abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 22 oktober 2023 @ 22:29:14 #201
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_211047562
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 22:26 schreef Breekfast het volgende:

[..]
Toch bizar dat Israël niks geleerd lijkt te hebben van nog heel recente geschiedenis.

De VS dacht 20 jaar geleden ook dat ze de Taliban voorgoed konden uitroeien, niet beseffend dat het meer is dan een organisatie en dat je de achterliggende ideologie niet uitroeit maar alleen maar aanwakkert.
Hmm, die ideologie die leert dat alle Joden vernietigd moeten worden?

Ja, raar zeg, dat Israël niet gewoon gezellig op de thee gaat.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_211047612
Goede vraag dit.

Something has changed.

Israel’s assault on Gaza in 2014 was the most destructive in the history of the conflict, but the IDF was able to operate w /near impunity. At one point, Israeli missiles took out a bunch of kids playing on a beach, right in front of a hotel housing many foreign journalists. Starting in 2018, Israeli snipers started shooting non-violent protesters approaching the Gaza border. They shot nearly 10,000 people without taking a single casualty themselves. There is a video of Israeli soldiers laughing and cheering as they shoot unarmed people. They shot and killed a disabled man in a wheelchair. This isn’t underground news; it was all known at the time.

Despite all this, Israel and their overseas boosters never lost control the narrative for even a moment. Most people don’t even know the things I mentioned even happened. But this time around, things have clearly changed. Despite Hamas carrying out their largest and most gruesome terrorist attack ever, Israel has been unable to control the narrative almost from day one. They started taking criticism before they even began to retaliate, while the bodies of Israeli civilians were still warm, and pressure on Israel has only increased since.

What has changed?

twitter

[ Bericht 2% gewijzigd door Slayage op 22-10-2023 22:43:27 ]
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_211047690
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 22:29 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Hmm, die ideologie die leert dat alle Joden vernietigd moeten worden?

Ja, raar zeg, dat Israël niet gewoon gezellig op de thee gaat.
Ik snap heel goed dat Israël met een reactie gaat komen.

Maar als ze denken Hamas te kunnen vernietigen dan komen ze bedrogen uit. Dat is mijn punt. Want je kunt de huidige Hamas-leden uitschakelen: hetgeen de beweging en de achterliggende (verwerpelijke) ideologie voedt verdwijnt natuurlijk niet.
pi_211047719
Er is volgens mij in Nederland al jaren kritiek op het handelen van Israel.

Dries van Agt of Een ander Joods geluid etc
  zondag 22 oktober 2023 @ 22:35:24 #205
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_211047720
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 22:31 schreef Slayage het volgende:
Goede vraag dit.

Something has changed.

Israel’s assault on Gaza in 2014 was the most destructive in the history of the conflict, but the IDF was able to operate w/near impunity. At one point, Israeli missiles took out a bunch of kids playing on a beach, right in front of a hotel housing many foreign journalists. Starting in 2018, Israeli snipers started shooting non-violent protesters approaching the Gaza border. They shot nearly 10,000 people without taking a single casualty themselves. There is a video of Israeli soldiers laughing and cheering as they shoot unarmed people. They shot and killed a disabled man in a wheelchair. This isn’t underground news; it was all known at the time.

Despite all this, Israel and their overseas boosters never lost control the narrative for even a moment. Most people don’t even know the things I mentioned even happened. But this time around, things have clearly changed. Despite Hamas carrying out their largest and most gruesome terrorist attack ever, Israel has been unable to control the narrative almost from day one. They started taking criticism before they even began to retaliate, while the bodies of Israeli civilians were still warm, and pressure on Israel has only increased since.

What has changed?

[ twitter ]
What happened? Woke happened: Alles is de schuld van het Westen.

[ Bericht 0% gewijzigd door EttovanBelgie op 22-10-2023 22:46:21 ]
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 22 oktober 2023 @ 22:36:19 #206
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_211047754
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 22:35 schreef Hatseflats22 het volgende:

Past niet in het narratief van extremisten met een religieuze missie.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_211047838
twitter

Zo vurige betoog :o
pi_211047928
Buitenhof vanmiddag

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_211047931
quote:

Maurice Steijn heeft in 4 maanden meer kritiek gekregen dan Israel de afgelopen 10 jaar.
Hell To The Liars
pi_211047986
twitter

Deze mensen hebben ons jarenlang geinformeerd over woke, Trump, LBTG, BLM, klimaat, Rusland en China.

Zo laf allemaal, zo links als de tyfus en hangen hun oren naar....ja naar wie eigenlijk.

Nee hoor, die babies zijn zonder hoofd geboren.
Hell To The Liars
  zondag 22 oktober 2023 @ 22:48:47 #211
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_211048048
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 22:35 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
What happened? Woke happened.
Jij moet toch bijzonder dicht op de wokemolen gestaan hebben om er zo'n lang nasuizende tik aan overgehouden te hebben.
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
pi_211048063
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 22:31 schreef Slayage het volgende:
Goede vraag dit.

Something has changed.

Israel’s assault on Gaza in 2014 was the most destructive in the history of the conflict, but the IDF was able to operate w /near impunity. At one point, Israeli missiles took out a bunch of kids playing on a beach, right in front of a hotel housing many foreign journalists. Starting in 2018, Israeli snipers started shooting non-violent protesters approaching the Gaza border. They shot nearly 10,000 people without taking a single casualty themselves. There is a video of Israeli soldiers laughing and cheering as they shoot unarmed people. They shot and killed a disabled man in a wheelchair. This isn’t underground news; it was all known at the time.

What has changed?

[ twitter ]
En wat is de bron van dit haatverhaal, behalve een onbekende twitteraar? Dit is gewoon propaganda.
  zondag 22 oktober 2023 @ 22:50:47 #213
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_211048081
quote:
14s.gif Op zondag 22 oktober 2023 22:48 schreef Dubbelzuurrr het volgende:

[..]
Jij moet toch bijzonder dicht op de wokemolen gestaan hebben om er zo'n lang nasuizende tik aan overgehouden te hebben.
Het is inderdaad puur toeval dat dezelfde lieden die de diversiteitscultus tot religie hebben verheven, overal waarschuwen tegen intolerantie, homohaat en het patriarchaat, thans gezellig meemarcheren met types die qua conservatief gedachtegoed nog wat rechtser van de SGP staan.

Is allemaal bedenksel. Niet echt. Illusie.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_211048095
quote:
1s.gif Op zondag 22 oktober 2023 22:44 schreef Droopie het volgende:
[ twitter ]

Deze mensen hebben ons jarenlang geinformeerd over woke, Trump, LBTG, BLM, klimaat, Rusland en China.

Zo laf allemaal, zo links als de tyfus en hangen hun oren naar....ja naar wie eigenlijk.

Nee hoor, die babies zijn zonder hoofd geboren.
Ik denk dat het sarcasme van de journalist is, maar los daarvan.

Ik geloof ik niet dat ik ooit zal schrijven dat omdat ik noem maar iemand, Wierd Duk ofzo, een rechtse journalist en lul is dat alle 'rechtse' thema's per definitie lariekoek of verzinsels zijn.
pi_211048116
het merendeel is hier helemaal niet eens voor?
Om maar te zeggen er komen ook Palestijnen in israelsiche christelijke gemeenten daar.
Hoe weet ik dit? naja 2 weken eerder nog gezien en gehoord in persoon.

Ok wat is de ellende hier dan weer. een stukje extremisten wss die door terreur dan maar de overhand willen krijgen.

En dan mekkeren erover als er terug geslagen gaat worden.
Do what you love, love what you do!
pi_211048130
quote:
1s.gif Op zondag 22 oktober 2023 20:41 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Is goed. Zie het vetgedrukte in deze quote. En dat was op zijn quote. Daar staat geen onzin in. Alleen is het vreemd zo uit te halen richting de moslims, gezien 'wij' christenen in Europa de joden ook ernstig hebben vervolgd en systematisch vermoord. Ook vanwege het verkeerde geloof.
[..]

Arte heeft in de mediatheek momenteel een interessante vierdelige docuserie over antisemitisme staan, aanrader wat mij betreft.
  zondag 22 oktober 2023 @ 22:55:54 #217
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_211048177
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 22:50 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Het is inderdaad puur toeval dat dezelfde lieden die de diversiteitscultus tot religie hebben verheven, overal waarschuwen tegen intolerantie, homohaat en het patriarchaat, thans gezellig meemarcheren met types die qua conservatief gedachtegoed nog wat rechtser van de SGP staan.

Is allemaal bedenksel. Niet echt. Illusie.
Zonder je gevolgtrekkingen verder direct in twijfel te stellen (alhoewel daar misschien wel ruimte toe bestaat), kijk vooral even wat je op het conto van woke schuift:

quote:
At one point, Israeli missiles took out a bunch of kids playing on a beach, right in front of a hotel housing many foreign journalists. Starting in 2018, Israeli snipers started shooting non-violent protesters approaching the Gaza border. They shot nearly 10,000 people without taking a single casualty themselves. There is a video of Israeli soldiers laughing and cheering as they shoot unarmed people. They shot and killed a disabled man in a wheelchair. This isn’t underground news; it was all known at the time.
Dat dit in mindere mate mogelijk is, is 'schuld van woke'?
pi_211048186
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 22:49 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
En wat is de bron van dit haatverhaal, behalve een onbekende twitteraar? Dit is gewoon propaganda.
Bijv die spelende kindjes op een strand. Ik weet niet op welke van de twee die twitteraar doelt. Je mag zelf kiezen

2014
https://www.bnnvara.nl/zembla/transcriptie-gevangen-in-gaza

2016
https://www.ad.nl/buitenl(...)trand-gaza~a5a9715d/

[ Bericht 3% gewijzigd door opgebaarde op 22-10-2023 23:05:00 ]
  zondag 22 oktober 2023 @ 22:57:33 #219
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_211048231
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 22:55 schreef Dubbelzuurrr het volgende:

[..]
Zonder je gevolgtrekkingen verder direct in twijfel te stellen (alhoewel daar misschien wel ruimte toe bestaat), kijk vooral even wat je op het conto van woke schuift:
[..]
Dat dit in mindere mate mogelijk is, is 'schuld van woke'?
Nee, je dient het stuk te lezen door te kijken naar WIE het post. Misschien zou je het oeuvre van dit heerschap eens nader kunnen beschouwen, en doorkrijgen wat nu eigenlijk het punt is dat daadwerkelijk gemaakt wordt.

En dan snap je ook mijn reactie op deze persoon.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_211048238
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 22:42 schreef Droopie het volgende:

[..]
Maurice Steijn heeft in 4 maanden meer kritiek gekregen dan Israel de afgelopen 10 jaar.
Ook wel terecht vind ik.
  zondag 22 oktober 2023 @ 23:00:21 #221
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_211048282
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 22:57 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Nee, je dient het stuk te lezen door te kijken naar WIE het post. Misschien zou je het oeuvre van dit heerschap eens nader kunnen beschouwen, en doorkrijgen wat nu eigenlijk het punt is dat daadwerkelijk gemaakt wordt.

En dan snap je ook mijn reactie op deze persoon.
OK, als dat zo doorslaggevend is. Ik lees hier inderdaad niet iedere minuut mee.
  zondag 22 oktober 2023 @ 23:01:58 #223
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_211048304
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 23:00 schreef Dubbelzuurrr het volgende:

[..]
OK, als dat zo doorslaggevend is. Ik lees hier inderdaad niet iedere minuut mee.
Doen...

Wat je dan zal opvallen, is dat voor deze types slachtoffers, mensenrechten, rechtvaardigheid secundair is aan welke groep het waar betreft. Pas dan is er sprake van 'afschuw' of van 'begrijpelijke reactie', of gewoon van keiharde ontkenning.

Hetgeen het een grote hypocriete freakshow maakt, over de ruggen van alle slachtoffers.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_211048342
quote:
10s.gif Op zondag 22 oktober 2023 23:01 schreef Anton91 het volgende:
_O-
[ twitter ]
Ik vind het zo'n verschrikkelijke rot taal, alsof een hyena op een bot loopt te kauwen.
pi_211048345
quote:
_O-
[ twitter ]
Je zou toch denken dat ze daar in Gaza wel zouden snappen dat dit een oorlog is die dus totaal niet voor hun te winnen is?

Naja wil er niet eens meer een mening over hebben want het is te triest voor woorden weer van beide kanten trouwens dat dit niet anders kan.

Ze zoeken het maar uit daar.
pi_211048347
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 20:55 schreef AgLarrr het volgende:

[..]
Nee. Veel, zo niet alle, landen in het MO hadden een Joodse populatie. Vergeet niet dat de Islam een relatief jonge godsdienst is, zeker tov het Jodendom. Voor 610 NC waren er domweg geen Islamieten. Al die landen zijn met het zwaard bekeerd.
De islam is dan ook geen religie, maar al vanaf zijn ontstaan een politieke beweging met als enige doel machtsvergaring.
  zondag 22 oktober 2023 @ 23:05:59 #227
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_211048358
quote:
_O-
[ twitter ]
Mensen die pijn hebben vind ik eigenlijk nooit lachwekkend.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 22 oktober 2023 @ 23:07:22 #228
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_211048366
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 23:01 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Doen...

Wat je dan zal opvallen, is dat voor deze types slachtoffers, mensenrechten, rechtvaardigheid secundair is aan welke groep het waar betreft. Pas dan is er sprake van 'afschuw' of van 'begrijpelijke reactie', of gewoon van keiharde ontkenning.

Hetgeen het een grote hypocriete freakshow maakt, over de ruggen van alle slachtoffers.
Vast; maar de gevallenen in de jongste Israel-Palestina geweldsuitbarsting lijken me geen van allen slachtoffers van verdwaald links?
pi_211048371
quote:
1s.gif Op zondag 22 oktober 2023 23:05 schreef spicymchaggis het volgende:

[..]
De islam is dan ook geen religie, maar al vanaf zijn ontstaan een politieke beweging met als enige doel machtsvergaring.
euhm hoewel ik christelijk ben, maar als je die geschiedenis kent... Wellicht was het niet eens heel anders?

Islam loopt alleen 1000 jaar achter erop denk ik dan.
pi_211048385
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 21:22 schreef Werkperd het volgende:

[..]
Je gaat nu weer over naar persoonlijk?

Je hebt toch ook wel een bepaalde bevattingsvermogen om verschillende analyses met elkaar te vergelijken of wat?

Ik kijk meer naar het bredere plaatje. Het proberen te begrijpen van de situatie en de geopolitiek die erachter zit.
Kom nou gewoon met bronnen man. :')
  zondag 22 oktober 2023 @ 23:11:19 #231
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_211048397
quote:

Nog beter... ik zeg al tijden dat dat kolonialisme van Israël niet deugt, dat binnen Israël Leviticus 19,33-34 voor allen, ook Palestijnen, zou moeten gelden en dat Netanyahu een engerd is.

Hoe dat zich vertaalt tot: kom mee naar Amsterdam om met Palestijnse vlaggen te zwaaien in een groep waarin een hoop lieden puur vanuit religieuze motieven meedoen, die je verder nooit met iets zo begaan ziet zijn wanneer het níet hun geloof betreft en een Westerse boeman, en vaak ook nog aartsconservatieve denkbeelden hebben over vrouwen en homo's die ik walgelijk vind, hebben mijn 'progressieve' vrienden en collegae nog niet helemaal kunnen uitleggen.

De nuance is he-le-maal zoek.

[ Bericht 1% gewijzigd door EttovanBelgie op 22-10-2023 23:21:55 ]
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_211048407
Ik ben wel benieuwd trouwens, want zie dat niet zozeer nu in alle ellende?
Ikn ben sowieso tegen al dat geweld van beide kanten.

maar wat is volgens jullie een oplossing om dit allemaal te laten stoppen daar? en onnodige slachtoffers?
  zondag 22 oktober 2023 @ 23:12:30 #233
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_211048413
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 23:07 schreef Dubbelzuurrr het volgende:

[..]
Vast; maar de gevallenen in de jongste Israel-Palestina geweldsuitbarsting lijken me geen van allen slachtoffers van verdwaald links?
Nee, die zijn slachtoffer van twee extremistische partijen die geen enkele toenadering of compromis willen zoeken.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 22 oktober 2023 @ 23:13:08 #234
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_211048423
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 23:11 schreef kree het volgende:

maar wat is volgens jullie een oplossing om dit allemaal te laten stoppen daar? en onnodige slachtoffers?
Er zijn geen oplossingen die acceptabel zijn voor beide partijen.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_211048445
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 21:39 schreef Jaroon het volgende:

[..]
Men beloofd veel en geeft er geld uit.
Veel beloven, weinig geven, doet een achterlijk volk in vreugde leven. :+
pi_211048489
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 23:13 schreef Perrin het volgende:

[..]
Er zijn geen oplossingen die acceptabel zijn voor beide partijen.
nou dat is een beetje het probleem dus wss?

Maar wat als je dit zou vragen aan iemand in Gaza of Istrael wat zouden ze dan zeggen denk?
Denk wij horen vooral het nieuws dan van beide kanten. En heb er zwaar mijn twijfels over of dat wel eerlijk is allemaal.

Het is meer een politiek spel nog niet rekening houden met de mensen eigenlijk.
  zondag 22 oktober 2023 @ 23:21:22 #237
38496 Perrin
pi_211048513
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 23:19 schreef kree het volgende:

[..]
nou dat is een beetje het probleem dus wss?

Maar wat als je dit zou vragen aan iemand in Gaza of Istrael wat zouden ze dan zeggen denk?
Hangt er erg van af aan wie je het vraagt..

Aan de extremisten aan beide kanten: dat de ander doodvalt.

Aan de normalere mensen aan beide kanten: dat ze in hun land rustig kunnen leven zonder dat de ander ze lastig valt.
pi_211048525
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 23:21 schreef Perrin het volgende:

[..]
Hangt er erg van af aan wie je het vraagt..

Aan de extremisten aan beide kanten: dat de ander doodvalt.

Aan de normalere mensen aan beide kanten: dat ze in hun land rustig kunnen leven zonder dat de ander ze lastig valt.
Nou denk dat dat laatste toch de meerderheid is die zo denkt. Dus waar het op neer komt is het weer een groepje extremisten die de boel verziekt.
pi_211048539
quote:

Er was in Nederland ook altijd wel kritiek op zwarte piet. Maar dat deed helemaal niks met zwarte piet als. Culturele icoon. Totdat kick out Zwarte Piet beweging kwam met "zwarte piet is racism" slogan, dat vervolgens leidde tot de grote publieke shit naar een alternatieve piet van de mainstream
-Rabia Al-Basri
pi_211048551
De "beschaafde" wereld heeft de Duitsers ook bevrijd van de Nazi's, we zijn de Palestijnen ook verplicht ze te verlossen van Hamas.

Zo bezien ben je echt kwekdebiel en zwakbegaafd als je daar staat te zwaaien met je Palestinavlaggetje.
pi_211048553
quote:

Een twee staten is een goed begin maar daar kunnen een hoop mensen zich niet in vinden. Aan allebei de kanten moeten mensen hun thuis en land verlaten. Grond waar ze net zoals de ander allebei honderden jaren of langer wonen. Ook vinden ze dat ze recht hebben op stukken grond waar de ander woont.

En dan is er ook de kwestie dat een deel van de Joden en een substantieel deel van de “Palestijn” de ander naar het leven staat, zelfs tot uitroeien aan toe. Die haten elkaar.

Dit is zo’n conflict waar geen oplossing voor is. Normaliter wint de sterkste en in dit geval is Israël de allersterkste (muis tegen Goliath) maar die laat de ander in leven. Dus ook een soort van patstelling
pi_211048555
President van Israël komt met een grote onthulling O+

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_211048557
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 23:24 schreef Slayage het volgende:

[..]
Er was in Nederland ook altijd wel kritiek op zwarte piet. Maar dat deed helemaal niks met zwarte piet als. Culturele icoon. Totdat kick out Zwarte Piet beweging kwam met "zwarte piet is racism" slogan, dat vervolgens leidde tot de grote publieke shit naar een alternatieve piet van de mainstream
dit ook, want echt het merendeel ook niet die zwart waren hadden er moeite mee.
Waardoor het zo grote beweging is is door een mini groepje extremisten, maar waar de media wel vol van smult enzo. En daardoor was het gelijk al weer meer overtrokken als wat t eigenlijk was.
pi_211048567
twitter
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
  zondag 22 oktober 2023 @ 23:29:27 #245
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_211048582
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 23:24 schreef Slayage het volgende:

[..]
Hoe simplistisch.

De reden daarvoor ligt niet in Nederland, maar in de VS, van waar die hele identiteitspolitiek is overgewaaid. En wanneer vooral grote bedrijven bang zijn internationaal een pleefiguur te slaan (lees: verlies lijden door lastercampagnes van schreeuwclubjes als KOZP), en clubs als D66 mede het beleid bepalen (zoals is gebeurd) is het een kwestie van tijd voordat toegegeven wordt aan de eisen van voornoemde schreeuwclubs.

De Nederlander is nu eenmaal (geheel onterecht) bang om voor racist te worden uitgemaakt. Verklaart ook waarom weer een hoop erfzonde-behepte witneuzen met Palestina-vlaggen rondlopen
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_211048585
quote:
1s.gif Op zondag 22 oktober 2023 23:26 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Een twee staten is een goed begin maar daar kunnen een hoop mensen zich niet in vinden. Aan allebei de kanten moeten mensen hun thuis en land verlaten. Grond waar ze net zoals de ander allebei honderden jaren of langer wonen. Ook vinden ze dat ze recht hebben op stukken grond waar de ander woont.

En dan is er ook de kwestie dat een deel van de Joden en een substantieel deel van de “Palestijn” de ander naar het leven staat, zelfs tot uitroeien aan toe. Die haten elkaar.

Dit is zo’n conflict waar geen oplossing voor is. Normaliter wint de sterkste en in dit geval is Israël de allersterkste (muis tegen Goliath) en die houdt de ander in leven. Dus ook een soort van patstelling
of niet en maken we er provincie van, gelijk handig ook, want ok Gaza loopt wss wel weer dik achter en zijn afhankelijk van Israel zo blijkt. beetje water bij de wijn moeten ze dan maar doen.
pi_211048600
One state solution w/

twitter
twitter
-Rabia Al-Basri
  zondag 22 oktober 2023 @ 23:32:09 #248
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_211048604
quote:
10s.gif Op zondag 22 oktober 2023 23:31 schreef Slayage het volgende:
One state solution w/

[ twitter ][ twitter ]
Dus: Israël opheffen?

Kom ter zake.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_211048621
Beter idee is nog 1 democratie 1 land. Maargoed zie dat ook weer niet gebeuren eigenlijk :')
pi_211048629
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 23:32 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Dus: Israël opheffen?

Kom ter zake.
Israel/Palestina w/
-Rabia Al-Basri
  zondag 22 oktober 2023 @ 23:35:30 #251
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_211048630
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 23:33 schreef kree het volgende:
Beter idee is nog 1 democratie 1 land. Maargoed zie dat ook weer niet gebeuren eigenlijk :')
Ik ben wel benieuwd hoe @Slayage denkt over godsdienstvrijheid in het nieuwe, betere Palestina.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_211048637
Volgens militaire experts gaat Hezbollah een heel groot probleem zijn voor Israël en is het echt geen makje.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  zondag 22 oktober 2023 @ 23:37:06 #253
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_211048642
quote:
10s.gif Op zondag 22 oktober 2023 23:26 schreef Ali_boo het volgende:

[ twitter ]
pi_211048645
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 23:35 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Ik ben wel benieuwd hoe @:Slayage denkt over godsdienstvrijheid in het nieuwe, betere Palestina.
toch kan dat wel? beide godsdiensten? in 1 land? Het is nu nou niet echt zo raar meer?

Maargoed hoe meer zuidelijker je gaat richting de woestijn hoe meer de islam daarop achterloopt en denkt nog een wereldheersende maatschappij te kunnen zijn die alles mag veroordelen.

Extreme christenen zijn er ook, maar over het algemeen is dat toch wel redelijk gematigd in vergelijking met daar.
  zondag 22 oktober 2023 @ 23:38:17 #255
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_211048651
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 23:37 schreef kree het volgende:

[..]
toch kan dat wel? beide godsdiensten? in 1 land? Het is nu nou niet echt zo raar meer?

Maargoed hoe meer zuidelijker je gaat richting de woestijn hoe meer de islam daarop achterloopt en denkt nog een wereldheersende maatschappij te kunnen zijn die alles mag veroordelen.

Extreme christenen zijn er ook, maar over het algemeen is dat toch wel redelijk gematigd in vergelijking met daar.
Ik baseer me vooral op uitspraken die ik híer hoor.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_211048652
quote:
89s.gif Op zondag 22 oktober 2023 23:04 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Ik vind het zo'n verschrikkelijke rot taal, alsof een hyena op een bot loopt te kauwen.
Eens.. Turks klinkt mij ook vreselijk in de oren.
Maar andersom hebben zij dat wellicht ook met onze taal.
  zondag 22 oktober 2023 @ 23:38:42 #257
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_211048655
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 23:37 schreef Dubbelzuurrr het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
De bekende ja. Ik zal zeker van beide kanten niets geloven.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_211048670
Ik heb een verhaal gehoord he. en dat is van iemand van daar. Ik kan het niet verifiëren dus het is van horen zeggen.

Maar wat ik begreep (hiervoor trouwens he). Is dat de israelie dan zeg maar een doel hadden wat ze wilde bestoken met raketten. En dat ze daar van te voren een soort van blindganger op gooide zodat alle niet hamas weg kon wezen.

Tijdjes daarna kwam pas de echte dan zeg maar.

Of het klopt? weet niet. was er niet bij.
pi_211048675
quote:
10s.gif Op zondag 22 oktober 2023 23:26 schreef Ali_boo het volgende:

[ twitter ]
Dit doet me denken aan die crappy Arabische propaganda praatjes. Ik ben veel betere propaganda gewend van de Israëlisch. Best sneu dit eigenlijk. " this is Hamas Isis al Qaida material". Mensen met kennis van zaken weten dat de drie organisaties oorlog hebben gevoerd met elkaar , maar feiten zijn niet relevant in een post truth tijdperk I guess
-Rabia Al-Basri
  zondag 22 oktober 2023 @ 23:44:45 #260
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_211048700
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 23:42 schreef Slayage het volgende:

[..]
Dit doet me denken aan die crappy Arabische propaganda praatjes. Ik ben veel betere propaganda gewend van de Israëlisch. Best sneu dit eigenlijk. " this is Hamas Isis al Qaida material". Mensen met kennis van zaken weten dat de drie organisaties oorlog hebben gevoerd met elkaar , maar feiten zijn niet relevant in een post truth tijdperk I guess
En toch hebben ze één gemeenschappelijk doel.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_211048705
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 23:37 schreef kree het volgende:

[..]

Het was er eeuwenlang een realiteit. Totdat de zionisten hun intrede deden.
-Rabia Al-Basri
  zondag 22 oktober 2023 @ 23:48:07 #262
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_211048720
Lookners...

pi_211048721
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 23:45 schreef Slayage het volgende:

[..]
Het was er eeuwenlang een realiteit. Totdat de zionisten hun intrede deden.
Het is wel de ellende en is met de bijbel net zo goed als de koran of etc.
Het is te interpreteren heel anders, zeg maar hoe letterlijk je het neemt.

En nou zal het merendeel van de mensen het zien als verhalen of leidraad wellicht.
Maargoed extremisten die voeden zich natuurlijk met letterlijke teksten eruit.

En dat weten we net zo goed in de bijbel oude testament als wat er in de koran staat.
Tja als je dat letterlijk gaat nemen is het einde zoek natuurlijk.

Denk ook niet echt dat je daardoor in de hemel komt ofzo.

Denk wel door te geven om je medemens en maar te helpen waar je kunt, maar dat is mijn mening erover.
pi_211048742
De IDF heeft de nummer 1 feestbeest van Hezbollah opgeblazen.
  Moderator / Redactie Sport zondag 22 oktober 2023 @ 23:53:13 #265
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_211048744
quote:
10s.gif Op zondag 22 oktober 2023 23:31 schreef Slayage het volgende:
One state solution w/

[ twitter ][ twitter ]
Ik moet altijd lachen om hoe veel dit soort kaarten overdreven worden :')

Israel deed hetzelfde in Gaza, tot ze er weg gingen. Het kan prima.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 22 oktober 2023 @ 23:54:25 #266
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_211048749
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 23:37 schreef Dubbelzuurrr het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Moet dit nou?? Was net met een warm soepje bezig.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  Moderator / Redactie Sport zondag 22 oktober 2023 @ 23:54:54 #267
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_211048753
quote:

Hamas uitroeien is de enige oplossing.

Nou ja, en heel Gaza wegvagen, maar dat is niet zo'n sjieke oplossing.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 22 oktober 2023 @ 23:56:18 #268
38496 Perrin
pi_211048760
quote:
9s.gif Op zondag 22 oktober 2023 23:52 schreef Doler12 het volgende:
De IDF heeft de nummer 1 feestbeest van Hezbollah opgeblazen.
[ afbeelding ]
Helaas voor hem dat hij geen beroep met meer toekomst dan Hezbollah-soldaat wist te vinden.
  zondag 22 oktober 2023 @ 23:56:25 #269
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_211048763
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 23:48 schreef kree het volgende:

[..]
Het is wel de ellende en is met de bijbel net zo goed als de koran of etc.
Het is te interpreteren heel anders, zeg maar hoe letterlijk je het neemt.

En nou zal het merendeel van de mensen het zien als verhalen of leidraad wellicht.
Maargoed extremisten die voeden zich natuurlijk met letterlijke teksten eruit.

En dat weten we net zo goed in de bijbel oude testament als wat er in de koran staat.
Tja als je dat letterlijk gaat nemen is het einde zoek natuurlijk.

Denk ook niet echt dat je daardoor in de hemel komt ofzo.

Denk wel door te geven om je medemens en maar te helpen waar je kunt, maar dat is mijn mening erover.

Dat is dus het hele probleem van die religies.

Hoe kom IK in de hemel, hoe kom IK in het paradijs, hoe krijg IK een eeuwig leven vol heerlijkheden?

Het stelt mensen in staat om andere mensen te onthoofden, op te blazen, kapot te schieten, levend te verbranden, ja geen enkele gruwelijkheid ontbreekt in het sadistisch notitieboekje van de holy roller om aan 'zijn god' aan te tonen dat het 'm menes is, dat hij letterlijk in staat is medeschepselen op de meest walgelijke wijzen te vernietigen wanneer deze niet dezelfde religie belijden. "Kijk eens, god, hoe veel ik van u hou en hoe ernstig ik uw religie neem? Ik vernietig al uw vijanden! Mag ik nu het paradijs binnen?"

En dat geldt voor al die weerzinwekkende haatdragende religies die er zijn.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_211048769
twitter
-Rabia Al-Basri
pi_211048775
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 23:56 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Dat is dus het hele probleem van die religies.

Hoe kom IK in de hemel, hoe kom IK in het paradijs, hoe krijg IK een eeuwig leven vol heerlijkheden?

Het stelt mensen in staat om andere mensen te onthoofden, op te blazen, kapot te schieten, levend te verbranden, ja geen enkele gruwelijkheid ontbreekt in het sadistisch notitieboekje van de holy roller om aan 'zijn god' aan te tonen dat het 'm menes is, dat hij letterlijk in staat is medeschepselen op de meest walgelijke wijzen te vernietigen wanneer deze niet dezelfde religie belijdt. "Kijk eens, god, hoe veel ik van u hou en hoe ernstig ik uw religie neem? Mag ik nu het paradijs binnen?"

En dat geldt voor al die weerzinwekkende haatdragende religies die er zijn.
jawel precies dat en dat is ook wel eens mijn twijfel erover dus.
Maar ik neem het dan ook niet zo letterlijk, tja en denk merendeel niet zo hoor althans niet hier in de PKN of katholiek ofzo.

Denk dat meer het idee is goed doen voor een ander. Helaas het is ook niet de kerk die deze oorlogen beslist, dat is de politiek.
  zondag 22 oktober 2023 @ 23:59:38 #272
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_211048779
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 23:58 schreef kree het volgende:

[..]
jawel precies dat en dat is ook wel eens mijn twijfel erover dus.
Maar ik neem het dan ook niet zo letterlijk, tja en denk merendeel niet zo hoor althans niet hier in de PKN of katholiek ofzo.

Denk dat meer het idee is goed doen voor een ander. Helaas het is ook niet de kerk die deze oorlogen beslist, dat is de politiek.
Het christendom heeft dan ook God Zij Dank een verlichting meegemaakt.

Nu de rest nog.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 23 oktober 2023 @ 00:00:35 #273
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_211048784
quote:
15s.gif Op zondag 22 oktober 2023 23:54 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Moet dit nou?? Was net met een warm soepje bezig.

Was dit dan zowaar geen welgemikte crouton tussen de klamme billetjes?
  maandag 23 oktober 2023 @ 00:01:14 #274
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_211048786
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 23:57 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
wie denk je voor de gek te houden
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 23 oktober 2023 @ 00:02:32 #275
13462 BansheeBoy
pi_211048791
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 23:59 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Verlichting, ik vind het eerder verwaarlozing. Wanneer je als religieus persoon gaat shoppen in je geloof zit daar onder de motorkap ook iets van "ik neem het allemaal niet zo serieus".

:{
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_211048794
Toen menachim begin nog een terörist werd genoemd door de Britten :s)
twitter
-Rabia Al-Basri
  maandag 23 oktober 2023 @ 00:04:05 #277
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_211048795
quote:
15s.gif Op maandag 23 oktober 2023 00:02 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Verlichting, ik vind het eerder verwaarlozing. Wanneer je als religieus persoon gaat shoppen in je geloof zit daar onder de motorkap ook iets van "ik neem het allemaal niet zo serieus".

Nee, je ziet het als bedreiging... dat je je mannelijke privileges kwijtraakt. Vooral en juist dat.

En het enige wat serieus genomen moet worden is: Behandel je naaste als je zelf behandeld wil worden. Mooie is, daar is geen lidmaatschap van een religie voor nodig.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_211048799
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 23:41 schreef kree het volgende:
Ik heb een verhaal gehoord he. en dat is van iemand van daar. Ik kan het niet verifiëren dus het is van horen zeggen.

Maar wat ik begreep (hiervoor trouwens he). Is dat de israelie dan zeg maar een doel hadden wat ze wilde bestoken met raketten. En dat ze daar van te voren een soort van blindganger op gooide zodat alle niet hamas weg kon wezen.

Dat is de zogenaamde Roof Knocking
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Roof_knocking

Israël doet dat als ze een flatgebouw met de grond gelijk willen maken. Dit doen ze als Hamas er bijvoorbeeld kantoor houdt, opslag heeft of raketten vanaf vuurt. Of IDF het gebouw ook sloopt omdat een hamas lid er woont is niet duidelijk, het is niet proportioneel om 20 gezinnen dakloos te maken om 1 Hamas lid dakloos te maken

[ Bericht 0% gewijzigd door opgebaarde op 23-10-2023 00:15:09 ]
pi_211048802
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 23:59 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Nu de rest nog.
dat denk ik wel ja :)
  maandag 23 oktober 2023 @ 00:06:30 #280
38496 Perrin
pi_211048805
US State dept: vertrek *nu* uit Libanon.
twitter
  maandag 23 oktober 2023 @ 00:07:11 #281
13462 BansheeBoy
pi_211048808
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2023 00:04 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Nee, je ziet het als bedreiging... dat je je mannelijke privileges kwijtraakt. Vooral en juist dat.

En het enige wat serieus genomen moet worden is: Behandel je naaste als je zelf behandeld wil worden. Mooie is, daar is geen lidmaatschap van een religie voor nodig.
Ok, ik ga eerlijk met je zijn. Je kan serieus fantastisch debatteren, en je geeft er blijk van dat te weten. Prima! Maar je aannames over gelovige mensen slaan kant noch wal. Neem dat van me aan. Bij dit soort zaken moet je open vragen stellen. Als je dan een standpunt hebt heeft het nog iets van een fundering.

Overigens is dit niet helemaal het onderwerp van dit topic.

[ Bericht 0% gewijzigd door BansheeBoy op 23-10-2023 00:14:20 ]
pi_211048810
quote:
1s.gif Op maandag 23 oktober 2023 00:04 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Israël doet dat als ze een flatgebouw met de grond gelijk willen maken. Dit doen ze als Hamas er bijvoorbeeld kantoor houdt, opslag heeft of eqkwrrren vanaf viurt. Of IDF het gebouw ook sloopt omdat een hamas lid er woont is niet duidelijk, het is niet proportioneel om 20 gezinnen dakloos te maken om 1 Hamas lid dakloos te maken
ja dat is het verhaal min of meer.

Zeg niet dat het goed is, maar altijd nog beter als maar willekeurig raketten af te vuren.
pi_211048816
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 23:41 schreef kree het volgende:

maandag 23 oktober 2023 @ 00:11:34 #284
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_211048822
quote:
15s.gif Op maandag 23 oktober 2023 00:07 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ok, ik ga eerlijk met je zijn. Je kan serieus fantastisch debatteren, en je geeft er blijk van dat te weten. Prima! Maar je aannames over gelovige mensen slaan kant noch wal. Neem dat van me aan. Bij dit soort zaken moet je open vragen stellen. Als je dan een standpunt hebt heeft nog iets van een fundering.

Overigens is dit niet helemaal het onderwerp van dit topic.

Ik ben zelf gelovig. Daarom ken ik de klappen van de zweep en maak ik een rigoureus onderscheid tussen religie en geloof.

Plus de wetenschap dat geloof nooit, maar dan ook nooit leidend kan en mag zijn in maatschappelijke vraagstukken, omdat het a) niet berust en nooit kan berusten op empirisch aantoonbare feiten en b) mijn waarheid niet andermans waarheid hoeft te zijn.

En het is on-topic, omdat wel duidelijk is dat voor veel lieden hier religie van GROOT BELANG is.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Moderator maandag 23 oktober 2023 @ 00:13:21 #285
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211048827
quote:
15s.gif Op maandag 23 oktober 2023 00:02 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Moet je ook vooral niet doen

Ik vond geloof in iets hogers echt wel iets moois maar religie heb ik echt een broertje dood aan hoor al die regeltjes en dingetjes en moetjes en magnietjes die matige 'schriftgeleerde' erbij hebben verzonnen. ... bleeegh

Zo kan god het nooit bedoeld hebben denk ik dan

Leef een gelukkig leven, bal de rest niet lastig en probeer af en toe wat aan het goede doel te doneren

Meer haal ik niet uit de bijbel en ik denk dat God me straks onderaan de streep een prima gozer noemt

En anders fuck hem
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_211048829
quote:
tjah de manier helemaal zal het niet zijn uiteindelijk. Maargoed het geeft nog een kans dan lijkt me.
  maandag 23 oktober 2023 @ 00:15:02 #287
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_211048833
quote:
1s.gif Op maandag 23 oktober 2023 00:04 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Israël doet dat als ze een flatgebouw met de grond gelijk willen maken. Dit doen ze als Hamas er bijvoorbeeld kantoor houdt, opslag heeft of eqkwrrren vanaf viurt. Of IDF het gebouw ook sloopt omdat een hamas lid er woont is niet duidelijk, het is niet proportioneel om 20 gezinnen dakloos te maken om 1 Hamas lid dakloos te maken
Courteous bombing... het tegenovergestelde is double tapping.

Lijkt me dat beide praktijken toegepast worden door beide zijden. We mogen zelf kiezen in welk PR-bombardement we geloven. Die gedanken sind frei.
pi_211048834
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2023 00:13 schreef sp3c het volgende:

[..]
Moet je ook vooral niet doen

Ik vond geloof in iets hogers echt wel iets moois maar religie heb ik echt een broertje dood aan hoor al die regeltjes en dingetjes en moetjes en magnietjes die matige 'schriftgeleerde' erbij hebben verzonnen. ... bleeegh

Zo kan god het nooit bedoeld hebben denk ik dan

Leef een gelukkig leven, bal de rest niet lastig en probeer af en toe wat aan het goede doel te doneren

Meer haal ik niet uit de bijbel en ik denk dat God me straks onderaan de streep een prima gozer noemt

En anders fuck hem
sta er wel beetje hetzelfde in ook eigenlijk...
  maandag 23 oktober 2023 @ 00:15:15 #289
13462 BansheeBoy
pi_211048835
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2023 00:11 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Ik ben zelf gelovig. Daarom ken ik de klappen van de zweep en maak ik een rigoureus onderscheid tussen religie en geloof.

Dit concept is nieuw voor me. Zou je deze kunnen uitleggen? Klinkt nl. paradoxaal maar zal aan mijn onkunde liggen in deze.

maandag 23 oktober 2023 @ 00:17:42 #290
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_211048843
quote:
15s.gif Op maandag 23 oktober 2023 00:15 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Dit concept is nieuw voor me. Zou je deze kunnen uitleggen? Klinkt nl. paradoxaal maar zal aan mijn onkunde liggen in deze.

Geloof is individueel, persoonlijk en vrij.
Religie is collectief, ritueel en gebonden.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 23 oktober 2023 @ 00:18:50 #291
13462 BansheeBoy
pi_211048849
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2023 00:17 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Ah, zo. Dank voor je uitleg.

maandag 23 oktober 2023 @ 00:24:37 #292
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_211048874
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2023 00:17 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Uiteindelijk is al die onmin allemaal terug te voeren op een semantische kwestie?
  maandag 23 oktober 2023 @ 00:25:03 #293
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_211048877
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2023 00:24 schreef Dubbelzuurrr het volgende:

[..]
Uiteindelijk is al die onmin allemaal terug te voeren op een semantische kwestie?
Wat, dat conflict daar?

Nee natuurlijk niet.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 23 oktober 2023 @ 00:25:36 #294
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_211048879
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2023 00:25 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Wat, dat conflict daar?

Nee natuurlijk niet.
Nee, het conflict hier..
pi_211048881
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 23:42 schreef Slayage het volgende:

[..]
Jij bent geen haar beter dan een holocaust ontkenner (volgens deze Israëliër)
Hoe durf je hem in twijfel te trekken?

twitter

Heb je die A4tje niet gezien?
Hoeveel meer bewijs wil je nog hebben?
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  maandag 23 oktober 2023 @ 00:26:08 #296
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_211048883
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2023 00:25 schreef Dubbelzuurrr het volgende:

[..]
Nee, het conflict hier..
Welk conflict?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 23 oktober 2023 @ 00:26:54 #297
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_211048886
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2023 00:26 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Welk conflict?
Het conflict tussen woke en bansheeboy.
  maandag 23 oktober 2023 @ 00:27:46 #298
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_211048891
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2023 00:26 schreef Dubbelzuurrr het volgende:

[..]
Dat is een conflict wat ik heb gemist.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 23 oktober 2023 @ 00:29:37 #299
13462 BansheeBoy
pi_211048895
quote:

[..]
Dat is een conflict wat ik heb gemist.

maandag 23 oktober 2023 @ 00:30:54 #300
38496 Perrin
pi_211048898
quote:

[..]
Ze zijn juist een beetje aan het bonden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')