abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 10:15:47 #101
401485 Molo
Vllig losgelst
pi_211098390
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 10:13 schreef Rupibma het volgende:

[..]
Duik de boeken maar weer in, meid.

Jouw perceptie is niet de enige waarheid. Hoeveel "progressieven" ken je nou eigenlijk? Alleen jouw normen en waarden zijn niet leidend in deze samenleving.
Je geeft er een mooie spin aan
Met je 'meid', hou daar maar gewoon mee op
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_211098405
quote:
Wat is je punt met deze link waar blijkbaar veel kritiek op is.
pi_211098409
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 10:15 schreef Molo het volgende:

[..]
Je geeft er een mooie spin aan
Met je 'meid', hou daar maar gewoon mee op
Is goed, meis.
pi_211098416
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 10:17 schreef Rupibma het volgende:

[..]
Wat is je punt met deze link waar blijkbaar veel kritiek op is.
Dat het redelijk normaal is dat de rechter en linker flanken in elkaar overlopen.
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
pi_211098433
Ik heb de afgelopen dagen de meeste tenenkrommende dingen op sociale media gezien, op VS' universiteiten.

Maar ik zal rustig wachten tot iemand gaat betogen dat universiteiten historisch van die rechtse bolwerken zijn.
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
pi_211098434
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 10:18 schreef ExTec het volgende:

[..]
Dat het redelijk normaal is dat de rechter en linker flanken in elkaar overlopen.
En daaronder staat kritiek op deze theorie. Make it make sense.
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 10:20:32 #107
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_211098440
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 09:48 schreef christmastsunami het volgende:

[..]
De term 'Nederland is tolerant', slaat/sloeg op de politieke situatie, ergens in de vorige eeuw, toen de verschillende politieke richtingen zo gepolariseert waren dat niemand met elkaar wilde samenwerken.

In de politiek wilde men daar verandering in en besloot men, dat ze van af dan meer tolerant met elkaar wilden omgaan.

Later ging dat zijn eigen leven leiden en werd heel Nederland als tolerant verklaard. Maar er werd eerst iets anders bedoeld. De Nederlanders zelf zijn nooit tolerant geweest.
:')
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_211098442
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 10:20 schreef ExTec het volgende:
Ik heb de afgelopen dagen de meeste tenenkrommende dingen op sociale media gezien, op VS' universiteiten.

Maar ik zal rustig wachten tot iemand gaat betogen dat universiteiten historisch van die rechtse bolwerken zijn.
Welke tenenkrommende dingen.
pi_211098489
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 10:20 schreef Rupibma het volgende:

[..]
Ff kijken hoor.

Het projectoren van dat hamas martelaren zijn, vind je dat tenenkrommend?

Dat die joodse studenten zich in een bibliotheek moesten verschuilen, terwijl ze bezig waren de deuren in te trappen, voldoet dat? Deze is volgens mij hier gepost, ook.

Maar ik snap het, mensen die zuigend pro-hamas zijn, vinden daar vanzelfsprekend niks mis mee.
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 10:28:32 #110
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_211098526
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 10:20 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Met terugwerkende kracht lijkt daar helaas toch wat in te zitten. Als je Nederlanders onder elkaar hoort wanneer ze spreken over Moslims. Of als er een Moslim bij zit. Is toch cht een wereld van verschil. Ik vind ze ontzettend laf wilde ik eigenlijk zeggen. Maar daar is het debat niet bij gebaat. Dus ik laat dat maar.

:{
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 10:28:57 #111
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_211098528
quote:
15s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 10:28 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Met terugwerkende kracht lijkt daar helaas toch wat in te zitten. Als je Nederlanders onder elkaar hoort wanneer ze spreken over Moslims. Of als er een Moslim bij zit. Is toch cht een wereld van verschil. Ik vind ze ontzettend laf wilde ik eigenlijk zeggen. Maar daar is het debat niet bij gebaat. Dus ik laat dat maar.

Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_211098540
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 09:50 schreef Molo het volgende:

[..]
Ik zie inmiddels vrij grote hoeveelheden steunbetuigingen aan Palestina, alle moslim'broeders' onder elkaar en behoorlijk veel anti Joodse uitingen om me heen van progressieven. In werkuitingen, op LinkedIn, mensen die ineens van die statusupdates via whatsapp pushen

Echt, WTF man. Ik kan er echt met mijn hersenen niet bij.
Parallelle samenleving die volledig gescheiden is van de normen en waarden die ik ken
Het steunen van Palestina is geen probleem, dat is een recht, dat recht hebben ze ook om te demonstreren voor Palestina. Zelfs ik was pro Palestina tot ik de haat wederom eens zag na dit conflict. Het is Jodenhaat wat ze drijft, gewoon pure Jodenhaat. Zelfs die zogenaamde "goeie" gooien hun maskers af zodra ze merken dat ze vrij hun haat kunnen ventileren. Mensen moeten eens gaan snappen dat de islam op n staat, ten alle tijden, niets is belangrijkers dan de islam.. Dit soort mensen zetten zichzelf buiten de westerse samenleving en het wordt gewoon getolereerd, die ellende blijft maar groeien totdat het dadelijk onhoudbaar wordt, en teveel mensen blijven wegkijken.

Mensen met kinderen in Europa moeten zich echt eens achter de oren krabben en afvragen wat ze hun kinderen aan doen met dit beleid, deze open grenzen en een islamexplosie in Europa met alle gevolgen van dien. Op Geenstijl gisteren ook weer een topic over een hele rits moskeen in Engeland die gewoon haat prediken, in ons Europa gewoon haat prediken tegen niet moslims en het is en blijft doodstil. Die zogenaamde "progressievelingen" bekennen nu ook kleur, nooit meer verhaaltjes over haatzaaien, racisme, polorisatie of de godwins, ze maken er zichzelf massaal schuldig aan op een manier wat ik nog nooit heb meegemaakt in Europa. Maar dit zijn ook geen progressievelingen, dit is gewoon het andere uiterste van het hoefijzer, een club radicalen die te lang gepamperd zijn, te lang een hand boven het hoofd is gehouden en teveel aandacht hebben gekregen voor hun radicale opvattingen. En het wordt tijd dat de fatsoenlijke mensen aan die kant van het politieke spectrum dit gaan inzien, veroordelen en afstand van gaan nemen.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_211098545
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 09:48 schreef christmastsunami het volgende:

De Nederlanders zelf zijn nooit tolerant geweest.
Klopt. Al die discriminerende en racistische Nederlanders van, Indisch, Turks en Marokkaans, Midden-Oosters, en Afrikaans afkomst.
Corporate translator
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 10:33:17 #114
13462 BansheeBoy
pi_211098576
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 10:28 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Normaal ben ik niet zo van het anekdotische bewijs. Maar als ik je alleen al laat weten wat ze tijdens het voetbal naar mijn zachte gezichtje slingerde aan racistische leuzen. Zachte gezichtje? Prima! Maar die leuzen moeten ze achterwege laten.

Je wordt in Nederland ook vaak afgerekend op het gedrag van een ander.

Jason.

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_211098609
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 10:24 schreef ExTec het volgende:

[..]
Ff kijken hoor.

Het projectoren van dat hamas martelaren zijn, vind je dat tenenkrommend?

Dat die joodse studenten zich in een bibliotheek moesten verschuilen, terwijl ze bezig waren de deuren in te trappen, voldoet dat? Deze is volgens mij hier gepost, ook.

Maar ik snap het, mensen die zuigend pro-hamas zijn, vinden daar vanzelfsprekend niks mis mee.
Wat vul je veel in voor mij, zeg?

Je begrijpt niet dat ik een leven heb en niet alles mee krijg uit het nieuws?

Feit blijft, je ziet wat je wil zien. Helemaal nu met alle algoritme die je mening beinvloeden. Nergens claim ik alwetend te zijn itt velen hier. De waarheid ligt in het midden.

Ik ben niet pro hamas, stop met je vieze leugens.
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 10:37:31 #116
168739 Red_85
'echt wel'
pi_211098614
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 10:07 schreef ExTec het volgende:
[ afbeelding ]
Ja ga maar inderdaad. Inclusief al die linkse tolerante studentjes die achter de palestijnen staan. Eens kijken hoe lang ze het uit houden onder hamas.

1 tip: doe voorzichtig.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_211098645
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 10:36 schreef Rupibma het volgende:
Je begrijpt niet dat ik een leven heb en niet alles mee krijg uit het nieuws?
Maar de vraag over dat tenenkrommende is dus beantwoord?

quote:
Feit blijft, je ziet wat je wil zien.
Nee, die dingen zijn echt gebeurt.

Ze zijn niet ineens niet gebeurt als ik tactisch "een leven heb en niet alles meekrijg".

quote:
Ik ben niet pro hamas, stop met je vieze leugens.
Ik heb niet gezegd dat jij dat bent. Wie de schoen passe, trekke hem aan.
pi_211098648
twitter
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 10:42:25 #119
168739 Red_85
'echt wel'
pi_211098655
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 09:42 schreef Tekaschi het volgende:
[ twitter ]
Dit kan toch echt niet.
1947-2016
pi_211098662
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 10:40 schreef ExTec het volgende:

[..]
Maar de vraag over dat tenenkrommende is dus beantwoord?
[..]
Nee, die dingen zijn echt gebeurt.

Ze zijn niet ineens niet gebeurt als ik tactisch "een leven heb en niet alles meekrijg".
[..]
Ik heb niet gezegd dat jij dat bent. Wie de schoen passe, trekke hem aan.
Hoe is dat beantwoord dan?
pi_211098669
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 10:42 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Dit kan toch echt niet.
Daar denken ze blijkbaar in de UN heel anders over.
pi_211098673
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 10:43 schreef Rupibma het volgende:

[..]
Jij vroeg er toch naar?

Ik gaf toch voorbeelden?

Maar vooruit, leg hier uit dat het niet tenenkrommend is.
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 10:44:57 #123
168739 Red_85
'echt wel'
pi_211098678
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 10:41 schreef Tekaschi het volgende:
[ twitter ]
Zie hier de agressor.
1947-2016
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 10:45:37 #124
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_211098689
quote:
[ twitter ]
Het dagelijkse dreigement van Iran. *O*

Biden verzamelt die en print ze op tegeltjes voor aan de muur.

Iran is een beetje als een boze teckel.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_211098699
quote:
2s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 10:45 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Op dit soort momenten mis ik hem gewoon.

Hadden we tenminste nog wat om gezamenlijk om te lachen tijdens deze shitshow. :P
pi_211098709
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 10:46 schreef Tekaschi het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Hadden we tenminste nog wat om gezamenlijk om te lachen tijdens deze shitshow. :P
Totdat ze petje anders staat, en dan is kim ineens "very smart".
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 10:50:52 #127
401485 Molo
Vllig losgelst
pi_211098728
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 10:46 schreef Tekaschi het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Die knakker kan gewoon nog terug komen... :{
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 10:52:18 #128
168739 Red_85
'echt wel'
pi_211098737
quote:
2s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 10:45 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Iran is een beetje als een boze teckel.
Hij wil ook een muur zoals zelenski die heeft van putin en laFrov.
1947-2016
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 10:53:26 #129
168739 Red_85
'echt wel'
pi_211098748
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 10:50 schreef Molo het volgende:

[..]
Die knakker kan gewoon nog terug komen... :{
Ja...
}:|
1947-2016
pi_211098774
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 10:44 schreef ExTec het volgende:

[..]
Jij vroeg er toch naar?

Ik gaf toch voorbeelden?

Maar vooruit, leg hier uit dat het niet tenenkrommend is.
Waarom push je mij een bepaalde richting op?
pi_211098784
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 10:57 schreef Rupibma het volgende:

[..]
Waarom push je mij een bepaalde richting op?
Nou beantwoord of niet?
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 11:05:49 #132
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_211098860
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 10:59 schreef ExTec het volgende:

[..]
Nou beantwoord of niet?
Waarom push je mij een richting op?
pi_211098871
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 11:06 schreef Rupibma het volgende:

[..]
Waarom push je mij een richting op?
Motiveren om antwoord te geven :)
pi_211098989
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 11:07 schreef ExTec het volgende:

[..]
Motiveren om antwoord te geven :)
Maar waarom? Wat win je?
pi_211099033
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 11:14 schreef Rupibma het volgende:

[..]
Maar waarom? Wat win je?
?

Jij stelde de vraag:

quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 10:20 schreef Rupibma het volgende:

[..]
Wellicht moet je anders geen vragen stellen, als je het antwoord niet wil horen?
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 11:17:31 #137
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_211099041
https://www.timesofisrael(...)months-before-oct-7/
Surveillance soldiers warned of Hamas activity on Gaza border for months before Oct. 7
Survivors of massacre on IDF base say they passed information up the chain of command on digging, mapping, training near the fence long before mass onslaught, but were ignored
pi_211099044
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 11:16 schreef ExTec het volgende:

[..]
?

Jij stelde de vraag:
[..]
Wellicht moet je anders geen vragen stellen, als je het antwoord niet wil horen?
Wellicht moeten we deze discussie gaan laten varen, want ik ga niet voldoen aan je stereotypering.
pi_211099071
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 11:17 schreef Rupibma het volgende:

[..]
Wellicht moeten we deze discussie gaan laten varen, want ik ga niet voldoen aan je stereotypering.
Helder, je vraagt dus om tenenkrommende dingen, daarvan geef ik voorbeelden, en om het antwoord of deze dingen dat ook zijn echt, uit de weg te gaan, maken we ons er zo van af.

Maar deze is dus van toepassing:

quote:
7s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 11:16 schreef ExTec het volgende:

pi_211099074
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 10:43 schreef Rupibma het volgende:

[..]
Hij gaf gewoon voorbeelden zoals je vroeg. Ik kan daar zelf de studenten die posters van gekidnapte Isralische kinderen van muren rukken/besmeuren nog aan toevoegen. Ze pleiten voor een vrij Palestina, maar kennelijk doet de vrijheid van die Isralische kinderen er voor hen niet toe. Dat durft zich dan humaan te noemen, ik noem dat hypocriet.

Je doet die voorbeelden direct af met 'je ziet wat je wil zien'. Ik vraag me dan af waarom je er dan naar vraagt. Ga dan kijken op socials of je zelf dingen ziet die je wil zien. Post ze hier, benieuwd naar wat voor acties van burgers jij zelf als 'tenenkrommend' zou bestempelen. :)
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_211099220
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 11:19 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Hij gaf gewoon voorbeelden zoals je vroeg. Ik kan daar zelf de studenten die posters van gekidnapte Isralische kinderen van muren rukken/besmeuren nog aan toevoegen. Ze pleiten voor een vrij Palestina, maar kennelijk doet de vrijheid van die Isralische kinderen er voor hen niet toe. Dat durft zich dan humaan te noemen, ik noem dat hypocriet.
Ik noem dat zelfs kwaadaardig.

Denk er eens over na... je rukt posters weg van mensen die gekidnapped zijn. Er is in mijn wereldbeeld geen enkele geldige reden waarom je dat berhaupt zou overwegen, laat staan het te doen!

Maar zoals elk kwaadaardig persoon zien zij zichzelf als de "goede" en hun slachtoffer als de "slechte". Maar ik zou die mensen wel eens willen vragen wat ze ervan hadden gevonden als het hun zoon of dochter was geweest die daar hing.
Intolerant voor intolerantie
pi_211099236
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 11:19 schreef KinKiJan het volgende:

[..]

Je doet die voorbeelden direct af met 'je ziet wat je wil zien'. Ik vraag me dan af waarom je er dan naar vraagt. Ga dan kijken op socials of je zelf dingen ziet die je wil zien. Post ze hier, benieuwd naar wat voor acties van burgers jij zelf als 'tenenkrommend' zou bestempelen. :)
Waarom beantwoord jij de vraag die ik hem stelde?
pi_211099241
Er zijn nu eenmaal mensen met verschillende smaken en meningen. Deal with it. Doe ik ook met jullie.
pi_211099243
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 09:01 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Ah vandaar dat ze steeds geconcentreerd op bepaalde steden binnenkomen.

Ze kunnen inderdaad niet heel goed richten maar het is onzin om te beweren dat ze dat niet doen.
Klopt precies wat ik schreef
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_211099246
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 11:38 schreef Rupibma het volgende:

[..]
Waarom beantwoord jij de vraag die ik hem stelde?
Dit is een forum, 'meid'.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_211099250
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 09:04 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
De baby's daar worden als extremisten geboren en een leven als gevaarlijke terrorist staat al vast?
Geen idee, dat staat er niet
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_211099286
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_211099311
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 11:39 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Dit is een forum, 'meid'.
Nee, echt?
pi_211099330
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 11:42 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
Tja moeten ze die brandstof maar niet gebruiken voor de dagelijks aanvallen op Isral.
pi_211099343
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_211099352
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 11:46 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Tja moeten ze die brandstof maar niet gebruiken voor de dagelijks aanvallen op Isral.
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 11:48:30 #152
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_211099357
SPOILER: Israel: From the Six-Day War to the Six-Front War
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_211099378
quote:

[..]
Ja, blijft hilarisch, dat ge-"eis" dat israel maar dit of dat moet leveren, terwijl de raketten vanuit gaza nog steeds op israel afgevuurd worden.
pi_211099525
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 09:58 schreef Akathisia het volgende:
[ twitter ]
Aan de ene kant van de weg pro-Palestina, de andere kant pro-Isral, met daartussen pro-Hamas. En dat in de VS. Wat een armoede _O- :')
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_211099537
Edit laat maar.. persoonlijke aanval mag niet.
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 12:08:49 #156
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_211099551
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 11:42 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
Amnesty, haha. Deze activistische organisatie heeft zich deze oorlog al talloze keren heeft uitgesproken tegen Isral en amper n keer tegen Hamas. Tevens dezelfde organisatie die een paar jaar terug nog banden had met het Moslimbroederschap en andere fundamentalistische moslims. Kortom, dit is lastig serieus te nemen. Amnesty is hetzelfde als bijvoorbeeld de VN, waar anti-Isral sentimenten en antisemitisme heel diep geworteld zijn.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  Forum Admin vrijdag 27 oktober 2023 @ 12:10:08 #157
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_211099566
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 10:07 schreef ExTec het volgende:
[ afbeelding ]
Die komt van een koude kermis thuis, als ze al thuis komt.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 12:11:00 #158
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211099573
twitter

netjes
got me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 12:11:49 #159
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_211099578
quote:
[ twitter ]
Dat moeten ze n keer proberen, dat is meteen het einde van het Islamtische regime in Iran.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_211099590
twitter
-Rabia Al-Basri
pi_211099724
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 12:10 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Die komt van een koude kermis thuis, als ze al thuis komt.
Nee, zij bied de trips aan h.
pi_211099736
quote:
Dit filmpje is een mooie case om maar gewoon aan Golf Oorlog III te beginnen, bestemming: teheran.
pi_211099753
quote:
15s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 10:28 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Wacht, jij bent een Nederlander?

(of goede afluistertechnieken)
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 12:33:24 #164
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_211099762
Het ligt allemaal aan externe factoren, eigenlijk zijn de leiders van Hamas gewoon mensen net zoals jij en ik, maar ze hebben gewoon een moeilijk jeugd gehad en lijden aan transgenerationele trauma's.

🤡🤡🤡

Saneer de NPO.

twitter
pi_211099801
quote:

[..]
Diesel kan niet gebruikt worden als brandstof voor die raketten
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 12:44:00 #166
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211099863
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 12:36 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Diesel kan niet gebruikt worden als brandstof voor die raketten
Maar wel voor de generatoren die de ventilatie voor de tunnels op gang houden.
pi_211099865
quote:
13s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 12:33 schreef HowardRoark het volgende:
Het ligt allemaal aan externe factoren, eigenlijk zijn de leiders van Hamas gewoon mensen net zoals jij en ik, maar ze hebben gewoon een moeilijk jeugd gehad en lijden aan transgenerationele trauma's.

🤡🤡🤡

Saneer de NPO.

[ twitter ]
Wat ik grappig vind is dat Hamas geen seconde, echt geen seconde, zou aarzelen om zo iemand van een gebouw te gooien.
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 12:52:44 #168
13462 BansheeBoy
pi_211099933
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 12:31 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Wacht, jij bent een Nederlander?

(of goede afluistertechnieken)
Nee, ik heb het op de man af gevraagd aan een Nederlander die ik hoog heb zitten.

"Als je er niet bij bent zijn ze veel minder genuanceerd." Je zou het laf en achterbaks kunnen noemen. Ik doe het niet.

pi_211099959
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 12:44 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Maar wel voor de generatoren die de ventilatie voor de tunnels op gang houden.
Drinkwater en voedsel ook
pi_211100065
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 12:08 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Amnesty, haha. Deze activistische organisatie heeft zich deze oorlog al talloze keren heeft uitgesproken tegen Isral en amper n keer tegen Hamas. Tevens dezelfde organisatie die een paar jaar terug nog banden had met het Moslimbroederschap en andere fundamentalistische moslims. Kortom, dit is lastig serieus te nemen. Amnesty is hetzelfde als bijvoorbeeld de VN, waar anti-Isral sentimenten en antisemitisme heel diep geworteld zijn.
Is Amnesty dezelfde organisatie die het feit dat ze vervolging wegens homoseksualiteit als te controversieel beschouwden, heel zorgvuldig uit de eigen geschiedenis heeft weggepoetst?
pi_211100099
twitter
pi_211100113
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 13:07 schreef HiZ het volgende:

[..]
Is Amnesty dezelfde organisatie die het feit dat ze vervolging wegens homoseksualiteit als te controversieel beschouwden, heel zorgvuldig uit de eigen geschiedenis heeft weggepoetst?
Que?
Perplexity zegt dat je sturende vraag onzin is. Ik moet erbij zeggen dat Perplexity het wel heeft over 'vanaf 1991'. Dat is toch alweer 32 jaar
pi_211100171
BBC, Amnesty International, Verenigde Naties, Internationaal Strafhof; welke anti-Isral instituten moet ik nog meer van op de hoogte zijn, "Zelfreflectie"?
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 13:21:58 #174
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211100177
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 13:12 schreef Tekaschi het volgende:
[ twitter ]
typisch weer
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 13:24:06 #175
13462 BansheeBoy
pi_211100191
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 13:21 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
typisch weer
Dat kan je wel vinden. Maar zelf pak ik het ook van, doe kop.

vrijdag 27 oktober 2023 @ 13:29:16 #176
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_211100229
quote:

🤡🤡🤡

Saneer de NPO.

[ twitter ]
Saneren omdat ze iemand iets laten zeggen waar jij het mee oneens bent?
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 13:29:36 #177
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_211100231
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 12:08 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Hoe kom je erbij dat antisemitisme diepgeworteld is in Amnesty en de VN?
Huilen dan.
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 13:30:11 #178
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_211100234
quote:
81s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 13:29 schreef Zwansen het volgende:

[..]
Saneren omdat ze iemand iets laten zeggen waar jij het mee oneens bent?
Maar ondertussen wel de bek vol hebben over de woke cancelcultuur.
Huilen dan.
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 13:30:53 #179
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_211100236
De VS bouwt de Iron Dome Tamir raketten voor Israel en heeft een eigen variant genaamd SkyHunter

https://www.msn.com/en-us(...)y-shells/ar-AA1iUNtU
Tamir missiles were among the first items to be sent to Israel following the October 7 attack. They are manufactured by U.S.-based RTX, formerly known as Raytheon, in partnership with Israeli company Rafael Advanced Defense Systems. Nearly identical weapons built for the U.S. military are known as SkyHunter missiles.
pi_211100259
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 13:30 schreef slashdotter3 het volgende:
De VS bouwt de Iron Dome Tamir raketten voor Israel en heeft een eigen variant genaamd SkyHunter

Tamir missiles were among the first items to be sent to Israel following the October 7 attack. They are manufactured by U.S.-based RTX, formerly known as Raytheon, in partnership with Israeli company Rafael Advanced Defense Systems. Nearly identical weapons built for the U.S. military are known as SkyHunter missiles.
Dat vliegtuig van Blinken zat al vol met munitie voor The Iron Dome.
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 13:34:43 #181
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211100264
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 13:30 schreef slashdotter3 het volgende:

Denk dat we het komend decennium een goed draaiende oorlogsindustrie kunnen verwachten in zowel EU als de VS, Taiwan, Korea. Gelukkig zijn we nog steeds technisch superieur, en ik denk dat we ook maar moeten zorgen dat we dat blijven door bepaalde landen definitief uit te sluiten van bepaalde technieken.
pi_211100294
quote:
2s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 13:34 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
Gelukkig zijn we nog steeds technisch superieur, en ik denk dat we ook maar moeten zorgen dat we dat blijven door bepaalde landen definitief uit te sluiten van bepaalde technieken.
De grootste, meest innovatieve defensie industrie na het westen is, die van rusland, en die ligt compleet op apegapen. Wat er uit china, iran komt zijn altijd kopieen van. Dus daar hoeven we ons weinig druk over te maken.
pi_211100313
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 13:13 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Que?
Perplexity zegt dat je sturende vraag onzin is. Ik moet erbij zeggen dat Perplexity het wel heeft over 'vanaf 1991'. Dat is toch alweer 32 jaar
Ze hebben zich decennia lang met hand en tand verzet. Ik loop al langer mee dan 32 jaar. Hoef dus niet alleen te vertrouwen op Google om dingen van voor 1992 te weten. Maar opvallend toch hoe moeilijk dat te vinden was he?
pi_211100331
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 13:29 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Omdat dat zo gewoon is.
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 13:45:07 #185
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_211100341
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 13:43 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Omdat dat zo gewoon is.
Je bent bekend met Hitchens's razor?
Huilen dan.
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 13:45:40 #186
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_211100349
Raket of raketten hebben tel aviv geraakt schijnbaar

edit: gebouw geraakt maar schade valt mee.
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 13:46:16 #187
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211100356
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 13:39 schreef ExTec het volgende:

[..]
De grootste, meest innovatieve defensie industrie na het westen is, die van rusland, en die ligt compleet op apegapen. Wat er uit china, iran komt zijn altijd kopieen van. Dus daar hoeven we ons weinig druk over te maken.
Precies, maar ik refereerde meer aan de voorgaande decennia waar oorlogsindustrie iets vies was. Ik denk dat we wel tot het inzicht zijn gekomen dat dit niet het geval is. Investeren in deze industrie lijkt me nuttig en raadzaam :D
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 13:48:11 #188
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211100375
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 13:45 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Antithesten serieus nemen :')

oh

wacht

:D
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 13:50:03 #189
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_211100392
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 13:39 schreef ExTec het volgende:

[..]
Dat weglekken van kennis naar China maak ik me wel druk om. Ook al zouden ze alleen maar kopien kunnen maken ( wat niet echt de hele waarheid is) dan nog zien we aan de oorlog in Oekrane dat aantallen op zich ook al een hele factor zijn.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 13:50:45 #190
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_211100401
Holy shit deze had ik nog niet voorbij zien komen :X

twitter
pi_211100420
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 13:45 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
U bent bekend met het Indonesische spreekwoord "een man mag alles eten maar hoeft niet alles te weten"?
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 13:55:27 #192
498210 KoningWouter
Gnosis is my drug
pi_211100451
-

[ Bericht 100% gewijzigd door KoningWouter op 27-10-2023 13:57:08 ]
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 13:56:16 #193
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211100460
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 13:52 schreef UitStraling het volgende:
een man mag alles eten maar hoeft niet alles te weten
https://www.vlaamswoorden(...)niet%20alles%20weten

quote:
van vrouwenzaken hoeft een man niet op de hoogte te zijn
;) wat te doen vanaaf, pop?
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 13:57:50 #194
168739 Red_85
'echt wel'
pi_211100472
quote:

🤡🤡🤡

Saneer de NPO.

[ twitter ]
quote:
moeilijk jeugd gehad en lijden aan transgenerationele trauma's
Als je al een wedstrijdje verpissen wil doen met Joden, ga dan juist hier ajb niet over beginnen....
1947-2016
pi_211100497
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 13:50 schreef nixxx het volgende:

[..]
Dat weglekken van kennis naar China maak ik me wel druk om. Ook al zouden ze alleen maar kopien kunnen maken ( wat niet echt de hele waarheid is) dan nog zien we aan de oorlog in Oekrane dat aantallen op zich ook al een hele factor zijn.
Tot op een bepaald punt is dat een factor. rusland doet het zo af en toe redelijk aardig, door human-wave na human-wave te sturen.

Totdat jij technologisch de edge hebt, en dan vlieg je er overheen en gooi je een bom die een vierkante KM uitstuft. En dan maken de aantallen niet meer uit.
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 14:06:02 #196
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211100537
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 14:00 schreef ExTec het volgende:

[..]
Tot op een bepaald punt is dat een factor. rusland doet het zo af en toe redelijk aardig, door human-wave na human-wave te sturen.

Totdat jij technologisch de edge hebt, en dan vlieg je er overheen en gooi je een bom die een vierkante KM uitstuft. En dan maken de aantallen niet meer uit.
Dit dus, en geloof me, ik dacht echt dat ik een overtuigd pacifist was. Maar ik begin langzaam tot het besef te komen dat we er niet onderuit komen om ons technische vernuft in te zetten voor de bescherming van onze manier van leven. Oekrane, maar nu ook weer het krankzinnig sadistische Hamas geweld van 7 okt bewijst voor mij dat de wereld vol zit met mensen die geen enkele moeite hebben met slachtpartijen als Bucha (Ukr) danwel de kiboetsen in Isral.

Tegen deze satan werkt maar 1 middel, vuur.

edit:
Overigens geldt mijn mening over de situatie binnen europa, waar mensen kennelijk het plegen van terreur (wederom) een reden vinden om feestend de straat op te gaan. Deze mensen behoren wat mij betreft tot dezelfde levensgevaarlijke categorie, het is levensgevaarlijk om dit soort mensen in je midden te tolereren want kennelijk is voor hen terreur, het verkrachten van kinderen, een legitieme manier van strijden. Dit soort mensen wil je niet in een gezonde maatschappij.

[ Bericht 8% gewijzigd door Un_Chien_Andalou op 27-10-2023 14:15:16 ]
pi_211100596
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 13:21 schreef moby_jones het volgende:
BBC, Amnesty International, Verenigde Naties, Internationaal Strafhof; welke anti-Isral instituten moet ik nog meer van op de hoogte zijn, "Zelfreflectie"?
Elk instituut dat geen MAGA-ideologie propageert.
Incelfrikandel
pi_211100697
quote:

[..]
Dat lijkt mij ook nogal voorbarig en ongefundeerd. Wat mij een betere vraag lijkt: in hoeverre zijn de onderzoeken van Amnesty relevant voor een conflict als dat van Israel en de Palestijnse gebieden?

Want het is nogal evident dat mensenrechten daar niet worden nageleefd. Een oorlog win je niet met bosjes bloemen.
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 14:25:16 #199
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211100724
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 14:23 schreef theunderdog het volgende:
Een oorlog win je niet met bosjes bloemen.
witte rozen... rode rozen... de geschiedenis is zo mooi :D
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 14:27:23 #200
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_211100746
quote:

[..]
Het is bekend dat men zich bij beide deze organisaties er een kunst van heeft gemaakt om zich uit te spreken tegen Isral. De afgelopen jaren heeft Isral tientallen veroordelingen vanuit de VN tegen zich gekregen. Dit is natuurlijk heel erg opmerkelijk gezien het feit dat landen zoals Iran, China, Noord-Korea, Libi of Rusland, waar op systematische manier de mensenrechten worden geschonden, slechts enkele hebben gekregen.

En dan hebben we nog de UNRWA, een vluchtelingenorganisatie van VN die jaarlijk flink gefinancierd wordt vanuit allerlei kanten. Zij mogen onder andere in Palestijnse gebieden het onderwijs verzorgen. Helaas gaat dit al jaren hand in hand met antisemitisme. Bijvoorbeeld:

quote:
UNRWA Palestinian textbooks promote antisemitism, hate and violence

Palestinian textbooks issued by UNRWA encourage Palestinian children to "sacrifice their blood to liberate Jerusalem" and incite against Jews and Israelis.

Palestinian textbooks produced by the United Nations Relief and Works Agency for Palestine Refugees (UNRWA) contain antisemitic, hateful and violent passages, an IMPACT-se analysis published on Thursday found.

Some of the antisemitic passages include labeling Jews as inherently treacherous in an Islamic education drill. In a grammar exercise, Jews are implied to be impure and that they defile al-Aqsa Mosque. A poem included in the educational content glorifies the killing of Israelis, portraying dying as martyrs by killing Israelis as a "hobby."

One of the hateful and violent ideas taught to Palestinian children can be found in a grammar exercise that encourages Palestinians to "sacrifice their blood to liberate Jerusalem," with terms such as "Jihad warriors" included.

The textbooks were also found guilty of attempting to erase Israel's existence and legitimacy. UNRWA materials erased Israel from its educational content, instead referring to the entire area as Palestine. Students are also tasked with labeling Israeli cities as Palestinian cities with Arabic names, IMPACT-se revealed.

Disinformation on Israel abundant in UNRWA textbooks

Conspiracy theories and disinformation on Israel are also prevalent in the UNRWA textbooks. In some passages, Israel is described as a European state implanted by anti-Arab imperialists. It is also taught that Israel tortures Palestinian prisoners and violently threatens their families.

Palestinian children are also taught fake Israeli policies meant to "erase Palestinian identity." These policies include alleged attempts to "steal and falsify" Palestinian heritage and "erase Jerusalem's cultural heritage."
UNRWA Commissioner-General Philippe Lazzarini met with IMAPCT-se officials two months ago and was presented with the report prior to its publication. In the meeting, IMPACT-se raised concerns over hate materials produced by UNRWA and secrecy over teaching materials.
Zie ook andere bronnen zoals:

US Increases Aid to UNRWA Despite Concerns About Antisemitism Taught in Its Schools
UNWRA chief acknowledges antisemitism and glorification of terrorism in Palestinian textbooks
Beantwoording Kamervragen over het stoppen van subsidies aan de Palestijnse Autoriteit en het United Nations Relief and Works Agency vanwege antisemitisme

En hier kun je ook zelf nog een uitgebreid rapport lezen met talloze voorbeelden.

En dan zullen we als laatste nog even kijken naar de werknemers van deze VN-organisatie. Na de brute slachtpartijen van twee terug in Zuid-Isral door Palestijnse terroristen, posten deze mensen allerlei vreugdevolle en terrorisme verheerlijkende teksten op hun sociale media (draadje):

twitter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')