quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 11:46 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Tja moeten ze die brandstof maar niet gebruiken voor de dagelijks aanvallen op Israël.
SPOILER: Israel: From the Six-Day War to the Six-Front WarOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, blijft hilarisch, dat ge-"eis" dat israel maar dit of dat moet leveren, terwijl de raketten vanuit gaza nog steeds op israel afgevuurd worden.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 11:46 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Tja moeten ze die brandstof maar niet gebruiken voor de dagelijks aanvallen op Israël.
Aan de ene kant van de weg pro-Palestina, de andere kant pro-Israël, met daartussen pro-Hamas. En dat in de VS. Wat een armoedequote:
Amnesty, haha. Deze activistische organisatie heeft zich deze oorlog al talloze keren heeft uitgesproken tegen Israël en amper één keer tegen Hamas. Tevens dezelfde organisatie die een paar jaar terug nog banden had met het Moslimbroederschap en andere fundamentalistische moslims. Kortom, dit is lastig serieus te nemen. Amnesty is hetzelfde als bijvoorbeeld de VN, waar anti-Israël sentimenten en antisemitisme heel diep geworteld zijn.quote:
Die komt van een koude kermis thuis, als ze al thuis komt.quote:
Dat moeten ze één keer proberen, dat is meteen het einde van het Islamtische regime in Iran.quote:
Nee, zij bied de trips aan hé.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 12:10 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Die komt van een koude kermis thuis, als ze al thuis komt.
Dit filmpje is een mooie case om maar gewoon aan Golf Oorlog III te beginnen, bestemming: teheran.quote:
Wacht, jij bent een Nederlander?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 10:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Met terugwerkende kracht lijkt daar helaas toch wat in te zitten. Als je Nederlanders onder elkaar hoort wanneer ze spreken over Moslims. Of als er een Moslim bij zit. Is toch écht een wereld van verschil. Ik vind ze ontzettend laf wilde ik eigenlijk zeggen. Maar daar is het debat niet bij gebaat. Dus ik laat dat maar.²
Diesel kan niet gebruikt worden als brandstof voor die rakettenquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 11:46 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Maar wel voor de generatoren die de ventilatie voor de tunnels op gang houden.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 12:36 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Diesel kan niet gebruikt worden als brandstof voor die raketten
Wat ik grappig vind is dat Hamas geen seconde, echt geen seconde, zou aarzelen om zo iemand van een gebouw te gooien.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 12:33 schreef HowardRoark het volgende:
Het ligt allemaal aan externe factoren, eigenlijk zijn de leiders van Hamas gewoon mensen net zoals jij en ik, maar ze hebben gewoon een moeilijk jeugd gehad en lijden aan transgenerationele trauma's.
🤡🤡🤡
Saneer de NPO.
[ twitter ]
Nee, ik heb het op de man af gevraagd aan een Nederlander die ik hoog heb zitten.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 12:31 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Wacht, jij bent een Nederlander?
(of goede afluistertechnieken)
Drinkwater en voedsel ookquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 12:44 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Maar wel voor de generatoren die de ventilatie voor de tunnels op gang houden.
Is Amnesty dezelfde organisatie die het feit dat ze vervolging wegens homoseksualiteit als te controversieel beschouwden, heel zorgvuldig uit de eigen geschiedenis heeft weggepoetst?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 12:08 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Amnesty, haha. Deze activistische organisatie heeft zich deze oorlog al talloze keren heeft uitgesproken tegen Israël en amper één keer tegen Hamas. Tevens dezelfde organisatie die een paar jaar terug nog banden had met het Moslimbroederschap en andere fundamentalistische moslims. Kortom, dit is lastig serieus te nemen. Amnesty is hetzelfde als bijvoorbeeld de VN, waar anti-Israël sentimenten en antisemitisme heel diep geworteld zijn.
Que?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 13:07 schreef HiZ het volgende:
[..]
Is Amnesty dezelfde organisatie die het feit dat ze vervolging wegens homoseksualiteit als te controversieel beschouwden, heel zorgvuldig uit de eigen geschiedenis heeft weggepoetst?
Dat kan je wel vinden. Maar zelf pak ik het ook van, doe kop.quote:
Saneren omdat ze iemand iets laten zeggen waar jij het mee oneens bent?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 12:33 schreef HowardRoark het volgende:
Het ligt allemaal aan externe factoren, eigenlijk zijn de leiders van Hamas gewoon mensen net zoals jij en ik, maar ze hebben gewoon een moeilijk jeugd gehad en lijden aan transgenerationele trauma's.
🤡🤡🤡
Saneer de NPO.
[ twitter ]
Hoe kom je erbij dat antisemitisme diepgeworteld is in Amnesty en de VN?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 12:08 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Amnesty, haha. Deze activistische organisatie heeft zich deze oorlog al talloze keren heeft uitgesproken tegen Israël en amper één keer tegen Hamas. Tevens dezelfde organisatie die een paar jaar terug nog banden had met het Moslimbroederschap en andere fundamentalistische moslims. Kortom, dit is lastig serieus te nemen. Amnesty is hetzelfde als bijvoorbeeld de VN, waar anti-Israël sentimenten en antisemitisme heel diep geworteld zijn.
Maar ondertussen wel de bek vol hebben over de woke cancelcultuur.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 13:29 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Saneren omdat ze iemand iets laten zeggen waar jij het mee oneens bent?
Dat vliegtuig van Blinken zat al vol met munitie voor The Iron Dome.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 13:30 schreef slashdotter3 het volgende:
De VS bouwt de Iron Dome Tamir raketten voor Israel en heeft een eigen variant genaamd SkyHunter
https://www.msn.com/en-us(...)y-shells/ar-AA1iUNtU
Tamir missiles were among the first items to be sent to Israel following the October 7 attack. They are manufactured by U.S.-based RTX, formerly known as Raytheon, in partnership with Israeli company Rafael Advanced Defense Systems. Nearly identical weapons built for the U.S. military are known as SkyHunter missiles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |