quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SOONY
CLASSICquote:
Wat is er mis met kip?quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:53 schreef Bugno3 het volgende:
Is dit Bubba uit Forest Gump? Had beter shrimp kunnen bestellen.
Urkel.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:55 schreef Rickocum het volgende:
Deze mensen lijken zelf wel op kinderen.
18 en 20 volgens mij jaquote:Op maandag 23 oktober 2023 19:55 schreef Rickocum het volgende:
Deze mensen lijken zelf wel op kinderen.
Is het een zachte g? Of een spraakgebrek?quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
Die zachte g. Dat blondje was meteen afgeknapt toen ze het hoorde.
Nee joh, ik denk dat het de lach was.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
Die zachte g. Dat blondje was meteen afgeknapt toen ze het hoorde.
In de buurt van Schijtmegenquote:Op maandag 23 oktober 2023 19:56 schreef alpeko het volgende:
[..]
Is het een zachte g? Of een spraakgebrek?
SOWquote:Op maandag 23 oktober 2023 19:57 schreef RipCity het volgende:
Hoe kan je geen een zin zonder lach uitspreken? Zelfs die vriend van John de Bever is minder debiel.
Ik twijfel wat erger is. Iemand die niet één keer blij kan kijken. Of andersom.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:57 schreef RipCity het volgende:
Hoe kan je geen een zin zonder lach uitspreken? Zelfs die vriend van John de Bever is minder debiel.
Lekker neuriën en het zingen noemen.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:57 schreef alpeko het volgende:
[..]
Spraakgebrek dus. Groeten van Frank Boeijen.
quote:
Wat is er om 21:08? Harry potter komt aan op spoor 9 3/4?quote:
Niet likeablequote:
Beter dan een zoet wit wijntje?quote:
quote:
Ik kan de opmerkingen niet meer tellen hier en dan noemen ze mij meedogenloosquote:
Zelfs Fok'ers zijn niet vreemd genoeg.quote:Op maandag 23 oktober 2023 20:01 schreef Mortaxx het volgende:
wie van hier werd er ook alweer niet uigenodigd?
Komt ook door zn kledingquote:
Ja, vandaag is het wel bingo!quote:
Een chocomelletje nemenquote:Op maandag 23 oktober 2023 20:03 schreef Bugno3 het volgende:
"Je hebt wat chocomel gemorst op je hals"
Genoteerdquote:
Bootje-botsen met chinezen in Giethoornquote:Op maandag 23 oktober 2023 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
Nieuwe steden ontdekken
Stedentripjes jolijt
Imker?quote:Op maandag 23 oktober 2023 20:04 schreef RipCity het volgende:
Iedereen weet toch wel wat een beiaard is?
quote:
Ik wist dat al op mijn 4e, maar goed toen werd ik ook naar een Katholieke school getraptquote:Op maandag 23 oktober 2023 20:04 schreef RipCity het volgende:
ADE-genotquote:Op maandag 23 oktober 2023 20:04 schreef Rickocum het volgende:
Heeft die jongen nou zulkse grote pupillen? Dit is ADE uitzending?
Mijn vader werkte vroeger in een beiaardentehuisquote:Op maandag 23 oktober 2023 20:04 schreef RipCity het volgende:
Wat hij zegt, sort klokkenspel in een kerktoren wat ze vaak afspelen in het weekend in binnensteden.quote:Op maandag 23 oktober 2023 20:04 schreef RipCity het volgende:
Hier in de stad is die geautomatiseerd. Er klinkt wel te vaak Brabant van Meeuwis.quote:Op maandag 23 oktober 2023 20:05 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Wat hij zegt, sort klokkenspel in een kerktoren wat ze vaak afspelen in het weekend in binnensteden.
Miss Piggy genot.quote:Op maandag 23 oktober 2023 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
Met half luie ogen nepwimpers opdoen. Hoe dan. Soms zie je haar ogen niet meer.
We zijn echt los vanavond.quote:Op maandag 23 oktober 2023 20:05 schreef Bugno3 het volgende:
Geniepige knijpoogjes. De man is een pathologisch leugenaar.
Hij is niet ijdelquote:Op maandag 23 oktober 2023 20:06 schreef Sapstengel het volgende:
Het zegt ook wat over hem dat hij haartransplantatie neemt..
Laat me raden: onzekerheid?quote:Op maandag 23 oktober 2023 20:06 schreef Sapstengel het volgende:
Zij vindt het een goede keuze.quote:Op maandag 23 oktober 2023 20:06 schreef Sapstengel het volgende:
Al besproken.quote:Op maandag 23 oktober 2023 20:07 schreef Mortaxx het volgende:
na de date zeggen dat het eten lekker is. Dan wordt het een nee
Hij kan die kale kop prima hebben.quote:
Dus men wil hier altijd eerlijkheid maar eigenlijk niet.quote:Op maandag 23 oktober 2023 20:09 schreef MizzezAmy het volgende:
Als je nee zegt vind ik het netjes om dat als eerste te zeggen. Had Durk een heel verhaal waarom hij ja zei bespaard
Betalen, eten, volgorde van ja of nee roepenquote:
Smaakt als pure koffie!quote:
Ben jij @Poefbank ?quote:
Sodeju zegquote:
Oh dat kan ook natuurlijk. Ik heb altijd het idee dat ze dan nog eerst de ja willen horen voor ze zelf nee zeggen.quote:Op maandag 23 oktober 2023 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dus men wil hier altijd eerlijkheid maar eigenlijk niet.
Misschien hoopte ze dat hij nee zou zeggen.
quote:
quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:47 schreef Sapstengel het volgende:
Deze heeft sowieso minimaal 9k volgers op instagram.
Dat is wel heel slecht over de mens gedacht. Of ik ben naïef.quote:Op maandag 23 oktober 2023 20:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh dat kan ook natuurlijk. Ik heb altijd het idee dat ze dan nog eerst de ja willen horen voor ze zelf nee zeggen.
En daarom geen tweede date?quote:
Maandag is altijd een HEET bad hierquote:Op maandag 23 oktober 2023 20:16 schreef alpeko het volgende:
[..]
Hij mag zijn klokkenspel laten zien
Ik denk dat ik zelf dan alsnog ja zou zeggen als de ander eerst gaat en ja zegtquote:Op maandag 23 oktober 2023 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is wel heel slecht over de mens gedacht. Of ik ben naïef.
geen last van gehadquote:Op maandag 23 oktober 2023 20:16 schreef NoCigar het volgende:
Tijdens zijn haartansplantatie heeft er iemamnd te diep doorgedrukt en zijn er wat hersenen geknoeid. Hoor je vaker.
Te heet?quote:Op maandag 23 oktober 2023 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maandag is altijd een HEET bad hier
Ik denk dat mensen best vaak twijfelen en dus luisteren wat de ander wil, daarna beslissen zequote:Op maandag 23 oktober 2023 20:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zelf dan alsnog ja zou zeggen als de ander eerst gaat en ja zegt
De eerste man op Fok! die niet anti is.quote:
Soms liep het bijna over.quote:
Ja, of de afstand was toch te grootquote:Op maandag 23 oktober 2023 20:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen best vaak twijfelen en dus luisteren wat de ander wil, daarna beslissen ze
Ik zou het rot vinden om nee te moeten zeggen. Dus wellicht dat ik daarna rechtstreeks een drankje ga doen en het dan laat doodbloeden.
Dat zou ik dan al op de kruk zeggen.quote:Op maandag 23 oktober 2023 20:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, of de afstand was toch te groot
Ja, dat is wel een veilige reden.quote:Op maandag 23 oktober 2023 20:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat zou ik dan al op de kruk zeggen.Want het is niet persoonlijk.
Bikini present voor het warme bad.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:09 schreef Gibson88 het volgende:
Ik laat alvast het bad vollopen met lekker warm water. Wie spettert er zo lekker mee?
quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bikini present voor het warme bad.
Voorstukje leek wel leukquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:22 schreef MizzezAmy het volgende:
Ah, goede reminder dit. Ik ben benieuwd wat er vanavond op het menu staat!
Doodnormale Amsterdammer. Heerlijk.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:28 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Volgens mij is hij echt een toffe gast hahaha dat vleugje Mokum in zijn praten, geweldig !
Akkoord met het accentquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:27 schreef Pisces29 het volgende:
Authentiek stukje Mokum represent @:3rr0r
We kunnen niet alleen jubelen voor onze eigen favo typesquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:28 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Iets teveel van het goede voor mij dan als ik vrouw zou zijn.
Welk detail mis je verder om het authentiek te krijgen?quote:
Deze man is verpleger dus komt goedquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:32 schreef cherrycoke het volgende:
Hallo, heb een griepje![]()
ben er wel bij
Gezellig, en welkom ! Beterschap !quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:32 schreef cherrycoke het volgende:
ben er wel bij
Heey heeyquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:32 schreef cherrycoke het volgende:
ben er wel bij
Was ooit mode, maar nooit smaakvol.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:33 schreef Sapstengel het volgende:
Heb ik iets gemist en zijn naamkettingen ineens weer in de mode?
Hou jij daar niet van?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:33 schreef Sapstengel het volgende:
Heb ik iets gemist en zijn naamkettingen ineens weer in de mode?
Ik twijfel ook altijd hoe waar die uitspraak dan is.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:34 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Uiterlijk blijft altijd wel een grote rol spelen
Ik heb de broek gemist. Jammerquote:
3 maal daagsquote:
Vette docu is dat met verbande Hermanquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:35 schreef cherrycoke het volgende:
net of ik foute vrienden weer zit te kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |