quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SOONY
CLASSICquote:
Wat is er mis met kip?quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:53 schreef Bugno3 het volgende:
Is dit Bubba uit Forest Gump? Had beter shrimp kunnen bestellen.
Urkel.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:55 schreef Rickocum het volgende:
Deze mensen lijken zelf wel op kinderen.
18 en 20 volgens mij jaquote:Op maandag 23 oktober 2023 19:55 schreef Rickocum het volgende:
Deze mensen lijken zelf wel op kinderen.
Is het een zachte g? Of een spraakgebrek?quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
Die zachte g. Dat blondje was meteen afgeknapt toen ze het hoorde.
Nee joh, ik denk dat het de lach was.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
Die zachte g. Dat blondje was meteen afgeknapt toen ze het hoorde.
In de buurt van Schijtmegenquote:Op maandag 23 oktober 2023 19:56 schreef alpeko het volgende:
[..]
Is het een zachte g? Of een spraakgebrek?
SOWquote:Op maandag 23 oktober 2023 19:57 schreef RipCity het volgende:
Hoe kan je geen een zin zonder lach uitspreken? Zelfs die vriend van John de Bever is minder debiel.
Ik twijfel wat erger is. Iemand die niet één keer blij kan kijken. Of andersom.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:57 schreef RipCity het volgende:
Hoe kan je geen een zin zonder lach uitspreken? Zelfs die vriend van John de Bever is minder debiel.
Lekker neuriën en het zingen noemen.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:57 schreef alpeko het volgende:
[..]
Spraakgebrek dus. Groeten van Frank Boeijen.
quote:
Wat is er om 21:08? Harry potter komt aan op spoor 9 3/4?quote:
Niet likeablequote:
Beter dan een zoet wit wijntje?quote:
quote:
Ik kan de opmerkingen niet meer tellen hier en dan noemen ze mij meedogenloosquote:
Zelfs Fok'ers zijn niet vreemd genoeg.quote:Op maandag 23 oktober 2023 20:01 schreef Mortaxx het volgende:
wie van hier werd er ook alweer niet uigenodigd?
Komt ook door zn kledingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |