Je geeft er een mooie spin aanquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 10:13 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Duik de boeken maar weer in, meid.
Jouw perceptie is niet de enige waarheid. Hoeveel "progressieven" ken je nou eigenlijk? Alleen jouw normen en waarden zijn niet leidend in deze samenleving.
Wat is je punt met deze link waar blijkbaar veel kritiek op is.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 10:14 schreef ExTec het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Horseshoe_theory
Is goed, meis.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 10:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Je geeft er een mooie spin aan
Met je 'meid', hou daar maar gewoon mee op
Dat het redelijk normaal is dat de rechter en linker flanken in elkaar overlopen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 10:17 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Wat is je punt met deze link waar blijkbaar veel kritiek op is.
En daaronder staat kritiek op deze theorie. Make it make sense.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 10:18 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dat het redelijk normaal is dat de rechter en linker flanken in elkaar overlopen.
quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 09:48 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
De term 'Nederland is tolerant', slaat/sloeg op de politieke situatie, ergens in de vorige eeuw, toen de verschillende politieke richtingen zo gepolariseert waren dat niemand met elkaar wilde samenwerken.
In de politiek wilde men daar verandering in en besloot men, dat ze van af dan meer tolerant met elkaar wilden omgaan.
Later ging dat zijn eigen leven leiden en werd heel Nederland als tolerant verklaard. Maar er werd eerst iets anders bedoeld. De Nederlanders zelf zijn nooit tolerant geweest.
Welke tenenkrommende dingen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 10:20 schreef ExTec het volgende:
Ik heb de afgelopen dagen de meeste tenenkrommende dingen op sociale media gezien, op VS' universiteiten.
Maar ik zal rustig wachten tot iemand gaat betogen dat universiteiten historisch van die rechtse bolwerken zijn.
Ff kijken hoor.quote:
Met terugwerkende kracht lijkt daar helaas toch wat in te zitten. Als je Nederlanders onder elkaar hoort wanneer ze spreken over Moslims. Of als er een Moslim bij zit. Is toch écht een wereld van verschil. Ik vind ze ontzettend laf wilde ik eigenlijk zeggen. Maar daar is het debat niet bij gebaat. Dus ik laat dat maar.quote:
quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 10:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Met terugwerkende kracht lijkt daar helaas toch wat in te zitten. Als je Nederlanders onder elkaar hoort wanneer ze spreken over Moslims. Of als er een Moslim bij zit. Is toch écht een wereld van verschil. Ik vind ze ontzettend laf wilde ik eigenlijk zeggen. Maar daar is het debat niet bij gebaat. Dus ik laat dat maar.²
Het steunen van Palestina is geen probleem, dat is een recht, dat recht hebben ze ook om te demonstreren voor Palestina. Zelfs ik was pro Palestina tot ik de haat wederom eens zag na dit conflict. Het is Jodenhaat wat ze drijft, gewoon pure Jodenhaat. Zelfs die zogenaamde "goeie" gooien hun maskers af zodra ze merken dat ze vrij hun haat kunnen ventileren. Mensen moeten eens gaan snappen dat de islam op één staat, ten alle tijden, niets is belangrijkers dan de islam.. Dit soort mensen zetten zichzelf buiten de westerse samenleving en het wordt gewoon getolereerd, die ellende blijft maar groeien totdat het dadelijk onhoudbaar wordt, en teveel mensen blijven wegkijken.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 09:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik zie inmiddels vrij grote hoeveelheden steunbetuigingen aan Palestina, alle moslim'broeders' onder elkaar en behoorlijk veel anti Joodse uitingen om me heen van progressieven. In werkuitingen, op LinkedIn, mensen die ineens van die statusupdates via whatsapp pushen
Echt, WTF man. Ik kan er echt met mijn hersenen niet bij.
Parallelle samenleving die volledig gescheiden is van de normen en waarden die ik ken
Klopt. Al die discriminerende en racistische Nederlanders van, Indisch, Turks en Marokkaans, Midden-Oosters, en Afrikaans afkomst.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 09:48 schreef christmastsunami het volgende:
De Nederlanders zelf zijn nooit tolerant geweest.
Normaal ben ik niet zo van het anekdotische bewijs. Maar als ik je alleen al laat weten wat ze tijdens het voetbal naar mijn zachte gezichtje slingerde aan racistische leuzen. Zachte gezichtje? Prima! Maar die leuzen moeten ze achterwege laten.quote:
Wat vul je veel in voor mij, zeg?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 10:24 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ff kijken hoor.
Het projectoren van dat hamas martelaren zijn, vind je dat tenenkrommend?
Dat die joodse studenten zich in een bibliotheek moesten verschuilen, terwijl ze bezig waren de deuren in te trappen, voldoet dat? Deze is volgens mij hier gepost, ook.
Maar ik snap het, mensen die zuigend pro-hamas zijn, vinden daar vanzelfsprekend niks mis mee.
Ja ga maar inderdaad. Inclusief al die linkse tolerante studentjes die achter de palestijnen staan. Eens kijken hoe lang ze het uit houden onder hamas.quote:
Maar de vraag over dat tenenkrommende is dus beantwoord?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 10:36 schreef Rupibma het volgende:
Je begrijpt niet dat ik een leven heb en niet alles mee krijg uit het nieuws?
Nee, die dingen zijn echt gebeurt.quote:Feit blijft, je ziet wat je wil zien.
Ik heb niet gezegd dat jij dat bent. Wie de schoen passe, trekke hem aan.quote:Ik ben niet pro hamas, stop met je vieze leugens.
Dit kan toch echt niet.quote:
Hoe is dat beantwoord dan?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 10:40 schreef ExTec het volgende:
[..]
Maar de vraag over dat tenenkrommende is dus beantwoord?
[..]
Nee, die dingen zijn echt gebeurt.
Ze zijn niet ineens niet gebeurt als ik tactisch "een leven heb en niet alles meekrijg".
[..]
Ik heb niet gezegd dat jij dat bent. Wie de schoen passe, trekke hem aan.
Daar denken ze blijkbaar in de UN heel anders over.quote:
Jij vroeg er toch naar?quote:
Zie hier de agressor.quote:
Het dagelijkse dreigement van Iran.quote:
Op dit soort momenten mis ik hem gewoon.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 10:45 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Het dagelijkse dreigement van Iran.![]()
Biden verzamelt die en print ze op tegeltjes voor aan de muur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |