quote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:25 schreef amaranta het volgende:
[..]
En de poppetjes zijn allemaal kleine Wim Sonneveldjes. En dan moet je met een dobbelsteen gooien en over kleine tuinpaadjes lopen.
En dan doe je onderweg een slagerij, een kroeg (de herberg dus), het raadhuis met een pomp ervoor en wat boerderijen aan?
Mijn kind moest door de stromende regen (regenpakken zijn voor losers) naar de gym op en neer. En op de terugweg moesten ze KEI LANG wachten omdat er koeien moesten oversteken. In binnenstad Eindhoven dus. 😂quote:Op donderdag 26 oktober 2023 08:24 schreef Nijna het volgende:
Ze zijn wel mooi SQ.
Mijn kind heeft de geneugten van de NS mogen ervaren gisteren.
Trein viel ineens uit, volgende had vertraging, veel vertraging. Zo druk dat niet iedereen kon zitten en dan je aansluiting missen.
Voor een eerste keer denk ik dat je best waar voor je geld hebt dan
Overigens was de rest van de dag shoppen met vriendinnen prima geslaagd![]()
Er zijn dingen die altijd geld opleveren, zoals zo'n Tripptrapp, maar dat zijn dan ook topdingen. Zo ook met Lego, dat is waardevast maar vooral kwalitatief heel goed.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 09:25 schreef SQ het volgende:
Mijn beste deal ooit was een afgeragde 20 jaar oude tripptrapp van de weggeefhoek. Heb dat ding kaalgeschuurd en opnieuw gelakt. Jarenlang met plezier gebruikt, en recent voor 25 euro via mp verkocht. Aan een handelaar.
Mijn jongste wilde laatst toch maar een regenpak, nadat ze weer eens een keer doornat geregend was...quote:Op donderdag 26 oktober 2023 09:07 schreef amaranta het volgende:
[..]
Mijn kind moest door de stromende regen (regenpakken zijn voor losers) naar de gym op en neer. En op de terugweg moesten ze KEI LANG wachten omdat er koeien moesten oversteken. In binnenstad Eindhoven dus. 😂
daar zitten echt hele vage mensen, maar daar zit ook een hoop oplichting.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 09:39 schreef Quoi het volgende:
Iemand al eens Marketplace van FB geprobeerd? Mensen die daar reageren kloppen echt niet.
Ik ben voor het eerst kratten met speelgoed aan het voorbereiden voor op zo'n speelgoedbeurs. Die lever ik dan met labels en al in morgen en maandag haal ik dan HOPELIJK lege kratten op en heb ik een volle bankrekening.
Ben daar best lang mee bezig geweest, voorbereiden
quote:Op donderdag 26 oktober 2023 08:49 schreef exode het volgende:
Gisteren 12 Donald Duck pockets binnengekregen via Marktplaats. Gaan de zak in voor 5 december voor B. Hiermee heeft hij 2 series compleet waardoor de ruggen zo'n leuke tekening vormen. Hij verslindt ze ook echt, is thuis non stop in die dingen aan het lezen. Dan is MP heel fijn.
Ah leuk!quote:Op donderdag 26 oktober 2023 10:47 schreef TolstoiFan het volgende:
[..]Ik had een paar weken terug ook zo'n 20-22 (dubbel)pockets voor Simon gekocht voor Sinterklaas
via MP. Zagen er echt nog als nieuw uit, betaalde iets van 1,40 per pocket, ook voor de dubbelpockets.
Vorig jaar had ik 140 DD tijdschriften via MP gescoord, daar zit ie zo vaak in te lezen. Eerst was het alleen plaatjes kijken, maar nu Simon redelijk kan lezen, leest ie ze ook. Zo leuk!
Kan niet wachten tot ik met Sinterklaas zijn gezicht zie bij al die Pockets
Oeh klinkt goed! Dank voor de tipquote:Op donderdag 26 oktober 2023 10:57 schreef TolstoiFan het volgende:
Voor de lezers onder ons heb ik nog een boekentips "We beginnen bij het einde" van Chris Whitaker.
Prachtig aangrijpend boek, ik moet nog zo'n 140 bladzijdes en weet niet of ik in sneltreinvaart moet doorlezen om te kijken hoe het verder gaat of juist langzamer lezen omdat ie anders uit is.....
Hij stond in de bieb inderdaad bij de Thrillers, maar ik vind het meer een spannende roman.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 11:07 schreef Burdie het volgende:
[..]
Oeh klinkt goed! Dank voor de tip. Ik heb recent ontdekt dat ik thrillers leuk vind (mits niet te voorspelbaar) dus heb een hele nieuwe wereld te ontdekken
.
Ik lees nu "Zussen" van Michelle Frances.
(Voorheen las ik eigenlijk alleen chicklit of informatieve boeken).
Harlekino?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 11:45 schreef FlyingFish het volgende:
Ik verkoop prima via marktplaats, ik heb alleen als regel dat ik nergens voor thuis blijf en alleen afhaal doe. Genoeg mogelijkheden om langs te komen en anders is het jammer voor je!
Maar ik ga volgende week naar een speelgoedbeurs in de buurt, spullen inleveren en dan mag je nieuw spul meenemen, maar ik verwacht dat ik die stap over sla. Maar dan komt het wel goed terecht, zonder commerciële kringloop er tussen.
Maar goed, door naar een first World problem: wie weet waar ze goede kikkers en muizen verkopen? Dus niet van die keiharde, maar net een tikkeltje zachter van binnen?
bankjes zelfs! (hoe toepasselijk voor dit topic.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 07:55 schreef SQ het volgende:
Er groeien overigens écht paddestoelen uit m'n huis.
[ afbeelding ]
nee, de sinterkerstruilmarkt. De opvolger van recyclesint.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 11:52 schreef Quoi het volgende:
[..]
Harlekino?
Zijn die kikkers en muizen om op te eten of voor de poes of voor je kinderen?
6 jaar geleden waren volgens man alleen die van de AH goed, omdat de rest idd te hard was. Was ook ongeveer de laatste keer dat hij ze at, dus ik weet niet of dat nog steeds waar is.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 11:45 schreef FlyingFish het volgende:
Ik verkoop prima via marktplaats, ik heb alleen als regel dat ik nergens voor thuis blijf en alleen afhaal doe. Genoeg mogelijkheden om langs te komen en anders is het jammer voor je!
Maar ik ga volgende week naar een speelgoedbeurs in de buurt, spullen inleveren en dan mag je nieuw spul meenemen, maar ik verwacht dat ik die stap over sla. Maar dan komt het wel goed terecht, zonder commerciële kringloop er tussen.
Maar goed, door naar een first World problem: wie weet waar ze goede kikkers en muizen verkopen? Dus niet van die keiharde, maar net een tikkeltje zachter van binnen?
Eens. Zo ontzettend goor...quote:Op donderdag 26 oktober 2023 13:08 schreef SQ het volgende:
Kikkers en muizen vind ik zo ongeveer het smerigste snoep op aardegrappig dat het zo kan verschillen.
Alzheimersokken zijn mijn lievelingsquote:Op donderdag 26 oktober 2023 12:51 schreef Leandra het volgende:
@:Nostalgist had een keer ergens Alzheimersokken gekocht, heeft hij die vandaag aan, zegt Soneal vanmorgen "Je hebt 2 verschillende sokken aan, dat gaat helemaal mis met de was!"
Soneal doet nog steeds het sokkenklusje
Dank je, staat genoteerd!quote:Op donderdag 26 oktober 2023 10:57 schreef TolstoiFan het volgende:
Voor de lezers onder ons heb ik nog een boekentips "We beginnen bij het einde" van Chris Whitaker.
Prachtig aangrijpend boek, ik moet nog zo'n 140 bladzijdes en weet niet of ik in sneltreinvaart moet doorlezen om te kijken hoe het verder gaat of juist langzamer lezen omdat ie anders uit is.....
Ik heb er een hekel aan, ik kan er niet mee omgaan, hij wilde voor mij ook een paar bestellen en ik heb gelijk gezegd dat dat zonde van het geld was, no way dat ik die zou dragen.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 13:20 schreef Burdie het volgende:
[..]
Alzheimersokken zijn mijn lievelings.
Niet in de laatste plaats vanwege het goede doel wat je er mee steunt. Toen mijn vader de diagnose kreeg, heb ik voor de hele familie die sokken gekocht voor 5/12. Dat is pas onhandig met het uitzoeken van de was.
Jamin?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 13:05 schreef FlyingFish het volgende:
Ik heb vorig jaar nog ergens goede gevonden! Maar ik weet niet meer waar
Ik heb bijna altijd twee verschillende sokken aan. Behalve bij mijn dikke wollen warme sokken voor als het echt heel koud is, want die heb ik niet genoeg om er diverse paren van gewassen te hebben :-Dquote:Op donderdag 26 oktober 2023 15:06 schreef Quoi het volgende:
Ik doe alsof al mijn sokken Alzheimer sokken zijn. Er is ook niks mis met 2 verschillende sokken, echt niet.
moest het even googlen
Maar per paar in elkaar gevouwen los zegmaar? Of per paar tot bolletje gemaakt? Want die alleen samen dubbelgevouwen sokken zijn hier binnen een dag weer los...quote:Op donderdag 26 oktober 2023 15:18 schreef exode het volgende:
Zei iemand muizen?(nog steeds geen gesignaleerd
)
B heeft standaard 2 verschillende sokken aan, vooral omdat ie lui is en geen zin heeft in zoeken. Best knap aangezien ze per 2 zijn lade ingaan na het wassen. Alleen naar de Scouting heeft ie van die bergsokken aan waarop L en R staat al heb ik geen idee of hij die dan goed aantrekt.
Ik hou overigens zo enorm van kikkers en muizen van de Jamin. Ik zit in de 9 maanden itch denk ik van mijn nieuwe levensstijl, ik denk alleen maar aan eten. EN NEE NIET DIE ANDERE 9 MAANDEN.
In een bolletje per paar. Maar dat is steeds lastiger als hij ze dus niet per paar aan doet. Dan heb ik steeds halve paren gewassen. Dan ga ik niet zoeken, maar gooi ze los in zijn lade.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 15:39 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Maar per paar in elkaar gevouwen los zegmaar? Of per paar tot bolletje gemaakt? Want die alleen samen dubbelgevouwen sokken zijn hier binnen een dag weer los...
Mijn zoon geeft echt al zijn zakgeld uit aan Many Mornings-sokkenquote:Op donderdag 26 oktober 2023 17:30 schreef hilliebillie het volgende:
Ik draag wel altijd dezelfde sokken maar wel altijd leuke sokken. Heb een hekel aan saaie sokken.
Heb er ook behoorlijk wat en heb me vandaag in de stad echt moeten inhouden om niet nog wat paar te kopen want aanbieding. Maar m’n sokkenla lig aardig vol.
Heb trouwens 1 paar waarbij links en rechts er anders uit ziet.
Zo te zien komen m’n bad eendjes sokken daar ook vandaan.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 17:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn zoon geeft echt al zijn zakgeld uit aan Many Mornings-sokken
Hij draagt niks anders meer.
Flexa bewoog niet mee, dus ik heb via MP de loungebank gekocht in de juiste kleur. Matrassen weggeooid want die waren beschimmeldquote:Op donderdag 26 oktober 2023 17:30 schreef hilliebillie het volgende:
Ik draag wel altijd dezelfde sokken maar wel altijd leuke sokken. Heb een hekel aan saaie sokken.
Heb er ook behoorlijk wat en heb me vandaag in de stad echt moeten inhouden om niet nog wat paar te kopen want aanbieding. Maar m’n sokkenla lig aardig vol.
Heb trouwens 1 paar waarbij links en rechts er anders uit ziet.
@:exode ik lees nu over b zijn nieuwe loungebankje, hoe is het daarmee eigenlijk afgelopen, heb je nog aanvullende delen in de juiste kleur kunnen bestellen voor z’n slaapkamer of heb je het anders op moeten lossen?
Twee paar kopenquote:Op donderdag 26 oktober 2023 14:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb er een hekel aan, ik kan er niet mee omgaan, hij wilde voor mij ook een paar bestellen en ik heb gelijk gezegd dat dat zonde van het geld was, no way dat ik die zou dragen.
Ik kan dat echt niet handelen.
En voor de duidelijkheid: prima goed doel, maar dan heb ik liever dat hij een extra donatie doet dan dat ik iets in de kast heb liggen wat ik nooit ga gebruiken, want dat is pure verspilling.
Fijn dat het uiteindelijk wel gelukt isquote:Op donderdag 26 oktober 2023 18:00 schreef exode het volgende:
[..]
Flexa bewoog niet mee, dus ik heb via MP de loungebank gekocht in de juiste kleur. Matrassen weggeooid want die waren beschimmeld. Ik heb matrassen op maat laten maken bij een caravan matrassen maker, hoezen zijn van verschillende leveranciers, van Jolein boxmatras hoezen tot ledikant hoeslakens. Het is een soort disco van kleuren geworden met zijn Stitch en Pikachu kussens erop.
Ik zal eens een foto maken binnenkort, het is echt zijn lievelingsplekje geworden.
Lijken heel erg op die van van Dedoles ,die hebben ook 2 verschillende sokken per paar. Zit hier zo'n winkeltje van in het centrum.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 17:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Die zien er ook super leuk en comfortabel uit.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 17:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, voordat hij Many Mornings ontdekte droeg hij ook altijd Happy Socks.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:30 schreef Burdie het volgende:
[..]
Die zien er ook super leuk en comfortabel uit.
Mijn oudste draagt het liefst happy socks. Ik snap dat wel, die zitten ook heerlijk.
Ik denk niet tijdens het autorijdenquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 11:28 schreef Ynske het volgende:
Als jij het bord langs groeven ziet staan langs de weg, wat denk je dan dat het zijn?
Hier staat een bord met die tekst langs de snelwegquote:
Hier staat het onder elkaar, maar dat jaquote:
Noem t dan lengte groevenquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 13:39 schreef Mrs.Peel het volgende:
Dat er lengtegroeven op de weg zijn, dat is potentieel gevaarlijk voor motorrijders.
Tja, zo heten ze nu eenmaal. Het is wel onhandig inderdaad. Ik wist het eerst ook niet, totdat ik ging daten met een motorrijder. Alle motorrijders weten dit, ik neem aan dat dit bij hun rijlessen aan de orde komt.quote:
Maak voor elk een dartbord met daarop de foto van de ander.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 17:27 schreef FlyingFish het volgende:
Heeft iemand een goed idee voor mijn surprise? Wij doen binnen de familie surprises in koppels. Ik heb mijn zus en nichtje. Momenteel hebben ze regelmatig mot omdat nichtje volop aan het puberen is, dus ik wil eigenlijk daar iets voor maken maar heb nog weinig inspiratie.
Bokshandschoenen?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 17:27 schreef FlyingFish het volgende:
Heeft iemand een goed idee voor mijn surprise? Wij doen binnen de familie surprises in koppels. Ik heb mijn zus en nichtje. Momenteel hebben ze regelmatig mot omdat nichtje volop aan het puberen is, dus ik wil eigenlijk daar iets voor maken maar heb nog weinig inspiratie.
Het mooiste is wel als je het exacte pijnpunt tussen hen weet te pakken. Wat is het eeuwig terugkerende thema waar de ruzies door ontstaan?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 17:27 schreef FlyingFish het volgende:
Dat is er niet echt, het zijn gewoon alledaagse irritaties zoals je die hebt met pubers. Maar het is gewoon de overgang van vorig jaar nog beste maatjes, tot nu dat ze soms elkaars bloed wel kunnen drinken.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 20:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Het mooiste is wel als je het exacte pijnpunt tussen hen weet te pakken. Wat is het eeuwig terugkerende thema waar de ruzies door ontstaan?
Je kan ook iets van een puzzel of bouwwerk of iets bedenken dat ze echt samen moeten doen om de surprise te kunnen voltooien of openen of zo.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:55 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Dat is er niet echt, het zijn gewoon alledaagse irritaties zoals je die hebt met pubers. Maar het is gewoon de overgang van vorig jaar nog beste maatjes, tot nu dat ze soms elkaars bloed wel kunnen drinken.
Dartbord is te simpel, daar kan ik niet echt iets leuks van maken dat in delen te slopen is. Boksbal is een optie als ik niets beters kan bedenken. Ik zocht meer iets verbindends zoals dit, maar dat is ook niet handig voor een surprise.
[ afbeelding ]
Nu overschat je mijn knutsel-skills wel een beetjequote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:11 schreef livelink het volgende:
Iets zoals dit maken met het cadeau erin.
https://nl.magicholz.de/p(...)qu2gDQxoCVNMQAvD_BwE
Maar dat is mijn probleem altijd wel. Ik kan van alles verzinnen, maar het lukt me nooit om het zelf te maken.
Succes! Hier is voetbal afgelast ivm onbespeelbare veldenquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 07:25 schreef LeSage het volgende:
Zij die op hun vrije zaterdag om 8 uur moeten verzamelen op de voetbalparkeerplaats groeten u
Succes!quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 07:25 schreef LeSage het volgende:
Zij die op hun vrije zaterdag om 8 uur moeten verzamelen op de voetbalparkeerplaats groeten u
Vannacht mag je een uur langer slapen!quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 09:01 schreef Nijna het volgende:
Ik was al om 5 uur wakker (en om half 1 en half 2) is het al bedtijd?
Vrijwillig?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 10:28 schreef BE het volgende:
Zij die al heerlijk 5 kwartier gelopen hebben buiten groeten u.
Ik had liever een uur korter nacht gehad... dat had in elk geval een uur plafondstaren gescheeld.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 10:15 schreef Hupje het volgende:
[..]
Vannacht mag je een uur langer slapen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |