SPOILER: Wedstrijdschema EredivisieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Legendarisch AJAX schrijft HISTORIE 💥 | Real Madrid vs Ajax |Champions League 2018/19| Samenvatting
What can change the nature of a man?
Doe die maar @Cocoquote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:40 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik wilde een topic openen met "Madurodam" als TT
maar goed dat dat niet gebeurd isquote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:40 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik wilde een topic openen met "Madurodam" als TT
Dat mag ik hopen, hiervoor was het met Utrecht en Fortuna niet makkelijkquote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:38 schreef Wotte het volgende: [..] Simpelweg overleven deze week. ik calculeer nederlagen in principe wel zonder gezichtsverlies. Hierna is het het schema makkelijker.
Welk voetbal? Het staat iets compacter, als in: Ajax komt ij principe niet over de middenlijn. Met voetbal heeft het allemaal weinig te maken.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:38 schreef aTypisch het volgende:
dit is wel echt beter voetbal dan onder steijn
En over welk voetbal heb je het precies onder Steijn?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Met Steijn zat er tenminste nog voetbal in alleen was het achter open huis. Nu krijg je er nog steeds een paar om de oren maar zit er ook nul voetbal in. Sterkte allen.
Het aanvalsspel. Er werden zeg maar aanvallen opgezet en gescoord. Nu komen jullie daar niet in de buurt.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:42 schreef Black-Death het volgende:
[..]
En over welk voetbal heb je het precies onder Steijn?
de onwetendheidquote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:41 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Welk voetbal? Het staat iets compacter, als in: Ajax komt ij principe niet over de middenlijn. Met voetbal heeft het allemaal weinig te maken.
Je laat je gewoon scheeltikken zonder enige serieuze druk. Schandalig is het.
Lange bal op de spits en een beetje gelukquote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:42 schreef Black-Death het volgende:
[..]
En over welk voetbal heb je het precies onder Steijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:43 schreef Wotte het volgende:
Betere TT. DE GIFBEKER IS LEEG.Zondag krijg je gewoon weer een pak slaag hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De heer is mijn herder, maar honderd euro brengt me verder.
Net als vanavond toch?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:44 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Zondag krijg je gewoon weer een pak slaag hoor.
Is ook wel een spits die wat ballen nodig heeft, hij kan ze niet op zichzelf gevenquote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:43 schreef KlapMongeaul het volgende:
Brobbey ook weer 75 minuten onzichtbaar geweest. 17 miljoen voor neergeteld
Wat interesseert mij dat nou.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:41 schreef Coco het volgende:
[..]
Maar die heb ik al in het livetopic.
Gifje-waardigquote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:44 schreef Black-Death het volgende:
Die “voorzet” van Gaaie is wel typerend…
Hij kan zelf niks creëren, dat is best wel triest.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:45 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Is ook wel een spits die wat ballen nodig heeft, hij kan ze niet op zichzelf geven
veel talentvoller dan renschquote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoeveel hebben jullie betaald voor Gaaei?
Teveelquote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als je er zoveel interessen in hebt kun je het ook wel even googelenquote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vanavond ben je gewoon een speelbal geweest.quote:
Neuh, ik wil er gewoon om lachen.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:46 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Als je er zoveel interessen in hebt kun je het ook wel even googelen.
Er zijn genoeg PSV fans en neutrale kijkers daar.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:46 schreef Wotte het volgende:
[..]
Met het livetopic bedoel je die Feyenoord enclave? Geen warm bad.
Volgens mij een miljoen of 4. Ik vind die 16 miljoen voor Akpom denk ik ergerquote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Neuh, ik wil er gewoon om lachen.
Lulkoekquote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:47 schreef Coco het volgende:
[..]
Er zijn genoeg PSV fans en neutrale kijkers daar.
Dat valt me nog wel mee inderdaad, dat is nog wel een acceptabel bedrag. Aipom was iets van 12 miljoen toch?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Volgens mij een miljoen of 4. Ik vind die 16 miljoen voor Akpom denk ik erger
Onzin. En al helemaal geen pak slaag.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:46 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Vanavond ben je gewoon een speelbal geweest.
Hij hep wel iets minder maccie geklaptquote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:48 schreef PowerLoungen het volgende:
Akpom doet me denken aan een zwakkere 50 jarige Akinfenwa
Ik had 16 in mijn hoofd, maar dat kan ook voor onze Georgische vriend zijn geweestquote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat valt me nog wel mee inderdaad, dat is nog wel een acceptabel bedrag. Aipom was iets van 12 miljoen toch?
quote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:48 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Onzin. En al helemaal geen pak slaag.
Daar zie ik net als bij Forbs en Sutalo nog wel potentie in, maar potentie heb je geen kut aan als het niet draaitquote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik had 16 in mijn hoofd, maar dat kan ook voor onze Georgische vriend zijn geweest
Heee daar is de bril weer eensquote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:49 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Ajax heeft vanavond niks te vertellen gehad man. Zet die bril af
Forbs bevalt me steeds minder... en da's knap in deze selectie.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar zie ik net als bij Forbs en Sutalo nog wel potentie in, maar potentie heb je geen kut aan als het niet draait
beweren dat Ajax vanavond iets te vertellen hadquote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:50 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Heee daar is de bril weer eens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
waar doe ik datquote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:51 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
beweren dat Ajax vanavond iets te vertellen had
xDquote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:49 schreef Black-Death het volgende:
We staan 4e in de poule, stuk beter dan in de Eredivisie dus.
quote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Op naar zondag allen. Moge de beste winnen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hi-la-risch hoorquote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:53 schreef bianconeri het volgende:
Ik weet niet of er nog Ajacieden zijn, succes supporters vluchten nu vast snel weg, maar hebben die de kaartjes naar Maastricht, Doetinchem en weet ik veel wat voor steden al geboekt voor de KKD volgend jaar?![]()
![]()
Ik ben er nog steeds hoor.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:53 schreef bianconeri het volgende:
Ik weet niet of er nog Ajacieden zijn, succes supporters vluchten nu vast snel weg, maar hebben die de kaartjes naar Maastricht, Doetinchem en weet ik veel wat voor steden al geboekt voor de KKD volgend jaar?![]()
![]()
Je zegt dat het onzin is dat Ajax als speelbal als is gebruikt. Ze hebben niks te vertellen gehad. Er werd zelfs minutenlang een rondo met ze gespeeld.quote:
quote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Op naar zondag allen. Moge de beste winnen!Ik hoop oprecht dat ajax wint zondag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
Uit eigenbelang zeker!!quote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:54 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik hoop oprecht dat ajax wint zondag.
Oooh dus je had je leesbril wél op, goed gedaan jochie.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:54 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Je zegt dat het onzin is dat Ajax als speelbal als is gebruikt. Ze hebben niks te vertellen gehad. Er werd zelfs minutenlang een rondo met ze gespeeld.
Al besprokenquote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:56 schreef onlogisch het volgende:
Akpom viel in, in de 75e minuut. 0 balcontacten
HAHA
Al besproken.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:56 schreef onlogisch het volgende:
Akpom viel in, in de 75e minuut. 0 balcontacten
HAHA
Voor een deel ja, maar ik hoop zeker dat ajax weer de weg omhoog gaat vinden.quote:
Al besproken.quote:
quote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb hier alvast de heatmap van Brobbey
[ afbeelding ]
Ja die heeft zich pijlsnel aangepast aan het niveau van de rest.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Forbs bevalt me steeds minder... en da's knap in deze selectie.
Mij jochie gaan noemen omdat je bent uitgeluldquote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:55 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Oooh dus je had je leesbril wél op, goed gedaan jochie.
Je bent een goed mensquote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:56 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Voor een deel ja, maar ik hoop zeker dat ajax weer de weg omhoog gaat vinden.
Wat was ie weer slecht he?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:51 schreef PowerLoungen het volgende:
Mamba mentaliteit gaat zo weer dansen tegen de FC Den Boschjes en Achilles 29tjes van deze wereld.
Snapte je hem, leesbrilquote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:57 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Mij jochie gaan noemen omdat je bent uitgeluld
Bal op de paal. 😛quote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:53 schreef Dale__Cooper het volgende:
Geen enkele kans weer, wat een armoe.
Je bent nog steeds van mening dat Ajax vandaag iets te vertellen had? Of heb je de wedstrijd niet gekeken?quote:
Niet veel te vertellen maar termen als speelbaal zijn ook weer wat overtrokken.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 23:00 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Je bent nog steeds van mening dat Ajax vandaag iets te vertellen had? Of heb je de wedstrijd niet gekeken?
Dat wordt niet gezegd toch? Of heb ik dat gemist?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:51 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
beweren dat Ajax vanavond iets te vertellen had
Dat jij niet begrijpt dat er een verschil zit tussen als speelbal gebruikt worden of niets te vertellen hebben is niet mijn probleem he.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 23:00 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Je bent nog steeds van mening dat Ajax vandaag iets te vertellen had? Of heb je de wedstrijd niet gekeken?
wat is het verschilquote:Op donderdag 26 oktober 2023 23:02 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat jij niet begrijpt dat er een verschil zit tussen als speelbal gebruikt worden of niets te vertellen hebben is niet mijn probleem he.
Dit is dezelfde user die de term verliespunten niet begrijpt, doe geen moeite.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 23:01 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Dat wordt niet gezegd toch? Of heb ik dat gemist?
Minuten lang een rondo gehadquote:Op donderdag 26 oktober 2023 23:01 schreef Wotte het volgende:
[..]
Niet veel te vertellen maar termen als speelbaal zijn ook weer wat overtrokken.
Verrassend.quote:
PSV gaat jullie zó veel pijn doen zondag.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 23:10 schreef Saekerhett het volgende:
Taylor snapt er echt helemaal niks van
Vraag: waarom tikten jullie zo vaak naar achteren?
Antwoord: we wilden graag de bal in de ploeg houden en zo de tegenstander naar achteren dwingen
Echt, de fuck
Ja ja, mijn 4-0 toto staat al.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 23:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
PSV gaat jullie zó veel pijn doen zondag.
Kan het nog steeds niet geloven met meerdere spelers dat Ajax hem gekozen heeft.quote:
Die gast van Jong Ajax, dat laatste staat?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 23:15 schreef XDo het volgende:
Hopelijk die gast van Jong straks als assistent van Schip en Maduro functie elders.
Ja die.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 23:16 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Die gast van Jong Ajax, dat laatste staat?
Goed is relatief hè, Ajax speelde gelijk tegen Marseille, Marseille won van AEK en AEK won van Brighton.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 23:15 schreef Saekerhett het volgende:
Nou heeft Maduro al drie keer gezegd dat Brighton heel goed is. Stond Brighton niet onderaan in de poule en won AEK Athene daar niet?
Hij kan ook net zo goed voetballen als Cillessenquote:Op donderdag 26 oktober 2023 23:08 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Taylor heeft wel een beetje een Cillessen-hoofd.
Nee, Cillessen is tien keer beter. Taylor kan echt helemaal niets.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 23:18 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Hij kan ook net zo goed voetballen als Cillessen
quote:Op donderdag 26 oktober 2023 23:14 schreef Shreyas het volgende:
Het is veelzeggend dat Ajax het zo lastig had tegen Brighton, een ploeg die in de eredivisie wellicht niet eens in de top 5 zou staan.
geen wonderploeg hoor, al spelen ze leuk voetbal, zeker als je ze continue de bal geeft, Ajax stond nog net niet met z'n allen op de doellijn.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 23:15 schreef Saekerhett het volgende:
Nou heeft Maduro al drie keer gezegd dat Brighton heel goed is. Stond Brighton niet onderaan in de poule en won AEK Athene daar niet?
Nee, maar de kans is nihil dat die er deze seizoenshelft nog gaan komen. Het is sowieso uitzitten tot de winterstop.quote:
Drink je weer?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 23:14 schreef Shreyas het volgende:
een ploeg die in de eredivisie wellicht niet eens in de top 5 zou staan.
lolquote:Op donderdag 26 oktober 2023 23:14 schreef Shreyas het volgende:
Het is veelzeggend dat Ajax het zo lastig had tegen Brighton, een ploeg die in de eredivisie wellicht niet eens in de top 5 zou staan.
quote:Op donderdag 26 oktober 2023 23:21 schreef ThijsTH het volgende:
In de Eredivisie zou Brighton meestrijden met PSV en Feyenoord om de titel, en op zeker boven AZ en Twente eindigen.
Dat is toch ook wel logisch, maar verder ook niet belangrijk.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 23:21 schreef Wotte het volgende:
Ze genieten allemaal wel van de staat van Ajax he.
Het is toch ook gewoon leuk?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 23:21 schreef Wotte het volgende:
Ze genieten allemaal wel van de staat van Ajax he.
Maar Ajax speelt als VVV, dat is het probleem, hoe goed Brighton is doet er niet zoveel toe.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 23:21 schreef ThijsTH het volgende:
In de Eredivisie zou Brighton meestrijden met PSV en Feyenoord om de titel, en op zeker boven AZ en Twente eindigen.
Taylor en Maduro zijn het met je eens.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 23:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik vind dat Brighton heel goed voetbal speelt voor een Engelse ploeg, heb echt genoten.
Enquote:"Het is totale chaos bij Ajax, niemand heeft een idee wat hij moet doen", constateert Perez na de Europa League-nederlaag van Ajax in Engeland. "Dit is een volslagen kansloze nederlaag. Het is 2-0 geworden, we hebben niet veel kansen weggegeven, zal worden gezegd. Maar het is zo'n kansloze avond geweest. Ajax heeft zijn eigen identiteit totáál verloochend."
Ze zijn het roerend met elkaar eens.quote:Dit is het niveau-onderkant Eredivisie dat op bezoek gaat bij een Premier League-team. Ze zíjn ook slecht en er is geen perspectief."
Marciano Vink slaat vervolgens aan op de opmerking van Perez dat Ajax niets is opgeschoten in de eerste wedstrijd onder Maduro. "Dit was gewoon lijdzaam toekijken hoe je langzaam wordt geslacht", aldus de oud-voetballer. "Dit is Ajax niet gewend, dit zijn de supporters niet gewend en dit zijn wij ook niet gewend."
Iedere TD in de ED weet wel raad met 120 miljoen en kan een kampioensselectie samenstellen en daarbij hoeft de trainer niet eens goed te zijn . Behalve Mislinratquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 00:04 schreef cosmosis het volgende:
Als ik coach en TD zou zijn, zou het 10x beter gaan, gewoon FM2023 opstarten en alle gems halen, het is echt extreem simpel, waarom moeite doen als alle scouting material voor het oprapen ligt..Een psychologische brainwash doorvoeren in je squad (het betreft 90% VMBO+ volk) en je wint de CL, helaas heeft de gemiddelde coach ook een IQ van 70, en dat speelt dan met miljoenen....
Nou ja, ik verwacht eigenlijk dat de helft van de aankopen niet eens slecht zijn en de potentie hebben om meer op te leveren dan het aankoopbedrag, maarja als je een volledig nieuwe selectie van jonge spelers koopt, dan is het een utopie dat je een evenwichtig team krijgt.....Dat kost minstens 2 seizoenen...quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 00:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Iedere TD in de ED weet wel raad met 120 miljoen en kan een kampioensselectie samenstellen en daarbij hoeft de trainer niet eens goed te zijn . Behalve Mislinrat
Spelers die al de grootste moeite hebben om een bal over 5 meter in te spelen hebben geen potentie en al helemaal niet als ze met elkaar 17de staan in een zwakke competitie.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 00:14 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Nou ja, ik verwacht eigenlijk dat de helft van de aankopen niet eens slecht zijn en de potentie hebben om meer op te leveren dan het aankoopbedrag, maarja als je een volledig nieuwe selectie van jonge spelers koopt, dan is het een utopie dat je een evenwichtig team krijgt.....Dat kost minstens 2 seizoenen...
Ik kan er nog niet bij dat under 23 spelers al spelend in nationale elftallen niet enigzins potentie hebben om goed te worden.....11 Ronaldos in een team welke geen contact hebben met elkaar verliezen ook van Volendam..Een coach die dat inziet is wel degelijk van zeer groot belang....quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 00:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Spelers die al de grootste moeite hebben om een bal over 5 meter in te spelen hebben geen potentie en al helemaal niet als ze met elkaar 17de staan in een zwakke competitie.
Jammer dat die verder niet bij Oss is begonnen , die kunnen toch niet degraderen.
Andorra heeft ook een nationaal elftal . En ja 11 Ronaldos vernederen Volendam makkelijk . Dat ze verder niet wilden lopen voor Steijn is wat anders maar dat maakt niet opeens dat ze kunnen voetballen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 00:21 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Ik kan er nog niet bij dat under 23 spelers al spelend in nationale elftallen niet enigzins potentie hebben om goed te worden.....11 Ronaldos in een team welke geen contact hebben met elkaar verliezen ook van Volendam..Een coach die dat inziet is wel degelijk van zeer groot belang....
11 Ronaldos staan allemaal in de 16 van de tegenstander, als de keeper ver kan schieten, wordt het inderdaad een interessante wedstrijdquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 00:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Andorra heeft ook een nationaal elftal . En ja 11 Ronaldos vernederen Volendam makkelijk . Dat ze verder niet wilden lopen voor Steijn is wat anders maar dat maakt niet opeens dat ze kunnen voetballen.
Prima voorspellingquote:Op donderdag 28 september 2023 12:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Als je Steijn één kwaliteit trouwens kan toekennen die bij een topclub past, is de pers besturen en andere mensen onder de bus gooien om zelf boven te blijven drijven. Hij positioneert zich nu heel slim als het slachtoffer van het wanbeleid van de verwarde Mislintat. Hij heeft dan wel pech met een intelligente speler als Berghuis die er door heen prikt, dat gaat wellicht jullie redding zijn.
Jaaa, Kenneth heeft zich voorgenomen altijd de hand in eigen boezem te steken. Nou nog leren voetballen.quote:
Tjonge, wat een leuke post zeg! Ik denk dat je hierna lekker hebt geslapenquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 00:56 schreef De_Pel het volgende:
Gefeliciteerd jongons!
Hoewel jullie tijdens de eerste Europese overwinning van Brighton eigenlijk helemaal niets in de melk te brokkelen hebben gehad, is 2-0 een hele nette degelijke uitslag. Beduidend beter dan de algemeen heersende verwachtingen natuurlijk.
Toch nog tot 6 schoten gekomen waarvan zelfs 1 op doel. En ondanks de minutenlange rondo’s nog tot 35% balbezit gekomen. Laten we wel wezen, ze staan gewoon op de 7e plek in de PL, gewoon boven Ten Hag dus. En laten we wel wezen, in de EL staan jullie nu ook nog eens 13 plaatsen hoger dan in de eredivisie.
Wie weet, als psv nog een paar blessures oploopt en een snelle rode kaart pakt, dat er nog wel een gelijkspelende in zit.
Bergwijn lijkt geblesseerd te zijn dus Forbs zal wel op links komen, dan kan Berghuis inderdaad rechtsvoor en kan er op het middenveld misschien wat ingegrepen worden.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 07:21 schreef Bugno3 het volgende:
Dat wordt wel het verhaal van de komende weken: wat gaat er op het middenveld gebeuren? Vandaag werd weer duidelijk dat het hier vooral mis gaat. Natuurlijk is Gaaei af en toe hilarisch slecht en natuurlijk kan Brobbey/Bergwijn/Forbs (wat was die allemaal aan het doen joh?) echt niet, maar het feit dat er in het middenveld 0 voetbal zit, 0 slimheid, 0 karakter, 0 body, 0 power en 0 loopvermogen is een belangrijke katalysator van de zwakheid van de andere twee linies.
Het aanbod binnen de selectie is alleen helaas erg treurig. Maar ik zou opteren voor in ieder geval Vos (power, loopvermogen, duelkracht, voetballend nog stappen te maken maar ziet het wel), Van de Boomen (mja, mokertraag, maar snapt en ziet het spelletje wel beter dan alle middenvelders die nu spelen) en Hlynsson (die het naar omstandigheden niet heel slecht doet en me fysiek en qua gif beter bevalt dan Taylor).
De totale apathie en het gebrek aan urgentie van het middenveld was gisteren echt ontluisterend en heb ik niet eerder zo gezien. We speelden tegen Brighton, maar waren kanslozer dan de reeks nederlagen tegen de Galacticos van Ronaldo. Hopelijk durft Maduro in te grijpen op het middenveld. Berghuis kan het middenveld ook niet meer belopen, dus doe die maar op rechts. Dan heb je wel diepte nodig, ergo: Bergwijntje naar de spits (), Brobs even banken en Forbs (
) maar even linksbuiten.
Iemand die te traag is zou ik zeker niet op de vleugels zetten, en bovendien kan het middenveld wel wat creativiteit gebruiken. Laat dan een dubbele pivot zich maar het schompes lopen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 07:21 schreef Bugno3 het volgende:
Dat wordt wel het verhaal van de komende weken: wat gaat er op het middenveld gebeuren? Vandaag werd weer duidelijk dat het hier vooral mis gaat. Natuurlijk is Gaaei af en toe hilarisch slecht en natuurlijk kan Brobbey/Bergwijn/Forbs (wat was die allemaal aan het doen joh?) echt niet, maar het feit dat er in het middenveld 0 voetbal zit, 0 slimheid, 0 karakter, 0 body, 0 power en 0 loopvermogen is een belangrijke katalysator van de zwakheid van de andere twee linies.
Het aanbod binnen de selectie is alleen helaas erg treurig. Maar ik zou opteren voor in ieder geval Vos (power, loopvermogen, duelkracht, voetballend nog stappen te maken maar ziet het wel), Van de Boomen (mja, mokertraag, maar snapt en ziet het spelletje wel beter dan alle middenvelders die nu spelen) en Hlynsson (die het naar omstandigheden niet heel slecht doet en me fysiek en qua gif beter bevalt dan Taylor).
De totale apathie en het gebrek aan urgentie van het middenveld was gisteren echt ontluisterend en heb ik niet eerder zo gezien. We speelden tegen Brighton, maar waren kanslozer dan de reeks nederlagen tegen de Galacticos van Ronaldo. Hopelijk durft Maduro in te grijpen op het middenveld. Berghuis kan het middenveld ook niet meer belopen, dus doe die maar op rechts. Dan heb je wel diepte nodig, ergo: Bergwijntje naar de spits (), Brobs even banken en Forbs (
) maar even linksbuiten.
waar speelt die Dubbele Pivot?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 07:39 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Iemand die te traag is zou ik zeker niet op de vleugels zetten, en bovendien kan het middenveld wel wat creativiteit gebruiken. Laat dan een dubbele pivot zich maar het schompes lopen.
En 8 of 9 nieuwe spelers.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 23:21 schreef Scorpie het volgende:
Waarom gaan mensen heel diep in op deze wedstrijd? Dit is gewoon overleven tot aan de nieuwe tussenpaus.
Lijkt me niet zo handig, tenzij je een buitenkansje kan pakken of kan laten vertrekken in de winterstop. Doormodderen en puntjes schrapen tot de winterstop, misschien dat je er dan (trainingskamp) wat in kan slijpen en de 2e seizoenshelft wat beter voor de dag komt en dan op naar de grote schoonmaak komende zomer.quote:
Ja je moet wel wat van die spelers van Mislintat lozen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 08:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lijkt me niet zo handig, tenzij je een buitenkansje kan pakken of kan laten vertrekken in de winterstop. Doormodderen en puntjes schrapen tot de winterstop, misschien dat je er dan (trainingskamp) wat in kan slijpen en de 2e seizoenshelft wat beter voor de dag komt en dan op naar de grote schoonmaak komende zomer.
Volendam thuisquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 08:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
PSV nog even en dan komen er wat potjes die gewonnen moeten kunnen worden. Toch???
Ik hoop dat Maduro morgen nog even hoofdstuk 2 kan voorlezen uit het grote voetbalboek, als je niet schiet kan je niet scoren.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 08:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
PSV nog even en dan komen er wat potjes die gewonnen moeten kunnen worden. Toch???
Jawel maar van de zomer, nu allerlei paniekaankopen gaan doen om nog wat te redden lijkt me zonde.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 08:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja je moet wel wat van die spelers van Mislintat lozen.
De selectie zou moeten worden opgebouwd rondom Vos, Hato, Godts, Hlysson. Dan maar weer terugvallen op de jeugd - dat hebben we vaker gedaan.
12 punten erbij, kunnen we weer naar boven kijken.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 08:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Volendam thuis
Heerenveen thuis
Brighton thuis
Almere uit
Vitesse thuis
Zeg het maar. Eigenlijk speel je alles thuis.
Als je hier geen 12 punten pakt dan kan je de boel maar beter opdoeken.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 09:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
12 punten erbij, kunnen we weer naar boven kijken.
Zou je denken ja maar zelfs hier zou ik niet op wedden.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 09:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als je hier geen 12 punten pakt dan kan je de boel maar beter opdoeken.
Maximaal 7quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 09:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 09:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zou je denken ja maar zelfs hier zou ik niet op wedden.
We gaan het meemaken, gisteren was toch wel een vreemde ervaring, leek wel een trainingspotje, we geven hun de bal en kijken hoe lang het duurt voor ze er doorheen spelen.quote:
Een tactische meesterzet van Opperbrein Maduro.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 09:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
We gaan het meemaken, gisteren was toch wel een vreemde ervaring, leek wel een trainingspotje, we geven hun de bal en kijken hoe lang het duurt voor ze er doorheen spelen.
Ik denk dat Johan inmiddels aan een nieuwe kist toe is, deze is gewoon versleten van het omdraaien.
quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 09:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk dat Johan inmiddels aan een nieuwe kist toe is, deze is gewoon versleten van het omdraaien.
Gaat 'm echt niet worden.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 09:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ergste is dat het nog gewoon begrijpelijk is deze manier van spelen. Stel ze waren er met 5-0 vanaf gegaan dan was het vertrouwen nog minder.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 09:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
We gaan het meemaken, gisteren was toch wel een vreemde ervaring, leek wel een trainingspotje, we geven hun de bal en kijken hoe lang het duurt voor ze er doorheen spelen.
Dat zou voor jullie absoluut het beste zijn wat je deze wedstrijd kon behalen - Bergwijn er uit. Op basis van wat hij heeft gekost misschien wel de grootste miskoop in de clubgeschiedenis. Je kunt alleen maar hopen dat hij naar de zandbak wil.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 07:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Bergwijn lijkt geblesseerd te zijn dus Forbs zal wel op links komen, dan kan Berghuis inderdaad rechtsvoor en kan er op het middenveld misschien wat ingegrepen worden.
Dus 12 punten + de 3 zondag in Eindhoven erbij over een maand.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 08:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Volendam thuis
Heerenveen thuis
Brighton thuis
Almere uit
Vitesse thuis
Zeg het maar. Eigenlijk speel je alles thuis.
Zolang we maar niet degraderen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 08:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jawel maar van de zomer, nu allerlei paniekaankopen gaan doen om nog wat te redden lijkt me zonde.
Zoals ik vorige week al riep; tegen kerst gewoon in de middenmoot. Al dat degradatie gezeur is zo kortzichtig.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 09:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Precies, deze 2-0 is relatief gezien gewoon een goed resultaat. Iedereen had een 5-0 afgang of erger verwacht. Als je tegen PSV ook met maar 2 doelpunten verschil verliest, heeft Madurat het gewoon vrij goed gedaan.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 09:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ergste is dat het nog gewoon begrijpelijk is deze manier van spelen. Stel ze waren er met 5-0 vanaf gegaan dan was het vertrouwen nog minder.
Maar wel vermakelijkquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 09:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zoals ik vorige week al riep; tegen kerst gewoon in de middenmoot. Al dat degradatie gezeur is zo kortzichtig.
quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 09:46 schreef klaasweetalles het volgende:
Het niveau is echt schrikbarend slecht
ik had nog hoop op een stuntje zondag tegen psv maar dat is echt nergens op gebaseerd
echt excelsior heeft nog een beter elftal dat dit ajax
ik snap ook niet zo goed waar het op gebaseerd is dat je die wedstrijden na psv maar effe zo gaat winnen
ik zie constant 11 eilandjes die zo snel mogelijk van de bal af willen....
satulo is gewoon nog vele malen slechter dan Bassey
aan Basssey had je nu veel meer gehad omdat deze man gewoon weet hoe hij moet poetsen
Hato? dat is gewoon de zwakste schakel van ajax al maanden
ijk zou deze man of bedoel jongetje gewoon in de A1 gaan opstellen
Berghuis stel ik op de vleugel op, omdat hij het op het middenveld echt niet meer kan belopen, maar binnen de selectie wel een van de betere doelpuntenmakers is en vanaf rechts beetje in kan zakken om middenveld te ondersteunen. Met drie middenvelders uit de huidige selectie is ook een dubbele pivot kansloos, want we zijn dan gegarandeerd aanvallend onmachtig. Ik zou dus zelf ook met dubbele pivot spelen (Vos en vd Boomen), maar met een hangende rechtsbuiten die naar binnen trekt en deels als 10 speelt.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 07:39 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Iemand die te traag is zou ik zeker niet op de vleugels zetten, en bovendien kan het middenveld wel wat creativiteit gebruiken. Laat dan een dubbele pivot zich maar het schompes lopen.
Ook zin in.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 10:30 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Zondag maar even laten zien waarom Bosz niet goed genoeg is als trainer van Ajax, zin in!
Ik zou in zijn situatie ook zwaar gefrustreerd zijn. Als je ziet hoe het nu met Feyenoord gaat en hoe met Ajax... Maakt zijn opmerkingen niet terecht ofzo maar wel invoelbaar.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 11:16 schreef KingRoland het volgende:
Tsja vervelende natrap van Berghuis. Mag van mij part ook net als Steijn optyfen want de laatste paar weken/maanden nauwelijks gepresteerd. Veel praten over anderen, maar zelf er helemaal niks van bakken en dan druk ik mij nog zacht uit.
Eens hoor, je kan beter met hem als inzakkende en naar binnen trekkende rechtsbuiten spelen zodat je eigenlijk een 4-4-2 krijgt.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 09:54 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Berghuis stel ik op de vleugel op, omdat hij het op het middenveld echt niet meer kan belopen, maar binnen de selectie wel een van de betere doelpuntenmakers is en vanaf rechts beetje in kan zakken om middenveld te ondersteunen. Met drie middenvelders uit de huidige selectie is ook een dubbele pivot kansloos, want we zijn dan gegarandeerd aanvallend onmachtig. Ik zou dus zelf ook met dubbele pivot spelen (Vos en vd Boomen), maar met een hangende rechtsbuiten die naar binnen trekt en deels als 10 speelt.
Jij?
Valt tegen, ook geen zus.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 11:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Eens hoor, je kan beter met hem als inzakkende en naar binnen trekkende rechtsbuiten spelen zodat je eigenlijk een 4-4-2 krijgt.
Enige is welke andere 3 stel je op, Taylor schijnt echt een lekkere moeder te hebben want anders zou ik ook niet weten waarom hij zoveel krediet heeft.
Denk dus Vos, Vd Boomen en Hlynsson (op termijn wellicht Misehouy). Niet ideaal, maar meest complementair denk ik.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 11:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Eens hoor, je kan beter met hem als inzakkende en naar binnen trekkende rechtsbuiten spelen zodat je eigenlijk een 4-4-2 krijgt.
Enige is welke andere 3 stel je op, Taylor schijnt echt een lekkere moeder te hebben want anders zou ik ook niet weten waarom hij zoveel krediet heeft.
Dit lijkt 100 jaar geledenquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 12:20 schreef zoekeenleven het volgende:
Nou jongens, volgende tegen PSV, wat word het plan, wie gaat de kar trekken, gaan jullie de nul houden, hoeveel ballen gaat Brobbey er in trappen? Zeg t maar!
quote:NOS Voetbal
•
Vrijdag 29 oktober 2021, 16:23
Schmidt over nederlaag tegen Ajax: 'Spelers hadden wel even twee dagen nodig'
PSV-trainer Roger Schmidt heeft zijn spelers op moeten lappen na de 5-0 nederlaag bij Ajax. "Het is niet dat we van Ajax verloren, maar dat we met víjf-nul hebben verloren. Daar gaat het om.
Zou wel poëtisch zijn als aankomende 29 oktober er dan weer een 5-0 uitslag komtquote:
Kerel rechts zit duidelijk niet op voetbalquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 11:48 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Valt tegen, ook geen zus.
[ afbeelding ]
Type e-sporter.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 12:28 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Kerel rechts zit duidelijk niet op voetbal
quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 13:11 schreef KingRadler het volgende:
Ajax zal nooit degraderen dat laat de KNVB niet gebeuren, er zijn genoeg truukjes via scheidsrechters om Ajax in de eredivisie te houden.
Berghuis > Steijnquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 14:28 schreef De_Kraam het volgende:
[ twitter ]
Leuk om te zien dat deze meneer nog steeds een rat is.
Hij heeft net met Cor Pot moeten dealen en vervolgens komt hij bij Ajax en zit je weer met een ‘wij zijn een Nederlandse club’ Haagse tokkie die er wellicht nog minder van begrijpt.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 14:28 schreef De_Kraam het volgende:
[ twitter ]
Leuk om te zien dat deze meneer nog steeds een rat is.
al besproken.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 15:42 schreef TweedeKlum het volgende:
Toch sta je vierde in de poule en geen zeventiende, dat is pure winst.
Bergwijn gaat niks meer worden, is al meer dan een jaar drama. Brobbey werkt hard maar heeft ook zijn beperkingen en bovendien heb je daar ook niks aan als de rest van je voorhoede niet functioneert.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 13:54 schreef Jor_Dii het volgende:
Het niveau zal niet snel veel beter worden. Je hebt totaal geen slagkracht als team. Als de wedstrijd gisteren nog een uur langer was doorgegaan had Ajax nog niet gescoord. Achterin is veels te broos met Sosa en Sutalo die linea recta uit een campingelftal lijken te komen. Op het middenveld is het met name Taylor die (al tijden) enorm slecht presteert. Voorin kunnen Bergwijn, Brobbey, Akpom en Forbs gewoon niks creeëren. Alsof sommigen voor het eerst voetbalschoenen aanhadden gisteravond. Absurd gewoon.
Ik vind jou een grappig mannetjequote:
Nou… in de poule sta je stijf onderaan, in de competitie niet.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 15:42 schreef TweedeKlum het volgende:
Toch sta je vierde in de poule en geen zeventiende, dat is pure winst.
Die 2 zijn ook niet meer wat het geweest isquote:
Die was deze week vooral druk om aan te geven dat Lazio er niet zoveel van kan en de euforie overdreven is.quote:
Positief blijven.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 17:31 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Nou… in de poule sta je stijf onderaan, in de competitie niet.
Ze kunnen lullen wat ze willen. Maar ik ben best positief ondanks de nederlaag. Ik heb een aantal hoopgevende flarden gezien.quote:
Wat moet je eigenlijk doen in je leven om zo'n paars hoofd te krijgen?quote:
quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 19:44 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Wat moet je eigenlijk doen in je leven om zo'n paars hoofd te krijgen?
Ik lach bergrat keihard uit :-)quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 15:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij heeft net met Cor Pot moeten dealen en vervolgens komt hij bij Ajax en zit je weer met een ‘wij zijn een Nederlandse club’ Haagse tokkie die er wellicht nog minder van begrijpt.
Ik geef Berghuis groot gelijk
Ach, die knul is vier jaar bij Feyenoord de beste speler geweest, terwijl het met de spelers en trainers om hem heen van kwaad tot erger ging, vervolgens maakt hij (met alle veiligheidsrisico’s) de beslissing om maar naar Ajax te gaan en binnen twee jaar is dat een nog grotere tyfuszooi dan Feyenoord was toen hij vertrok.quote:
veel bieten etenquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 19:44 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Wat moet je eigenlijk doen in je leven om zo'n paars hoofd te krijgen?
3 punten van de nummer 1 positie:quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 17:31 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Nou… in de poule sta je stijf onderaan, in de competitie niet.
Ziedend.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 10:36 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
3 punten van de nummer 1 positie:
jUlLiE sTaAn StIjF oNdErAan
Een goal maken zou al een stunt zijn.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 11:27 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik hoop toch op een stunt van 020 morgen
werken voor je geld !
Na wat ik afgelopen donderdag heb gezien heb zou in de buurt van de goal van psv komen al een stunt zijnquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 11:30 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Een goal maken zou al een stunt zijn.
Ik schat Brighton wel hoger in dan PSV en tegen hun kwamen we ook tot de paal!quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 11:56 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Na wat ik afgelopen donderdag heb gezien heb zou in de buurt van de goal van psv komen al een stunt zijn
maar
hoe langer iets uitblijft hoe groter de kans wordt dat het gaat gebeuren
morgen kan de dag zijn
Zo werkt dat niet chef kokosnootquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 11:56 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Na wat ik afgelopen donderdag heb gezien heb zou in de buurt van de goal van psv komen al een stunt zijn
maar
hoe langer iets uitblijft hoe groter de kans wordt dat het gaat gebeuren
morgen kan de dag zijn
quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 12:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet chef kokosnoot
Klaas staat iedere dag op met de gedachte dat het een dag minder lang is tot de volgende overwinning van Ajax.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 12:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet chef kokosnoot
Vast wel, maar als je zelf zo’n beetje elke wedstrijd er 2 of 3 binnen krijgt wordt het lastig winnen.quote:
Deze slaan we even op.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 14:06 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Jep, maar zeker niet door dit ajax
3 kebab en een shoarmaschotel en ik breng hem persoonlijk op de fietsquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 14:38 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Al-Ettifaq meldt zich bij Ajax-aanvoerder Bergwijn, die openstaat voor winters vertrek
, 100 miljoen vragen of zullen we het op een redelijke 80 houden?
JAAAAAAAAAAAAquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 14:38 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Al-Ettifaq meldt zich bij Ajax-aanvoerder Bergwijn, die openstaat voor winters vertrek
30 miljoen is prima.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 14:38 schreef Wienerschnitzels het volgende:
quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 14:52 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
20 ook en berghuis er gratis bij
Hét bewijs dat die lui misschien wel geld hebben, maar totaal geen verstand van voetbal. Als ik het Ajax-bestuur was, dan deed ik er direct een strik omheen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 14:38 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Inderdaadquote:
Al-Ettifaq dus dat is minimaal 50 miljoen wat we krijgen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 16:25 schreef klaasweetalles het volgende:
Bergwijn wil weg?
hij heeft denk ik met salaris erbij ajax meer dan 40 miljoen gekost
welke club wil hem hebben
hij kan alleen met zwaar verlies verkocht gaan worden
Bergwijn wil niet lang in deze ellende zitten maar hij moet maar eerst een club vinden die de vraagprijs van ajax wil betalen
hoeveel vraagt ajax voor hem>?
ja want alle scouts zijn heel erg onder de indruk wat bergwijn wekelijks presteert dat heel de wereld bergwijn wil hebben ....quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 16:28 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Al-Ettifaq dus dat is minimaal 50 miljoen wat we krijgen.
Boeit mij wat, volgens de NOS hebben ze zich officieel gemeld.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 16:30 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ja want alle scouts zijn heel erg onder de indruk wat bergwijn wekelijks presteert dat heel de wereld bergwijn wil hebben ....
want de stand op de ranglijst werkt heel erg de indruk dat er topspelers rondlopen bij 020
dan noem je ook een clubquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 16:31 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Boeit mij wat, volgens de NOS hebben ze zich officieel gemeld.
MONEYYYYYquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 16:31 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Boeit mij wat, volgens de NOS hebben ze zich officieel gemeld.
Lezen Klaas, Al-Ettifaq is de club.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 16:33 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
dan noem je ook een club![]()
ben benieuwd wat ze willen betalen.....
Dat zou wel grappig zijn, dan zou het hoger zijn dan wat Gimenez gaat opleveren (of in ieder geval rond het bedrag).quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 16:28 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dames doen het prima hoorde ik.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 16:34 schreef HeatWave het volgende:
Ik volg eigenlijk alleen Ajax 1, maar zie wel de tweets over de lagere elftallen, wint Ajax uberhaupt nog wel eens ergens een wedstrijd?.
Ajax (am) staan voor tegen het altijd lastige ARC, dat is ook wat waard.quote:
Ik vermoed dat die theedoek van hun hoofd is gezakt, anders hadden ze allang gezien dat Bergwijn weggegooid geld isquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 16:28 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Wat een gek 10 hele euro'squote:Op zaterdag 28 oktober 2023 15:10 schreef klaasweetalles het volgende:
voor de mensen die denken dat ik bluf
[ link | afbeelding ]
WERKEN VOOR JE GELD 020!
Stoer zegquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 19:02 schreef AmenhotepIV het volgende:
Hey 020,
Hoe gaat het in Europa? Onderaan in de poule
Jong dan? Onderaan in de divisie.
Eerste? Bijna onderaan in de eredivisie.
Kansen dit weekend? PSV uit.
Houdoe!
quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 15:10 schreef klaasweetalles het volgende:
voor de mensen die denken dat ik bluf
[ link | afbeelding ]
WERKEN VOOR JE GELD 020!
Eet een wogstebroodje en ga weg wil je.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 19:02 schreef AmenhotepIV het volgende:
Hey 020,
Houdoe!
Wanne gekquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 19:02 schreef AmenhotepIV het volgende:
Hey 020,
Houdoe!
beter dan een smerige harde roggel G.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 19:13 schreef HeatWave het volgende:
Feitelijk heeft ie gelijk, en het zou best een goeie burn zijn opzich.
Alleen lees je dat dan met zo'n zangerig, zachte g(ay) zuidelijk accent in je hoofd en dan is het gewoon weer aandoenlijk en lachwekkend.
#ikbentegenhomohaat
Ja heel de wereld heeft ook schrik voor de hel van Eindhoven uiteraard.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 21:28 schreef PSVCL het volgende:
[..]
beter dan een smerige harde roggel G.
Heel de wereld praat met een zachte G, behalve in ISrael en boven rivieren in NL
De hel is geopend voor ajax.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja heel de wereld heeft ook schrik voor de hel van Eindhoven uiteraard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |