Al-Ettifaq dus dat is minimaal 50 miljoen wat we krijgen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 16:25 schreef klaasweetalles het volgende:
Bergwijn wil weg?
hij heeft denk ik met salaris erbij ajax meer dan 40 miljoen gekost
welke club wil hem hebben
hij kan alleen met zwaar verlies verkocht gaan worden
Bergwijn wil niet lang in deze ellende zitten maar hij moet maar eerst een club vinden die de vraagprijs van ajax wil betalen
hoeveel vraagt ajax voor hem>?
ja want alle scouts zijn heel erg onder de indruk wat bergwijn wekelijks presteert dat heel de wereld bergwijn wil hebben ....quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 16:28 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Al-Ettifaq dus dat is minimaal 50 miljoen wat we krijgen.
Boeit mij wat, volgens de NOS hebben ze zich officieel gemeld.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 16:30 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ja want alle scouts zijn heel erg onder de indruk wat bergwijn wekelijks presteert dat heel de wereld bergwijn wil hebben ....
want de stand op de ranglijst werkt heel erg de indruk dat er topspelers rondlopen bij 020
dan noem je ook een clubquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 16:31 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Boeit mij wat, volgens de NOS hebben ze zich officieel gemeld.
MONEYYYYYquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 16:31 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Boeit mij wat, volgens de NOS hebben ze zich officieel gemeld.
Lezen Klaas, Al-Ettifaq is de club.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 16:33 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
dan noem je ook een club![]()
ben benieuwd wat ze willen betalen.....
Dat zou wel grappig zijn, dan zou het hoger zijn dan wat Gimenez gaat opleveren (of in ieder geval rond het bedrag).quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 16:28 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dames doen het prima hoorde ik.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 16:34 schreef HeatWave het volgende:
Ik volg eigenlijk alleen Ajax 1, maar zie wel de tweets over de lagere elftallen, wint Ajax uberhaupt nog wel eens ergens een wedstrijd?.
Ajax (am) staan voor tegen het altijd lastige ARC, dat is ook wat waard.quote:
Ik vermoed dat die theedoek van hun hoofd is gezakt, anders hadden ze allang gezien dat Bergwijn weggegooid geld isquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 16:28 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Wat een gek 10 hele euro'squote:Op zaterdag 28 oktober 2023 15:10 schreef klaasweetalles het volgende:
voor de mensen die denken dat ik bluf
[ link | afbeelding ]
WERKEN VOOR JE GELD 020!
Stoer zegquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 19:02 schreef AmenhotepIV het volgende:
Hey 020,
Hoe gaat het in Europa? Onderaan in de poule
Jong dan? Onderaan in de divisie.
Eerste? Bijna onderaan in de eredivisie.
Kansen dit weekend? PSV uit.
Houdoe!
quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 15:10 schreef klaasweetalles het volgende:
voor de mensen die denken dat ik bluf
[ link | afbeelding ]
WERKEN VOOR JE GELD 020!
Eet een wogstebroodje en ga weg wil je.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 19:02 schreef AmenhotepIV het volgende:
Hey 020,
Houdoe!
Wanne gekquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 19:02 schreef AmenhotepIV het volgende:
Hey 020,
Houdoe!
beter dan een smerige harde roggel G.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 19:13 schreef HeatWave het volgende:
Feitelijk heeft ie gelijk, en het zou best een goeie burn zijn opzich.
Alleen lees je dat dan met zo'n zangerig, zachte g(ay) zuidelijk accent in je hoofd en dan is het gewoon weer aandoenlijk en lachwekkend.
#ikbentegenhomohaat
Ja heel de wereld heeft ook schrik voor de hel van Eindhoven uiteraard.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 21:28 schreef PSVCL het volgende:
[..]
beter dan een smerige harde roggel G.
Heel de wereld praat met een zachte G, behalve in ISrael en boven rivieren in NL
De hel is geopend voor ajax.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja heel de wereld heeft ook schrik voor de hel van Eindhoven uiteraard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |