Sodeju zegquote:
Oh dat kan ook natuurlijk. Ik heb altijd het idee dat ze dan nog eerst de ja willen horen voor ze zelf nee zeggen.quote:Op maandag 23 oktober 2023 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dus men wil hier altijd eerlijkheid maar eigenlijk niet.
Misschien hoopte ze dat hij nee zou zeggen.
quote:
quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:47 schreef Sapstengel het volgende:
Deze heeft sowieso minimaal 9k volgers op instagram.
Dat is wel heel slecht over de mens gedacht. Of ik ben naïef.quote:Op maandag 23 oktober 2023 20:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh dat kan ook natuurlijk. Ik heb altijd het idee dat ze dan nog eerst de ja willen horen voor ze zelf nee zeggen.
En daarom geen tweede date?quote:
Maandag is altijd een HEET bad hierquote:Op maandag 23 oktober 2023 20:16 schreef alpeko het volgende:
[..]
Hij mag zijn klokkenspel laten zien
Ik denk dat ik zelf dan alsnog ja zou zeggen als de ander eerst gaat en ja zegtquote:Op maandag 23 oktober 2023 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is wel heel slecht over de mens gedacht. Of ik ben naïef.
geen last van gehadquote:Op maandag 23 oktober 2023 20:16 schreef NoCigar het volgende:
Tijdens zijn haartansplantatie heeft er iemamnd te diep doorgedrukt en zijn er wat hersenen geknoeid. Hoor je vaker.
Te heet?quote:Op maandag 23 oktober 2023 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maandag is altijd een HEET bad hier
Ik denk dat mensen best vaak twijfelen en dus luisteren wat de ander wil, daarna beslissen zequote:Op maandag 23 oktober 2023 20:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zelf dan alsnog ja zou zeggen als de ander eerst gaat en ja zegt
De eerste man op Fok! die niet anti is.quote:
Soms liep het bijna over.quote:
Ja, of de afstand was toch te grootquote:Op maandag 23 oktober 2023 20:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen best vaak twijfelen en dus luisteren wat de ander wil, daarna beslissen ze
Ik zou het rot vinden om nee te moeten zeggen. Dus wellicht dat ik daarna rechtstreeks een drankje ga doen en het dan laat doodbloeden.
Dat zou ik dan al op de kruk zeggen.quote:Op maandag 23 oktober 2023 20:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, of de afstand was toch te groot
Ja, dat is wel een veilige reden.quote:Op maandag 23 oktober 2023 20:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat zou ik dan al op de kruk zeggen.Want het is niet persoonlijk.
Bikini present voor het warme bad.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:09 schreef Gibson88 het volgende:
Ik laat alvast het bad vollopen met lekker warm water. Wie spettert er zo lekker mee?
quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bikini present voor het warme bad.
Voorstukje leek wel leukquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:22 schreef MizzezAmy het volgende:
Ah, goede reminder dit. Ik ben benieuwd wat er vanavond op het menu staat!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |