Doodnormale Amsterdammer. Heerlijk.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:28 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Volgens mij is hij echt een toffe gast hahaha dat vleugje Mokum in zijn praten, geweldig !
Akkoord met het accentquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:27 schreef Pisces29 het volgende:
Authentiek stukje Mokum represent @:3rr0r
We kunnen niet alleen jubelen voor onze eigen favo typesquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:28 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Iets teveel van het goede voor mij dan als ik vrouw zou zijn.
Welk detail mis je verder om het authentiek te krijgen?quote:
Deze man is verpleger dus komt goedquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:32 schreef cherrycoke het volgende:
Hallo, heb een griepje![]()
ben er wel bij
Gezellig, en welkom ! Beterschap !quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:32 schreef cherrycoke het volgende:
ben er wel bij
Heey heeyquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:32 schreef cherrycoke het volgende:
ben er wel bij
Was ooit mode, maar nooit smaakvol.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:33 schreef Sapstengel het volgende:
Heb ik iets gemist en zijn naamkettingen ineens weer in de mode?
Hou jij daar niet van?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:33 schreef Sapstengel het volgende:
Heb ik iets gemist en zijn naamkettingen ineens weer in de mode?
Ik twijfel ook altijd hoe waar die uitspraak dan is.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:34 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Uiterlijk blijft altijd wel een grote rol spelen
Ik heb de broek gemist. Jammerquote:
3 maal daagsquote:
Vette docu is dat met verbande Hermanquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:35 schreef cherrycoke het volgende:
net of ik foute vrienden weer zit te kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |