quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:31 schreef sp3c het volgende:
hoor wel steeds meer helikopters op die streams
Werkelijk? Dat is een goed systeem dan. Wist ik niet.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Een mod mag prima zijn/haar eigen mening hebben en geven, hij/zij mag alleen niet met die mening modden.
tankvuur in beeld ookquote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:31 schreef sp3c het volgende:
hoor wel steeds meer helikopters op die streams
De vuvuzela is wel van de troon gestoten als meest traumatiserende achtergrondgeluid bij halszaken ja.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat geluid van die drones ook al wekenlang iedere nacht, die mensen (degenen die dit gaan overleven) zijn beschadigd voor het leven door dat geluidje alleen al
Het is Nederland, het mag niet, we gedogen hetquote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:32 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ook dat kan prima hoor
Wel gewoon blijven rapporteren en geen reacties uitlokken natuurlijk.
Of het werkt hangt van de mod afquote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:32 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Werkelijk? Dat is een goed systeem dan. Wist ik niet.
Nog veel minder dan wij, de democratische burgers, die Rutte 80 lijken onder het tapijt lieten vegen. Wees voorzichtig met wat voor een ethiek je op jezelf afroept.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:30 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Waarom zouden we mededogen met Russische burgers moeten hebben? Zij zijn verantwoordelijk voor dit regime en zijn oorlogen.
Dat heb je wel. Maar dat terzijde. Het voelt wat raar om hard in discussie te gaan met een mod. Ik begrijp nu wel dat er een safety op zit. Als deelnemende mod kun je binnen topic niet modereren.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:29 schreef sp3c het volgende:
[..]
en dan iedere keer switchen ofzo?
ik geloof niet dat ik daar het intellect voor heb hoor
Miljoenmiljard maal dankquote:
kan welquote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:34 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat heb je wel. Maar dat terzijde. Het voelt wat raar om hard in discussie te gaan met een mod. Ik begrijp nu wel dat er een safety op zit. Als deelnemende mod kun je binnen topic niet modereren.
De lui die die leuzen scanderen roepen daarnaast letterlijk op tot het uitroeien van Israël en de joden. Die associatie is volledig legitiem en daar moet je je vingers niet eens aan willen branden, tenzij je het ermee eens bent natuurlijk.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:31 schreef moby_jones het volgende:
[..]
Leg eens eerst uit waarom een vrij Palestijnse staat op het grondgebied van het voormalige mandaatgebied = genocide maar een Joodse staat willen in hetzelfde gebied weer niet. "Between the Sea and the Jordan there will only be Israeli sovereignty" staat gewoon in het beginselprogramma van Likoed
Ik ken een vrouw en die gaat al helemaal door het lint als ze zelfs ook maar een piepzacht smakgeluidje hoort, die zou het daar geen minuut volhouden.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:32 schreef Qarrad het volgende:
[..]
De vuvuzela is wel van de troon gestoten als meest traumatiserende achtergrondgeluid bij halszaken ja.
Op deze stream zie je de tankshells vliegen. bizarquote:
Ik maandag nog. Hier niet mee opgegroeid zijn.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:34 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Miljoenmiljard maal dank
Zo'n nummer wat ik al jaren ten onrechte niet gedraaid heb.
Ik heb er over nagedacht ooit mod te worden ergens. Het wordt toch moeilijk om mijn persoonlijke gevoelens buiten de discussie te laten. Ik zou waarschijnlijk ook geen goed journalist zijn....of wel.quote:
Wil je @sp3c nog gekker rmaken dan ie al is ofzo?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:37 schreef mascara-klodder het volgende:
Heatwave als mod hier.
Ik stem voor
in mijn jeugd was het gewoon gabberquote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:35 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik maandag nog. Hier niet mee opgegroeid zijn.
En ja ik ben stokoud
Daarom zou ik het niet doen.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Of het werkt hangt van de mod af.
Maar hoe krijg je een vrijwilliger anders zo gek om te modden, puur en alleen regeltjes laten naleven en zelf niets inbrengen? Waarom zou iemand dat doen?
www.stormfront.fok.nl ?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:37 schreef mascara-klodder het volgende:
Heatwave als mod hier.
Ik stem voor
Dat kan ik ook wel zonder Heatwave als modquote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wil je @:sp3c nog gekker rmaken dan ie al is ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |