ik kan het ze moeilijk kwalijk nemen tbhquote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat er walgelijke mensen bestaan.
Dat de haat enorm is tussen beiden.quote:
He babe. Nee, de Turken blijven erbuiten.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:18 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Gelukkig gaan De Turken hier wat aan doen. Toch?
Daar kun je beter over praten met een begeleider denk ik.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:17 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Vrouwen zijn ook kut. Of op zijn minst: niet vanzelfsprekend onschuldig slachtoffer. Ook niet als er een bom op valt.
En dat is moeilijk? Waarom?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:18 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dat de haat enorm is tussen beiden.
Sinds wanneer is dat veranderd? Jij was er vol van overtuigd.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:19 schreef Werkperd het volgende:
[..]
He babe. Nee, de Turken blijven erbuiten.
Oproepen tot genocide is strafbaar en moreel gigantisch verwerpelijk. Die leus wordt vaak in één adem genoemd met acties die ik hier niet eens ga opsommen. Zo lang niemand oproept tot het neerschieten van alle Palestijnen in Gaza is dit niets meer dan een treiste poging tot whataboutisme.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:17 schreef moby_jones het volgende:
[..]
Zolang het niet strafbaar is om voor de annexatie van de Gaza strook en de Westelijke Jordaanoever te zijn in Nederland zie ik niet waarom het tegenovergestelde roepen op eens wel zo erg is
Mijn integratie-coach is ontslagen. Iets met ISIS las ik.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:19 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Daar kun je beter over praten met een begeleider denk ik.
De hele wereld keek nog stiller toe bij Darfur en daar stonden geen mensen voor op de straten, Koerdische vlaggen worden bij Palestina-demonstraties uit de handen van mensen gerukt door Turkse demonstranten en voor de Sahrawi, Bengalen, Rohingya, Oeigoeren, Yezidi, werden ook geen massale rellen gehouden of vlaggen opgegeten omdat de Oemmah zo geschokt was.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:14 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Tussen 1940 en 1945 hebben we in Europa de Shoah gehad. Wat een van de vele zwarte bladzijdes in de geschiedenis van de mensheid was en is. Dat gaat en ging vele mensen aan het hart. Zo ook de huidige gebeurtenissen in Palestina. Wat het hier nog erger maakt is dat de hele nu wereld toekijkt, ziet en weet wat er gebeurt. En ook nog eens uitgevoerd door de nazaten van de slachtoffers van de Shoah. Het is wrang. Het is heel wrang. We leren wel, maar houden de stof niet lang vast.²
Ze zouden toch met een of andere move komen?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:19 schreef Werkperd het volgende:
[..]
He babe. Nee, de Turken blijven erbuiten.
Ah ik zie zo'n 20 topics wat trending zijn en daar staat het ongeveer op de 12e plek nu maar schommelt, geen idee hoe X werkt verder, pas een paar weken een account en niet heel erg in verdiept.quote:
Maar jij komt er ongeslagen uit. Misschien krijg je nu een Christen als begeleider.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:20 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Mijn integratie-coach is ontslagen. Iets met ISIS las ik.
quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Op de streams bij de eerste post is het daglicht, welke zie jij?
Klopt en de uitspraak is daarom niet strafbaarquote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oproepen tot genocide is strafbaar en moreel gigantisch verwerpelijk.
Ik zit steeds te wachten tot je ook maar een klein foutje maakt in je wereldbeschouwing, geopolitieke kennis en menselijkheid maar helaas.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:20 schreef Qarrad het volgende:
[..]
De hele wereld keek nog stiller toe bij Darfur en daar stonden geen mensen voor op de straten, Koerdische vlaggen worden bij Palestina-demonstraties uit de handen van mensen gerukt door Turkse demonstranten en voor de Sahrawi, Bengalen, Rohingya, Oeigoeren, Yezidi, werden ook geen massale rellen gehouden of vlaggen opgegeten omdat de Oemmah zo geschokt was.
Ra ra wat is het verschil?
De tegenstemmers zijn dus niet per se tegen die motie, maar vinden dat de wetgevende macht niet op de stoel van de rechtsprekende macht moet gaan zitten. Met uitzondering van FvD, die menen dat alles gezegd moet kunnen worden in de 2e kamer.quote:Een meerderheid in de Tweede Kamer heeft uitgesproken dat de leus 'From the river to the sea, Palestine will be free' een oproep tot geweld is. Partijen vinden dat de uitspraak de vernietiging van Israël propageert.
Naast JA21, die de motie indiende, stemden ook VVD, PVV, CDA, ChristenUnie, SGP, BBB, Omtzigt en Groep Van Haga voor de motie.
Afgelopen zomer oordeelde het hof in Amsterdam dat een demonstrant die de leus in 2021 riep niet strafbaar is wegens opruiing, bedreiging of het aanzetten tot haat. Sommige partijen stemden tegen de motie vanwege die rechterlijke uitspraak.
Aldus het artikel genoemd in bovenstaande de tweet.quote:De Kamer sprak ook uit dat er in de Tweede Kamer geen plaats is voor antisemitisme of Jodenhaat. Alle partijen stemden voor de motie van de VVD met die strekking, met uitzondering van Forum voor Democratie. FvD-leider Baudet liet in een stemverklaring weten tegen te stemmen omdat hij uit principe vindt dat alles in de Tweede Kamer gezegd moet kunnen worden.
Ga je je hier alleen van de domme houden, of heb je ook nog wat inhoudelijks in te brengen?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:22 schreef moby_jones het volgende:
[..]
Klopt en de uitspraak is daarom niet strafbaar
Het is en blijft de partij der wijsaarden.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:23 schreef KinKiJan het volgende:
et uitzondering van FvD, die menen dat alles gezegd moet kunnen worden in de 2e kamer.
En ik eet ook altijd braaf mijn groenten op!quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zit steeds te wachten tot je ook maar een klein foutje maakt in je wereldbeschouwing, geopolitieke kennis en menselijkheid maar helaas.
doe niet zo vervelend johquote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ga je je hier alleen van de domme houden, of heb je ook nog wat inhoudelijks in te brengen?
Ik vind mensen die doen alsof ze niet weten wat er achter zulke leuzen schuil gaat juist weer vevelend.quote:
Viel mij ook op inderdaad. Hele stad aan gruis, ze zitten gelaten wat te roken en op de achtergrond veegt iemand de peuken op.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:25 schreef UitStraling het volgende:
Wel lekker rustig bij dat Gaza hospitaal, weinig baby's die Al Jazeera kan filmen.
Dat zijn die mensen die "Pro-Palestijnen" zijn toch?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vind mensen die doen alsof ze niet weten wat er achter zulke leuzen schuil gaat juist weer vevelend.
Hoe kan het als mod anders dan?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:26 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Hoe voelt dat nu als mod en poster tegelijkertijd?
Zag net iemand prullen van de grond oprapen ook.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:26 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Viel mij ook op inderdaad. Hele stad aan gruis, ze zitten gelaten wat te roken en op de achtergrond veegt iemand de peuken op.
Dat voelt prima aan. sp3c geeft geen fuck nl.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:26 schreef Jaroon het volgende:
[..]
ik voel me net godquote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:26 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Steun van XR blijft nodig.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zag net iemand prullen van de grond oprapen ook.
Dat heb ik niet gezegd. Ik plaatste de reacties van politici. Zelf geloof ik niet erin dat Turkije militair zal ingrijpen tegen Israël. Maar volledig uitsluiten doe ik ook niet want soms is de maat gewoon vol en moet je ingrijpen in naam van mensheid.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:20 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat veranderd? Jij was er vol van overtuigd.
Dat geluid van die drones ook al wekenlang iedere nacht, die mensen (degenen die dit gaan overleven) zijn beschadigd voor het leven door dat geluidje alleen alquote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:25 schreef Qarrad het volgende:
[..]
En ik eet ook altijd braaf mijn groenten op!
Maar ff serieus, die stream klinkt echt alsof Noord-Gaza er morgen niet meer staat
Een mod mag prima zijn/haar eigen mening hebben en geven, hij/zij mag alleen niet met die mening moddenquote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:28 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Andere naam. Anders voelt de discussie niet eerlijk. Maar dat is mijn mening.
dat waren ze alquote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat geluid van die drones ook al wekenlang iedere nacht, die mensen (degenen die dit gaan overleven) zijn beschadigd voor het leven door dat geluidje alleen al
en dan iedere keer switchen ofzo?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:28 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Andere naam. Anders voelt de discussie niet eerlijk. Maar dat is mijn mening.
Waarom zouden we mededogen met Russische burgers moeten hebben? Zij zijn verantwoordelijk voor dit regime en zijn oorlogen.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb net je vraag beantwoord![]()
Als Oekraine het voor elkaar zou krijgen om allemaal burgerslachtoffers te maken om putin uit te schakelen zouden wij dat hier ook niet goedkeuren.
[..]
Dát wilde ik horen! Je hebt de macht een discussie totaal te kapen op te kappen. Dat is geen gezonde relatie met je werk.quote:
DIe gaan kebab rollenquote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:18 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Gelukkig gaan De Turken hier wat aan doen. Toch?
het is meer een hobbiequote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:31 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dát wilde ik horen! Je hebt de macht een discussie totaal te kapen op te kappen. Dat is geen gezonde relatie met je werk.
Leg eens eerst uit waarom een vrij Palestijnse staat op het grondgebied van het voormalige mandaatgebied = genocide maar een Joodse staat willen in hetzelfde gebied weer niet. "Between the Sea and the Jordan there will only be Israeli sovereignty" staat gewoon in het beginselprogramma van Likoedquote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ga je je hier alleen van de domme houden, of heb je ook nog wat inhoudelijks in te brengen?
Hier past echt maar 1 smiley bij:quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:31 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dát wilde ik horen! Je hebt de macht een discussie totaal te kapen op te kappen. Dat is geen gezonde relatie met je werk.
Ook dat kan prima hoorquote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Een mod mag prima zijn/haar eigen mening hebben en geven, hij/zij mag alleen niet met die mening modden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |