abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 26 oktober 2023 @ 11:07:08 #26
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_211086628
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 10:57 schreef TolstoiFan het volgende:
Voor de lezers onder ons heb ik nog een boekentips "We beginnen bij het einde" van Chris Whitaker.

Prachtig aangrijpend boek, ik moet nog zo'n 140 bladzijdes en weet niet of ik in sneltreinvaart moet doorlezen om te kijken hoe het verder gaat of juist langzamer lezen omdat ie anders uit is.....
Oeh klinkt goed! Dank voor de tip :). Ik heb recent ontdekt dat ik thrillers leuk vind (mits niet te voorspelbaar) dus heb een hele nieuwe wereld te ontdekken :D.
Ik lees nu "Zussen" van Michelle Frances.
(Voorheen las ik eigenlijk alleen chicklit of informatieve boeken).
KuikenGuppy
pi_211086681
quote:
1s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 11:07 schreef Burdie het volgende:

[..]
Oeh klinkt goed! Dank voor de tip :). Ik heb recent ontdekt dat ik thrillers leuk vind (mits niet te voorspelbaar) dus heb een hele nieuwe wereld te ontdekken :D.
Ik lees nu "Zussen" van Michelle Frances.
(Voorheen las ik eigenlijk alleen chicklit of informatieve boeken).
Hij stond in de bieb inderdaad bij de Thrillers, maar ik vind het meer een spannende roman.

Ik lees normaal nooit thrillers, niet mijn ding, maar kwam recensies tegen van dit boek, die me over de streep trokken om toch het boek te gaan lezen en zeker geen spijt van.
pi_211087051
Ik verkoop prima via marktplaats, ik heb alleen als regel dat ik nergens voor thuis blijf en alleen afhaal doe. Genoeg mogelijkheden om langs te komen en anders is het jammer voor je!

Maar ik ga volgende week naar een speelgoedbeurs in de buurt, spullen inleveren en dan mag je nieuw spul meenemen, maar ik verwacht dat ik die stap over sla. Maar dan komt het wel goed terecht, zonder commerciële kringloop er tussen.

Maar goed, door naar een first World problem: wie weet waar ze goede kikkers en muizen verkopen? Dus niet van die keiharde, maar net een tikkeltje zachter van binnen?
  donderdag 26 oktober 2023 @ 11:52:29 #29
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_211087173
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 11:45 schreef FlyingFish het volgende:
Ik verkoop prima via marktplaats, ik heb alleen als regel dat ik nergens voor thuis blijf en alleen afhaal doe. Genoeg mogelijkheden om langs te komen en anders is het jammer voor je!

Maar ik ga volgende week naar een speelgoedbeurs in de buurt, spullen inleveren en dan mag je nieuw spul meenemen, maar ik verwacht dat ik die stap over sla. Maar dan komt het wel goed terecht, zonder commerciële kringloop er tussen.

Maar goed, door naar een first World problem: wie weet waar ze goede kikkers en muizen verkopen? Dus niet van die keiharde, maar net een tikkeltje zachter van binnen?
Harlekino? ;)

Zijn die kikkers en muizen om op te eten of voor de poes of voor je kinderen?
  donderdag 26 oktober 2023 @ 11:58:29 #30
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_211087245
quote:
1s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 07:55 schreef SQ het volgende:
Er groeien overigens écht paddestoelen uit m'n huis.

[ afbeelding ]
bankjes zelfs! (hoe toepasselijk voor dit topic. ;) )
in de haak.
pi_211087504
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 11:52 schreef Quoi het volgende:

[..]
Harlekino? ;)

Zijn die kikkers en muizen om op te eten of voor de poes of voor je kinderen?
nee, de sinterkerstruilmarkt. De opvolger van recyclesint.

En de kikkers en muizen zijn voor mij uiteraard! Heerlijk, als het de goede zijn. Als het de verkeerde zijn gewoon wel lekker. Zeker de kikkers! Mijn kinderen krijgen soms ook wel een muis. Zeker als het de harde zijn want dan is het zakje eerder leeg en kan ik elders een nieuw zakje kopen in de hoop dat dat wel de wat zachtere zijn.
  donderdag 26 oktober 2023 @ 12:51:12 #32
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_211087764
@Nostalgist had een keer ergens Alzheimersokken gekocht, heeft hij die vandaag aan, zegt Soneal vanmorgen "Je hebt 2 verschillende sokken aan, dat gaat helemaal mis met de was!"

Soneal doet nog steeds het sokkenklusje ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 26 oktober 2023 @ 12:53:21 #33
319308 Tink89
To live is to dance
pi_211087787
Gaan we dit jaar eigenlijk nog secret santa-en? Ik heb eindelijk energie om mee te doen :-D

Edit: en voor iedereen die het kan gebruiken: het kerstpakkettentopic komt ontvangers te kort. FHF / Kerstpakkettenactie 2023: shop till you drop!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_211087886
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 11:45 schreef FlyingFish het volgende:

6 jaar geleden waren volgens man alleen die van de AH goed, omdat de rest idd te hard was. Was ook ongeveer de laatste keer dat hij ze at, dus ik weet niet of dat nog steeds waar is. :D
pi_211087892
Ik heb vorig jaar nog ergens goede gevonden! Maar ik weet niet meer waar :'(
  donderdag 26 oktober 2023 @ 13:08:03 #36
149959 SQ
snelle trees
pi_211087926
Kikkers en muizen vind ik zo ongeveer het smerigste snoep op aarde :') grappig dat het zo kan verschillen.
disclaimer
  donderdag 26 oktober 2023 @ 13:18:23 #37
319308 Tink89
To live is to dance
pi_211088012
quote:
1s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 13:08 schreef SQ het volgende:
Kikkers en muizen vind ik zo ongeveer het smerigste snoep op aarde :') grappig dat het zo kan verschillen.
Eens. Zo ontzettend goor...
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  donderdag 26 oktober 2023 @ 13:20:09 #38
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_211088024
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 12:51 schreef Leandra het volgende:
@:Nostalgist had een keer ergens Alzheimersokken gekocht, heeft hij die vandaag aan, zegt Soneal vanmorgen "Je hebt 2 verschillende sokken aan, dat gaat helemaal mis met de was!"

Soneal doet nog steeds het sokkenklusje ;)
Alzheimersokken zijn mijn lievelings O+.
Niet in de laatste plaats vanwege het goede doel wat je er mee steunt. Toen mijn vader de diagnose kreeg, heb ik voor de hele familie die sokken gekocht voor 5/12. Dat is pas onhandig met het uitzoeken van de was :').
KuikenGuppy
  donderdag 26 oktober 2023 @ 14:39:54 #39
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_211088811
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 10:57 schreef TolstoiFan het volgende:
Voor de lezers onder ons heb ik nog een boekentips "We beginnen bij het einde" van Chris Whitaker.

Prachtig aangrijpend boek, ik moet nog zo'n 140 bladzijdes en weet niet of ik in sneltreinvaart moet doorlezen om te kijken hoe het verder gaat of juist langzamer lezen omdat ie anders uit is.....
Dank je, staat genoteerd!
  donderdag 26 oktober 2023 @ 14:47:24 #40
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_211088867
quote:
1s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 13:20 schreef Burdie het volgende:

[..]
Alzheimersokken zijn mijn lievelings O+.
Niet in de laatste plaats vanwege het goede doel wat je er mee steunt. Toen mijn vader de diagnose kreeg, heb ik voor de hele familie die sokken gekocht voor 5/12. Dat is pas onhandig met het uitzoeken van de was :').
Ik heb er een hekel aan, ik kan er niet mee omgaan, hij wilde voor mij ook een paar bestellen en ik heb gelijk gezegd dat dat zonde van het geld was, no way dat ik die zou dragen.
Ik kan dat echt niet handelen.

En voor de duidelijkheid: prima goed doel, maar dan heb ik liever dat hij een extra donatie doet dan dat ik iets in de kast heb liggen wat ik nooit ga gebruiken, want dat is pure verspilling.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 26 oktober 2023 @ 15:06:41 #41
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_211089057
Ik doe alsof al mijn sokken Alzheimer sokken zijn. Er is ook niks mis met 2 verschillende sokken, echt niet.

moest het even googlen
pi_211089124
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 13:05 schreef FlyingFish het volgende:
Ik heb vorig jaar nog ergens goede gevonden! Maar ik weet niet meer waar :'(
Jamin?
Fake it till you make it...
  donderdag 26 oktober 2023 @ 15:14:13 #43
319308 Tink89
To live is to dance
pi_211089132
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 15:06 schreef Quoi het volgende:
Ik doe alsof al mijn sokken Alzheimer sokken zijn. Er is ook niks mis met 2 verschillende sokken, echt niet.

moest het even googlen
Ik heb bijna altijd twee verschillende sokken aan. Behalve bij mijn dikke wollen warme sokken voor als het echt heel koud is, want die heb ik niet genoeg om er diverse paren van gewassen te hebben :-D
pi_211089191
Zei iemand muizen? _O- (nog steeds geen gesignaleerd O-) )

B heeft standaard 2 verschillende sokken aan, vooral omdat ie lui is en geen zin heeft in zoeken. Best knap aangezien ze per 2 zijn lade ingaan na het wassen. Alleen naar de Scouting heeft ie van die bergsokken aan waarop L en R staat al heb ik geen idee of hij die dan goed aantrekt.

Ik hou overigens zo enorm van kikkers en muizen van de Jamin. Ik zit in de 9 maanden itch denk ik van mijn nieuwe levensstijl, ik denk alleen maar aan eten. EN NEE NIET DIE ANDERE 9 MAANDEN.
  donderdag 26 oktober 2023 @ 15:39:55 #45
319308 Tink89
To live is to dance
pi_211089441
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 15:18 schreef exode het volgende:
Zei iemand muizen? _O- (nog steeds geen gesignaleerd O-) )

B heeft standaard 2 verschillende sokken aan, vooral omdat ie lui is en geen zin heeft in zoeken. Best knap aangezien ze per 2 zijn lade ingaan na het wassen. Alleen naar de Scouting heeft ie van die bergsokken aan waarop L en R staat al heb ik geen idee of hij die dan goed aantrekt.

Ik hou overigens zo enorm van kikkers en muizen van de Jamin. Ik zit in de 9 maanden itch denk ik van mijn nieuwe levensstijl, ik denk alleen maar aan eten. EN NEE NIET DIE ANDERE 9 MAANDEN.
Maar per paar in elkaar gevouwen los zegmaar? Of per paar tot bolletje gemaakt? Want die alleen samen dubbelgevouwen sokken zijn hier binnen een dag weer los...
pi_211089769
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 15:39 schreef Tink89 het volgende:

[..]
Maar per paar in elkaar gevouwen los zegmaar? Of per paar tot bolletje gemaakt? Want die alleen samen dubbelgevouwen sokken zijn hier binnen een dag weer los...
In een bolletje per paar. Maar dat is steeds lastiger als hij ze dus niet per paar aan doet. Dan heb ik steeds halve paren gewassen. Dan ga ik niet zoeken, maar gooi ze los in zijn lade.
  donderdag 26 oktober 2023 @ 16:40:42 #47
35189 Troel
scherp en bot
pi_211090025
Ik heb heel standaard sokken en aangezien ik maar een paar maanden per jaar sokken draag en dan meestal in laarzen, heb ik dus enkel enkele sokken (en geen enkelsokken) :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_211090028
Ik sorteer geen sokken. Lang geleden mee gestopt. Ze kunnen het uitzoeken uit een bak waar ik alle sokken in gooi.
Mijn oudste twee doen nu zelf hun was. Dat scheelt al wel wat.
Met een meidenkwartet
pi_211090426
Verloofde en ik delen een sokkenbak (heel romantisch) en laten we zeggen dat B het niet van een vreemde heeft. Ik moet altijd zoeken naar 2 matchende sokken. Terwijl ik dus de was opruim en altijd bolletjes maak van de sokken.

Vandaag draag ik trouwens Kerstsokken, B draagt 1 Kerstsok en 1 Pokemon sok.
pi_211090486
Ik draag wel altijd dezelfde sokken maar wel altijd leuke sokken. Heb een hekel aan saaie sokken.

Heb er ook behoorlijk wat en heb me vandaag in de stad echt moeten inhouden om niet nog wat paar te kopen want aanbieding. Maar m’n sokkenla lig aardig vol.

Heb trouwens 1 paar waarbij links en rechts er anders uit ziet.

@exode ik lees nu over b zijn nieuwe loungebankje, hoe is het daarmee eigenlijk afgelopen, heb je nog aanvullende delen in de juiste kleur kunnen bestellen voor z’n slaapkamer of heb je het anders op moeten lossen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')