quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:31 schreef sp3c het volgende:
hoor wel steeds meer helikopters op die streams
Werkelijk? Dat is een goed systeem dan. Wist ik niet.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Een mod mag prima zijn/haar eigen mening hebben en geven, hij/zij mag alleen niet met die mening modden.
tankvuur in beeld ookquote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:31 schreef sp3c het volgende:
hoor wel steeds meer helikopters op die streams
De vuvuzela is wel van de troon gestoten als meest traumatiserende achtergrondgeluid bij halszaken ja.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat geluid van die drones ook al wekenlang iedere nacht, die mensen (degenen die dit gaan overleven) zijn beschadigd voor het leven door dat geluidje alleen al
Het is Nederland, het mag niet, we gedogen hetquote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:32 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ook dat kan prima hoor
Wel gewoon blijven rapporteren en geen reacties uitlokken natuurlijk.
Of het werkt hangt van de mod afquote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:32 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Werkelijk? Dat is een goed systeem dan. Wist ik niet.
Nog veel minder dan wij, de democratische burgers, die Rutte 80 lijken onder het tapijt lieten vegen. Wees voorzichtig met wat voor een ethiek je op jezelf afroept.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:30 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Waarom zouden we mededogen met Russische burgers moeten hebben? Zij zijn verantwoordelijk voor dit regime en zijn oorlogen.
Dat heb je wel. Maar dat terzijde. Het voelt wat raar om hard in discussie te gaan met een mod. Ik begrijp nu wel dat er een safety op zit. Als deelnemende mod kun je binnen topic niet modereren.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:29 schreef sp3c het volgende:
[..]
en dan iedere keer switchen ofzo?
ik geloof niet dat ik daar het intellect voor heb hoor
Miljoenmiljard maal dankquote:
kan welquote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:34 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat heb je wel. Maar dat terzijde. Het voelt wat raar om hard in discussie te gaan met een mod. Ik begrijp nu wel dat er een safety op zit. Als deelnemende mod kun je binnen topic niet modereren.
De lui die die leuzen scanderen roepen daarnaast letterlijk op tot het uitroeien van Isral en de joden. Die associatie is volledig legitiem en daar moet je je vingers niet eens aan willen branden, tenzij je het ermee eens bent natuurlijk.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:31 schreef moby_jones het volgende:
[..]
Leg eens eerst uit waarom een vrij Palestijnse staat op het grondgebied van het voormalige mandaatgebied = genocide maar een Joodse staat willen in hetzelfde gebied weer niet. "Between the Sea and the Jordan there will only be Israeli sovereignty" staat gewoon in het beginselprogramma van Likoed
Ik ken een vrouw en die gaat al helemaal door het lint als ze zelfs ook maar een piepzacht smakgeluidje hoort, die zou het daar geen minuut volhouden.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:32 schreef Qarrad het volgende:
[..]
De vuvuzela is wel van de troon gestoten als meest traumatiserende achtergrondgeluid bij halszaken ja.
Op deze stream zie je de tankshells vliegen. bizarquote:
Ik maandag nog. Hier niet mee opgegroeid zijn.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:34 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Miljoenmiljard maal dank
Zo'n nummer wat ik al jaren ten onrechte niet gedraaid heb.
Ik heb er over nagedacht ooit mod te worden ergens. Het wordt toch moeilijk om mijn persoonlijke gevoelens buiten de discussie te laten. Ik zou waarschijnlijk ook geen goed journalist zijn....of wel.quote:
Wil je @sp3c nog gekker rmaken dan ie al is ofzo?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:37 schreef mascara-klodder het volgende:
Heatwave als mod hier.
Ik stem voor
in mijn jeugd was het gewoon gabberquote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:35 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik maandag nog. Hier niet mee opgegroeid zijn.
En ja ik ben stokoud
Daarom zou ik het niet doen.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Of het werkt hangt van de mod af.
Maar hoe krijg je een vrijwilliger anders zo gek om te modden, puur en alleen regeltjes laten naleven en zelf niets inbrengen? Waarom zou iemand dat doen?
www.stormfront.fok.nl ?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:37 schreef mascara-klodder het volgende:
Heatwave als mod hier.
Ik stem voor
Dat kan ik ook wel zonder Heatwave als modquote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wil je @:sp3c nog gekker rmaken dan ie al is ofzo?
wmb istie gewoon welkom hoor, heb ik nooit een geheim van gemaaktquote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wil je @:sp3c nog gekker rmaken dan ie al is ofzo?
Moet ik zeggen dat ik jou altijd heel redelijk vindt. Kan anders lopen bij een andere mod.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:34 schreef sp3c het volgende:
maar als je het per se wil horen, ik mod in de regel niet in discussies waar ik zelf mee zit te brallen
of het moet echt heftig over de grens gaan
of er is niemand anders beschikbaar
of ik vind het zelf gewoon nodig
maar in de regel niet
ja welke andere danquote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:40 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Moet ik zeggen dat ik jou altijd heel redelijk vindt. Kan anders lopen bij een andere mod.
Oh het probleem zit 'bij "de lui", laat die VVMU dan maar zitten. Geen argumenten niks over de strafbaarheid van de uitspraak zelf, alleen maar vage verdachtmakingen en vibesquote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De lui die die leuzen scanderen roepen daarnaast letterlijk op tot het uitroeien van Isral en de joden. Die associatie is volledig legitiem en daar moet je je vingers niet eens aan willen branden, tenzij je het ermee eens bent natuurlijk.
quote:
Apart, coming from youquote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Raar eigenlijk wel, en dat terwijl we veruit de knapste en aantrekkelijkste van alle kleurtjes zijn.
Hij is gewoon een slijmbal. Dat weet jij ook.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:41 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja welke andere dan
hier kan ik ook weer niks mee
niet echtquote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:41 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Uit eerlijkheid en functie pas je daar mee op neem ik aan?
Ik ga niet verder dan: niet helemaal gekquote:
hij wil een beetje sp3c bij zijn ontbijtjes, wat ik je bromquote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:43 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Hij is gewoon een slijmbal. Dat weet jij ook.
Negatiefquote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er is niks mis met een beetje gek zijn. Geen crewbash, geen ban.
Hoe kom je daar nu weer op? Ik heb vaker kritiek....quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:43 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Hij is gewoon een slijmbal. Dat weet jij ook.
I'll take itquote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ga niet verder dan: niet helemaal gek.
Netherlands nog steeds second?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:45 schreef Akathisia het volgende:
[ twitter ]
Typical. Evangelical Christian. Kuch.
Huh, hebben ze nu al een nieuwe speaker?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:47 schreef Akathisia het volgende:
New House Speaker Mike Johnson, an Evangelical Christian, Holds Ties to Israel’s Far Right
Louisiana Rep. Mike Johnson described his 2020 visit to Jerusalem’s Temple Mount as ‘the fulfillment of a biblical prophecy’; his election is the most significant victory to date for evangelicals in D.C.. Alle profetie-gekkies aan het roer.
Die dekselse zionisten toch; ze voeren de eerste genocide in de geschiedenis uit waarbij de "uitgeroeide" bevolking groeit ipv krimpt.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:14 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Tussen 1940 en 1945 hebben we in Europa de Shoah gehad. Wat een van de vele zwarte bladzijdes in de geschiedenis van de mensheid was en is. Dat gaat en ging vele mensen aan het hart. Zo ook de huidige gebeurtenissen in Palestina. Wat het hier nog erger maakt is dat de hele nu wereld toekijkt, ziet en weet wat er gebeurt. En ook nog eens uitgevoerd door de nazaten van de slachtoffers van de Shoah. Het is wrang. Het is heel wrang. We leren wel, maar houden de stof niet lang vast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |