Alles is legitiem als het doel verzet is tegen de zionistische onderdrukker, dat is de leidende gedachtegang onder de palestijnenquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 08:53 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
De PLO was toch ook een optie? Alleen die was corrupt en deed weinig tegen Israël.
Op deze Wikipedia pagina een overzicht met zelfmoordaanslagen en welke partij verantwoordelijkheid nam. Daar claimt Hamas bij 30 (!) aanslagen tussen 2000 en 2006 (mede)verantwoordelijk. Dit was voordat Hamas democratisch verkozen werd. Ik denk dat we kunnen stellen dat de volwassen mannen van het Gaza van toen die aanslagen een prima idee vonden
Nou is dat ook niet helemaal waar. Zie de West Bank en Oost Jerusalem. Het vuur is daar niet naar toe overgeslagen. Het is zelfs eerder andersom, er worden daar net veel Palestijnen vermoordquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 09:11 schreef oblo het volgende:
[..]
Alles is legitiem als het doel verzet is tegen de zionistische onderdrukker, dat is de leidende gedachtegang onder de palestijnen
Dat komt omdat israel en de plo een sterke grip hebben op de west bank en oost jeruzalemquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 09:18 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Nou is dat ook niet helemaal waar. Zie de West Bank en Oost Jerusalem. Het vuur is daar niet naar toe overgeslagen. Het is zelfs eerder andersom, er worden daar net veel Palestijnen vermoord
*havequote:Op vrijdag 27 oktober 2023 09:32 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ah, begun, the AI meme wars, has.
Het is een grote misvatting dat Nederland tolerant is, maar volgens mij is ze dat zelf ook niet zodra mensen een andere mening toegedaan zijn.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 08:43 schreef Tekaschi het volgende:
De teloorgang van de Nederlandse tolerantie
Leuk stukje, kan ik mij wel in vinden.
[..]
[..]
[..]
De term 'Nederland is tolerant', slaat/sloeg op de politieke situatie, ergens in de vorige eeuw, toen de verschillende politieke richtingen zo gepolariseert waren dat niemand met elkaar wilde samenwerken.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 08:43 schreef Tekaschi het volgende:
De teloorgang van de Nederlandse tolerantie
Leuk stukje, kan ik mij wel in vinden.
[..]
[..]
[..]
Ik zie inmiddels vrij grote hoeveelheden steunbetuigingen aan Palestina, alle moslim'broeders' onder elkaar en behoorlijk veel anti Joodse uitingen om me heen van progressieven. In werkuitingen, op LinkedIn, mensen die ineens van die statusupdates via whatsapp pushenquote:
Tolerantie is dan ook iets heel negatiefsquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 09:48 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Het is een grote misvatting dat Nederland tolerant is, maar volgens mij is ze dat zelf ook niet zodra mensen een andere mening toegedaan zijn.
Sowieso slaat die tekst nergens op. (Links) Nederland is antisemitisch? Het zijn bruinhemden? Nogal uitspraken om zonder enige vorm van argumentatie te poneren hè. Wel hard moeten lachen om dat gejank over het recht om je niet te laten vaccineren (huh dat recht heb je altijd gehad).
Bias.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 09:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik zie inmiddels vrij grote hoeveelheden steunbetuigingen aan Palestina, alle moslim'broeders' onder elkaar en behoorlijk veel anti Joodse uitingen om me heen van progressieven. In werkuitingen, op LinkedIn, mensen die ineens van die statusupdates via whatsapp pushen
Echt, WTF man. Ik kan er echt met mijn hersenen niet bij.
Parallelle samenleving die volledig gescheiden is van de normen en waarden die ik ken
Eens. Ik maak het zelfs mee binnen de familie. Een broer, behoorlijk christelijk, is op LinkedIn dag in dag uit bezig met het plaatsen van morele teksten die pro-Palestijns en anti-Israël zijn. Het begrip 'social justice warrior' is voor hem uitgevonden. Familie ergert zich aan het arrogante gezwets, maar ja..wat doe je eraan. Daarom doe ik ook niet aan social media. Al die troep hoef ik niet te lezen. Fok! is meer dan genoeg.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 09:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik zie inmiddels vrij grote hoeveelheden steunbetuigingen aan Palestina, alle moslim'broeders' onder elkaar en behoorlijk veel anti Joodse uitingen om me heen van progressieven. In werkuitingen, op LinkedIn, mensen die ineens van die statusupdates via whatsapp pushen
Echt, WTF man. Ik kan er echt met mijn hersenen niet bij.
Parallelle samenleving die volledig gescheiden is van de normen en waarden die ik ken
Je vergeet 'de wappie' en de 'schaapachtig volgende'.quote:Op
[quote][b]Op vrijdag 27 oktober 2023 09:08 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Constructief stukje zeg. Vooral zo door blijven denken over 'De Israeli', ' De Palestijn', 'De Jood', 'De Islamiet', 'De Nederlander' en waar mogelijk verder aanwakkeren, dan komt het vast een keer goed...
Gewoon een ordinair reclamepraatje om maar 'juist' te stemmen.quote:Denkt u toch goed na voordat u volgende maand gaat stemmen. Maak mij weer blij met mijn Nederlandse paspoort.
Ze is zelf totaal niet tolerant zelfs, linksstemmenden wegzetten als bruinhemden, en smijten met termen als 'schaapachtig volgenden'.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 09:48 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Het is een grote misvatting dat Nederland tolerant is, maar volgens mij is ze dat zelf ook niet zodra mensen een andere mening toegedaan zijn.
Sowieso slaat die tekst nergens op. (Links) Nederland is antisemitisch? Het zijn bruinhemden? Nogal uitspraken om zonder enige vorm van argumentatie te poneren hè. Wel hard moeten lachen om dat gejank over het recht om je niet te laten vaccineren (huh dat recht heb je altijd gehad).
Duik de boeken maar weer in, meid.quote:
https://en.wikipedia.org/wiki/Horseshoe_theoryquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 10:13 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Duik de boeken maar weer in, meid.
Jouw perceptie is niet de enige waarheid. Hoeveel "progressieven" ken je nou eigenlijk? Alleen jouw normen en waarden zijn niet leidend in deze samenleving.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |