met de verkeerde mening liet bespioneren, intimideren, mishandelen en beschieten, die de grondwet aan de laars lapte en censuur pleegde, die loog over de oprichting van nog een geheime dienst, die structureel de kamer te laat, onjuist, niet en vals informeerde, die illegaal met rechters onderhandelde, illegaal de toeslagenouders de ellende in stortte, die loog over de gaswinning, die tegen de wil van de kamer ons het digitale Europese ID inrommelde, die stukken over het CBDC in het belang van de staat geheim verklaard, net als de totstandkoming van de corona 'wetenschap', die Omtzigt als volksvertegenwoordiger hebben gekneveld, die ongrondwetting volksvertegenwoordigers het woord hebben ontnomen en zelfs geschorst, die tijdens de vorige verkiezingen de regels veranderden, die denken bij kamermeerderheid de wet en grondwet opzij te mogen zetten.

Straks moeten we weer 'het feest van de democratie' vieren met partijen die hun tegenstanders willen verbieden en de mond willen snoeren. Daar is het nu ook ijselijk stil over met de verkiezingen in zicht, de volgende kabinetsperiode er weer vol tegenaan.

En dan kom jij hier doodleuk herkauwen dat Baudet de democratie komt ondermijnen, dan ben je gewoon een hulpeloos propagandaslachtoffertje. .
pi_211110241
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 13:01 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
Bron: https://nos.nl/artikel/2495551-verdachte-aanval-baudet-weer-op-vrije-voeten-wordt-wel-vervolgd

Duidelijk verhaal. Waarom 'links' er nou weer aan de haren bij wordt gesleept is je reinste framing. }:|
Ach, dat moet je ook allemaal met een flinke korrel zout nemen. Links is in de FvD-fabeltjesfuik gewoon een containerterm voor alles wat ze op wat voor manier dan ook als slecht zien.
pi_211110256
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 13:04 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Ach, dat moet je ook allemaal met een flinke korrel zout nemen. Links is in de FvD-fabeltjesfuik gewoon een containerterm voor alles wat ze op wat voor manier dan ook als slecht zien.
Net zoiets als de containertermen Nazi en antisemiet bedoel je?
pi_211110280
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 13:02 schreef Weltschmerz het volgende:

"Democratie ondermijnen", "de democratische rechtsstaat ondermijnen", het zijn lege VVD-praatjes die jij hier klakkeloos reproduceert alsof je er over hebt nagedacht. Dit komt van Yesilgz die niet weet of doet alsof ze niet weet wat de rechtsstaat inhoudt. .Dit is taal van de regering die illegaal mensen met de verkeerde mening liet bespioneren, intimideren, mishandelen en beschieten, die de grondwet aan de laars lapte en censuur pleegde, die loog over de oprichting van nog een geheime dienst, die structureel de kamer te laat, onjuist, niet en vals informeerde, die illegaal met rechters onderhandelde, illegaal de toeslagenouders de ellende in stortte, die loog over de gaswinning, die tegen de wil van de kamer ons het digitale Europese ID inrommelde, die stukken over het CBDC in het belang van de staat geheim verklaard, net als de totstandkoming van de corona 'wetenschap', die Omtzigt als volksvertegenwoordiger hebben gekneveld, die ongrondwetting volksvertegenwoordigers het woord hebben ontnomen en zelfs geschorst, die tijdens de vorige verkiezingen de regels veranderden, die denken bij kamermeerderheid de wet en grondwet opzij te mogen zetten.

Het pijnlijke aan dit soort uitgebreide opsommingen is dat het 't idee schept dat alles er wel zo een beetje mee aangehaald is, terwijl het nog niet eens een fractie is van wat opgesomd zou kunnen worden.
pi_211110281
quote:
Beetje jammer voor je dat al die linkse planteneters fysiek nogal achtergesteld zijn.
"Wait a minute, I've got it, you're a loony!" :D (Monty Python)
pi_211110345
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 13:06 schreef Gunnter het volgende:

[..]
Net zoiets als de containertermen Nazi en antisemiet bedoel je?
Jij bent echt rijp voor het Pieter Baan centrum.

Wij hebben geen nazi's in de tweede of eerste kamer. Belgi schurkt er aardig tegenaan. Baudet is zeker geen nazi maar wel een wetenschap ontkennendemafklapper van het eerste uur met zijn reptilians.

Een fascist is ook weer wat anders dan een nazi even voor jouw informatie.
pi_211110450
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 12:11 schreef Montagui het volgende:
Heb je ook zo'n pamflet voor 'early warning signs for marxism, communism, nazism etc etc'?
Is helaas niet nodig, je krijgt het betreffende etiket automatisch opgespijkerd zodra wordt vermoed dat je je wel eens links van de klont VVD / PvdV / FvD / SGP begeeft. :')

Voordeel is wl dat je ze op die manier allemaal meteen te pakken hebt en die 80% bijvangst - tja, lekker puh eigen schuld... dan had je maar harder moeten krijsen over asielzoekers. de islam (liefst als n homogene stroming), arbeidsongeschikten, mensen met kleurtjes, transpersonen (m/v/o), acute afschaffing der kerstbomenfeestviering i.v.m. klagende allochtonen, gelijke rechten, Zwarte Piet, vegetarirs en ga zo maar door. :P
pi_211110506
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 13:10 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Het pijnlijke aan dit soort uitgebreide opsommingen is dat het 't idee schept dat alles er wel zo een beetje mee aangehaald is, terwijl het nog niet eens een fractie is van wat opgesomd zou kunnen worden.
Klopt. Er zijn zoveel schandalige dingen waarvoor ze een paar decennia geleden nog door het gepeupel zouden zijn afgemaakt dat niets meer een schandaal is. Het lijkt wel tactiek, ik kan het zelf ook niet meer bijhouden, we moeten er wel onze schouders over ophalen anders kun je wel aan de gang blijven.
pi_211110518
quote:
11s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 13:01 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
De Buil van Minerva :7
pi_211110610
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 12:22 schreef Gunnter het volgende:
Links duldt geen tegenspraak noch een andere mening. Anders ben je een Nazi of antisemiet. Links censureert erop los. Links kan niet zonder censuur want van feiten willen ze niets weten.
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 13:11 schreef een of andere linksige handophoud(st)er het volgende:
"Wait a minute, I've got it, you're a loony!" :D (Monty Python)
pi_211110718
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 12:30 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Weet je helaas niet, er was veel ontevredenheid onder de Duitse bevolking en zonder Snorremans I was er misschien wel een Snorremans II opgestaan, die (voor zichzelf dan) het voordeel had iets minder knettergek / geobsedeerd te zijn.

Ik heb een jaar of 30 geleden een TV-film gezien waarin de aanslag op Snor Einz wl was gelukt, waardoor het nog veel erger fout liep. Een significant gedeelte het Duitse volk bleek helemaal niet zo blij met het verliezen van Einz en had acuut behoefte aan een nieuwe Leider, waardoor Snor Zwei zich niet meer eerst omhoog hoefde te ellebogen: zijn bedje was reeds gespreid, hij kon er z in en een groot deel van zijn tegenstanders had zich al gedentificeerd door iets te blij te zijn met Einz' verscheiden. :'(
pi_211110783
Conclusie: mannen met snorren zijn niet te vertrouwen :7
  zaterdag 28 oktober 2023 @ 14:47:48 #290
68638 Zwansen
pi_211111010
quote:

[..]
Het probleem dat is dat de meest laaggeletterde generatie in eeuwen met zijn totaal gebrek aan historisch besef zichzelf het absolute morele gelijk toekent door maar zo luid mogelijk propaganda te herkauwen.

Straks moeten we weer 'het feest van de democratie' vieren met partijen die hun tegenstanders willen verbieden en de mond willen snoeren. Daar is het nu ook ijselijk stil over met de verkiezingen in zicht, de volgende kabinetsperiode er weer vol tegenaan.

En dan kom jij hier doodleuk herkauwen dat Baudet de democratie komt ondermijnen, dan ben je gewoon een hulpeloos propagandaslachtoffertje. .
Hardop gelachen.
  zaterdag 28 oktober 2023 @ 14:49:50 #291
68638 Zwansen
pi_211111030
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 12:25 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Ok, dus dan moeten we eigenlijk zeggen dat deze mensen geweld goed vinden tegen anderen van wie ze vinden dat die de boel aan het opstoken zijn? En wie maakt dan de beslissing dat dat geweld wel of niet mag? Want zoals je het nu zegt geef je aan dat er gradaties van afkeuring zijn. Baudet krijgt een klein beetje afkeuring, een zielig oud vrouwtje krijgt een hele hoop afkeuring, zoiets?
Goed geprobeerd maar dat is niet wat ik zeg.

Overigens is het heel normaal dat er gradaties van afkeuring zijn in onze maatschappij. Ga maar eens een onschuldig kind vermoorden, een 50-jarige zwerver of een veroordeelde pedofiel. Wedden dat er gradaties van afkeuring zullen zijn?
pi_211111050
quote:
Wat is dit voor onzin? Jij denkt dat mensen in Nederland in 1600 of 1800 niet laaggeletterder dan nu waren?
pi_211111072
quote:
Als Baudet de macht krijgt, wat nooit zal gebeuren, zal hij helemaal een schrikbewind voeren. Een beetje jouw zoals jouw enge VVD-beeld, maar dan 100 keer erger.

Thierry is een narcist waarvoor maar n iemand belangrijk is, en dat is hijzelf.
pi_211111107
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 14:49 schreef Zwansen het volgende:

[..]
Goed geprobeerd maar dat is niet wat ik zeg.

Overigens is het heel normaal dat er gradaties van afkeuring zijn in onze maatschappij. Ga maar eens een onschuldig kind vermoorden, een 50-jarige zwerver of een veroordeelde pedofiel. Wedden dat er gradaties van afkeuring zullen zijn?
Klopt en bij geen enkele gradatie is het toegestaan om fysiek geweld te gebruiken als burger. Zo ingewikkeld is het allemaal niet.
pi_211111266
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 14:51 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Wat is dit voor onzin? Jij denkt dat mensen in Nederland in 1600 of 1800 niet laaggeletterder dan nu waren?
Weltschmerz zit er meestal volledig naast. Wat uiteraard wel zo is, is dat er misschien enige inflatie heeft plaats gevonden als je ziet dat iemand als Baudet zijn diploma cadeau heeft gekregen omdat hij wat gebrabbel wat zijn echokamer leuk vond op papier zette.
pi_211111424
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 12:22 schreef Gunnter het volgende:

Baudet is geen dictator die zijn wil oplegt zoals links en woke.
Oei.... wat een demoniserende leugen.
Maar Baudet is wel een aanhanger van een russische dictator + diens terreur
pi_211111504
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 15:44 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
Mijn meningen in dit topic? Dat is dat Baudet een terreursympathisant is, een fan van de terrorist Poetin.
Maar dat ontken je liever? Of je praat het goed ?
Yep volledig kansloze mening.
pi_211111734
Dicht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')